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フランスの金属加工装置市場 - 成長、動向、COVID-19 の影響、予測(2022年 - 2027年)


France Metal Fabrication Equipment Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

フランスの金属加工機器市場は、欧州地域で力強く成長している。欧州は金属加工機器の世界第2位の市場です。 主なハイライト また、同国の製造業全体の約12%を占める基礎金属および加工金属製品のシェア拡... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

フランスの金属加工機器市場は、欧州地域で力強く成長している。欧州は金属加工機器の世界第2位の市場です。

主なハイライト
また、同国の製造業全体の約12%を占める基礎金属および加工金属製品のシェア拡大が市場を牽引しています。これらは、製造業、建設業、石油・ガス産業において、切断、機械加工、成形、溶接工程など、さまざまな用途でますます使用されるようになってきています。
エンドユーザーの産業に基づいて、装置の種類と販売量が決定されている。例えば、製造業や建設業では切断や機械加工が広く利用されていますが、石油・ガス業界では成形や溶接の装置サービスが多く利用されています。
最近では、フランスの製造業の回復に伴い、成形機や溶接機よりも切削・加工機の売上が伸びている。同国の建設業は、2017年に実質2.6%の成長率を記録した。同産業の生産額(実質ベース)は、2013~2017年の-0.19%から、予測期間中に1.95%のCAGRを記録すると予測される。


主な市場動向

製造業の生産は、市場における需要創出の主要なトレンドである

2019年11月の国内の製造業生産は、2018年同月比で1.2%の増加を記録しました。全生産量の約86%を占めた。この傾向は、装置産業を大きく牽引しています。製造業の中で最も大きなセグメントは、食品および飲料(総生産量の13%)、機械および設備用品(13%、うちコンピュータ、電子機器、光学製品は5%)、基礎金属および加工金属製品(12%)、その他の機械および設備の製造、修理、設置(12%)、輸送機器(10%)、ゴムおよびプラスチック製品、その他の非金属鉱物製品(8%)、化学および化学製品(6%)である。

市場が急成長している切削装置分野

加工における機械化された切断装置の需要の高まりは、今後、切断装置市場の成長を促進する主要なトレンドのひとつになると予想されます。フランスなどの先進国では、熟練労働者の不足により、加工や製造のための切断自動化技術の需要が急増しています。しかし、今後、金属成形製品が金属切断機を上回る可能性があり、複数のトレンドが成長を促進すると予想されます。

競合他社の状況

フランスの金属加工機器市場は細分化されており、様々なエンドユーザー産業において、より革新的でエネルギー効率の高い方法で機器を製造・活用することが期待されているため、今後の企業の参入余地は非常に大きいと考えられます。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Factors Driving the Market
4.3 Factors Restraining the Market
4.4 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Buyers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products and Services
4.4.5 Competitive rivalry within the Industry
4.5 Industry Value Chain/Supply Chain Analysis
4.6 Technological Advancements in the French Metal Fabrication Market
4.7 Government Regulations and Key Initiatives in the French Metal Fabrication Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Product Type
5.1.1 Automatic
5.1.2 Semi-automatic
5.1.3 Manual
5.2 End-user industry
5.2.1 Oil and Gas
5.2.2 Manufacturing
5.2.3 Power and Utilities
5.2.4 Construction
5.2.5 Other end-user industries

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Schuco International
6.2.2 JIER Group
6.2.3 AIA
6.2.4 Hurco
6.2.5 Hardinge
6.2.6 Kennametal
6.2.7 MAG Giddings & Lewis
6.2.8 Amada

7 INVESTMENT ANALYSIS

8 FUTURE OPPORTUNITIES

9 DISCLAIMER

 

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Summary

The French metal fabrication equipment market is strongly growing in the European region. Europe is the second-largest market for metal fabrication equipment across the world.

Key Highlights
The market is also driven by the growing share of the basic metal and fabricated metal products, which constitute about 12% of the country’s entire manufacturing sector. They are increasingly used in the manufacturing, construction, and oil and gas industries in various applications, such as cutting, machining, forming, and welding processes.
Based on the end-user industry, the type of equipment and the volume of sales are being driven. For example, while cutting and machining are extensively used in the manufacturing and construction sectors, the oil and gas sector utilizes most of the forming and welding equipment services.
In recent times, with the recovery of the French manufacturing sector, there has been increased growth in the sales of cutting and machining tools over forming and welding equipment. The country's construction industry registered a growth rate of 2.6% in 2017, in real terms. The industry's output value, in real terms, is expected to record a CAGR of 1.95% over the forecast period – up from -0.19% during 2013-2017.


Key Market Trends

Manufacturing Production is a Key Trend in Demand Generation in the Market

In November 2019, manufacturing production in the country recorded an increase of 1.2% over the same month in 2018. It accounted for about 86% of the total production. This trend largely drives the equipment industry. The biggest segments within the manufacturing sector are food products and beverages (13% of the total production); machinery and equipment goods (13%), of which computer, electronics, and optical products account for 5%; basic metals and fabricated metal products (12%); other manufacturing, repair, and installation of machinery and equipment (12%); transport equipment (10%); rubber and plastic products, and other non-metallic mineral products (8%); and chemicals and chemical products (6%).

Cutting Equipment Segment of the Market Growing at a Fast Pace

The increasing demand for mechanized cutting equipment in fabrication is expected to be one of the major trends fueling the growth of the cutting equipment segment of the market in the coming future. In developed countries like France, due to the shortage of skilled labor, the demand for cutting automation technology for fabrication and manufacturing purposes is witnessing a surge. However, in the coming future, metal forming products may outperform metal cutting machinery, with multiple trends expected to fuel the growth.

Competitive Landscape

The French metal fabrication equipment market is fragmented, with a huge scope for future companies to enter, as the country is looking forward to more innovative and energy-efficient methods to manufacture and utilize equipment in various end-user industries.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Factors Driving the Market
4.3 Factors Restraining the Market
4.4 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Buyers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products and Services
4.4.5 Competitive rivalry within the Industry
4.5 Industry Value Chain/Supply Chain Analysis
4.6 Technological Advancements in the French Metal Fabrication Market
4.7 Government Regulations and Key Initiatives in the French Metal Fabrication Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Product Type
5.1.1 Automatic
5.1.2 Semi-automatic
5.1.3 Manual
5.2 End-user industry
5.2.1 Oil and Gas
5.2.2 Manufacturing
5.2.3 Power and Utilities
5.2.4 Construction
5.2.5 Other end-user industries

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Schuco International
6.2.2 JIER Group
6.2.3 AIA
6.2.4 Hurco
6.2.5 Hardinge
6.2.6 Kennametal
6.2.7 MAG Giddings & Lewis
6.2.8 Amada

7 INVESTMENT ANALYSIS

8 FUTURE OPPORTUNITIES

9 DISCLAIMER

 

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