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パーソナライズド・スキンケア製品の世界市場 - 2023-2030


Global Personalized Skin Care Products Market - 2023-2030

市場概要 世界のパーソナライズドスキンケア製品市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のパーソナライズドスキンケア製品市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.5%である。
パーソナライズド・スキンケア製品とは、個人の肌タイプ、悩み、好みに合わせてカスタマイズされたスキンケア製品のことである。スキンケア製品の製造過程では通常、個人の肌タイプを分析し、特定の肌悩みを特定し、アレルギーや過敏症を考慮しながら、それらの悩みに対応する成分を選択する。パーソナライズド・スキンケア製品の一般的な例としては、モイスチャライザー、セラム、トナー、クレンザーなどがあり、これらの製品は、ニキビ、シワ、ダークスポット、乾燥、敏感肌など、さまざまな肌の悩みに対応するようにカスタマイズすることができる。パーソナライズされたスキンケア製品を使用することで、個人は肌の健康と見た目の面でより良い結果を得ることができ、また従来の製品で起こりうるアレルギー反応やその他の悪影響を避けることができる。
市場ダイナミクス
皮膚の健康に関する懸念の高まりが、個別化スキンケア製品市場の成長を押し上げる
スキンケアの重要性が認識されるにつれ、個人のニーズや悩みに合わせた製品への関心が高まっている。パーソナライズド・スキンケア製品は、老化、ニキビ、敏感肌、色素沈着など、特定の肌悩みに対応するように設計されている。DNA分析、皮膚スキャン、人工知能などの先端技術を利用することで、企業は各個人固有の肌タイプ、ライフスタイル、環境要因に合わせたカスタマイズ・スキンケアレジメンを作成することができる。消費者が効果的で安全かつ便利な製品を求めているため、スキンケアへのこのような個別化アプローチはますます人気が高まっている。パーソナライズされたスキンケア製品は、消費者が従来のものより早く、副作用も少なく、望む結果を得るのに役立つ。したがって、皮膚の健康に対する意識の高まりと、カスタマイズされた自然なスキンケア解決策への欲求が、パーソナライズド・スキンケア製品市場の成長を促進している。
高齢化人口の増加がパーソナライズド・スキンケア製品市場の成長を牽引
WHOによると、2030年までに世界の6人に1人が60歳以上になり、その時点で60歳以上の人口は2020年の10億人から14億人に増加する。年齢を重ねるにつれて、肌のハリが失われ、乾燥が進み、シワや小ジワが目立つようになるなど、さまざまな変化が起こる。そのため、高齢化人口の増加により、これらの問題に対処し、若々しく健康的な外見を維持するために特別に設計されたスキンケア製品の需要が高まっている。
パーソナライズド・スキンケア製品は、一人ひとりの悩みに合わせてカスタマイズできるため、高齢化社会のニーズに応えるのに特に適している。例えば、パーソナライズド・スキンケア製品には、小じわをターゲットにした成分が含まれていることもあれば、乾燥や脱水に対処するように処方された製品もある。したがって、高齢化人口の増加により、パーソナライズされたスキンケア製品がより大量に求められるようになり、市場の成長を後押ししている。
COVID-19影響分析
COVID-19の分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトル(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界のパーソナライズド・スキンケア製品市場は、製品タイプ、性別、肌タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。
女性のスキンケアへの関心の高まりがパーソナライズド・スキンケア製品市場の成長を後押し
性別に基づき、パーソナライズド・スキンケア製品市場は女性と男性に分類される。2022年には、女性セグメントがパーソナライズド・スキンケア製品市場で最も高いシェアを占めた。女性は伝統的に男性に比べてスキンケアや美容製品に関心が高く、この傾向は今日まで続いている。女性は複数のスキンケア製品を使用する傾向が強く、スキンケアのルーチンも複雑であるため、個々のニーズに対応したパーソナライズド・スキンケア・ソリューションに対する需要が高まっている。男性と女性の肌には生物学的、構造的な違いがある。例えば、女性の皮膚は男性よりも薄いため、ダメージを受けやすく、健康と見た目を維持するために異なるタイプのスキンケア製品が必要となる。また、女性は妊娠中や更年期など、生涯を通じてホルモンの変動を経験するため、肌の質感や色調、全体的な健康状態に影響を及ぼす可能性がある。その結果、パーソナライズド・スキンケア製品市場において女性セグメントが最も高いシェアを占める主な理由となっている。
地理的分析
人口増加によるスキンケア重視の文化が、アジア太平洋地域のパーソナライズド・スキンケア製品市場の成長を促進している。
アジア太平洋地域は、人口増加、可処分所得の増加、スキンケアと美容を重視する文化など、いくつかの要因により、パーソナライズド・スキンケア製品に対する高い需要がある。アジア太平洋地域には、中国、インド、日本など、世界最大かつ最も人口の多い国々がある。その結果、この地域では個人向けスキンケア製品の市場が大きく成長している。アジア太平洋地域は、スキンケアと美容を重視する文化が強い。スキンケアは毎日のセルフケアに欠かせないものと考えられており、健康で若々しい肌を維持するために天然成分や治療薬を使用する伝統が古くからある。このため、個人向けのスキンケア製品に対する需要が高まっており、予測期間中の市場成長を押し上げるとみられている。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、クリニーク・ラボラトリーズLLC、Atolla、Coty Inc.、Curology Inc.、DermaCare、L'Oreal Groupe、It's The Buff、PROVEN、The Estee Lauder Companies Inc.、Amway Corp.などが含まれる。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、性別、肌タイプ、流通チャネル、地域に基づく世界のパーソナライズドスキンケア製品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 個人向けスキンケア製品市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のパーソナライズドスキンケア製品市場レポートは、約69の表、68の図、200ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Gender
3.3. Snippet by Skin Type
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing concerns regarding skin health
4.1.1.2. Increasing aging population
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High cost associated with the manufacturing of personalized skincare products
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Rising consumer awareness about the importance of personalized skin care products
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Face Care*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Body Care
8. By Gender
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Gender
8.2. Female*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Male
9. By Skin Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Skin Type
9.2. Dry Skin*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Oily Skin
9.4. Sensitive Skin
9.5. Combination Skin
9.6. Normal Skin
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarkets/Hypermarkets*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Specialty Stores
10.4. Online Sales
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Clinique Laboratories, LLC*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Atolla
13.3. Coty Inc.
13.4. Curology Inc
13.5. DermaCare
13.6. L’Oreal Groupe
13.7. It’s The Buff
13.8. PROVEN
13.9. The Estee Lauder Companies Inc.
13.10. Amway Corp
