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コロンビアのヘアケア市場 - 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Colombia Hair Care Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

コロンビアのヘアケア市場は、予測期間中(2020年~2025年)にCAGR4.74%を記録すると予測されています。 主なハイライト 天然成分やオーガニック製品は市場で高い需要があり、主要メーカーはナチュラル/クリ... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

コロンビアのヘアケア市場は、予測期間中(2020年~2025年)にCAGR4.74%を記録すると予測されています。

主なハイライト
天然成分やオーガニック製品は市場で高い需要があり、主要メーカーはナチュラル/クリーン製品ラベルの付いたヘアケア製品を発売しています。
汚染、日焼け、頭皮の問題、薄毛、抜け毛などの要因により、消費者のヘアケアカテゴリへの注目が高まっており、市場を牽引しています。
しかし、グローバルプレーヤーの市場支配により、国内プレーヤーは例外的に成功することができず、成長が遅れています。


主な市場動向

オーガニック・ナチュラル製品への需要の高まり

コロンビア市場では、天然成分への高い需要が顕著であり、そのため、多くの企業が自然由来の成分、特に植物由来の成分や高級植物成分を使用した製品を発売しています。オーガニックヘアケア製品のうち、コンディショナーとシャンプーは、その幅広い用途により、コロンビアヘアケア市場の大半のシェアを占めています。また、オーガニックヘアオイルの需要は、同国において予測期間中に拡大することが予想されます。

ヘアケアへの関心の高まりが市場を牽引

ライフスタイルの変化と環境への配慮が、コロンビアのヘアケア製品市場の成長を主に後押ししています。多くの人々が抜け毛の問題に直面するようになったため、メーカーが革新的なソリューションを開発し、需要を喚起しています。ソーシャルメディアや雑誌、テレビ広告を通じて、ヘアケア製品に関する認知度が高まっていることが、消費者にさまざまなヘアケア製品を試してもらうきっかけとなっています。髪の質感が鮮やかになったことで、専用製品の需要も高まっています。そのため、ヘアケア製品のかなりの部分が日本に輸入されています。

競合他社の状況

市場リーダーは、より専門的で安全な製品を市場に投入することで、国内での存在感を高めている。グローバルプレイヤーは、好ましい成長戦略として拡張にふけり、グローバル製品を国内に輸入しています。また、国内の消費者のヘアケアニーズの変化は、グローバル企業と国内企業の両方が潜在的な市場でデビューするための道を開いています。大手企業は、グローバル市場でのブランド価値により、市場において優位に立つことができます。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables and Study Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Shampoo
5.1.2 Conditioner
5.1.3 Hair Oil and Serum
5.1.4 Others
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarket/Hypermarket
5.2.2 Convenience Stores
5.2.3 Specialty Stores
5.2.4 Online Stores
5.2.5 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Unilever
6.3.2 The Procter & Gamble Company
6.3.3 Henkel AG & Company, KGaA
6.3.4 LOreal SA
6.3.5 Colgate-Palmolive Company
6.3.6 Quala SA
6.3.7 Maria Salome SAS Laboratory
6.3.8 Miracles Group

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

Colombia hair care market is anticipated to witness a CAGR of 4.74% during the forecast period (2020- 2025).

Key Highlights
Natural ingredients and organic formulations are witnessing high demand in the market, compelling key manufacturers to launch hair-care products with natural/clean product labels.
The factors like pollution, sun damage, scalp issues, hair thinning and loss have led to an increased the focus of consumers on the categories of hair care and have thus been driving the market.
However, due to the dominance of the global players in the market, the domestic players have not been able to do exceptionally well and have thus witnessed a retarded growth.


Key Market Trends

Demand for Organic/Natural Products is Rising Rapidly

The high demand for natural ingredients has been quite evident in the Colombian market, which has led to the majority of companies launching products with nature-inspired ingredients, especially ones with plant-inspired and premium botanical ingredients. Among the organic hair care product, conditioners and shampoos hold a majority of the share in the Colombia haircare market, owing to its wide usage. Further, the demand for organic hair oils is expected to inflate over the forecast period in the country.

Increased Concerns Toward Hair Care is Driving the Market

The changing lifestyles and exposure to the environment have primarily driven the hair care products market growth in Colombia. As a significant portion of people have started facing hair loss issues, manufacturers have developed innovative solutions to tackle the fueling demand. The growing awareness about hair care products through social media, magazines, and TV advertisements has been encouraging consumers to try various hair care products. Owing to the vivid hair textures, there is a rise in demand for specialized products. A significant portion of hair care products is, therefore, being imported into the country.

Competitive Landscape

The market leaders have been expanding their presence in the country by launching more specialized and safer products in the market. Global players indulge in expansion as a preferred growth strategy and import their global products in the country. Moreover, the changing hair care needs of the consumers in the country are paving a way for both the global and domestic companies to debut in the potential market. The major players have an upper hand in the market due to their brand value in the global market.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables and Study Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Shampoo
5.1.2 Conditioner
5.1.3 Hair Oil and Serum
5.1.4 Others
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarket/Hypermarket
5.2.2 Convenience Stores
5.2.3 Specialty Stores
5.2.4 Online Stores
5.2.5 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Unilever
6.3.2 The Procter & Gamble Company
6.3.3 Henkel AG & Company, KGaA
6.3.4 LOreal SA
6.3.5 Colgate-Palmolive Company
6.3.6 Quala SA
6.3.7 Maria Salome SAS Laboratory
6.3.8 Miracles Group

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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