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チリのヘアケア市場 - 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Chile Hair Care Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

チリのヘアケア市場は、予測期間(2020年〜2025年)に年平均成長率2.07%を記録すると予測されています。 主なハイライト チリのヘアケア市場は、予測期間中、現在の金額ベースで堅調な成長を遂げると予測さ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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80 英語

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サマリー

チリのヘアケア市場は、予測期間(2020年〜2025年)に年平均成長率2.07%を記録すると予測されています。

主なハイライト
チリのヘアケア市場は、予測期間中、現在の金額ベースで堅調な成長を遂げると予測されます。これは、市場の高い成熟度、手頃な価格、男性向け製品カテゴリーの革新性を反映したものと思われます。また、グローバル企業と国内企業の両方によるプロモーションへの依存が、チリのヘアケア市場をさらに拡大させると予想されます。
さらに、同国ではウェルネスと持続可能性のトレンドが進行していることから、天然素材のヘアケア製品に対する消費者の関心が急増しています。


主な市場動向

シャンプーが最大のシェアを占める

シャンプー分野では、消費者の意識の高まりと消費者動向の変化により、天然素材やハーブを使用した製品への需要が高まっています。これは、市場の主要な推進要因として認識されています。これらの変化は、主にミレニアム世代の人口の多さ、都市への移住、女性の就業率の上昇に起因しています。さらに、特定の髪質向けに作られたシャンプーはユーザーの間で人気を博しており、企業は現在、あらゆるニッチなセグメントに対応することに注力しています。シャンプーの販売では、スーパーマーケットやハイパーマーケットが最大の売上シェアを占めています。これは、他の販売チャネルと比較して、より幅広い消費者がこれらのチャネルに傾倒しているためです。

専門店が引き続き急成長しているセグメント

専門店には、より高い視認性、豊富なバリエーション、最新の商品群が揃っています。MAC Cosmetics、L'Oreal SA、The Body Shopなどの有力企業やブランドは、エンドユーザーと業者の双方にとって便利な小売チャネルであるため、これらの店舗で製品を販売しています。また、これらの企業は、より多くの消費者を店舗に引き寄せるために、豪華な内装を採用しています。オーダーメイドのアプローチ、カスタマイズされた特定の製品、パーソナライズされたサービス、特定の髪の悩みに対応する製品の利用が、専門店市場の売上増加につながっています。

競合他社の状況

チリのヘアケア市場は、L'Oreal SA、Proctor & Gamble、Henkel AG & Co.などの数社で統合されています。主要企業は、統合と製品提供の最適化を図るため、合併、買収、製品イノベーションに取り組んでいます。さらに、これらのプレイヤーは、ローカル市場で優位に立つために、ローカルプレイヤーと合併しています。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Type
5.1.1 Shampoo
5.1.2 Conditioner
5.1.3 Hair Color
5.1.4 Other Types
5.2 Distribution Channel
5.2.1 Hypermarket/Supermarket
5.2.2 Convenience Store
5.2.3 Specialty Store
5.2.4 Online Channel
5.2.5 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Position Analysis
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Company Profiles
6.3.1 L’Oreal SA
6.3.2 Coty Inc.
6.3.3 Procter & Gamble
6.3.4 Shiseido Co. Ltd
6.3.5 Henkel AG & Co. KGaA
6.3.6 Johnson & Johnson
6.3.7 Moroccanoil
6.3.8 Jarden

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The Chilean hair care market is projected to register a CAGR of 2.07 % during the forecast period (2020 - 2025).

Key Highlights
The market for hair care in Chile is projected to experience solid growth, in current value terms, during the forecast period. It is likely to reflect the market’s high level of maturity, affordable prices, and innovation in the product category dedicated to males. Moreover, reliance on promotions, by both global and domestic players, is expected to further increase the Chilean hair care market.
Moreover, the ongoing wellness and sustainability trends in the country are driving the surging consumer interest in natural hair care products.


Key Market Trends

Shampoo Held the Largest Market Share

The shampoo segment witnessed a significant demand for natural and herbal products, owing to the changing consumer dynamics, coupled with the increasing product awareness among consumers. This has been identified as a major driver for the market. These changes are majorly due to the high millennial population, migration to cities, and rising women employment rates. Furthermore, shampoos designed for specific hair types are gaining popularity among users, with companies now focusing on catering to every niche segment. Supermarkets/ hypermarkets claim the largest revenue share in shampoo sales, owing to the inclination of broader audiences to these channels, when compared to other sales channels.

Speciality Store Remained the Fastest-growing Segment

Specialty stores offer greater visibility, wide variety, and updated product types. Prominent players or brands, such as MAC Cosmetics, L’Oreal SA, and The Body Shop, operating in the market sell their products through these stores, as they are convenient retail channels, for both end users and vendors. These players are also adopting luxurious décor, to attract more consumers toward their stores. The tailor-made approach, customized and specific products, personalized services, and availability of products for specific hair concerns have resulted in the increased sales in the specialty store segment of the market.

Competitive Landscape

The Chilean hair care market is consolidated among a few companies, such as L’Oreal SA, Proctor & Gamble, and Henkel AG & Co. The key players are engaging in mergers, acquisitions, and product innovations, to achieve consolidation and optimize their offerings. Moreover, these players merge with local players, in order to gain dominance in the local markets.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Type
5.1.1 Shampoo
5.1.2 Conditioner
5.1.3 Hair Color
5.1.4 Other Types
5.2 Distribution Channel
5.2.1 Hypermarket/Supermarket
5.2.2 Convenience Store
5.2.3 Specialty Store
5.2.4 Online Channel
5.2.5 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Position Analysis
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Company Profiles
6.3.1 L’Oreal SA
6.3.2 Coty Inc.
6.3.3 Procter & Gamble
6.3.4 Shiseido Co. Ltd
6.3.5 Henkel AG & Co. KGaA
6.3.6 Johnson & Johnson
6.3.7 Moroccanoil
6.3.8 Jarden

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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2024/09/24 10:26

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