ペット用栄養補助食品市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)Pet Dietary Supplements Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecast (2022 - 2027) ペット用栄養補助食品市場は、予測期間(2021年~2026年)にCAGR5.4%を記録すると予測されます。パンデミック発生当初は、各地域の政府が発令した封鎖措置により、消費者によるサプリメントやその他のペットフー... もっと見る
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サマリーペット用栄養補助食品市場は、予測期間(2021年~2026年)にCAGR5.4%を記録すると予測されます。パンデミック発生当初は、各地域の政府が発令した封鎖措置により、消費者によるサプリメントやその他のペットフード製品のパニック買いが目立ちました。世界市場の消費者のほとんどは、実店舗に課せられたいくつかの制限によって強制された後、電子商取引の小売プラットフォームに切り替えることにより、ペット栄養補助食品製品の備蓄の面でCOVID - 19パンデミックの発症に苦労しました。 大手企業は、彼らのウェブサイトの開発への投資を増やすことにより、小売店から電子商取引プラットフォームへとその焦点を移した。栄養補助食品は、ペットのかゆみ、消化器系の問題、肥満、アレルギーなど、病気や診断された健康障害の管理を助けるために特別に処方された動物性食品で構成されています。北米、中南米、アジア太平洋の新興国におけるブランド価値の向上と、プレミアム製品に関する消費者の意識が、この市場の成長を後押ししています。多国籍企業は、複数のチャネルを通じて消費者の嗜好を強化するために、製品の認知度向上に多大な投資を行っています。動物の種類別では、栄養補助食品市場の犬用セグメントが予測期間中に最も速い成長を目撃する可能性があります。ペットのために健康的で栄養価の高い食品を購入したいという飼い主の関心が、世界的にさまざまな種類のドッグフードの販売を促進し、さまざまな栄養補助食品製品の発売につながっています。世界的な愛犬人口の増加、ペットオーナーの健康への関心の高まりは、予測期間中に世界の犬の栄養補助食品の増加につながる。主な市場動向 ペットのヒューマニゼーションがペット用サプリメント製品の購買決定に影響を与える 近年、ペットのヒューマニゼーションは、主要なメディアで注目されている。ペットのヒューマニゼーションが消費者のペットフードの購買行動に与える影響を理解することは不可欠である。米国ペット用品協会(APPA)が実施した「全米ペット飼育者調査2018-19」の調査によると、米国では7680万世帯以上が1匹以上のペットを飼っており、そのうち犬は39%の家庭で見られることが明らかになった。ペットが家族の一員とみなされるようになったことで、ペットの飼い主は、ペット用栄養補助食品への年間支出を増やしたいと考えているようです。米国労働統計局(BLS)消費者支出(CE)が主張する情報では、2018年にペットフードだけに費やした平均世帯支出は230.4米ドルであり、米国人の間でのペットの重要性を示していることが明らかになった。同様に、2018年にFEDIAFが明らかにしたように、西ヨーロッパにおけるペットフードへの一人当たりの支出は271.7米ドルであった。したがって、ペットの健康問題の高まりと相まって、ペットの代理出産に向かうこの消費者傾向は、予測期間中にペット用栄養補助食品の十分なスペースを生み出すと予測されます。 ペット用栄養補助食品市場を牽引するのは北アメリカ ペットやコンパニオンアニマルのための栄養補助食品や栄養補助食品の使用は、米国市場で急成長しており、米国は北米の栄養補助食品市場の75.0%以上を獲得する対象となります。米国ペット用品協会2017-2018ペット所有者調査によると、アメリカの世帯の68.0%がペットを所有し、ペットフードや栄養補助食品に年間平均300米ドルを費やしています。北米は世界のペットフード生産量の31.0%を占めており、ペットケアに対する膨大な需要が、アメリカのペット用栄養補助食品市場を牽引しています。 競合他社の状況 ペット用栄養補助食品市場は、上位4社で市場の約45%を占めており、非常に集約されているため、特に新規参入企業にとっては非常に厳しい競争となっています。買収と合併は、これらの主要企業が採用する主要な戦略的活動であり、ペット用栄養補助食品市場における市場統合を強化しました。企業は、マーケティング費用やキャンペーンを通じて、ブランド認知度の向上に努めています。主要な市場参加者は、買収、拡張、製品革新、およびパートナーシップを通じて、そのブランドの株式を構築しています。 その他の特典 市場推定値(ME)シート(Excel形式 アナリストによる3ヶ月間のサポート 目次1 INTRODUCTION1.1 Study Assumptions and Market Definition 1.2 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Drivers 4.3 Market Restraints 4.4 Porter's Five Force Analysis 4.4.1 Threat of New Entrants 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers 4.4.4 Threat of Substitute Products 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 Specialty Type 5.1.1 Urinary Tract Disease 5.1.2 Diabetes 5.1.3 Renal 5.1.4 Digestive Sensitivity 5.1.5 Oral Care 5.1.6 Other Specialty Types 5.2 Pet Type 5.2.1 Dog 5.2.2 Cat 5.2.3 Bird 5.2.4 Other Pet Types 5.3 Geography 5.3.1 North America 5.3.1.1 United States 5.3.1.2 Canada 5.3.1.3 Mexico 5.3.1.4 Rest of North America 5.3.2 Europe 5.3.2.1 Germany 5.3.2.2 United Kingdom 5.3.2.3 France 5.3.2.4 Russia 5.3.2.5 Spain 5.3.2.6 Italy 5.3.2.7 Rest of Europe 5.3.3 Asia Pacific 5.3.3.1 China 5.3.3.2 Japan 5.3.3.3 India 5.3.3.4 Australia 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific 5.3.4 South America 5.3.4.1 Brazil 5.3.4.2 Argentina 5.3.4.3 Rest of South America 5.3.5 Middle-East and Africa 5.3.5.1 Egypt 5.3.5.2 South Africa 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Most Adopted Strategies 6.2 Market Share Analysis 6.3 Company Profiles 6.3.1 Mars Inc. 6.3.2 Hill's Pet Nutrition Inc. 6.3.3 Nestlé SA 6.3.4 Nisshin Pet Food 6.3.5 WellPet LLC 6.3.6 Blue Buffalo Pet Products Inc. 6.3.7 iVet Professional Formulas 6.3.8 Farmina Pet Foods 6.3.9 Forza10 USA 6.3.10 The Higgins Group Corp. 7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS 8 AN ASSESSMENT OF COVID-19 IMPACT ON THE MARKET
