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中南米のスマートウォッチ市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Latin America Smartwatch Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

ラテンアメリカのスマートウォッチ市場は、予測期間2021-2026年に14.8%のCAGRを記録すると予想されています。新たなトレンドであるスマートウォッチは、エレクトロニクスを日々の活動に統合し、装着して簡単にア... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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120 英語

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実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ラテンアメリカのスマートウォッチ市場は、予測期間2021-2026年に14.8%のCAGRを記録すると予想されています。新たなトレンドであるスマートウォッチは、エレクトロニクスを日々の活動に統合し、装着して簡単にアクセスできる機能でライフスタイルの変化に対応するものです。インターネットに接続し、ネットワークと時計との間でデータ交換オプションを提供する機能などの要因が、スマートウォッチのトレンドにつながっています。

主なハイライト
中南米は、スマートウォッチの成長市場である。この地域への投資により経済が成長し、スマートウォッチなどのテクノロジーに投資できる可処分所得を持つ人が増えています。
これらのスマートガジェットは、市場で多くの人々の注目を集め始めており、スマートウォッチの利便性と柔軟な機能性から、想像以上に成長すると推測されます。これらは、ハンズフリーで操作でき、いつでもどこでもデータにアクセスできることから人気を集めています。
ブラジル、アルゼンチン、メキシコなどの中南米地域では、ウェアラブル関連ビジネスが着実に増加しており、現地市場もより洗練されてきています。また、スマートウォッチなどのガジェットについては、よりスマートなデバイスがより大きな割合を占めるようになり、市場の構造化が進んでいます。市場の統合が進み、メーカーがエントリーレベルやプレミアムデバイスに投資することで、ラテンアメリカでは大衆化、平均価格の低減が進むと思われます。
データセキュリティは国民の最大の関心事であり、スマートウォッチはアカウント情報、地理的位置情報、その他多くのデータを収集するため、脆弱性のポイントになる。スマートウォッチと他のデバイスとの接続は、クラウドにアクセスするかホストされている複数のサードパーティアプリを使用することで可能であり、攻撃のポイントになります。
COVID-19の発生により、スマートウォッチなどのウェアラブルデバイスの販売は、オンライン販売に大きく移行し、販売に関わる様々なコストが削減され、購入者はオンラインプラットフォームで製品を低価格で購入し、機能や価格を比較することができるようになりました。


主な市場動向

医療とフィットネスが大きな市場シェアを占める


メキシコ、ブラジル、アルゼンチンなどの国々は、これらの新興経済圏でスマートウォッチ端末を提供する企業にとって潜在的なビジネスチャンスとなります。例えば、サムスンはすでにこれらの地域全体で最も充実したスマートウォッチのプレゼンスを確立しており、フィットビットはアルゼンチンでFitbit Versa、Fitbit Ionic、Fitbit Ionic Adidas Editionのスマートウォッチを発売しています。これらの重要な開発は、これらの地域におけるウェアラブルの成長を後押しすると予想されます。
スマートウォッチが高級ガジェットから、医療機器への段階的な発展により、病状に対応するためのライフラインへと移行すること。Apple Watch Series 4はその典型的な例で、高品質の心臓測定や転倒検知などの技術的な機能を備えています。
時間とリソースの両方を節約できるスマートウォッチは、複雑で重要な情報をレンダリングすることで医師を助けています。医療従事者は、新薬の影響や手術した患者の回復状況を常に監視するなどのパズルを解く際に、このデータに支えられているのです。
スマートウォッチの価格低下により、フィットネストラッカーのような代替品の売上は停滞することが予想される。ベンダーは、スマートウォッチが不可欠な部分である相互接続されたウェアラブル環境を開発し、市場を増強するとともに、ウェアラブルで幅広いポートフォリオを持つビジネスを補完する。


Wear OSが大きな成長を遂げる見込み。


Wear OSは、以前はAndroid Wearと呼ばれていました。Wear OSは、基盤となるAndroid OSがなければ機能せず、両者は別個のものであるが、補完関係にある。このOSは、Androidバージョン4.4以上、またはiOSバージョン9.3以上を搭載した携帯電話と組み合わせて使用する。
このOSは、主に従来の腕時計の製造に携わっている様々なベンダーによって使用され、iOSとAndroidの両方に接続できるスマートウォッチを製造しています。そのため、Wear OSは今でも大きなシェアを占めている。
Googleは、Motorola、Sony、Tag Heuer、ARM、ASUS、CASIOなどのスマートウォッチベンダーとパートナーシップに基づくエコシステムを形成し、Wear OSを製品に採用しようとしている。このような取り組みが、予測期間中の市場の需要を促進することが期待されます。
グーグルは、新しいスマートウォッチの設計を開発する際に、Wear OSプラットフォームで内部作業を行う、ハードウェアの経験を持つチームを専従させています。Wear OSに機能を統合したことは、Wear OSを中心に開発された製品の顧客層を拡大する上で有用な機能であった。


