ヘアリーセル白血病の市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)Hairy Cell Leukemia Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027) 毛状細胞白血病は、白血病の中でも約2%を占める非常に珍しいタイプのがんです。毛様体細胞白血病は、骨髄にリンパ球が無秩序に蓄積されることが特徴です。全米希少疾患機関によると、米国では毎年約600~800人が... もっと見る
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サマリー毛状細胞白血病は、白血病の中でも約2%を占める非常に珍しいタイプのがんです。毛様体細胞白血病は、骨髄にリンパ球が無秩序に蓄積されることが特徴です。全米希少疾患機関によると、米国では毎年約600~800人が新たに診断されています。罹患者の多くは50歳以上の男性です。早期診断により、患者さんはより長く生きることができます。近年、毛様体細胞白血病を発見するための高度な診断検査が行われています。最も重要な診断検査は、この病気を示すリンパ球の総数を明確に示す完全血液型です。脾臓の肥大があれば、医師は身体検査で簡単に診断することができます。重要な確認検査のひとつは、血液検査で毛状細胞の存在が確認されることです。ほとんどの患者さんでは、確認のために骨髄生検も必要となります。毛状細胞白血病の診断率は過去23年間に上昇し、予測期間中に市場を牽引すると期待されています。主な市場動向 化学療法分野は予測期間中に大きな成長を遂げる見込みです。 治療法に基づき、化学療法と標的療法に区分される。化学療法分野の成長の主な要因は、白血病患者の発生率の上昇にあります。米国がん協会の推計によると、2019年の白血病による死亡者数は約22,840人でした。多くの企業は、競争優位性を維持し、新しい地域市場に浸透するために、毛様細胞性白血病の治療のための画期的な製品の開発に注力しています。化学療法薬、特にクラドリビンやペントスタチンなどのプリンアナログは、ほとんどの毛様細胞性白血病患者の初期治療オプションとして考えられています。さらに、毛様細胞白血病に関連する研究に携わる企業への資金提供の増加が、研究対象市場を後押しすると予想されます。 毛様体細胞白血病市場で最大のシェアを占めるのは北米 毛性細胞白血病市場は、高い発症率、老年人口の増加、毛性細胞白血病の治療法の進歩などの存在により、北米地域で最大のシェアを占めています。全米希少疾患機関(National Organization for Rare Disorders)によると、毛様細胞白血病は血液がんの一種で、米国では約6,000人が罹患しているとされています。北米に次いで、欧州、アジア太平洋地域は、多様な患者層や新興国が存在する地域であることから、今後も成長が見込まれています。 競合他社の状況 毛様体細胞白血病の市場は競争が激しく、多くのグローバル企業が参入しています。例えば、Amgen Inc、AstraZeneca plc、BioGenomics Limited、F. Hoffmann-La Roche Ltd、Incyte Corp、Johnson & Johnson、Merck KGaA、Merck & Co, Inc、Pfizer Inc.はこれらの製品を世界中に供給しています。 その他のメリット 市場推定(ME)シート(Excel形式 3ヶ月間のアナリストサポート 目次1 INTRODUCTION1.1 Study Deliverables 1.2 Study Assumptions 1.3 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Drivers 4.2.1 Growing Burden of Leukemia Cases 4.2.2 Increase in Diagnosis Rates 4.2.3 Growing Geriatric Population 4.3 Market Restraints 4.3.1 Lack of Awareness 4.3.2 Limited Health Services in Rural Hospitals 4.4 Porter's Five Forces Analysis 4.4.1 Threat of New Entrants 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers 4.4.4 Threat of Substitute Products 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 By Therapy 5.1.1 Chemotherapy 5.1.2 Targeted Therapy 5.2 Geography 5.2.1 North America 5.2.1.1 United States 5.2.1.2 Canada 5.2.1.3 Mexico 5.2.2 Europe 5.2.2.1 Germany 5.2.2.2 United Kingdom 5.2.2.3 France 5.2.2.4 Italy 5.2.2.5 Spain 5.2.2.6 Rest of Europe 5.2.3 Asia-Pacific 5.2.3.1 China 5.2.3.2 Japan 5.2.3.3 India 5.2.3.4 Australia 5.2.3.5 South Korea 5.2.3.6 Rest of Asia-Pacific 5.2.4 Rest of the World 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Company Profiles 6.1.1 Amgen Inc. 6.1.2 AstraZeneca plc 6.1.3 BioGenomics Limited 6.1.4 F. Hoffmann-La Roche Ltd 6.1.5 Incyte Corp 6.1.6 Johnson & Johnson 6.1.7 Merck KGaA 6.1.8 Merck & Co, Inc. 6.1.9 Pfizer Inc. 7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS
SummaryHairy cell leukemia is a very rare type of cancer, which accounts for approximately 2%, out of all the leukemia’s. Hairy cell leukemia is characterized by the uncontrolled accumulation of lymphocytes by bone marrow. According to National Organization for Rare Disorders, approximately 600-800 new cases are diagnosed each year in the United States. Most of the affected individuals are males 50 years of age or older. Early diagnosis can help the patients live longer. In recent years, there are advanced diagnostic tests to detect the hairy cell leukemia. First and foremost diagnostic test is a complete blood profile which clearly indicates the total number of lymphocytes, which indicates the disease. Physicians can easily diagnose, if there is an enlarged spleen, by physical examination. One important confirmation test is presence of hairy cells in the blood in the lab tests. Most of the patients also require bone marrow biopsy for confirmation. Diagnosis rate of hairy cell leukaemia is increased during last two-three decades, which is expected to drives the market in the forecast period. Table of Contents1 INTRODUCTION1.1 Study Deliverables 1.2 Study Assumptions 1.3 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Drivers 4.2.1 Growing Burden of Leukemia Cases 4.2.2 Increase in Diagnosis Rates 4.2.3 Growing Geriatric Population 4.3 Market Restraints 4.3.1 Lack of Awareness 4.3.2 Limited Health Services in Rural Hospitals 4.4 Porter's Five Forces Analysis 4.4.1 Threat of New Entrants 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers 4.4.4 Threat of Substitute Products 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 By Therapy 5.1.1 Chemotherapy 5.1.2 Targeted Therapy 5.2 Geography 5.2.1 North America 5.2.1.1 United States 5.2.1.2 Canada 5.2.1.3 Mexico 5.2.2 Europe 5.2.2.1 Germany 5.2.2.2 United Kingdom 5.2.2.3 France 5.2.2.4 Italy 5.2.2.5 Spain 5.2.2.6 Rest of Europe 5.2.3 Asia-Pacific 5.2.3.1 China 5.2.3.2 Japan 5.2.3.3 India 5.2.3.4 Australia 5.2.3.5 South Korea 5.2.3.6 Rest of Asia-Pacific 5.2.4 Rest of the World 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Company Profiles 6.1.1 Amgen Inc. 6.1.2 AstraZeneca plc 6.1.3 BioGenomics Limited 6.1.4 F. Hoffmann-La Roche Ltd 6.1.5 Incyte Corp 6.1.6 Johnson & Johnson 6.1.7 Merck KGaA 6.1.8 Merck & Co, Inc. 6.1.9 Pfizer Inc. 7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS
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