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スキンケア製品市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Skin Care Products Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のスキンケア製品市場は、2021年に1,453億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.03%を示し、2027年までに1,927億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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107 英語

 

サマリー

世界のスキンケア製品市場は、2021年に1,453億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.03%を示し、2027年までに1,927億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

スキンケア製品は、人間の皮膚の外観を向上させ、維持するために使用されます。洗顔料、化粧水、ボディローション、オイル、美容液、α-ヒドロキシ酸、β-ヒドロキシ酸、レチノールなどを主成分とするクリームなど、さまざまな製品が市場に出回っています。これらの製品は、死にかけた皮膚細胞の定期的な補充を助け、肌全体の健康を維持しながら、シワや小じわ、シミなどの老化のサインに対抗するものです。世界のスキンケア製品市場は、地域によって異なり、世界中に存在するさまざまな肌タイプに対応するため、非常に多様化しています。皮膚は、紫外線や汚染などの外的要因にさらされることで最もダメージを受ける臓器の一つです。そのため、スキンケアは個人の健康維持に欠かせないものとなっており、定期的なスキンケアに取り組む傾向が強まっています。その結果、健康な肌の維持・増進を目的とした、さまざまな化学成分やハーブを配合した多様な製品が登場するようになりました。特に都市部では、可処分所得の増加、積極的なプロモーション活動、メーカーによる革新的な製品の発売により、さまざまなスキンケア製品への消費者の志向が高まっています。また、皮膚の病気や治療法に関する意識の高まりにより、消費者はスキンケア製品の使用をかなり早い段階から開始し、市場の成長を後押ししています。さらに、スキンケア製品市場の重要なセグメントを形成するアンチエイジング製品を好む女性の増加が、市場を牽引しています。

主な市場細分化

IMARCグループは、世界のスキンケア製品市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、成分、性別、流通チャネルに基づき市場を分類しています。

製品タイプ別内訳フェイスクリーム
スキンブライトニングクリーム
アンチエイジングクリーム
日焼け止めクリーム
ボディローション
マスボディケア
プレミアムボディケア
その他

成分別構成比

化学物質
天然

性別ごとの内訳。

男性
女性
ユニセックス

流通チャネル別構成比。

スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
美容院・サロン
多店舗展開する小売店
オンライン
独占販売店
その他

地域別構成比欧州
北アメリカ
アジア太平洋地域
中近東・アフリカ
ラテンアメリカ

競合の状況。

また、主要なプレイヤーとして、Johnson & Johnson, The Estee Lauder Companies Inc., Unilever PLC, Avon Products Inc., L'Oral S.A., Kao Corporation, Colgate-Palmolive Company, Shiseido Company, Beiersdorf AG, Procter & Gamble and Revlon, Inc. など、市場の競争環境について分析しています。本レポートで回答した主な質問

スキンケア製品の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
スキンケア製品の世界市場における主要な地域市場はどこか?
COVID-19は世界のスキンケア製品市場にどのような影響を与えたか?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
成分別の市場構成は?
性別による市場のブレークアップは?
流通チャネル別の市場構成は?
世界のスキンケア製品産業のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
世界のスキンケア製品産業における主要な推進要因と課題とは?
世界のスキンケア製品産業の構造と主要プレイヤーは?
世界のスキンケア製品産業における競争の度合いとは?
世界のスキンケア製品産業における利益率は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Skin Care Products Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Ingredient
5.6 Market Breakup by Gender
5.7 Market Breakup by Distribution Channel
5.8 Market Breakup by Region
5.9 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Face Cream
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Breakup By Type
6.1.2.1 Skin Brightening Cream
6.1.2.1.1 Market Trends
6.1.2.1.2 Market Forecast
6.1.2.2 Anti-Aging Cream
6.1.2.2.1 Market Trends
6.1.2.2.2 Market Forecast
6.1.2.3 Sun Protection Cream
6.1.2.3.1 Market Trends
6.1.2.3.2 Market Forecast
6.1.3 Market Forecast
6.2 Body Lotion
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Breakup By Type
6.2.2.1 Mass Body Care
6.2.2.1.1 Market Trends
6.2.2.1.2 Market Forecast
6.2.2.2 Premium Body Care
6.2.2.2.1 Market Trends
6.2.2.2.2 Market Forecast
6.2.2.3 Others
6.2.2.3.1 Market Trends
6.2.2.3.2 Market Forecast
6.2.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Ingredient
7.1 Chemical
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Natural
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Gender
8.1 Male
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Female
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Unisex
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Beauty Parlours and Salons
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Multi Branded Retail Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Online
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Exclusive Retail Stores
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Others
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 Europe
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 North America
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Asia Pacific
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Middle East and Africa
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Latin America
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porter’s Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
14.1 Price Indicators
14.2 Price Structure
14.3 Margin Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Johnson & Johnson
15.3.2 The Estee Lauder Companies Inc.
15.3.3 Unilever PLC
15.3.4 Avon Products Inc.
15.3.5 L'Oral S.A.
15.3.6 Kao Corporation
15.3.7 Colgate-Palmolive Company
15.3.8 Shiseido Company
15.3.9 Beiersdorf AG
15.3.10 Procter & Gamble
15.3.11 Revlon, Inc.