競合他社の状況

スマートウォッチ市場は統合市場であるため、各社は優位性を得るために製品革新と製品開発に依存しています。このため、市場でのライバル関係も激しくなっています。主なプレイヤーは、Apple Inc.、Fitbit Inc.、Samsung Electronics Co.Ltd.などです。最近の市場の動向は


2021年8月のこと。サムスン電子は、ユーザーエクスペリエンスを高めるために4g機能を搭載した最新のサムスンGalaxy Watch4とGalaxy Watch4 Classicを発売した。
2021年6月Samsung ElectronicsがMobile World Congress(MWC)でWatchのユーザーインターフェース「One UI」を発表。この新しいインターフェースは、Galaxy Watchとスマートフォンをより密接に接続することを目的としている。また、サムスンは、Googleと共同で作成した新しい統一プラットフォームで、Galaxy Watch用のOne UI Watchを提供することを確認した。
2021年9月のこと。Appleは、耐久性、高速充電、新しいアルミニウムケース色、watch OS 8で強化された洗練されたデザインのApple watch series 7を公開した。ウォッチの縁が狭いため、ディスプレイは画面面積を最大化し、ウォッチ自体の寸法を変えています。この時計は、より強力な耐クラック性のフロントクリスタルで最も耐久性があります。
2021年4月、Fitbitはお客様の健康をサポートするためにデザインされたファッション性の高いフィットネス&ウェルネストラッカー、Luxeを発表しました。Luxeは、スタイリッシュで使いやすいブレスレット型のデザインで、ストレス管理ツールから自動的な活動量と睡眠のトラッキングまでを提供し、現代社会で健康を維持するために必要なモチベーションとサポートを提供します。


その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Threat of New Entrants
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Bargaining Power of Suppliers
4.2.4 Threat of Substitutes
4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.3 Industry Value Chain Analysis
4.4 Assessment of Impact of COVID-19 on the Industry
4.5 Market Drivers
4.5.1 Increasing Technological Advancements in the Wearables Market
4.5.2 Increase in Health Awareness among the Consumer
4.6 Market Restraints
4.6.1 Growing Complexity of Wearable Devices and Limited Use of Features, augmented With Security Risks

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Operating Systems
5.1.1 Watch OS
5.1.2 Android/Wear OS
5.1.3 Other Operating Systems
5.2 Display Type
5.2.1 AMOLED
5.2.2 PMOLED
5.2.3 TFT LCD
5.3 Application
5.3.1 Personal Assistance
5.3.2 Medical
5.3.3 Sports
5.3.4 Other Applications
5.4 Country
5.4.1 Brazil
5.4.2 Argentina
5.4.3 Rest of Latin America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Apple Inc.
6.1.2 Samsung Electronics Co. Ltd
6.1.3 Fossil Group, Inc.
6.1.4 Huawei Technologies Co. Ltd
6.1.5 Fitbit Inc.
6.1.6 Garmin Ltd
6.1.7 Sony Corporation
6.1.8 Lenovo Group Limited
6.1.9 LG Electronics Inc.
6.1.10 Polar Electro OY

7 INVESTMENT ANALYSIS

8 FUTURE OF THE MARKET

 

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Summary

The Latin America Smartwatch Market is expected to register a CAGR of 14.8% over the forecast period 2021-2026. Smartwatches, an emerging trend, integrate electronics into daily activities and address the changing lifestyles with the ability to be worn and accessed with ease. Factors, such as the ability to connect to the internet and provide data exchange options between a network and watch, are leading to the trend of Smartwatches.

Key Highlights
Latin America is a growing market for smartwatches. With investments pouring into this region, the economy grows, helping more people have disposable income to invest in technology such as smartwatches.
These smart gadgets have started receiving a lot of crowd attention in the market and are estimated to grow more than imagined, given smartwatches' convenience and flexible functionality. These are becoming popular for providing hands-free control and access to data anywhere at any time of the day.
Businesses of wearables are witnessing a steady increase in Latin American regions such as Brazil, Argentina, and Mexico, and the local market is becoming more sophisticated. The market is becoming more structured, with smarter devices having more significant representation concerning gadgets such as smartwatches. With market consolidation and manufacturers investing in entry-level and premium devices, there will be a move towards massification and reducing the average price in Latin America.
Data security being the public's primary concern, smartwatches become a point of vulnerability as they collect data such as account information, Geo-location, and many more. Smartwatches connectivity with other devices is applicable by using multiple third-party apps that access or are hosted on the cloud, becoming a point of attack.
With the outbreak of COVID-19, the demand for the sales of wearable devices, such as smartwatches, witnessed a major influx from online sales, cutting out various other costs involved in sales, owing to which the buyers were capable of buying products for lower prices on online platforms and compare features and prices.


