パーソナライズド・スキンケア製品の世界市場 - 2023-2030Global Personalized Skin Care Products Market - 2023-2030 市場概要 世界のパーソナライズドスキンケア製品市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は... もっと見る
サマリー市場概要世界のパーソナライズドスキンケア製品市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.5%である。 パーソナライズド・スキンケア製品とは、個人の肌タイプ、悩み、好みに合わせてカスタマイズされたスキンケア製品のことである。スキンケア製品の製造過程では通常、個人の肌タイプを分析し、特定の肌悩みを特定し、アレルギーや過敏症を考慮しながら、それらの悩みに対応する成分を選択する。パーソナライズド・スキンケア製品の一般的な例としては、モイスチャライザー、セラム、トナー、クレンザーなどがあり、これらの製品は、ニキビ、シワ、ダークスポット、乾燥、敏感肌など、さまざまな肌の悩みに対応するようにカスタマイズすることができる。パーソナライズされたスキンケア製品を使用することで、個人は肌の健康と見た目の面でより良い結果を得ることができ、また従来の製品で起こりうるアレルギー反応やその他の悪影響を避けることができる。 市場ダイナミクス 皮膚の健康に関する懸念の高まりが、個別化スキンケア製品市場の成長を押し上げる スキンケアの重要性が認識されるにつれ、個人のニーズや悩みに合わせた製品への関心が高まっている。パーソナライズド・スキンケア製品は、老化、ニキビ、敏感肌、色素沈着など、特定の肌悩みに対応するように設計されている。DNA分析、皮膚スキャン、人工知能などの先端技術を利用することで、企業は各個人固有の肌タイプ、ライフスタイル、環境要因に合わせたカスタマイズ・スキンケアレジメンを作成することができる。消費者が効果的で安全かつ便利な製品を求めているため、スキンケアへのこのような個別化アプローチはますます人気が高まっている。パーソナライズされたスキンケア製品は、消費者が従来のものより早く、副作用も少なく、望む結果を得るのに役立つ。したがって、皮膚の健康に対する意識の高まりと、カスタマイズされた自然なスキンケア解決策への欲求が、パーソナライズド・スキンケア製品市場の成長を促進している。 高齢化人口の増加がパーソナライズド・スキンケア製品市場の成長を牽引 WHOによると、2030年までに世界の6人に1人が60歳以上になり、その時点で60歳以上の人口は2020年の10億人から14億人に増加する。年齢を重ねるにつれて、肌のハリが失われ、乾燥が進み、シワや小ジワが目立つようになるなど、さまざまな変化が起こる。そのため、高齢化人口の増加により、これらの問題に対処し、若々しく健康的な外見を維持するために特別に設計されたスキンケア製品の需要が高まっている。 パーソナライズド・スキンケア製品は、一人ひとりの悩みに合わせてカスタマイズできるため、高齢化社会のニーズに応えるのに特に適している。例えば、パーソナライズド・スキンケア製品には、小じわをターゲットにした成分が含まれていることもあれば、乾燥や脱水に対処するように処方された製品もある。したがって、高齢化人口の増加により、パーソナライズされたスキンケア製品がより大量に求められるようになり、市場の成長を後押ししている。 COVID-19影響分析 COVID-19の分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトル(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界のパーソナライズド・スキンケア製品市場は、製品タイプ、性別、肌タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。 女性のスキンケアへの関心の高まりがパーソナライズド・スキンケア製品市場の成長を後押し 性別に基づき、パーソナライズド・スキンケア製品市場は女性と男性に分類される。2022年には、女性セグメントがパーソナライズド・スキンケア製品市場で最も高いシェアを占めた。女性は伝統的に男性に比べてスキンケアや美容製品に関心が高く、この傾向は今日まで続いている。女性は複数のスキンケア製品を使用する傾向が強く、スキンケアのルーチンも複雑であるため、個々のニーズに対応したパーソナライズド・スキンケア・ソリューションに対する需要が高まっている。男性と女性の肌には生物学的、構造的な違いがある。例えば、女性の皮膚は男性よりも薄いため、ダメージを受けやすく、健康と見た目を維持するために異なるタイプのスキンケア製品が必要となる。また、女性は妊娠中や更年期など、生涯を通じてホルモンの変動を経験するため、肌の質感や色調、全体的な健康状態に影響を及ぼす可能性がある。その結果、パーソナライズド・スキンケア製品市場において女性セグメントが最も高いシェアを占める主な理由となっている。 地理的分析 人口増加によるスキンケア重視の文化が、アジア太平洋地域のパーソナライズド・スキンケア製品市場の成長を促進している。 アジア太平洋地域は、人口増加、可処分所得の増加、スキンケアと美容を重視する文化など、いくつかの要因により、パーソナライズド・スキンケア製品に対する高い需要がある。アジア太平洋地域には、中国、インド、日本など、世界最大かつ最も人口の多い国々がある。その結果、この地域では個人向けスキンケア製品の市場が大きく成長している。アジア太平洋地域は、スキンケアと美容を重視する文化が強い。スキンケアは毎日のセルフケアに欠かせないものと考えられており、健康で若々しい肌を維持するために天然成分や治療薬を使用する伝統が古くからある。このため、個人向けのスキンケア製品に対する需要が高まっており、予測期間中の市場成長を押し上げるとみられている。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーには、クリニーク・ラボラトリーズLLC、Atolla、Coty Inc.、Curology Inc.、DermaCare、L'Oreal Groupe、It's The Buff、PROVEN、The Estee Lauder Companies Inc.、Amway Corp.などが含まれる。 