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住宅用INDUCTION COOKTOPS市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年〜2027年)


RESIDENTIAL INDUCTION COOKTOPS MARKET - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

IHクッキングヒーターは、電磁界を利用して、調理面を冷やしながら鍋を加熱し、キッチンを温めることなく調理することができます。 主なハイライト 急速な都市化と消費者によるエネルギー効率の高いキッチン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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120 英語

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実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

IHクッキングヒーターは、電磁界を利用して、調理面を冷やしながら鍋を加熱し、キッチンを温めることなく調理することができます。

主なハイライト
急速な都市化と消費者によるエネルギー効率の高いキッチン家電の採用が、市場成長に影響を与える主要なドライバーとなっています。また、ライフスタイルの変化や従来の調理用燃料の価格上昇が、市場成長に好影響を与えています。しかし、IHクッキングヒーターの高価なコストが市場の妨げになっています。
家庭用IHクッキングヒーターの需要は、高い購買力、より良いインフラ施設、労働人口の増加などの要因により、特に発展途上国の都市部の人々の間で高くなっています。
従来のガスコンロの燃料価格の上昇、モジュラーキッチンのトレンドの成長、ユーザーへの快適性と安全性の利点は、家庭用IHクッキングヒーター市場を駆動する主要な要因である。
現在、IHクッキングヒーターは、操作性の良さや健康的な調理を可能にすることから、働く女性や都市部の人々の間で高い需要があります。


主な市場動向

ビルトインIHクッキングヒーターが市場を席巻

家庭用IHクッキングヒーターはビルトイン型が主流であり、次いで自立型・ポータブル型となっています。メーカーは製品の品質と革新性を重視しており、そのため市場はすべてのセグメントで需要の急増を目撃すると推測されます。

アジア太平洋地域が最も高い成長を遂げると予想される

ホットタブ市場を地域別に見ると、アジア太平洋地域、ヨーロッパ、北米、中東・アフリカ、南米に分けられます。予測期間中は、アジア太平洋地域が市場の急成長地域となり、ヨーロッパ、北米がそれに続くと予想されます。

この地域では、中国やインドを中心とした都市化の進展と消費者の購買力の向上が、同地域の市場成長を牽引すると予想されます。この成長は、同国におけるライフスタイルの変化とモダンな家電製品を求める傾向の高まりに起因しています。

競合他社の状況

本レポートでは、家庭用IHクッキングヒーター市場に参入している海外の主要企業を取り上げています。市場占有率では、現在少数の主要プレーヤーが市場を支配しています。しかし、需要は消費者の所得によって左右されます。大手企業は、大量仕入れ、製品の幅、効果的なマーチャンダイジングとマーケティングによって競争しています。小規模企業は、市場セグメントに焦点を当て、製品の深さと優れた顧客サービスによって競争しています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Key Deliverables of the Study
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Drivers
4.3 Restraints
4.4 Opportunities
4.5 Trends Influencing the Residential Induction Cooktop Market
4.6 Value Chain Analysis of the Residential Induction Cooktop Market
4.7 Porter's Five Forces Analysis
4.8 Technological Innovations

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Built-In Induction Cooktops
5.1.2 Free-Standing and Portable Induction Cooktops
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Specialty Stores
5.2.3 Online
5.2.4 Others
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.2 South America
5.3.2.1 Brazil
5.3.2.2 Mexico
5.3.2.3 Others
5.3.3 Europe
5.3.3.1 Germany
5.3.3.2 France
5.3.3.3 United Kingdom
5.3.3.4 Others
5.3.4 Asia-Pacific
5.3.4.1 China
5.3.4.2 Japan
5.3.4.3 India
5.3.4.4 Others
5.3.5 Middle East & Africa
5.3.5.1 United Arab Emirates
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 South Africa
5.3.5.4 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 COMPANY PROFILES
6.1.1 LG Electronics, Inc.
6.1.2 Whirlpool Corporation
6.1.3 Panasonic Corporation
6.1.4 Koninklijke Philips N.V.
6.1.5 TTK Prestige Ltd
6.1.6 Sub-Zero Group, Inc.
6.1.7 Electrolux Group
6.1.8 Robert Bosch GmbH
6.1.9 Miele Group
6.1.10 SMEG S.p.A.
6.1.11 Other Companies (Daewoo Electronics Corporation, Fisher & Paykel Appliances Holdings Ltd., Glen Dimplex Home Appliances Ltd.,, Videocon Industries Limited, Bajaj Electricals Ltd, Haier Group, Morphy Richards, Inalsa Appliances, Kenwood Limited, and Butterfly Gandhimathi Appliances Limited)

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 APPENDIX

 

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Summary

An induction cooktop uses an electromagnetic field to heat up a pan while leaving the cooking surface cool to the touch and without heating up the kitchen.