Key Market Trends

Medical and Fitness to Account for a Significant Market Share


Countries such as Mexico, Brazil, and Argentina, among others, provide a potential opportunity for the companies offering smartwatch devices across these emerging economies. For instance, Samsung has already established one of the most substantial presence of smartwatches throughout these regions, and Fitbit has launched its Fitbit Versa, Fitbit Ionic, and Fitbit Ionic Adidas Edition smartwatches in Argentina. These significant developments are expected to boost the growth of wearables in these regions.
The transition of the smartwatch from a luxury gadget to a lifeline for addressing medical conditions by gradual development into medical equipment. The Apple Watch Series 4 is a typical example, featuring technical features like high-quality heart readings and fall detection.
Saving on both time and resources, smartwatches are helping doctors by rendering some complex and significant information. Medical professionals are being backed by this data in solving puzzles, like what would be the impact of a new drug, or the constant monitoring of recovery status of an operated patient, and much more.
With the decline in prices of smartwatches, sales of substitutes such as fitness trackers are expected to stagnate. Vendors develop an interconnected wearable environment that smartwatch is an integral part of, which augments the market and complements the business that has a broad portfolio in wearables.


Wear OS is Expected to Gain Significant Growth.


Wear OS was previously known as Android Wear. The Wear OS would not be able to function without the underlying Android OS, as both are separate but complementary. The OS pairs with phones running Android version 4.4 and above or iOS version 9.3 and above.
The OS is used by various vendors who are primarily into the manufacturing of conventional watches and produce smartwatches that can connect to both iOS and Android. Owing to this, Wear OS still holds a significant share of the market.
Google is trying to form a partnerships-based ecosystem with smartwatch vendors, such as Motorola, Sony, Tag Heuer, ARM, ASUS, CASIO, etc., in adopting Wear OS into their products. Such efforts are expected to drive the demand in the market over the forecasted period.
Google has dedicated a team with hardware experience, which works internally on the Wear OS platform in developing new smartwatch designs. The integration of the feature in the Wear OS was a useful feature in increasing the customer base for the products developed around the Wear OS.


Competitive Landscape

The smartwatch market is a consolidated market, and therefore companies rely on product innovation and product development to gain an advantage. This is also making the rivalry intense in the market. Key players are Apple Inc., Fitbit Inc., Samsung Electronics Co. Ltd, among others. Recent developments in the market are:


August 2021: Samsung Electronics launched its latest Samsung Galaxy Watch4 and Galaxy Watch4 Classic, having 4g capabilities for enhancing user experience.
June 2021: Samsung Electronics introduced One UI Watch user interface at Mobile World Congress (MWC). The new interface aims to connect the Galaxy Watch and smartphone more closely. Samsung has also confirmed the availability of the One UI Watch for Galaxy Watch on a new unified platform created in collaboration with Google.
September 2021: Apple revealed Apple watch series 7 with a refined design enhanced with durability, fast charging, new aluminum case colors, and watch OS 8. The watch's narrow borders allow the display to maximize screen area, changing the dimensions of the watch itself. This watch is most durable with a stronger crack-resistance front crystal.
In April 2021, Fitbit announced Luxe, a fashion-forward fitness and wellness tracker designed to support customers' health. Luxe offers everything from stress management tools to automated activity and sleeps tracking in a stylish and easy-to-use bracelet design, giving you the motivation and support you need to stay healthy in today's world.


Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Threat of New Entrants
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Bargaining Power of Suppliers
4.2.4 Threat of Substitutes
4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.3 Industry Value Chain Analysis
4.4 Assessment of Impact of COVID-19 on the Industry
4.5 Market Drivers
4.5.1 Increasing Technological Advancements in the Wearables Market
4.5.2 Increase in Health Awareness among the Consumer
4.6 Market Restraints
4.6.1 Growing Complexity of Wearable Devices and Limited Use of Features, augmented With Security Risks

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Operating Systems
5.1.1 Watch OS
5.1.2 Android/Wear OS
5.1.3 Other Operating Systems
5.2 Display Type
5.2.1 AMOLED
5.2.2 PMOLED
5.2.3 TFT LCD
5.3 Application
5.3.1 Personal Assistance
5.3.2 Medical
5.3.3 Sports
5.3.4 Other Applications
5.4 Country
5.4.1 Brazil
5.4.2 Argentina
5.4.3 Rest of Latin America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Apple Inc.
6.1.2 Samsung Electronics Co. Ltd
6.1.3 Fossil Group, Inc.
6.1.4 Huawei Technologies Co. Ltd
6.1.5 Fitbit Inc.
6.1.6 Garmin Ltd
6.1.7 Sony Corporation
6.1.8 Lenovo Group Limited
6.1.9 LG Electronics Inc.
6.1.10 Polar Electro OY

7 INVESTMENT ANALYSIS

8 FUTURE OF THE MARKET

 

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