レポートを購入する理由 - 製品タイプ、性別、肌タイプ、流通チャネル、地域に基づく世界のパーソナライズドスキンケア製品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 個人向けスキンケア製品市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界のパーソナライズドスキンケア製品市場レポートは、約69の表、68の図、200ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Gender 3.3. Snippet by Skin Type 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Growing concerns regarding skin health 4.1.1.2. Increasing aging population 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High cost associated with the manufacturing of personalized skincare products 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Rising consumer awareness about the importance of personalized skin care products 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Face Care* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Body Care 8. By Gender 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Gender 8.2. Female* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Male 9. By Skin Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Skin Type 9.2. Dry Skin* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Oily Skin 9.4. Sensitive Skin 9.5. Combination Skin 9.6. Normal Skin 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/Hypermarkets* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Specialty Stores 10.4. Online Sales 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. The U.K. 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Clinique Laboratories, LLC* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Atolla 13.3. Coty Inc. 13.4. Curology Inc 13.5. DermaCare 13.6. L’Oreal Groupe 13.7. It’s The Buff 13.8. PROVEN 13.9. The Estee Lauder Companies Inc. 13.10. Amway Corp LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Gender 3.3. Snippet by Skin Type 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Growing concerns regarding skin health 4.1.1.2. Increasing aging population 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High cost associated with the manufacturing of personalized skincare products 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Rising consumer awareness about the importance of personalized skin care products 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Face Care* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Body Care 8. By Gender 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Gender 8.2. Female* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Male 9. By Skin Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Skin Type 9.2. Dry Skin* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Oily Skin 9.4. Sensitive Skin 9.5. Combination Skin 9.6. Normal Skin 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/Hypermarkets* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Specialty Stores 10.4. Online Sales 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. The U.K. 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Clinique Laboratories, LLC* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Atolla 13.3. Coty Inc. 13.4. Curology Inc 13.5. DermaCare 13.6. L’Oreal Groupe 13.7. It’s The Buff 13.8. PROVEN 13.9. The Estee Lauder Companies Inc. 13.10. Amway Corp LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療/ヘルスケア)の最新刊レポート
DataM Intelligence社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(skin care)の最新刊レポートよくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |