世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ハイドレーションバックパック市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


HYDRATION BACKPACK MARKET - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

ハイドレーションバックパック市場は、予測期間(2020年~2025年)にCAGR6.4%を記録すると予測されます。 主なハイライト 軍事訓練や、ハイキング、サイクリング、ランニングなどのアウトドア活動への参加が... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
110 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ハイドレーションバックパック市場は、予測期間(2020年~2025年)にCAGR6.4%を記録すると予測されます。

主なハイライト
軍事訓練や、ハイキング、サイクリング、ランニングなどのアウトドア活動への参加が増加していることから、使い勝手がよく、最適な水分補給ができるハイドレーションバックパックの採用が急速に進んでいます。
バックパックから水筒を取り出す手間があるため、ハイカーは水の摂取を後回しにするか、一度に大量に飲んでしまう。しかし、ハイドレーションバックパックでは、旅先で少しずつ水を飲むことができるため、この問題を解消し、水分補給を継続することができます。
また、世界のメーカーが先進的な素材や技術を採用し、水温の維持を助けることで、オールシーズンに対応できるようになっています。


主な市場動向

アウトドアスポーツへの消費者志向の高まり

スポーツやレクリエーション活動の開始により、ハイドレーションバックパックを含むレクリエーション機器の需要が急増し、主に発展途上国のハイカー、トレッカー、サイクリスト、アスリートの間で高い製品需要があるため、市場の成長が促進されています。ここ数年、スポーツ用品は、体力に関する意識、冒険の経験、スキルや能力の開発などの要因に基づいて、適応率の高まりを目の当たりにしてきました。また、様々なスポーツや登山の協会が、十分な水分補給の重要性や関連する効果についての認識を広めており、これも需要をさらに高める要因となっています。

北米が最大市場として浮上

2018年、最大の地域市場として浮上したのは北米です。米国とカナダに様々なアドベンチャースポーツの目的地が存在することが、市場を牽引する重要な要因となっています。The outdoor Foundationによると、米国ではハイキングが4番目に人気のあるスポーツで、サイクリング、ランニング、釣りがそれに続いています。北米地域におけるハイドレーションバックパックパック市場の成長を推進する上で主要な位置を持っている主要な要因は、ハイドレーションバックパックの使用量の増加につながるスポーツ担当者の数が増加していると実際にハイドレーションパックmarket.Moverの成長を急増、製品の視認性の増加と地域における確立されたスポーツ産業は、今後数年間で製品の需要を促進すると期待されています。

競合他社の状況

ハイドレーションバックパック市場は非常に断片化されており、地域および国際的な競合他社で構成されています。大手企業は、消費者の関心に応えるため、市場に新製品を投入することに注力しています。新製品開発は、世界のハイドレーションバックパック市場において最も好ましい戦略です。主要なプレーヤーはまた、合併や買収に着手し、統合を達成し、彼らの提供物を最適化するためにパートナーシップ/契約を締結しています。さらに、これらのプレイヤーは、ローカル市場での優位性を得るために地元のプレイヤーと合併しています。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

ページTOPに戻る


目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By End User
5.1.1 Sports
5.1.1.1 Running
5.1.1.2 Cycling
5.1.1.3 Trekking and Hiking
5.1.2 Military
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Specialist Retailers
5.2.3 Online Retail Stores
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Spain
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 Germany
5.3.2.4 France
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle-East and Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 United Arab Emirates
5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Cascade Designs Inc.
6.4.2 Samsonite International SA
6.4.3 Osprey Packs Inc.
6.4.4 Mazama Designs LLC
6.4.5 Callaway Golf Company
6.4.6 Columbia Sportswear Company
6.4.7 Helen of Troy Limited
6.4.8 Recreational Equipment Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The hydration backpack market is projected to witness a CAGR of 6.4% during the forecast period (2020- 2025).

Key Highlights
Increasing military training and participation in outdoor activities, such as hiking, cycling, and running, has resulted in the rapid adoption of hydration backpacks because they are easy to use and provide optimized hydration.
The hassle of retrieving water bottles from the backpack makes hikers either put off water consumption or drink a large amount at a time. However, hydration backpacks eliminate this issue by allowing the user to take small sips throughout the journey and keep hydrated.
In addition, global manufacturers are using advanced materials and technologies, which assist in maintaining water temperature, making it suitable for all seasons.


Key Market Trends

Growing Consumer Inclination Toward Outdoor Sports

The onset of engagement in sports and recreational activities has led to a surge in demand for recreational equipment, including hydration backpacks, thereby facilitating the growth of the market studied, owing to high product demand among hikers, trekkers, cyclists, and athletes, primarily in developing countries. Over the last few years, sports products have been witnessing a growing adaptation rate based on factors, such as awareness about physical fitness, experiences of adventure, and development of skills and abilities. ​ In addition, various sports and mountaineering associations are spreading awareness about the importance of adequate hydration and related benefits, which is yet another factor fueling the demand further.

North America Emerges As The Largest Market

North America emerged as the largest regional market in 2018. Presence of various adventure sports destinations in U.S. and Canada is the key factor driving the market. According to The outdoor Foundation, hiking is the fourth popular sports in U.S. followed by biking, running, and fishing. The major factors which have leading position in propelling the growth of hydration backpacks packs market in the north american region are rising number of sports personnel which leads to increase in the usage of hydration backpacks and indeed surges the growth of the hydration pack market.Moreover, increased product visibility and a well-established sports industry in the region are expected to fuel the product demand in the years to come.

Competitive Landscape

The hydration backpack market is highly fragmented and comprises regional and international competitors. Major players are focusing on introducing new products in the market to cater to the interests of the consumers. New product development is the most preferred strategy in the global hydration backpack market. The key players are also embarking on mergers and acquisitions and entering into partnerships/agreements to achieve consolidation and optimize their offerings. Moreover, these players merge with local players to gain dominance in the local markets.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By End User
5.1.1 Sports
5.1.1.1 Running
5.1.1.2 Cycling
5.1.1.3 Trekking and Hiking
5.1.2 Military
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Specialist Retailers
5.2.3 Online Retail Stores
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Spain
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 Germany
5.3.2.4 France
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle-East and Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 United Arab Emirates
5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Cascade Designs Inc.
6.4.2 Samsonite International SA
6.4.3 Osprey Packs Inc.
6.4.4 Mazama Designs LLC
6.4.5 Callaway Golf Company
6.4.6 Columbia Sportswear Company
6.4.7 Helen of Troy Limited
6.4.8 Recreational Equipment Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る