Key Highlights
Rapid urbanization and adoption of energy efficient kitchen appliances by consumers are the key drivers impacting the market growth. Moreover, changing lifestyle and increasing prices of conventional cooking fuel are favoring the market growth. However, the expensive cost of induction cooktops is hampering the market.
The demand for household induction cooktops is high among the urban population especially in the developing nations, due to factors such as high purchasing power, better infrastructural facilities, and increase in working population.
Rise in fuel prices for conventional gas cooktops and growth in trend for modular kitchens along with comfortable and safety benefits to the users are the major factors that drive the household induction cooktops market.
Presently, induction cooktops are in high demand among working women and urban population, owing to ease of operations and benefits towards healthy cooking.


Key Market Trends

Built-In Induction Cooktops Segment is Dominating the Market

The built-in induction cooktops segment has a major share in the household induction cooktops industry, followed by free-standing & portable induction cooktops. The manufacturers focus on the quality and innovation in the product, owing to which the market is estimated to witness a surge in the demand for all the segments.

Asia-Pacific is Expected to Witness the Highest Growth

By geography, the hot tub market is divided into Asia Pacific, Europe, North America, the Middle East and Africa, and South America. The Asia Pacific is anticipated to be a rapidly growing region of the market, followed by Europe and North America, during the forecast period.

The growing urbanization and rising purchasing power of consumers in the region, especially from China and India, are expected to drive the growth of the market in the region. The growth is owing to the changing lifestyle and growing trend towards modern appliances in the country.

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the Residential Induction Cooktop Market. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. However, demand is driven by consumer income. Large companies compete through volume purchasing, breadth of products, and effective merchandising and marketing. Small companies focus on a market segment and compete through the depth of products and superior customer service.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Key Deliverables of the Study
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Drivers
4.3 Restraints
4.4 Opportunities
4.5 Trends Influencing the Residential Induction Cooktop Market
4.6 Value Chain Analysis of the Residential Induction Cooktop Market
4.7 Porter's Five Forces Analysis
4.8 Technological Innovations

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Built-In Induction Cooktops
5.1.2 Free-Standing and Portable Induction Cooktops
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Specialty Stores
5.2.3 Online
5.2.4 Others
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.2 South America
5.3.2.1 Brazil
5.3.2.2 Mexico
5.3.2.3 Others
5.3.3 Europe
5.3.3.1 Germany
5.3.3.2 France
5.3.3.3 United Kingdom
5.3.3.4 Others
5.3.4 Asia-Pacific
5.3.4.1 China
5.3.4.2 Japan
5.3.4.3 India
5.3.4.4 Others
5.3.5 Middle East & Africa
5.3.5.1 United Arab Emirates
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 South Africa
5.3.5.4 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 COMPANY PROFILES
6.1.1 LG Electronics, Inc.
6.1.2 Whirlpool Corporation
6.1.3 Panasonic Corporation
6.1.4 Koninklijke Philips N.V.
6.1.5 TTK Prestige Ltd
6.1.6 Sub-Zero Group, Inc.
6.1.7 Electrolux Group
6.1.8 Robert Bosch GmbH
6.1.9 Miele Group
6.1.10 SMEG S.p.A.
6.1.11 Other Companies (Daewoo Electronics Corporation, Fisher & Paykel Appliances Holdings Ltd., Glen Dimplex Home Appliances Ltd.,, Videocon Industries Limited, Bajaj Electricals Ltd, Haier Group, Morphy Richards, Inalsa Appliances, Kenwood Limited, and Butterfly Gandhimathi Appliances Limited)

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 APPENDIX

 

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