スキンケア製品市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Skin Care Products Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のスキンケア製品市場は、2021年に1,453億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.03%を示し、2027年までに1,927億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリー世界のスキンケア製品市場は、2021年に1,453億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.03%を示し、2027年までに1,927億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。スキンケア製品は、人間の皮膚の外観を向上させ、維持するために使用されます。洗顔料、化粧水、ボディローション、オイル、美容液、α-ヒドロキシ酸、β-ヒドロキシ酸、レチノールなどを主成分とするクリームなど、さまざまな製品が市場に出回っています。これらの製品は、死にかけた皮膚細胞の定期的な補充を助け、肌全体の健康を維持しながら、シワや小じわ、シミなどの老化のサインに対抗するものです。世界のスキンケア製品市場は、地域によって異なり、世界中に存在するさまざまな肌タイプに対応するため、非常に多様化しています。皮膚は、紫外線や汚染などの外的要因にさらされることで最もダメージを受ける臓器の一つです。そのため、スキンケアは個人の健康維持に欠かせないものとなっており、定期的なスキンケアに取り組む傾向が強まっています。その結果、健康な肌の維持・増進を目的とした、さまざまな化学成分やハーブを配合した多様な製品が登場するようになりました。特に都市部では、可処分所得の増加、積極的なプロモーション活動、メーカーによる革新的な製品の発売により、さまざまなスキンケア製品への消費者の志向が高まっています。また、皮膚の病気や治療法に関する意識の高まりにより、消費者はスキンケア製品の使用をかなり早い段階から開始し、市場の成長を後押ししています。さらに、スキンケア製品市場の重要なセグメントを形成するアンチエイジング製品を好む女性の増加が、市場を牽引しています。 主な市場細分化 IMARCグループは、世界のスキンケア製品市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、成分、性別、流通チャネルに基づき市場を分類しています。 製品タイプ別内訳フェイスクリーム スキンブライトニングクリーム アンチエイジングクリーム 日焼け止めクリーム ボディローション マスボディケア プレミアムボディケア その他 成分別構成比 化学物質 天然 性別ごとの内訳。 男性 女性 ユニセックス 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット 美容院・サロン 多店舗展開する小売店 オンライン 独占販売店 その他 地域別構成比欧州 北アメリカ アジア太平洋地域 中近東・アフリカ ラテンアメリカ 競合の状況。 また、主要なプレイヤーとして、Johnson & Johnson, The Estee Lauder Companies Inc., Unilever PLC, Avon Products Inc., L'Oral S.A., Kao Corporation, Colgate-Palmolive Company, Shiseido Company, Beiersdorf AG, Procter & Gamble and Revlon, Inc. など、市場の競争環境について分析しています。本レポートで回答した主な質問 スキンケア製品の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? スキンケア製品の世界市場における主要な地域市場はどこか? COVID-19は世界のスキンケア製品市場にどのような影響を与えたか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 成分別の市場構成は? 性別による市場のブレークアップは? 流通チャネル別の市場構成は? 世界のスキンケア製品産業のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 世界のスキンケア製品産業における主要な推進要因と課題とは? 世界のスキンケア製品産業の構造と主要プレイヤーは? 世界のスキンケア製品産業における競争の度合いとは? 世界のスキンケア製品産業における利益率は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Skin Care Products Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Ingredient 5.6 Market Breakup by Gender 5.7 Market Breakup by Distribution Channel 5.8 Market Breakup by Region 5.9 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Face Cream 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Breakup By Type 6.1.2.1 Skin Brightening Cream 6.1.2.1.1 Market Trends 6.1.2.1.2 Market Forecast 6.1.2.2 Anti-Aging Cream 6.1.2.2.1 Market Trends 6.1.2.2.2 Market Forecast 6.1.2.3 Sun Protection Cream 6.1.2.3.1 Market Trends 6.1.2.3.2 Market Forecast 6.1.3 Market Forecast 6.2 Body Lotion 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Breakup By Type 6.2.2.1 Mass Body Care 6.2.2.1.1 Market Trends 6.2.2.1.2 Market Forecast 6.2.2.2 Premium Body Care 6.2.2.2.1 Market Trends 6.2.2.2.2 Market Forecast 6.2.2.3 Others 6.2.2.3.1 Market Trends 6.2.2.3.2 Market Forecast 6.2.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Ingredient 7.1 Chemical 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Natural 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Gender 8.1 Male 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Female 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Unisex 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Beauty Parlours and Salons 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Multi Branded Retail Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Exclusive Retail Stores 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 Europe 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 North America 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Asia Pacific 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Middle East and Africa 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Latin America 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porter’s Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 14.1 Price Indicators 14.2 Price Structure 14.3 Margin Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Johnson & Johnson 15.3.2 The Estee Lauder Companies Inc. 15.3.3 Unilever PLC 15.3.4 Avon Products Inc. 15.3.5 L'Oral S.A. 15.3.6 Kao Corporation 15.3.7 Colgate-Palmolive Company 15.3.8 Shiseido Company 15.3.9 Beiersdorf AG 15.3.10 Procter & Gamble 15.3.11 Revlon, Inc.
SummaryThe global skin care products market reached a value of US$ 145.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 192.7 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 5.03% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Skin Care Products Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Ingredient 5.6 Market Breakup by Gender 5.7 Market Breakup by Distribution Channel 5.8 Market Breakup by Region 5.9 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Face Cream 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Breakup By Type 6.1.2.1 Skin Brightening Cream 6.1.2.1.1 Market Trends 6.1.2.1.2 Market Forecast 6.1.2.2 Anti-Aging Cream 6.1.2.2.1 Market Trends 6.1.2.2.2 Market Forecast 6.1.2.3 Sun Protection Cream 6.1.2.3.1 Market Trends 6.1.2.3.2 Market Forecast 6.1.3 Market Forecast 6.2 Body Lotion 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Breakup By Type 6.2.2.1 Mass Body Care 6.2.2.1.1 Market Trends 6.2.2.1.2 Market Forecast 6.2.2.2 Premium Body Care 6.2.2.2.1 Market Trends 6.2.2.2.2 Market Forecast 6.2.2.3 Others 6.2.2.3.1 Market Trends 6.2.2.3.2 Market Forecast 6.2.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Ingredient 7.1 Chemical 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Natural 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Gender 8.1 Male 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Female 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Unisex 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Beauty Parlours and Salons 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Multi Branded Retail Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Exclusive Retail Stores 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 Europe 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 North America 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Asia Pacific 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Middle East and Africa 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Latin America 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porter’s Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 14.1 Price Indicators 14.2 Price Structure 14.3 Margin Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Johnson & Johnson 15.3.2 The Estee Lauder Companies Inc. 15.3.3 Unilever PLC 15.3.4 Avon Products Inc. 15.3.5 L'Oral S.A. 15.3.6 Kao Corporation 15.3.7 Colgate-Palmolive Company 15.3.8 Shiseido Company 15.3.9 Beiersdorf AG 15.3.10 Procter & Gamble 15.3.11 Revlon, Inc.
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よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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