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ハイドレーションバックパック市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


HYDRATION BACKPACK MARKET - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

ハイドレーションバックパック市場は、予測期間(2020年~2025年)にCAGR6.4%を記録すると予測されます。 主なハイライト 軍事訓練や、ハイキング、サイクリング、ランニングなどのアウトドア活動への参加が... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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110 英語

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サマリー

ハイドレーションバックパック市場は、予測期間(2020年~2025年)にCAGR6.4%を記録すると予測されます。

主なハイライト
軍事訓練や、ハイキング、サイクリング、ランニングなどのアウトドア活動への参加が増加していることから、使い勝手がよく、最適な水分補給ができるハイドレーションバックパックの採用が急速に進んでいます。
バックパックから水筒を取り出す手間があるため、ハイカーは水の摂取を後回しにするか、一度に大量に飲んでしまう。しかし、ハイドレーションバックパックでは、旅先で少しずつ水を飲むことができるため、この問題を解消し、水分補給を継続することができます。
また、世界のメーカーが先進的な素材や技術を採用し、水温の維持を助けることで、オールシーズンに対応できるようになっています。


主な市場動向

アウトドアスポーツへの消費者志向の高まり

スポーツやレクリエーション活動の開始により、ハイドレーションバックパックを含むレクリエーション機器の需要が急増し、主に発展途上国のハイカー、トレッカー、サイクリスト、アスリートの間で高い製品需要があるため、市場の成長が促進されています。ここ数年、スポーツ用品は、体力に関する意識、冒険の経験、スキルや能力の開発などの要因に基づいて、適応率の高まりを目の当たりにしてきました。また、様々なスポーツや登山の協会が、十分な水分補給の重要性や関連する効果についての認識を広めており、これも需要をさらに高める要因となっています。

北米が最大市場として浮上

2018年、最大の地域市場として浮上したのは北米です。米国とカナダに様々なアドベンチャースポーツの目的地が存在することが、市場を牽引する重要な要因となっています。The outdoor Foundationによると、米国ではハイキングが4番目に人気のあるスポーツで、サイクリング、ランニング、釣りがそれに続いています。北米地域におけるハイドレーションバックパックパック市場の成長を推進する上で主要な位置を持っている主要な要因は、ハイドレーションバックパックの使用量の増加につながるスポーツ担当者の数が増加していると実際にハイドレーションパックmarket.Moverの成長を急増、製品の視認性の増加と地域における確立されたスポーツ産業は、今後数年間で製品の需要を促進すると期待されています。

競合他社の状況

ハイドレーションバックパック市場は非常に断片化されており、地域および国際的な競合他社で構成されています。大手企業は、消費者の関心に応えるため、市場に新製品を投入することに注力しています。新製品開発は、世界のハイドレーションバックパック市場において最も好ましい戦略です。主要なプレーヤーはまた、合併や買収に着手し、統合を達成し、彼らの提供物を最適化するためにパートナーシップ/契約を締結しています。さらに、これらのプレイヤーは、ローカル市場での優位性を得るために地元のプレイヤーと合併しています。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By End User
5.1.1 Sports
5.1.1.1 Running
5.1.1.2 Cycling
5.1.1.3 Trekking and Hiking
5.1.2 Military
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Specialist Retailers
5.2.3 Online Retail Stores
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Spain
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 Germany
5.3.2.4 France
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle-East and Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 United Arab Emirates
5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Cascade Designs Inc.
6.4.2 Samsonite International SA
6.4.3 Osprey Packs Inc.
6.4.4 Mazama Designs LLC
6.4.5 Callaway Golf Company
6.4.6 Columbia Sportswear Company
6.4.7 Helen of Troy Limited
6.4.8 Recreational Equipment Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

 

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Summary

The hydration backpack market is projected to witness a CAGR of 6.4% during the forecast period (2020- 2025).

Key Highlights
Increasing military training and participation in outdoor activities, such as hiking, cycling, and running, has resulted in the rapid adoption of hydration backpacks because they are easy to use and provide optimized hydration.
The hassle of retrieving water bottles from the backpack makes hikers either put off water consumption or drink a large amount at a time. However, hydration backpacks eliminate this issue by allowing the user to take small sips throughout the journey and keep hydrated.
In addition, global manufacturers are using advanced materials and technologies, which assist in maintaining water temperature, making it suitable for all seasons.


Key Market Trends

Growing Consumer Inclination Toward Outdoor Sports

The onset of engagement in sports and recreational activities has led to a surge in demand for recreational equipment, including hydration backpacks, thereby facilitating the growth of the market studied, owing to high product demand among hikers, trekkers, cyclists, and athletes, primarily in developing countries. Over the last few years, sports products have been witnessing a growing adaptation rate based on factors, such as awareness about physical fitness, experiences of adventure, and development of skills and abilities. ​ In addition, various sports and mountaineering associations are spreading awareness about the importance of adequate hydration and related benefits, which is yet another factor fueling the demand further.

North America Emerges As The Largest Market

North America emerged as the largest regional market in 2018. Presence of various adventure sports destinations in U.S. and Canada is the key factor driving the market. According to The outdoor Foundation, hiking is the fourth popular sports in U.S. followed by biking, running, and fishing. The major factors which have leading position in propelling the growth of hydration backpacks packs market in the north american region are rising number of sports personnel which leads to increase in the usage of hydration backpacks and indeed surges the growth of the hydration pack market.Moreover, increased product visibility and a well-established sports industry in the region are expected to fuel the product demand in the years to come.

Competitive Landscape

The hydration backpack market is highly fragmented and comprises regional and international competitors. Major players are focusing on introducing new products in the market to cater to the interests of the consumers. New product development is the most preferred strategy in the global hydration backpack market. The key players are also embarking on mergers and acquisitions and entering into partnerships/agreements to achieve consolidation and optimize their offerings. Moreover, these players merge with local players to gain dominance in the local markets.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By End User
5.1.1 Sports
5.1.1.1 Running
5.1.1.2 Cycling
5.1.1.3 Trekking and Hiking
5.1.2 Military
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Specialist Retailers
5.2.3 Online Retail Stores
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Spain
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 Germany
5.3.2.4 France
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle-East and Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 United Arab Emirates
5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Cascade Designs Inc.
6.4.2 Samsonite International SA
6.4.3 Osprey Packs Inc.
6.4.4 Mazama Designs LLC
6.4.5 Callaway Golf Company
6.4.6 Columbia Sportswear Company
6.4.7 Helen of Troy Limited
6.4.8 Recreational Equipment Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

 

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