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南米のシーフード缶詰市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、および予測(2022年~2027年)


South America Canned Seafood Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

南米の魚介類缶詰市場は、予測期間(2020年~2025年)に5.64 %のCAGRで成長すると予想されています。 主なハイライト 南米市場は、赤身肉の過剰摂取による健康への影響が懸念されていることから、近い将来、... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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85 英語

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サマリー

南米の魚介類缶詰市場は、予測期間(2020年~2025年)に5.64 %のCAGRで成長すると予想されています。

主なハイライト
南米市場は、赤身肉の過剰摂取による健康への影響が懸念されていることから、近い将来、水産物缶詰の大きな需要が見込まれています。南米の人々は、必要なタンパク質を補うために魚介類を利用しています。
これは、この地域では診断へのアクセスが制限されており、特に都市部と農村部ではケアへのアクセスに大きな差があるという事実によって支えられています。
そのため、この地域では、清潔でシンプルかつ安全な製品を求める消費者のニーズに応えるために、水産物の缶詰に大きなチャンスが存在すると予想されます。
南米では、中流階級の人口増加に伴い、従来の購買パターンに変化が生じているため、ブラジルが水産物缶詰市場の最大のシェアを占めています。


主な市場動向

魚介類の貿易量の増加が市場の成長を促進

ブラジルはこの地域で最大の国ですが、消費者の需要を満たすためには、依然として輸入に大きく依存しています。ブラジルは水産業をリードする国になるためのあらゆる資源を持っていますが、国内および世界の水産物メーカーが支援する法律、インフラ、投資が不十分であるため、国内の水産業の成長が阻害されています。一方、チリとエクアドルは水産物の輸出に大きく関与しており、缶詰製品をブラジルやアルゼンチンなどに供給している。ティラピアはこの地域で最も多く輸出されている水産物の一つであり、缶詰と冷凍の両方で取引されています。

ブラジルはこの地域の水産物缶詰市場を支配している

ブラジルは、世界で最も漁業生産の可能性が高い国の一つです。ブラジルでは、規制、支流政策、研究・技術開発、クレジットライン、消費喚起などの政策に関連して、投資の拡大や事業育成のための制度的な取り組みが行われており、水産物缶詰の強力な市場を形成しています。また、社会の高度化に伴い、地元の人々の可処分所得が増加していることも、国内の水産物缶詰の需要を高めている主な要因です。また、企業は国内の遠隔地にも販売チャネルを拡大しており、ブラジル市場の近い将来の繁栄の可能性を分析しています。

競合状況

グローバル企業の成長の背景には、新興国での市場プレゼンスの拡大が重要な戦略となっています。新興国では所得水準が向上し、健康的な食品の消費に関する知識が増えているため、企業は地域の人々の水産物缶詰に対するダイナミックなニーズに応えています。消費者の低価格志向の高まりにより、地域のプライベートブランドが大きなシェアを占めています。各国への地理的拡大は、大規模な消費者基盤を確立するための主要な戦略となっています。

その他のメリット

エクセル形式の市場推定値(ME)シート
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Canned Fish
5.1.1.1 Tuna
5.1.1.2 Salmon
5.1.1.3 Other Canned Fish
5.1.2 Canned Shrimp
5.1.3 Other Canned Fish
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Convenience Stores
5.2.3 Online Retail Stores
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 Brazil
5.3.2 Chile
5.3.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Grupo Calvo
6.4.2 Grupo Camil
6.4.3 Beira Mar Importers Co Ltd
6.4.4 Jealsa
6.4.5 Leal Santos
6.4.6 Pesquera San Jose S.A.
6.4.7 Tri Marine Group

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

South America canned seafood market is expected to grow with a CAGR of 5.64 % during the forecast period (2020 - 2025).

Key Highlights
The South American market is expected to be witness a significant demand for canned seafood in the near future owing to the rising health concerns regarding the ill-effects of excessive consumption of red meat. The people of the country are turning to seafood for fulfilling their protein requirements.
This is supported by the fact that access to diagnosis in the region is restricted and access to care is highly variable, particularly in regard to urban vs. rural settings, which is making the population shift more toward healthy eating, thus driving the growth of canned seafood products in the market.
Vast opportunities for canned seafood are hence, anticipated to exist in the region as brands are compelled to meet consumer demands for clean, simple, and safe products.
Brazil accounted for the largest share of the market for canned seafood products in South America as the growing middle-class population has fueled a change in the traditional buying pattern.


Key Market Trends

Increasing Fish Trade to Foster Market Growth

Brazil is the largest country in the region but still remains largely dependent on imports to satiate the demand of its consumers. The country has all the resources to become an aquaculture leader but the red tape and insufficient supportive legislation, infrastructure, and investments by both domestic and global seafood manufacturers have been discouraging for the growth of aquaculture in the country. On the contrary, Chile and Ecuador are greatly involved in the export of seafood and have been supplying their canned products to Brazil, Argentina, and the other countries of the region. Tilapia is among the most exported seafood in the region, traded both in canned and frozen formats due to its high demand among all other seafood in the region.

Brazil Dominates the Canned Seafood Market in the Region

Brazil is one of the countries with the highest potential for fishery production of the world. Brazil can count on growing investments and institutional commitment to foster businesses associated with regulation, tributary policy, research and technological development, credit lines, stimulation to consumption, among the other policies to set up a strong market for canned seafood in the country. The increasing disposable income of the locals as a result if the upgrading society in the country is a major reason for the inflated demand for canned seafood in the country. The companies are also expanding their distribution channel in the remote areas of their country analyzing the potential of the Brazilian market to prosper in the near future.

Competitive Landscape

Expanding the market presence in emerging economies of the region has been a key strategy behind the global companies’ growth. With growing income levels and an increasing level of knowledge regarding the consumption of healthy food in these economies, companies are catering to the dynamic needs of the people for canned seafood in the regional countries. Regional private-label brands hold a significant share due to the increasing consumer inclination towards low-priced products. Geographical expansion into the countries has been a major strategy to establish a large consumer base.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Canned Fish
5.1.1.1 Tuna
5.1.1.2 Salmon
5.1.1.3 Other Canned Fish
5.1.2 Canned Shrimp
5.1.3 Other Canned Fish
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Convenience Stores
5.2.3 Online Retail Stores
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 Brazil
5.3.2 Chile
5.3.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Grupo Calvo
6.4.2 Grupo Camil
6.4.3 Beira Mar Importers Co Ltd
6.4.4 Jealsa
6.4.5 Leal Santos
6.4.6 Pesquera San Jose S.A.
6.4.7 Tri Marine Group

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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