SummaryThe pet dietary supplements market is projected to register a CAGR of 5.4% during the forecast period (2021-2026). At the beginning of the pandemic, panic-buying of dietary supplements and other pet food products by consumers was noticed due to the lockdown issued by the government of every region. Most of the consumers in the global market struggled with the onset of the COVID-19 pandemic in terms of stockpiling pet dietary supplement products by switching to the e-commerce retail platforms after being compelled by several restrictions levied on the brick and mortar stores. Major players shifted their focus from retail stores to e-commerce platforms by increasing their investments in developing their websites. Dietary supplements comprise animal foods that are specifically formulated to aid in the management of illnesses and diagnosed health disorders such as itchy skin, digestive issues, obesity, allergies, etc., in pets. Brand value enhancement in North America, Latin America, and the emerging countries of Asia-Pacific and the consumer awareness about premium products fuel the growth of this market. Multinational players are making significant investments in increasing product awareness to strengthen consumer preference through several channels. By animal type, the dog segment of the dietary supplement market is likely to witness the fastest growth over the forecast period. Dog owners' interest in purchasing healthy and nutritious foods for their pets drives the sales of different types of dog foods globally, leading to the launch of various dietary supplement products. The rising pet dog population worldwide, with the increasing health concerns of pet owners, leads to the increase in global dog dietary supplements during the forecast period. Table of Contents1 INTRODUCTION1.1 Study Assumptions and Market Definition 1.2 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Drivers 4.3 Market Restraints 4.4 Porter's Five Force Analysis 4.4.1 Threat of New Entrants 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers 4.4.4 Threat of Substitute Products 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 Specialty Type 5.1.1 Urinary Tract Disease 5.1.2 Diabetes 5.1.3 Renal 5.1.4 Digestive Sensitivity 5.1.5 Oral Care 5.1.6 Other Specialty Types 5.2 Pet Type 5.2.1 Dog 5.2.2 Cat 5.2.3 Bird 5.2.4 Other Pet Types 5.3 Geography 5.3.1 North America 5.3.1.1 United States 5.3.1.2 Canada 5.3.1.3 Mexico 5.3.1.4 Rest of North America 5.3.2 Europe 5.3.2.1 Germany 5.3.2.2 United Kingdom 5.3.2.3 France 5.3.2.4 Russia 5.3.2.5 Spain 5.3.2.6 Italy 5.3.2.7 Rest of Europe 5.3.3 Asia Pacific 5.3.3.1 China 5.3.3.2 Japan 5.3.3.3 India 5.3.3.4 Australia 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific 5.3.4 South America 5.3.4.1 Brazil 5.3.4.2 Argentina 5.3.4.3 Rest of South America 5.3.5 Middle-East and Africa 5.3.5.1 Egypt 5.3.5.2 South Africa 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Most Adopted Strategies 6.2 Market Share Analysis 6.3 Company Profiles 6.3.1 Mars Inc. 6.3.2 Hill's Pet Nutrition Inc. 6.3.3 Nestlé SA 6.3.4 Nisshin Pet Food 6.3.5 WellPet LLC 6.3.6 Blue Buffalo Pet Products Inc. 6.3.7 iVet Professional Formulas 6.3.8 Farmina Pet Foods 6.3.9 Forza10 USA 6.3.10 The Higgins Group Corp. 7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS 8 AN ASSESSMENT OF COVID-19 IMPACT ON THE MARKET
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