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牛の飼料市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Cattle Feed Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

牛用飼料の世界市場は、予測期間(2021-2026年)においてCAGR3.2%を記録すると予測されています。 主なハイライト 国連食糧農業機関(FAO)は、2050年までに牛肉製品の需要が前年比1.7%増加し、乳製品は55... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

牛用飼料の世界市場は、予測期間(2021-2026年)においてCAGR3.2%を記録すると予測されています。

主なハイライト
国連食糧農業機関(FAO)は、2050年までに牛肉製品の需要が前年比1.7%増加し、乳製品は55%、牛肉は70%増加すると予測しています。発展途上国における牛乳・乳製品の需要増が、予測期間中の世界市場を押し上げると考えられます。現在、乳製品と肉類の消費シェアはヨーロッパと北米が大きく、アジア太平洋地域と中南米地域では急速な成長が予測されています。
乳製品や牛肉の需要の高まりにより、牛の飼育の産業化が進んでいます。これは、牛群サイズの拡大、配合飼料の使用量の増加、牛の科学的管理の向上などにつながる。この現象は、牛の飼料市場の成長に役立っています。


主な市場動向

発展途上国における畜産業の工業化の進展

発展途上国における人口の増加や栄養面・嗜好面でのニーズを満たすために、畜産業の産業化が進んでいる。発展途上国では、牛の飼育は伝統的に裏庭で行われる職業であった。しかし、需要の増加や、より大きな牛群を維持することによるスケールメリットに関する認識が高まり、これらの国々における牛の飼育は変貌を遂げ始めています。例えば、2016年、インドは1億8930万頭の牛の人口から1億5550万トンの牛乳を生産していましたが、1億5340万頭の牛の人口から1億8770万トンの牛乳生産に増加しました。畜産の工業化が進めば、適切な量の配合飼料の使用など、高度な管理方法の導入につながるだろう。このことが、予測期間中の牛用飼料市場の成長に弾みをつけると期待されています。

北米が世界市場を支配

北米では、2019年に米国が合計2億8400万トンの動物用飼料を消費し、そのうち6450万トンが肉牛用に消費される飼料を占めた。牛飼料の生産と消費は、同地域で名目上の前年比成長をたどっていますが、牛飼料市場では同地域が大きなシェアを占めています。同地域の牛用飼料市場は、米国とカナダ全域に強いプレゼンスを持つカーギル社、ランドオレイクス社、ADM社などの大規模多国籍企業の存在が特徴的です。

競合他社の状況

世界の牛用飼料市場は非常に断片化されており、多数の地元および地域のプレーヤーが、多国籍プレーヤーの強い存在感を持つ市場で市場シェアの拡大を競い合っています。原材料の供給が断片的であることや、発展途上市場の消費者グループが地理的に分散していることが、地元の飼料メーカーにニッチな顧客グループを維持する大きな機会となっています。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Animal Type
5.1.1 Dairy Cattle
5.1.2 Beef Cattle
5.1.3 Other Cattle Types
5.2 Ingredient
5.2.1 Cereals
5.2.2 Cakes and Mixes
5.2.3 Food Wastages
5.2.4 Feed Additives
5.2.5 Other Ingredients
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Spain
5.3.2.5 Russia
5.3.2.6 Italy
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 India
5.3.3.3 Japan
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of the Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East & Africa
5.3.5.1 Saudi Arabia
5.3.5.2 South Africa
5.3.5.3 Nigeria
5.3.5.4 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Cargill Inc
6.3.2 Archer Daniels Midland Company
6.3.3 Land O'Lakes Inc.
6.3.4 De Heus
6.3.5 For Farmers, Inc.
6.3.6 DBN Group
6.3.7 Biomin
6.3.8 New Hope Lihue
6.3.9 Wen's Food Group
6.3.10 Godrej Agrovet Limited

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The global cattle feed market is projected to register a CAGR of 3.2% over the forecast period (2021-2026).

Key Highlights
The United Nations Food & Agriculture Organization (FAO), projects a 1.7% year-on-year increase in the demand for cattle products by 2050, with the demand for dairy products projected to increase by 55% and that of beef by 70%. The increasing demand for milk and dairy products in developing countries will boost the global market during the forecast period. Europe and North America have a significant consumption share of dairy products and meat currently, while rapid growth has been projected in the Asia-Pacific and Latin American regions.
Increased demand for dairy products and beef has led to increased industrialization of cattle rearing. This translates to an increase in herd sizes, increased use of compound feed and better scientific management of cattle. This phenomenon has helped in the growth of the cattle feed market.


Key Market Trends

Increasing Industrialization of Livestock Production in Developing Countries

Increasing population and the need for satisfying the nutritional and taste preferences of the population in developing countries has led to increased industrialization of livestock production. In developing countries, cattle rearing has traditionally been a backyard occupation. However, with increased demand and more awareness regarding the economies of scale of maintaining larger herds, the cattle rearing in these countries have started to transform. For instance, in 2016, India produced 155.5 million metric ton of milk from a 189.3 million population of cattle, which was 195.8 million. milk production has increased to 187.7 million metric ton from 193.4 million population of cattle. Increased industrialization of cattle husbandry would lead to the adoption of advanced management practices including the usage of compound feed in appropriate dosages. This is expected to provide a fillip to the growth of the cattle feed market over the forecast period.

North America Dominates the Global Market

In the North America, United States consumed a total of 284.0 million metric ton of animal feed in 2019, of which 64.5 million metric ton accounted for feed consumed for beef cattle. Cattle feed production and consumption is following a nominal year on year growth in the region, but the region accounts for a major share in the cattle feed market. The market for cattle feed in the region is characterized by the presence of large multinational corporations such as Cargill Inc., Land 'O Lakes, ADM, among others who have strong presence across the United States and Canada.

Competitive Landscape

The global cattle feed market is highly fragmented with numerous local and regional players vying for increasing market shares in a market that has a strong presence of multinational players. The fragmented supply of raw materials and the geographically dispersed consumer group in developing markets provide significant opportunities for local feed manufacturers to maintain a niche group of customers.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Animal Type
5.1.1 Dairy Cattle
5.1.2 Beef Cattle
5.1.3 Other Cattle Types
5.2 Ingredient
5.2.1 Cereals
5.2.2 Cakes and Mixes
5.2.3 Food Wastages
5.2.4 Feed Additives
5.2.5 Other Ingredients
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Spain
5.3.2.5 Russia
5.3.2.6 Italy
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 India
5.3.3.3 Japan
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of the Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East & Africa
5.3.5.1 Saudi Arabia
5.3.5.2 South Africa
5.3.5.3 Nigeria
5.3.5.4 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Cargill Inc
6.3.2 Archer Daniels Midland Company
6.3.3 Land O'Lakes Inc.
6.3.4 De Heus
6.3.5 For Farmers, Inc.
6.3.6 DBN Group
6.3.7 Biomin
6.3.8 New Hope Lihue
6.3.9 Wen's Food Group
6.3.10 Godrej Agrovet Limited

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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