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非ホジキンリンパ腫治療薬市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Non-Hodgkin Lymphoma Therapeutics Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

市場成長の要因としては、非ホジキンリンパ腫の有病率の上昇、革新的な薬剤や新技術に対する需要、非ホジキンリンパ腫治療薬のFDA承認数の増加などが挙げられます。 主なハイライト また、非ホジキンリンパ... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

市場成長の要因としては、非ホジキンリンパ腫の有病率の上昇、革新的な薬剤や新技術に対する需要、非ホジキンリンパ腫治療薬のFDA承認数の増加などが挙げられます。

主なハイライト
また、非ホジキンリンパ腫に関する社会的認知度の向上、本疾患治療のための強固な医薬品パイプライン、非ホジキンリンパ腫を検出するための診断技術の向上、非ホジキンリンパ腫の有病率の増加が、世界における非ホジキンリンパ腫治療薬市場を活性化する要因となっています。
しかし、非ホジキンリンパ腫治療薬の高価格とそれに伴うさまざまな合併症が、非ホジキンリンパ腫治療薬市場の主な抑制要因として作用しています。さらに、厳しい規制ガイドラインが市場の成長を制限しています。


主な市場動向

予測期間中、放射線治療分野が大きなシェアを占めると予想される

放射線治療は、高エネルギーのビームまたは粒子を使用してがん細胞を死滅させるもので、体外から照射する外部照射と、ブラキセラピーなどの体内照射がある。通常、放射線治療は週5日、数週間にわたって行われます。放射線療法が最も効果的なのは、この種のリンパ腫が体の一部分にしか見られない場合です。米国癌協会によると、非ホジキンリンパ腫(NHL)は米国で最も一般的な癌の一つで、癌全体の約4%を占めています。非ホジキン病の場合、初期の段階では放射線療法が行われます。進行したリンパ腫の場合、非ホジキンリンパ腫のより良い治療のために化学療法とともに放射線療法が使用されます。リンパ腫が広範囲に及んでいる場合は、緩和的な放射線治療が非常に有効です。放射線療法は多くの場合、非ホジキン病の細胞を破壊するのに非常に優れています。主にリンパ腫によって引き起こされる症状を緩和するのに役立ちます。

予測期間中、アジア太平洋地域は最も高い成長率を示すと予想される

地域別では、北米、欧州、アジア・パシフィック、中東・アフリカ、南米に区分されます。北米は、技術的進歩や非ホジキンリンパ腫の発生率の増加により、非ホジキンリンパ腫治療薬市場を支配しています。しかし、アジア太平洋地域は、同地域における医療施設へのアクセスの増加やNHLの有病率の増加などの要因により、非ホジキンリンパ腫治療薬市場を推進すると予想されます。2018年に発表された研究論文によると、中国における非ホジキンリンパ腫の発生率は年間10万人あたり7.11人と推定されています。非ホジキンリンパ腫の発生率および有病率は前年比増加傾向にあるため、多くの製造企業が治療薬の需要増に対応するため、新規の薬物治療薬の開発に投資しています。したがって、疾患に対する認知度の向上、政府の取り組みの増加、疾患負担の増加により、予測期間中に市場は成長すると予想されます。

競合他社の状況

非ホジキンリンパ腫治療薬市場は競争が激しく、少数の主要プレーヤーで構成されています。アストラゼネカ、バクスターインターナショナル、バイエルAG、ブリストル・マイヤーズ・スクイブ・カンパニー、テバ・ファーマスーティカル・インダストリーズ、イーライリリー・アンド・カンパニー、F・ホフマン・ラ・ロシュ、グラクソ・スミスクライン PLCなどの企業は、非ホジキンリンパ腫治療薬市場でかなりの市場シェアを占めています。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.2.1 Growing Burden of Non-Hodgkin Lymphoma (NHL)
4.2.2 Demand for Innovative Drugs and Novel Technologies
4.3 Market Restraints
4.3.1 High Cost of the Drugs Used in NHL Therapy
4.3.2 Side Effects Associated with NHL Drugs
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Threat of New Entrants
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type of Therapy
5.1.1 Chemotherapy
5.1.2 Radiation Therapy
5.1.3 Targeted Therapy
5.1.4 Other Types of Therapies
5.2 By Cell Type
5.2.1 B-cell Lymphomas
5.2.2 T-cell Lymphoma
5.3 By Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Italy
5.3.2.5 Spain
5.3.2.6 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 South Korea
5.3.3.6 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 Middle-East and Africa
5.3.4.1 GCC
5.3.4.2 South Africa
5.3.4.3 Rest of Middle-East and Africa
5.3.5 South America
5.3.5.1 Brazil
5.3.5.2 Argentina
5.3.5.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 AstraZeneca PLC
6.1.2 Baxter International Inc.
6.1.3 Bayer AG
6.1.4 Bristol Myers Squibb Company
6.1.5 Eli Lilly and Company
6.1.6 F. Hoffmann La-Roche Ltd
6.1.7 GlaxoSmithKline PLC
6.1.8 Seattle Genetics
6.1.9 Teva Pharmaceuticals

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

Certain factors that are driving the market growth include a rise in the prevalence of NHL, demand for innovative drugs and novel technologies, and an increase in the number of FDA approvals for NHL therapy drugs.

