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北米のパッケージ検査市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)

北米のパッケージ検査市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


North America Package Testing Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

北米のパッケージテスト市場は、予測期間(2021年~2026年)にCAGR10%を記録すると予測されています。COVID-19の発生により、同国の消費者の衛生意識が高まり、2020年のCOVID-19感染予防のためにホームケアや衛... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

北米のパッケージテスト市場は、予測期間(2021年~2026年)にCAGR10%を記録すると予測されています。COVID-19の発生により、同国の消費者の衛生意識が高まり、2020年のCOVID-19感染予防のためにホームケアや衛生部門への支出を増やす動機付けとなりました。また、液体洗剤の需要の高まりは、主に接客業や洗濯業から高い評価を得ています。 このため、包装製品の需要が高まり、さまざまな包装に対応した試験が実施されています。

主なハイライト
消耗品の包装は、過去数十年の間に劇的な変化を遂げ、商品の破損に関連するコストを削減するため、保存性を高めることがより重視されるようになりました。このような背景から、パッケージ検査市場では効果的なパッケージ検査に対する強い需要が生まれています。
製品によっては、食品、医薬品、医療機器などの規制によってパッケージ試験が義務付けられているものもあります。これは、設計の認定、定期的な再試験、パッケージングプロセスの制御の両方をカバーするかもしれません。工程は、HACCP、統計的工程管理、バリデーションプロトコル、ISO9000など、様々な品質管理システムによって管理されるかもしれません。
持続可能な包装に対する認識と需要の高まり、包装された製品の需要が高まる小売業界の成長、新しい技術の出現などの要因が、成長の原動力となっています。さらに、製品の賞味期限を長くしたいという要求も、包装試験産業の成長を後押ししています。
パッケージのサイズが不適切に大きくなる顕著な理由の1つは、採用されているラボ試験の種類です。著しく過酷なラボ試験(サプライチェーン内で発見された実際の危険性を正確に反映していないもの)は、過剰な包装を引き起こし、物流・包装コストを増大させる可能性があります。テストが特定の点で過度に厳しく、流通でよく見られる特定の有害な投入物を完全に見逃してしまうと、高い損傷率と過剰な包装を招き、結果的にコストが高くなるのです。


主な市場動向

緩やかな成長を続けるガラス部門


包装用ガラスは、容量やヘッドスペース、コーティング評価、耐衝撃性、耐外圧性、耐熱衝撃性、耐垂直荷重性など様々な性能試験を受けなければならないため、製品との反応性が低い、再利用やリサイクルが可能であるなどの理由で包装産業におけるガラスの用途が増加するにつれ、包装試験業者の成長につながっているのです。
これらの試験は、関連する国際、国内、業界、または社内の規格や仕様に対する製品の適合性を判断するものです。衝撃、熱衝撃、内圧、垂直荷重、電子レンジ、食器洗い機などの試験も含まれる。
この知識により、このブランドは、破片がパッケージ自体のものではなく、製造や充填の工程に由来するものでもないことを知りました。これにより、クライアントはクレームに対する防御を成功させることができました。製品のライフサイクルを通じたパッケージ検査の利点の増大も、この地域のガラスパッケージ検査市場を牽引しています。
ブランドは長い間、製品の陳列効果を高める方法を模索してきましたが、この分野ではガラスが特に適しており、消費者の間でも人気を博しています。例えば、2020年6月、業界で最も小さなカーボンフットプリントに注力する超感覚的ホームケアブランドのSupernaturalは、ガラスボトル入りのハンドサニタイザーを発売しました。ガラスは、プラスチックとは異なり、熱にさらされたときに製品を毒性から保護し、また、従来の手指消毒剤に起因する使い捨てのプラスチック廃棄物を排除することができます。


食品は市場成長の重要な要因の一つである


ジャム、マヨネーズ、ピクルスなどの包装食品は、通常、さまざまな種類のプラスチック製密閉容器で保護された瓶に保存されています。労働人口の増加に伴い、調理が簡単な食品、パッケージ食品の需要が大幅に増加しています。Global Organic Trade Guideによると、この地域の有機パッケージ食品消費額は2026年までに213億9000万ドルに達すると予想されています。このことは、予測期間中にプラスチックキャップおよびクロージャ市場の成長を促進することが期待されます。
また、Covid-19の発生により、多くの社会人などが安全のためにパッケージ食品に頼るようになりました。International Food Information Councilによると、コビド19の大流行により、2020年には、約36%のアメリカ人が、アメリカでのコロナウイルス発生時に、以前と同じかそれ以上の量のパッケージ食品を購入したと主張しているそうです。
Eコマース業界は、この地域におけるオンライン食品配達の傾向を導き、オンライン食品配達プラットフォームの数の増加により急増を経験しており、業界プレーヤーがそのようなプラットフォームに登録することによってより大きな足跡を得ることを可能にしています。このため、食品を効果的に包装するためのキャップやクロージャーの利用が増加しています。
コンビニエンス・フード製造におけるナノテクノロジーの追加は、保存手順、包装方法、完成品の処理などの重要な機能を改善する上で重要な役割を果たしている。この技術は、近い将来、包装された食品の容器の使用を増やす上で重要な役割を果たすと予想されます。


