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フランス ヘアケア市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


France Hair Care Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

フランスのヘアケア市場は、予測期間中にCAGR 3.37%で成長する見込みです。 主なハイライト フランスでは、激しい競争の結果、ヘアケア製品に関するさまざまな有利なキャンペーンが実施され、多くの消費者... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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80 英語

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サマリー

フランスのヘアケア市場は、予測期間中にCAGR 3.37%で成長する見込みです。

主なハイライト
フランスでは、激しい競争の結果、ヘアケア製品に関するさまざまな有利なキャンペーンが実施され、多くの消費者がキャンペーン中にこれらの製品を買いだめしています。
顧客は製品の組成に注意を払うようになり、ヘアケア製品では天然製品の割合が増加しています。代替となるオーガニック、ナチュラル、医薬品の製品に目を向ける人が増えています。
これに加えて、フランスの多民族の存在は、主要なプレーヤーに機会を与え、特定のヘアケア製品への需要の増加につながる可能性があります。


主な市場動向

オーガニック・ナチュラル製品への需要の高まり

天然成分に対する需要の高さは、調査した市場でも明らかであり、そのため、大半の企業が植物由来成分や高級植物成分など、自然から着想を得た成分を配合した製品を発売しています。コンディショナーやシャンプー、美容液やオイル、スタイリング剤などのヘアケア製品のうち、前者はその幅広い用途により、世界のオーガニックヘアケア市場の大半のシェアを占めています。また、ふけ防止用のオーガニックオイルは、予測期間中に力強い成長を遂げると予想されます。世界の大気や季節の変化は髪の成長に大きな影響を与えるため、オーガニックヘアケア製品の消費を促進する主な理由の1つとなっています。

コンディショナー部門はより良いペースで成長中

ヘアコンディショナーは、髪のまとまりを良くする、静電気を抑える、ツヤを与えるなどの目的で作られます。髪の状態や使用者の要望に応じて、さまざまな使い方がされています。ヘアコンディショナーには、パックコンディショナー、リーブインコンディショナー、ホールドコンディショナー、ノーマルコンディショナーがあります。パックコンディショナーは、界面活性剤の含有量が多く、重く厚みがあり、毛髪構造に結合し、毛髪表面の鱗片を維持することができます。リーブインコンディショナーは、より薄く、異なる界面活性剤を使用しており、毛髪にわずかな物質を加えるだけです。

競合他社の状況

フランスのヘアケア市場は、大手から中小まで様々なプレイヤーが存在する競争市場である。また、高級ヘアケア製品の需要に伴い、様々な高級ブランドが市場に存在しています。また、天然素材やオーガニック製品への取り組みも進んでおり、顧客の関心を集めています。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Product Type
5.1.1 Hair Spray
5.1.2 Conditioner
5.1.3 Shampoo
5.1.4 Hair Oil
5.1.5 Others
5.2 Distribution Channel
5.2.1 Hypermarket/Supermarket
5.2.2 Specialty Store
5.2.3 Convenience Store
5.2.4 Online Stores
5.2.5 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Major Strategies by Key Players
6.2 Most Active Companies in the Past Five Years
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Garnier
6.4.2 Henkel
6.4.3 Loreal SA
6.4.4 Procter & Gamble
6.4.5 Shiseido Company, Limited
6.4.6 Unilever
6.4.7 Coty INC.
6.4.8 Revlon

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

France Hair Care Market is likely to grow at a CAGR of 3.37% during the forecast period.

Key Highlights
In France, robust competition has resulted in various lucrative offers on the hair care products with many consumers stocking up on these products while on offer.
Customers are becoming vigilant about the composition of products, and the proportion of natural products is increasing in hair care. Increasing number of people are turning to alternative organic, natural or pharmaceutical products.
In addition to this, presence of multi ethnic demographics of France poses opportunities for major players, and can lead to a growing demand for specific hair care products.


Key Market Trends

Growing Demand For Organic/Natural Products

The high demand for natural ingredients has been quite evident in the market studied, which has led to the majority of companies launching products with nature-inspired ingredients, such as plant-inspired and premium botanical ingredients. Among the organic hair care product types, such as conditioners and shampoos, serums and oils, and styling, the former holds a majority of the share in the global organic hair care market, owing to its wide usage. Further, anti-dandruff organic oils are expected to register robust growth over the forecast period. The global atmospheric and seasonal changes affect the hair growth to a considerable extent, which is one of the major reasons driving the consumption of organic hair care products.

Conditioner Segment Is Growing at a Better Pace

Hair conditioners are designed to improve hair manageability, decrease hair static electricity, and add luster. They are used in several ways, depending upon the state of hair and requirement of the individual. Hair conditioners are available as pack conditioners, leave-in, hold, and ordinary conditioners. Pack conditioners are heavy and thick, with a high content of surfactants, and are able to bind to the hair structure and keep the hair surface scales together. Leave-in conditioners are thinner and have different surfactants, which add only a little material to the hair.

Competitive Landscape

France Hair Care market is a competitive market with various major and small players. There are also various luxury brands existing in the market accounted by the demand for luxury hair care products. Players are also taking step towards natural and organic products to attract the customers.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Product Type
5.1.1 Hair Spray
5.1.2 Conditioner
5.1.3 Shampoo
5.1.4 Hair Oil
5.1.5 Others
5.2 Distribution Channel
5.2.1 Hypermarket/Supermarket
5.2.2 Specialty Store
5.2.3 Convenience Store
5.2.4 Online Stores
5.2.5 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Major Strategies by Key Players
6.2 Most Active Companies in the Past Five Years
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Garnier
6.4.2 Henkel
6.4.3 Loreal SA
6.4.4 Procter & Gamble
6.4.5 Shiseido Company, Limited
6.4.6 Unilever
6.4.7 Coty INC.
6.4.8 Revlon

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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2024/09/24 10:26

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