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北米のコスメシューティカル製品市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


North America Cosmeceutical Products Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

北米のコスメシューティカル製品市場は、2025年までに180億ドルに達すると予測され、予測期間中に8.24%のCAGRで成長するとされています。 主なハイライト 高齢化は、過去にコスメシューティカルズ市場の成長... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

北米のコスメシューティカル製品市場は、2025年までに180億ドルに達すると予測され、予測期間中に8.24%のCAGRで成長するとされています。

主なハイライト
高齢化は、過去にコスメシューティカルズ市場の成長を促した主な要因の一つである。過去20年間、出生率や死亡率の低下により、世界的に高齢化率が上昇し続けています。
栄養、医療、教育、経済が向上したことで、人々はより長生きするようになりました。また、若々しい外見を保ちたいという男女の強い願望が、世界中の化粧品業界を育てました。
人口動態の急速な高齢化は、シワやシミ、乾燥肌、肌の色むら、髪のダメージなどを防ぐためのアンチエイジング製品の需要を高め、化粧品業界に新しいイノベーションをもたらす余地を生み出し、業界の成長を後押ししています。


主な市場動向

アンチエイジング製品が引き続き急成長するセグメント

高齢化は、過去にコスメシューティカルズ市場の成長を促した主要な要因の一つであった。加齢は、世界中の男女が同様に直面している主要な美容問題の一つとして発展してきました。加齢は自然なプロセスですが、弾力性の低下やシワの形成の原因として、多くの要因が確認されています。例えば、日光、寒冷、風などの気候条件によるダメージ、喫煙、ストレス、疲労、栄養失調、環境刺激などが挙げられます。汚染レベルの上昇と健康に対する消費者の意識により、コスメシューティカルズ市場は予測期間中に力強い成長を遂げると予想されます。コスメシューティカルズは、有効成分が含まれているため、従来の化粧品よりもかなり高価格ですが、可処分所得の増加により、特に先進国である北米では、消費者の購買意欲を促進しています。

北米のコスメシューティカル製品市場は米国が支配的

米国は、コスメシューティカルズ市場の3大貿易ブロックの1つに属しています。米国では医療インフラが発達しており、一人当たりの支出も多いため、コスメシューティカルズ市場の成長を牽引するものと期待されています。特に米国では、制汗剤、ふけ防止用シャンプー、日焼け止めなどの製品を販売するドラッグストアが大きなシェアを占めています。化粧品業界は、米国におけるナノテクノロジー特許保有者の中で上位にランクされています。売上の3.4%を研究とイノベーションに費やしているロレアルは、ナノ特許の業界リーダーであり、プロクター&ギャンブルとヘンケルがそれに続いています。コスメシューティカルズ市場は、カナダで最も急速に成長している産業の一つであり、国際的なプレーヤーによって支配されている。北米地域では、抗シワ製品への需要がかなり高まっています。

競合他社の状況

Procter And Gamble, Johnson And Johnson, L'oreal, Avon, Allergan, Croda, International Plc, Sabinsa Corporation, Unilever, Clarins, Shiseido Group, Henkel, Estee Lauder, Beiersdorfなどの大手企業は、国内および海外市場でビジネスを拡大するために小規模な化粧品製造ユニットの買収に注力しています。企業は、需要の増加に対応し、事業を拡大するために、海外市場に多額の投資をして、新しい製造工場を設立しました。L'Oréal SA、Beiersdorf AG、Procter & Gambleなどの主要企業は現在、より多くの顧客を引き付けるために、製品のオンラインマーケティングとブランディングのためにソーシャルメディアプラットフォームとオンライン流通チャネルに焦点を当てています。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Skin Care
5.1.1.1 Anti-Aging
5.1.1.2 Anti-Acne
5.1.1.3 Sun Protection
5.1.1.4 Moisturizers
5.1.1.5 Others
5.1.2 Hair Care
5.1.2.1 Hair Fall
5.1.2.2 Anti-Dandruff
5.1.2.3 Hair Colorants
5.1.2.4 Others
5.1.3 Oral Care
5.1.4 Others
5.2 By Distribution Channels
5.2.1 Hypermarkets and Supermarkets
5.2.2 Convenience Stores
5.2.3 Online Stores
5.2.4 Speciality Stores
5.2.5 Others
5.3 Geography
5.3.1 United States
5.3.2 Canada
5.3.3 Mexico
5.3.4 Rest of North America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Key Staretegies Adopted
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Procter and Gamble
6.4.2 Jhonson & Jhonson
6.4.3 L'Oreal
6.4.4 Bayer AG
6.4.5 Allergan
6.4.6 Croda International PLC
6.4.7 Sabinsa Corporation
6.4.8 Unilever
6.4.9 Clarins
6.4.10 Henkel

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

North America Cosmeceutical Products Market is forecasted to reach USD 18 billion by 2025 growing at a CAGR of 8.24% during the forecast period.