競合他社の状況

北米のパッケージ試験市場は、TDDL, Inc、Intertek、SGS、CSZ Testing Services Laboratories、CRYOPAK、Advance Packaging、Nefabなど少数の主要企業が存在し、適度に統合されています。各社は、より多くの市場シェアを獲得するために、戦略的パートナーシップや製品開発への投資を継続的に行っています。最近の市場動向は以下の通りです。


2021年10月 - サプライチェーンにおける省資源化への取り組みをさらに強化するため、Nefab Group ABは、持続可能な熱成形クッションの世界的なリーディングカンパニーであるReflex Packaging Groupを買収しました。ネファブグループの中で、Reflex Packagingは今後も独立した企業として機能していきます。
2021年7月 - 総合品質保証サービスの大手プロバイダーであるIntertek Group plcは、JLA Brasil Laboratório de Análises de Alimentos S.A. の買収を報告しました。ブラジルに設立されたJLA Brazilは、食品、農業、環境試験ソリューションで市場をリードする独立プロバイダーの1つです。


その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Value Chain Analysis
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
4.3.2 Bargaining Power of Consumers
4.3.3 Threat of New Entrants
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.4 Technology Snapshot
4.4.1 Package Integrity Testing
4.4.2 Package Strength Testing
4.4.3 Package Shelf-life Studies
4.4.4 Package Validation
4.5 Package Testing Needs

5 MARKET DYNAMICS​
5.1 Market Drivers​
5.1.1 Rigorous Control Regulations and Administration and Qualification Demands
5.1.2 Demand for Longer Shelf Life of the Products Under Varying Conditions
5.2 Market Challenges​
5.2.1 High Costs Associated with Package Testing
5.3 Impact of COVID-19 on the Market

6 INDUSTRY POLICIES
6.1 ASTM Standards
6.2 ISO Standards
6.3 ISTA Standards

7 MARKET SEGMENTATION
7.1 By Primary Material
7.1.1 Glass
7.1.2 Paper
7.1.3 Plastic
7.1.4 Metal
7.2 By Type of Testing
7.2.1 Physical Performance Testing
7.2.2 Chemical Testing
7.2.3 Environmental Testing
7.3 By End-User Vertical
7.3.1 Food and Beverage
7.3.2 Healthcare
7.3.3 Industrial
7.3.4 Personal and HouseHold Products
7.3.5 Other End-User
7.4 By Country
7.4.1 United States
7.4.2 Canada

8 COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1 Company Profiles
8.1.1 DDL, Inc.
8.1.2 Intertek
8.1.3 SGS
8.1.4 CSZ Testing Services Laboratories
8.1.5 CRYOPAK
8.1.6 Advance Packaging
8.1.7 Nefab
8.1.8 National Technical Systems
8.1.9 Turner Packaging
8.1.10 Caskadetek

9 INVESTMENT ANALYSIS

10 FUTURE OUTLOOK OF THE MARKET

 

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Summary

The North America Package Testing market is expected to register a CAGR of 10% over the forecast period (2021 - 2026). The COVID-19 outbreak increased hygiene awareness among consumers in the country and motivated consumers in the country to increase their spending on home care and hygiene sector to prevent COVID-19 infection in 2020. ​Also, the growing demand for liquid detergents has been high, mainly from the hospitality and laundry industries.​ This has increased the demand for Packaging products and the test that have been performed for different packaging.

Key Highlights
The packaging of consumable products has witnessed a drastic transformation over the past few decades, with a higher focus on enhancing the shelf life to reduce the costs associated with damaged goods. This emphasis has created a robust demand for effective package testing in the package testing market.
For some products, package testing is mandated by regulations: food, pharmaceuticals, medical devices, etc. This might cover both the design qualification, periodic retesting, and control of the packaging processes. Processes might be controlled by a variety of quality management systems such as HACCP, statistical process control, validation protocols, ISO 9000, etc.
Factors such as growing awareness and demand for sustainable packaging, growth of the retail industry with increasing demand for packed products, and the emergence of new technologies are driving growth. Moreover, the requirement for a longer shelf-life of products helps to drive the growth of the packaging testing industry.
One of the prominent reasons for inappropriately large package size is the type of laboratory tests employed. Significantly harsh laboratory tests (ones that don’t accurately reflect the actual hazards found within the supply chain) can cause excessive packaging, thus increasing the logistics and packaging costs. If tests are overly harsh in certain regards and completely miss specific damaging inputs commonly found in the distribution, it would result in high damage rates and excessive packaging, resulting in higher costs.


