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北米のRTDティー市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


North America RTD Tea Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

北米のRTD(Ready To Drink)市場は、2024年には9億4,391万ドルに達し、年平均成長率4.3%で成長すると予測されています。 主なハイライト 炭酸飲料や清涼飲料水に対するお茶の健康効果と、従来のお茶に対す... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

北米のRTD(Ready To Drink)市場は、2024年には9億4,391万ドルに達し、年平均成長率4.3%で成長すると予測されています。

主なハイライト
炭酸飲料や清涼飲料水に対するお茶の健康効果と、従来のお茶に対するRTBの利便性が、市場を牽引する主な要因となっています。エナジードリンクや他のRTD飲料など、様々な代替品の存在が市場の主要な阻害要因となっています。
原材料の組み合わせや新しいフレーバーの導入など、原材料レベルでの革新は、顧客を引き付けるために行われます。また、砂糖、合成保存料、人工着色料などが含まれているため、健康への懸念が高まっていることも抑制要因となっています。北米のレディ・トゥ・ドリンク・ティー市場は米国がリードしています。


主な市場動向

最も消費されているのは紅茶

ブラックティーは北米で最も愛飲されている紅茶で、通常、加工時間が長いため、非常に豊かな風味を持っています。サンティー、スイートティー、アイスティー、アフタヌーンティーなど、よく知られたカテゴリーのお茶は、通常ブラックティーを使用して作られています。紅茶は、世界中のさまざまな地域や気候で栽培され、加工されています。現在、紅茶の3大生産地は、インド、スリランカ、アフリカです。紅茶の多様性、利便性、健康効果、持続可能性、入手しやすさ、継続的な技術革新、ユニークで風味豊かな高級スペシャルティーティーの発見などが、市場を牽引する主な要因となっています。ナトリウム、脂肪、炭酸、砂糖は含まれていません。実質的にカロリーゼロです。適切な水分バランスの維持に役立ち、健康全般に貢献する可能性があります。

北米のRT(Ready To Drink)紅茶はカナダが最も成長する市場

カナダのReady To Drink Tea市場は、2018年に6億2000万米ドルとなり、CAGR5.6%で成長しています。人々が高齢になるにつれて、彼らはより健康的な食事の選択肢のために行く。カナダは、45歳以上の人口の約48%を持っています。Ready To Drinkのお茶も、その健康効果や炭酸飲料の代替品として、若者の間で拡大傾向にある。また、健康志向の消費者を取り込むため、メーカーはクリーンラベルの原材料を使用したお茶の導入を試みています。カナダのレディ・トゥ・ドリンク・ティー市場では、新しいタイプのパッケージや、ブラックカラントやブルーベリー・ミント・グリーンティーなどの新しいフレーバーの導入も見られました。また、原材料やフレーバーの新しい組み合わせで製品ベースを拡大する試みも行われています。

競合他社の状況

北米のレディ・トゥ・ドリンク・ティー市場は、高度に統合され、競争が激しくなっています。市場は少数の主要プレーヤーによって支配されています。大手企業はグローバルに展開しており、より強力な販売チャネルを持っている。PepsiCoとCoca-Cola Arizona Beverages、Dr. Pepper Snapple、Starbucks、New Age Beveragesが市場で大きなシェアを獲得しています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Research Phases
1.2 Study Deliverables
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Force Analysis
4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
4.3.2 Bargaining Power of Consumers
4.3.3 Threat of New Entrants
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Degree of Competition

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Black Tea
5.1.2 Green Tea
5.1.3 Herbal Tea
5.1.4 Others
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Convenience Stores
5.2.3 Online Stores
5.2.4 Others
5.3 Geography
5.3.1 United States
5.3.2 Canada
5.3.3 Mexico
5.3.4 Rest of North America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Strategies adopted by Key players
6.2 Most Active Companies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 PepsiCo
6.4.2 Coca-cola
6.4.3 Dr. Pepper Snapple Group Inc.
6.4.4 Asahi Group Holdings
6.4.5 Nestle
6.4.6 JAB Holding Company
6.4.7 Kirin Holdings
6.4.8 Starbucks Corporation

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The North American Ready To Drink Tea market is forecasted to value at 9439.13 million USD in 2024 growing at a CAGR of 4.3%.

Key Highlights
The health benefits of tea over carbonated and soft drinks and the convenience of Ready To Drink tea over traditional tea are the major factors driving the market. The presence of various substitutes such as energy drinks, other RTD drinks, etc. are the major restraints of the market.
Innovations at ingredient levels like a combination of ingredients, introducing new flavors, etc. are done in order to attract the customers. The increasing health concerns are also a restraint since the product contains sugars, synthetic preservatives, artificial colors etc. The U.S is the leader in North American Ready To Drink Tea Market.


Key Market Trends

Black Tea Is The Most Consumed Tea

Black Tea is North America’s favorite tea, black teas usually have a very rich flavor because of their long processing times. Sun tea, sweet tea, iced tea, afternoon tea, etc. these well-known categories of tea are typically made using black tea. Black tea is grown and processed all over the world in varying geographies and climates. Three of the largest producers of black tea today are India, Sri Lanka, and Africa. The tea’s variety, convenience, health benefits, sustainability, availability, continued innovation and the discovery of unique, flavorful and high-end specialty tea are the major factors driving the market. It contains no sodium, fat, carbonation, or sugar. It is virtually calorie-free. It helps maintain proper fluid balance and may contribute to overall good health.

Canada is the fastest growing market in North America Ready To Drink Tea

Canada Ready To Drink Tea market was valued at 620 million USD in 2018 and is growing at a CAGR of 5.6%. As people become aged they go for more healthy diet options. Canada is having around 48% of its population above the age of 45. Ready To Drink tea is also becoming a growing trend among the youngsters too due to its health benefits and as a substitute for carbonated drinks. Manufacturers are also trying to introduce Tea with clean label ingredients to attract health-conscious consumers. Canada Ready To Drink Tea market has also witnessed the introduction of new types of packaging and new flavors such as Blackcurrant and Blueberry Mint Green Tea. Players are also trying to expand their product base with new combination of ingredients and flavors.

Competitive Landscape

North American Ready To Drink Tea market is highly consolidated and highly competitive. The market is dominated by few major players. The major players have global reach and have a stronger distribution channel. PepsiCo and Coca-Cola Arizona Beverages, Dr. Pepper Snapple, Starbucks, and New Age Beverages enjoy a significant share in the market.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Research Phases
1.2 Study Deliverables
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Force Analysis
4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
4.3.2 Bargaining Power of Consumers
4.3.3 Threat of New Entrants
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Degree of Competition

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Black Tea
5.1.2 Green Tea
5.1.3 Herbal Tea
5.1.4 Others
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Convenience Stores
5.2.3 Online Stores
5.2.4 Others
5.3 Geography
5.3.1 United States
5.3.2 Canada
5.3.3 Mexico
5.3.4 Rest of North America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Strategies adopted by Key players
6.2 Most Active Companies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 PepsiCo
6.4.2 Coca-cola
6.4.3 Dr. Pepper Snapple Group Inc.
6.4.4 Asahi Group Holdings
6.4.5 Nestle
6.4.6 JAB Holding Company
6.4.7 Kirin Holdings
6.4.8 Starbucks Corporation

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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