Key Highlights
In addition, an increase in public awareness about NHL, robust drug pipeline for the treatment of the disease, improved diagnostic techniques to detect NHL, and an increase in the prevalence of non-Hodgkin lymphoma are the factors fuelling the NHL therapeutics market across the world.
However, the high cost of NHL drugs and various complications associated with them are acting as major restraints for the non-Hodgkin lymphoma therapeutics market. Additionally, stringent regulatory guidelines are limiting the growth of the market.


Key Market Trends

The Radiation Therapy Segment is Expected to Hold a Significant Market Share over the Forecast Period

Radiotherapy is the use of high-energy beams or particles to kill cancer cells, and it can be delivered from a source outside the body, i.e., external beam radiation or internally, such as brachytherapy. Usually, radiation treatments are given five days per week for several weeks. Radiation therapy is most effective when this kind of lymphoma is only found in one part of the body. According to the American Cancer Society, non-Hodgkin lymphoma (NHL) is one of the most common cancers in the United States that accounts for about 4% of all cancers. For non-Hodgkin disease, radiation therapy is used in the early stages. In the case of advanced lymphomas, radiation therapy is used along with chemotherapy for better treatment of NHL. If the lymphoma is widespread, palliative radiotherapy is very helpful. Radiotherapy is often very good at destroying non-Hodgkin disease cells. It mainly helps in relieving the symptoms caused by the lymphomas.

Asia-Pacific is Expected to Show the Highest Growth Rate over the Forecast Period

By geography, the market is segmented into North America, Europe, Asia-Pacific, Middle East & Africa, and South America. North America dominates the non-Hodgkin lymphoma therapeutics market, due to increasing technological advancements and the rising incidences of NHL in the country. However, Asia-Pacific is expected to propel the non-Hodgkin lymphoma therapeutics market, owing to factors, such as increasing accessibility to healthcare facilities in the region and increasing prevalence of NHL. According to the research article published in 2018, it was estimated that the incidence rate of non-Hodgkin lymphoma was 7.11 per 100,000 per year in China. As the incidence and prevalence of non-Hodgkin lymphoma are increasing Y-o-Y, many manufacturing companies are investing to develop novel drug therapies to meet the growing demand for therapeutics. Hence, with the growing awareness of the disease, increasing government initiatives, and an increase in the burden of disease, the market is expected to grow over the forecast period.

Competitive Landscape

The non-Hodgkin lymphoma therapeutics market is highly competitive and consists of a few major players. Companies, like AstraZeneca, Baxter International Inc., Bayer AG, Bristol Myers Squibb Company, Teva Pharmaceutical Industries Ltd, Eli Lilly and Co., F. Hoffmann La-Roche Ltd, GlaxoSmithKline PLC, hold substantial market shares in the non-Hodgkin lymphoma therapeutics market.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.2.1 Growing Burden of Non-Hodgkin Lymphoma (NHL)
4.2.2 Demand for Innovative Drugs and Novel Technologies
4.3 Market Restraints
4.3.1 High Cost of the Drugs Used in NHL Therapy
4.3.2 Side Effects Associated with NHL Drugs
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Threat of New Entrants
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type of Therapy
5.1.1 Chemotherapy
5.1.2 Radiation Therapy
5.1.3 Targeted Therapy
5.1.4 Other Types of Therapies
5.2 By Cell Type
5.2.1 B-cell Lymphomas
5.2.2 T-cell Lymphoma
5.3 By Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Italy
5.3.2.5 Spain
5.3.2.6 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 South Korea
5.3.3.6 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 Middle-East and Africa
5.3.4.1 GCC
5.3.4.2 South Africa
5.3.4.3 Rest of Middle-East and Africa
5.3.5 South America
5.3.5.1 Brazil
5.3.5.2 Argentina
5.3.5.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 AstraZeneca PLC
6.1.2 Baxter International Inc.
6.1.3 Bayer AG
6.1.4 Bristol Myers Squibb Company
6.1.5 Eli Lilly and Company
6.1.6 F. Hoffmann La-Roche Ltd
6.1.7 GlaxoSmithKline PLC
6.1.8 Seattle Genetics
6.1.9 Teva Pharmaceuticals

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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