Key Market Trends

Glass Segment is Observing a Gradual Growth


With increasing applications of glass in the packaging industry due to various reasons such as low reactivity with the product, reusability and recyclability are leading to the growth of packaging testing vendors as the glass used for packaging has to undergo various performance tests such as capacity and headspace, coating assessment, impact resistance, external pressure resistance, thermal shock resistance, and vertical load resistance.
These tests determine the product's suitability against relevant international, national, industry, or in-house standards and specifications. They include tests for impact, thermal shock, internal pressure, vertical load, microwave, dishwasher, and other requirements.
With this knowledge, the brand knew that the fragment was not from the packaging itself and had not originated from the manufacturing or filling processes. This enabled the client to defend the claim successfully. The increasing benefits of package testing throughout the product lifecycle are also driving the region's glass packaging testing market.
Brands have long sought ways to enhance their products' shelf appeal, an area where glass is particularly well suited and is also experiencing popularity among consumers. For instance, in June 2020, Supernatural, the extrasensory home care brand focused on having the smallest carbon footprint in the industry, has launched hand sanitizer in a glass bottle. The Glass protects the product from toxicity when exposed to heat, unlike plastic, and also eliminates single-use plastic waste caused by traditional hand sanitizers.


Food is One of the Significant Factor for Market Growth


Packaged food products, such as jams, mayonnaise, pickles, etc., are usually stored in bottles that are protected using various kinds of airtight plastic closures. With an increase in the working population, there has been a substantial increase in the demand for easy-to-cook food and packaged food. According to Global Organic Trade Guide, organic packaged food consumption value in the region is expected to reach USD 21.39 Billion by 2026. This is expected to fuel the growth of the plastic caps and closures market over the forecast period.
Also, with the outbreak of Covid-19, many working professionals and others have been depending on packaged food for safety purposes. According to International Food Information Council, due to the COVID-19 pandemic, in 2020, around 36% of Americans have claimed to have purchased the same or more amount of packaged foods during the coronavirus outbreak in the United States than before.
The E-commerce industry led to the trend of online food delivery in the region, which is experiencing an upsurge due to the rising number of online food delivery platforms, enabling the industry players to gain a more significant footprint by registering on such platforms. This has led to an increased usage of caps and closure for the effective packaging of food.
The addition of nanotechnology in convenience food manufacturing has been playing a crucial role in improving critical functions, including preservation procedures, packaging methods, and finished goods processing. This technology is anticipated to play a significant role in increasing the use of containers for packaged food products in the near future.


Competitive Landscape

The North America Package Testing market is moderately consolidated, with the presence of a few major companies like TDDL, Inc., Intertek, SGS, CSZ Testing Services Laboratories, CRYOPAK, Advance Packaging, Nefab are some players. The companies are continuously investing in making strategic partnerships and product developments to gain more market share. Some of the recent developments in the market are:


October 2021 - To further enhance their commitment to saving resources in supply chains, Nefab Group AB has acquired Reflex Packaging Group, the world's leading company in sustainable thermoformed cushioning. Within the Nefab Group, Reflex Packaging will continue to function as a distinct entity.
July 2021 - Intertek Group plc, one of the prominent providers of Total Quality Assurance services, reported the acquisition of JLA Brasil Laboratório de Análises de Alimentos S.A. JLA Brazil, established in Brazil, is one of the market-leading independent providers of food, agricultural, and environmental testing solutions.


Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Value Chain Analysis
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
4.3.2 Bargaining Power of Consumers
4.3.3 Threat of New Entrants
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.4 Technology Snapshot
4.4.1 Package Integrity Testing
4.4.2 Package Strength Testing
4.4.3 Package Shelf-life Studies
4.4.4 Package Validation
4.5 Package Testing Needs

5 MARKET DYNAMICS​
5.1 Market Drivers​
5.1.1 Rigorous Control Regulations and Administration and Qualification Demands
5.1.2 Demand for Longer Shelf Life of the Products Under Varying Conditions
5.2 Market Challenges​
5.2.1 High Costs Associated with Package Testing
5.3 Impact of COVID-19 on the Market

6 INDUSTRY POLICIES
6.1 ASTM Standards
6.2 ISO Standards
6.3 ISTA Standards

7 MARKET SEGMENTATION
7.1 By Primary Material
7.1.1 Glass
7.1.2 Paper
7.1.3 Plastic
7.1.4 Metal
7.2 By Type of Testing
7.2.1 Physical Performance Testing
7.2.2 Chemical Testing
7.2.3 Environmental Testing
7.3 By End-User Vertical
7.3.1 Food and Beverage
7.3.2 Healthcare
7.3.3 Industrial
7.3.4 Personal and HouseHold Products
7.3.5 Other End-User
7.4 By Country
7.4.1 United States
7.4.2 Canada

8 COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1 Company Profiles
8.1.1 DDL, Inc.
8.1.2 Intertek
8.1.3 SGS
8.1.4 CSZ Testing Services Laboratories
8.1.5 CRYOPAK
8.1.6 Advance Packaging
8.1.7 Nefab
8.1.8 National Technical Systems
8.1.9 Turner Packaging
8.1.10 Caskadetek

9 INVESTMENT ANALYSIS

10 FUTURE OUTLOOK OF THE MARKET

 

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