除草剤の世界市場 - 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)Global Herbicides Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027) 除草剤の世界市場は、予測期間(2020-2025年)にCAGR2.1%を記録すると予測されています。2019年、アジア太平洋は調査対象市場の最大の地理的セグメントであり、市場全体のシェアの大半を占めています。気候条件の... もっと見る
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サマリー除草剤の世界市場は、予測期間(2020-2025年)にCAGR2.1%を記録すると予測されています。2019年、アジア太平洋は調査対象市場の最大の地理的セグメントであり、市場全体のシェアの大半を占めています。気候条件の変化と耕作地の減少、食糧需要の増加は、世界の除草剤市場の主要な2つの推進要因です。農薬の使用を制御するための様々な政府の政策にもかかわらず、統合された害虫管理は、私たちの環境に損傷を与えることなく、害虫管理のための道を開いています。このことは、農薬メーカーに市場の潜在力を引き出す絶好の機会を与えています。世界中に蔓延している深刻なCOVID-19の流行状況下では、作業再開の遅れ、あるいは生産停止、物流の遅れ、原材料の不足、輸出入活動の制限など様々な課題があり、世界の除草剤メーカーにとって緊急対応能力に対する未曾有の挑戦となっている。しかし、除草剤を含む農薬業界の統合が加速する中、大規模なメーカー、特に競争力を強化し、川上から川下までの中間体を自社生産しているメーカーは、流行が2021年の第3四半期まで拡大しても市場の成長を後押しすることが予想されます。主な市場動向 耕作地の減少と食料需要の増加 世界の人口は爆発的に増加しています。米国人口局によると、世界の人口は過去100年間で約4倍に増加し、2050年には92億人に達すると予測されています。害虫の攻撃に対抗するため、新しい植物技術の開発が続けられているが、その技術に耐性を持つ新種の害虫の発生にもつながっている。また、一人当たりの農地面積の減少や、雑草を含むさまざまな作物の害虫の発生により、増加する人口への食料供給は世界的な脅威となっています。国連人口部によると、2050年までに最も人口が増えるのはアジア(特にインド、中国、東南アジア)で、世界人口の60%以上を占めると予測されています。この地域では、人口増加に伴う食糧増産のため、除草剤を含む農薬が大量に必要となることが予想されます。 南米が市場を席巻 南米は、2020-2025年の予測期間において、除草剤の最大市場になると予測されています。除草剤市場は、かなりの数の買収を目撃し、その大きなシェアを占めています。最も一般的に使用されている合成除草剤は、グリホサート2、4-D、アトラジン、グルフォシネートアンモニウム、パラコート、ペンジメタリン、ジカンバ、フロキシピル、メトラクロールなどです。しかし、市場の成長は、ほとんどがグリホサートの適用によってもたらされています。大豆、トウモロコシ、綿花、小麦が、同国における除草剤の売上を支配する主要作物です。トウモロコシでは、アトラジン、グリホサートカリウム塩、グリホサートイソプロピルアミン塩、アセトクロールなどが主に使用されている有効成分です。当初、除草剤は雑草の生育を抑えるために農業で使用されていましたが、モンタナ大学の研究により、南米では在来種以外の植物種の生育を抑えるために、原生地など自然界で除草剤が使用されていることが明らかになりました。このことから、南米市場は予測期間中に最も成長する市場であると言えます。 競合他社の状況 除草剤市場は、BASE SE、Corteva Agriscience、American Vanguard Corporation、Bayer AGなど少数の主要プレイヤーが集中する市場である。合併、買収、提携、拡張、革新、新製品は、市場の主要プレーヤーが採用する少数の戦略です。例えば2018年、BASFはBayer CropScience AGの種子事業と非選択性除草剤事業の一部を買収しました。 その他の特典 市場推定(ME)シート(Excel形式)の提供 3ヶ月間のアナリストサポート 目次1 INTRODUCTION1.1 Study Deliverables 1.2 Study Assumptions and Market Definition 1.3 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Drivers 4.3 Market Restraints 4.4 Porter's Five Forces Analysis 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers 4.4.2 Bargaining Power of Buyers 4.4.3 Threat of New Entrants 4.4.4 Threat of Substitutes 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 Origin 5.1.1 Synthetic 5.1.2 Bio Based 5.2 Application 5.2.1 Grains & Cereals 5.2.2 Pulses & Oilseeds 5.2.3 Commercial Crops 5.2.4 Fruits & Vegetables 5.2.5 Turf & Ornamentals 5.3 Geography 5.3.1 North America 5.3.1.1 United States 5.3.1.2 Canada 5.3.1.3 Mexico 5.3.1.4 Rest of North America 5.3.2 Europe 5.3.2.1 Germany 5.3.2.2 United Kingdom 5.3.2.3 France 5.3.2.4 Russia 5.3.2.5 Spain 5.3.2.6 Rest of Europe 5.3.3 Asia Pacific 5.3.3.1 India 5.3.3.2 China 5.3.3.3 Japan 5.3.3.4 Australia 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific 5.3.4 South America 5.3.4.1 Brazil 5.3.4.2 Argentina 5.3.4.3 Rest of South America 5.3.5 Africa 5.3.5.1 South Africa 5.3.5.2 Rest of Africa 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Most adopted strategies 6.2 Market Share Analysis 6.3 Company Profiles 6.3.1 Adama Agricultural Solutions 6.3.2 Bayer CropScience SE 6.3.3 Corteva Agriscience 6.3.4 American Vanguard Corporation 6.3.5 BASF SE 6.3.6 FMC Corporation 6.3.7 Syngenta International AG 6.3.8 Nufarm Limited 6.3.9 UPL Limited 6.3.10 Sumitomo Chemical Company Ltd. 7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS 8 AN ASSESSMENT OF THE IMPACT OF COVID-19
SummaryThe global herbicide market is projected to register a CAGR of 2.1% during the forecast period (2020-2025). In 2019, Asia-Pacific was the largest geographical segment of the market studied and accounted for majority of share of the overall market. The changing climatic condition and the dimnishing arable land and increasing food demand are the major two driving factors for the global herbicide market. Despite various government policies to control the usage of the pesticide, integrated pest management is paving a way for pest management without causing damage to our environment. This gives the pesticide manufacturers a great opportunity to tap the market potential. Under the severe COVID-19 epidemic situation prevailing across the globe, there are various challenges such as work resumption delay or even production suspension, delayed logistics, shortage of raw materials, and limited import and export activities, which pose an unprecedented challenge to emergency response ability for herbicide manufacturers globally. However, with accelerating integration in pesticide industry including herbicides, large-scale manufacturers exhibit great capability in face of the epidemic, especially those manufacturers that strengthen their own competitiveness and produce upstream and downstream intermediates by themselves which is anticipated to bolster the market growth even if the pandemic is extended to the third quarter of 2021. Table of Contents1 INTRODUCTION1.1 Study Deliverables 1.2 Study Assumptions and Market Definition 1.3 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Drivers 4.3 Market Restraints 4.4 Porter's Five Forces Analysis 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers 4.4.2 Bargaining Power of Buyers 4.4.3 Threat of New Entrants 4.4.4 Threat of Substitutes 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 Origin 5.1.1 Synthetic 5.1.2 Bio Based 5.2 Application 5.2.1 Grains & Cereals 5.2.2 Pulses & Oilseeds 5.2.3 Commercial Crops 5.2.4 Fruits & Vegetables 5.2.5 Turf & Ornamentals 5.3 Geography 5.3.1 North America 5.3.1.1 United States 5.3.1.2 Canada 5.3.1.3 Mexico 5.3.1.4 Rest of North America 5.3.2 Europe 5.3.2.1 Germany 5.3.2.2 United Kingdom 5.3.2.3 France 5.3.2.4 Russia 5.3.2.5 Spain 5.3.2.6 Rest of Europe 5.3.3 Asia Pacific 5.3.3.1 India 5.3.3.2 China 5.3.3.3 Japan 5.3.3.4 Australia 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific 5.3.4 South America 5.3.4.1 Brazil 5.3.4.2 Argentina 5.3.4.3 Rest of South America 5.3.5 Africa 5.3.5.1 South Africa 5.3.5.2 Rest of Africa 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Most adopted strategies 6.2 Market Share Analysis 6.3 Company Profiles 6.3.1 Adama Agricultural Solutions 6.3.2 Bayer CropScience SE 6.3.3 Corteva Agriscience 6.3.4 American Vanguard Corporation 6.3.5 BASF SE 6.3.6 FMC Corporation 6.3.7 Syngenta International AG 6.3.8 Nufarm Limited 6.3.9 UPL Limited 6.3.10 Sumitomo Chemical Company Ltd. 7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS 8 AN ASSESSMENT OF THE IMPACT OF COVID-19
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