Key Highlights
The aging population was one of the primary factors driving the growth of the cosmeceuticals market in the recent past. Over the past two decades, declining fertility and mortality rate have resulted in a sustained rise in the aging population, globally.
People are living longer because of better nutrition, healthcare, education, and economic well-being. The strong desire among men and women to retain youthful appearances have groomed and nurtured the cosmetic industry, worldwide.
Rapidly aging demographics has led to robust demand for anti-aging products, in order to prevent wrinkles, age spots, dry skin, uneven skin tone, and even hair damages, creating room for new innovations in cosmetics, thus, boosting the industry growth.


Key Market Trends

Anti-Aging Products Remain the Fastest Growing Segment

Aging population was one of the primary factors driving the growth of the cosmeceuticals market in the recent past. Aging has been evolved as one of the primary beauty concerns faced by the male and female population alike, around the globe. Although aging is a natural process, many factors have been identified as causes for loss of elasticity and formation of wrinkles. These causes include damage from climatic conditions (sun, cold, and wind), smoking, stress, fatigue, malnutrition, and environmental irritants. With the rising pollution levels and consumers’ consciousness regarding health, the market for cosmeceuticals is expected to witness a robust growth over the forecast period. Though they are priced significantly higher than the conventional cosmetic products, due to the presence of active ingredients, growing disposable income has facilitated consumers towards purchasing these products, particularly in the highly developed roots of North America.

United States Dominated the North America Cosmeceutical Products Market

The United States belongs to one of the three main trading blocks of cosmeceuticals Market. The developed healthcare infrastructure and high per capita spending in the United States are expected to drive the growth of the cosmeceuticals market. Drug stores held a prominent share especially selling products like antiperspirants, antidandruff shampoos, and sunscreens in the United States. The cosmetic industry ranks high among the nanotechnology patent holders in United States. L’Oreal, which devotes 3.4% of its revenues to research and innovation, is the industry leader on nano patents followed by Procter & Gamble and Henkel. The cosmeceuticals market is one of the fastest growing industries in Canada and is dominated by international players. There has been a considerable demand for anti-wrinkle products in the North America region.

Competitive Landscape

Procter And Gamble, Johnson And Johnson, L’oreal, Avon, Allergan, Croda, International Plc, Sabinsa Corporation, Unilever, Clarins, Shiseido Group, Henkel, Estee Lauder, Beiersdorf are leading companies are focused on acquiring small-scale cosmeceuticals manufacturing units for expanding their business in local as well as foreign markets. Companies invested heavily in the foreign markets to establish new manufacturing plants, in order to cater to increasing demand and expand the business. Key players, such as L'Oréal SA, Beiersdorf AG, and Procter & Gamble are now focusing on social media platforms and online distribution channels for online marketing and branding of their products, to attract more customers.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Skin Care
5.1.1.1 Anti-Aging
5.1.1.2 Anti-Acne
5.1.1.3 Sun Protection
5.1.1.4 Moisturizers
5.1.1.5 Others
5.1.2 Hair Care
5.1.2.1 Hair Fall
5.1.2.2 Anti-Dandruff
5.1.2.3 Hair Colorants
5.1.2.4 Others
5.1.3 Oral Care
5.1.4 Others
5.2 By Distribution Channels
5.2.1 Hypermarkets and Supermarkets
5.2.2 Convenience Stores
5.2.3 Online Stores
5.2.4 Speciality Stores
5.2.5 Others
5.3 Geography
5.3.1 United States
5.3.2 Canada
5.3.3 Mexico
5.3.4 Rest of North America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Key Staretegies Adopted
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Procter and Gamble
6.4.2 Jhonson & Jhonson
6.4.3 L'Oreal
6.4.4 Bayer AG
6.4.5 Allergan
6.4.6 Croda International PLC
6.4.7 Sabinsa Corporation
6.4.8 Unilever
6.4.9 Clarins
6.4.10 Henkel

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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