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オーストラリアのスキンケア製品市場:成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Australia Skin Care Products Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

オーストラリアのスキンケア製品市場は、2025年には2億1928万ドルに達し、予測期間中に5.26%のCAGRで成長すると予測されています。 主なハイライト シドニーとメルボルンにSephoraとMecca Cosmeticaの複数の... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

オーストラリアのスキンケア製品市場は、2025年には2億1928万ドルに達し、予測期間中に5.26%のCAGRで成長すると予測されています。

主なハイライト
シドニーとメルボルンにSephoraとMecca Cosmeticaの複数の店舗があることで、オーストラリアの消費者は国際的なブランドに触れています。オーストラリアの消費者は、これらの先進的な製品の謳い文句や、適切な濃度で配合された有効成分の存在にますます惹かれるようになっています。
プロ用スキンケア市場の成長の背景には、技術の進歩が大きく影響していると考えられています。このため、消費者はより幅広く、複雑な配合の天然グリーン製品を購入する意欲を持つようになっています。融合と環境への配慮の発展が、業界における需要を高めているのです。


主な市場動向

アンチエイジング・フェイシャルケア製品への需要の高まり

過去40年間、日本の若者人口は31%から22%に減少している。一方、65歳以上の人口は1971年の8%から13%に増加しています。オーストラリア政府の報告書によると、今後40年間で、65歳以上の人口は2倍の約25%に増加すると予想されています。労働力人口の増加は極端に少なくなり、ほとんどゼロに近くなると予想される。出生率の例外的な変化を除けば、オーストラリアの人口の年齢構成は安定し、高齢者の割合が増加すると予想される。このような高齢化社会の到来により、アンチエイジング製品に対する需要が高まり、プロフェッショナル向けスキンケア製品にイノベーションを起こす余地が生まれ、業界の成長を後押ししています。グラフの出典は、Australian Institute of Health and Welfare(オーストラリア厚生省)です。

ナチュラル&オーガニックスキンケア製品への需要

オーストラリアは、オーガニック・ナチュラルパーソナルケア製品の重要な新興市場の一つである。オーガニック化粧品、エッセンシャルオイル、その他のパーソナルケア製品は、同国のオーガニック化粧品市場全体の約2%を占めています。スキンケア、ヘアケア、香水・フレグランスは、オーガニック市場における重要な化粧品の一部です。業界では、原材料の入手が困難なため、製造コストが上昇し、輸入を余儀なくされています。ローション、ボディオイル、スクラブ、クレンザー、フェイシャルマスクなどのスキンケア製品の市場シェアが最も高く、ヘアケア製品がこれに続くと予想され、今後4年間はこの状態が続くと見られています。

競合他社の状況

オーストラリアのスキンケア製品市場は非常に細分化されており、グローバル企業もあればローカル企業もある。L'Oreal S.A.、Procter & Gamble、Beiersdorf AG、Unileverなどのグローバルプレーヤーが圧倒的なシェアを誇っています。主な戦略は、製品開発、会社の拡大です。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.4 Demographic Analysis
4.5 Consumer Behavior Analysis

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Type
5.1.1 Facial Care
5.1.2 Body Care
5.1.3 Others
5.2 Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Conveniences Stores
5.2.3 Specialist Stores
5.2.4 Online Retail Stores
5.2.5 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Procter and Gamble
6.1.2 L'Oreal Group
6.1.3 Unilever
6.1.4 Beiersdorf AG
6.1.5 Johnson & Johnson
6.1.6 Estee Lauder
6.1.7 Shiseido Company, Limited
6.1.8 Clarins SA

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

Australia Skin Care Products Market is forecasted to reach USD 219.28 million by 2025 growing at a CAGR of 5.26% during the forecast period.

Key Highlights
The presence of multiple stores of Sephora and Mecca Cosmetica across Sydney and Melbourne has exposed Australian consumers to international brands. Australian consumers are increasingly drawn toward the claims of these advanced products and the presence of active ingredients in them in the right concentration.
Technological advancements are thought to be the major reason behind the growth of the professional skincare market. This is leading to consumer willingness to buy a wider range of complex-formulated and natural green products. The development of fusion and environment-friendliness has raised the demand in the industry.


Key Market Trends

Growing Demand for Anti-Ageing Facial Care Products

The last four decades witnessed the country’s youth population falling from 31% to 22%. Meanwhile, the population whose age is over 65 years has risen from 8% in 1971 to 13%. A report by the Australian Government states that over the next 40 years, the population above 65 years is expected to grow two-fold to around 25%. The growth of the workforce population is expected to minimize severely to almost touch zero. Excluding an exceptional change in fertility rates, age structure in the population of Australia is expected to stabilize, with a growing proportion of older Australians. The large demographic of the aging population has led to the robust demand for anti-aging products, creating room for innovations in professional skincare, thereby, boosting the growth of the industry. The source of the graph provided is the Australian Institute of Health and Welfare.

Demand for Natural and Organic Skincare Products

Australia is one of the important and emerging market for organic and natural personal care products. Organic cosmetics, essential oils and other personal care products approximately account for 2% of the total organic cosmetics market in the country. Skin care, hair care and perfumes & fragrances are some of the important cosmetics in the organic market. The industry is observing pressure from the availability of raw materials, which is increasing the manufacturing costs thus forcing the industry to import. Skin care products such as lotions, body oils, scrubs, cleansers and facial masques are expected to have the highest market share followed by hair care and this is expected to continue for the next 4 years.

Competitive Landscape

The Australian skin care products market is highly fragmented, with some global as well as local players. The Global players, such as L'Oreal S.A., Procter & Gamble, Beiersdorf AG and Unilever, hold a prominent share. The mojor strategy the follow is product development followed by expansion of the company.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.4 Demographic Analysis
4.5 Consumer Behavior Analysis

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Type
5.1.1 Facial Care
5.1.2 Body Care
5.1.3 Others
5.2 Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Conveniences Stores
5.2.3 Specialist Stores
5.2.4 Online Retail Stores
5.2.5 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Procter and Gamble
6.1.2 L'Oreal Group
6.1.3 Unilever
6.1.4 Beiersdorf AG
6.1.5 Johnson & Johnson
6.1.6 Estee Lauder
6.1.7 Shiseido Company, Limited
6.1.8 Clarins SA

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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