 

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Summary

The global skin care products market reached a value of US$ 145.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 192.7 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 5.03% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Skin care products are used to enhance and maintain the appearance of human skin. There are a variety of products available in the market such as cleansers, toners, body lotions, oils and serums, and creams with alpha-hydroxy acids, beta-hydroxy acids, and retinol as some of their key ingredients. These products aid in regular replenishment of the dying skin cells and counter the signs of aging such as wrinkles, fines lines and age spots while maintaining the overall skin health. The global skin care products market is highly diversified as it varies from region to region catering to a wide range of skin types present across the globe. Skin is one of the organs that receive the most damage owing to the exposure to external factors such as ultraviolet (UV) rays and pollution. Consequently, there has been an increase in the inclination among the masses towards engaging in a regular skin care regime, thus making it an integral part of personal well-being. This has led to the introduction of diversified products containing various chemical and herbal elements, aiming at the overall enhancement and maintenance of healthy skin. Urban regions, in particular, have been a witness to increasing consumers’ inclination toward various skin care products owing to rising disposable income, aggressive promotional activities, and launch of innovative products by manufacturers. Rising awareness about both skin ailments and available treatments is propelling consumers to start using skin care products quite early, thus aiding the market growth. The market is further driven by an increasing number of women preferring anti-aging products which form a crucial segment of the skin care products market.

Key Market Segmentation:

IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global skin care products market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, ingredient, gender and distribution channel.

Breakup by Product Type: Face Cream
Skin Brightening Cream
Anti-Aging Cream
Sun Protection Cream
Body Lotion
Mass Body Care
Premium Body Care
Others

Breakup by Ingredient:

Chemical
Natural

Breakup by Gender:

Male
Female
Unisex

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Beauty Parlours and Salons
Multi Branded Retail Stores
Online
Exclusive Retail Stores
Others

Breakup by Region: Europe
North America
Asia Pacific
Middle East and Africa
Latin America

Competitive Landscape:

The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Johnson & Johnson, The Estee Lauder Companies Inc., Unilever PLC, Avon Products Inc., L'Oral S.A., Kao Corporation, Colgate-Palmolive Company, Shiseido Company, Beiersdorf AG, Procter & Gamble and Revlon, Inc., etc. Key Questions Answered in This Report:

How has the global skin care products market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets in the global skin care products industry?
What has been the impact of COVID-19 on the global skin care products market?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the ingredient?
What is the breakup of the market based on the gender?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the global skin care products industry?
What are the key driving factors and challenges in the global skin care products industry?
What is the structure of the global skin care products industry and who are the key players?
What is the degree of competition in the global skin care products industry?
What are the profit margins in the global skin care products industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Skin Care Products Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Ingredient
5.6 Market Breakup by Gender
5.7 Market Breakup by Distribution Channel
5.8 Market Breakup by Region
5.9 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Face Cream
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Breakup By Type
6.1.2.1 Skin Brightening Cream
6.1.2.1.1 Market Trends
6.1.2.1.2 Market Forecast
6.1.2.2 Anti-Aging Cream
6.1.2.2.1 Market Trends
6.1.2.2.2 Market Forecast
6.1.2.3 Sun Protection Cream
6.1.2.3.1 Market Trends
6.1.2.3.2 Market Forecast
6.1.3 Market Forecast
6.2 Body Lotion
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Breakup By Type
6.2.2.1 Mass Body Care
6.2.2.1.1 Market Trends
6.2.2.1.2 Market Forecast
6.2.2.2 Premium Body Care
6.2.2.2.1 Market Trends
6.2.2.2.2 Market Forecast
6.2.2.3 Others
6.2.2.3.1 Market Trends
6.2.2.3.2 Market Forecast
6.2.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Ingredient
7.1 Chemical
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Natural
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Gender
8.1 Male
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Female
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Unisex
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Beauty Parlours and Salons
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Multi Branded Retail Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Online
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Exclusive Retail Stores
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Others
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 Europe
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 North America
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Asia Pacific
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Middle East and Africa
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Latin America
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porter’s Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
14.1 Price Indicators
14.2 Price Structure
14.3 Margin Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Johnson & Johnson
15.3.2 The Estee Lauder Companies Inc.
15.3.3 Unilever PLC
15.3.4 Avon Products Inc.
15.3.5 L'Oral S.A.
15.3.6 Kao Corporation
15.3.7 Colgate-Palmolive Company
15.3.8 Shiseido Company
15.3.9 Beiersdorf AG
15.3.10 Procter & Gamble
15.3.11 Revlon, Inc.

 

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