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global personalized skin care products market reached US$ YY million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ YY million by 2030. The market is growing at a CAGR of 8.5% during the forecast period (2023-2030).
Personalized skin care products are skincare products that are customized to meet the specific needs of an individual’s skin type, concerns, and preferences. The process of producing skincare products usually involves analyzing individuals' skin types, identifying their specific skin concerns, and selecting ingredients that will address those concerns while also taking into account any allergies or sensitivities. Some common examples of personalized skincare products include moisturizers, serums, toners, cleansers, etc. and these products can be customized to address a wide range of skin concerns including acne, wrinkles, dark spots, dryness, and sensitivity. By using personalized skincare products, individuals can achieve better results in terms of their skin health and appearance as well as avoid potential allergic reactions or other negative side effects that may occur with traditional ones.
Market Dynamics
Growing concerns regarding skin health boost the growth of the personalized skin care products market
As people become more educated about the importance of taking care of their skin, they are increasingly interested in products that are tailored to their individual needs and concerns. Personalized skin care products are designed to address specific skin concerns like aging, acne, sensitivity, and hyperpigmentation. By using advanced technology such as DNA analysis, skin scanning, and artificial intelligence, companies can create customized skin care regimens which are tailored to each individual’s unique skin type, lifestyle, and environmental factors. This personalized approach to skincare has become increasingly popular as consumers are looking for products that are effective, safe, and convenient. Personalized skin care products can help consumers achieve their desired results faster and with fewer side effects than traditional ones. Hence, the growing awareness about skin health and the desire for customized, natural skin care solutions are driving the growth of the personalized skin care products market.
The increasing aging population drives the growth of personalized skin care products market growth
According to WHO, by 2030, 1 out of 6 people in the world will be aged 60 years or over, and at that time, the population aged 60 years and over will increase to 1.4 billion from 1 billion in 2020 which refers to an increase in the population aged 60 years or over. As people age, their skin undergoes various changes including a loss of elasticity, increased dryness, and the appearance of wrinkles and fine lines. So the increasing aging population has led to a growing demand for skincare products that are specifically designed to address these issues and help maintain a youthful and healthy appearance.
Personalized skincare products are particularly well-suited to meet the needs of the aging population because they can be tailored to address the specific concerns of each individual. For example, a personalized skincare product may contain ingredients that target fine lines and wrinkles, while another product may be formulated to address dryness and dehydration. Hence, an increase in the aging population demands personalized skin care products in greater quantity, which boosts the market growth.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario, and Post-COVID Scenario along with pricing dynamics (including pricing change during and post-pandemic comparing it to pre-COVID scenarios), demand-supply spectrum (shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), government initiatives (initiatives to revive market, sector or industry by government bodies) and manufacturers strategic initiatives (what manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global personalized skin care products market is segmented based on product type, gender, skin type, distribution channel, and region.
The increasing interest of women in skincare boosts the growth of the personalized skin care products market
Based on gender, the personalized skin care products market is classified into female and male. In 2022, the female segment held the highest share in the personalized skin care products market. Women have traditionally been more interested in skincare and beauty products as compared to men and this trend has continued to this day. Women are more likely to use multiple skin care products and have more complex skincare routines which have led to a greater demand for personalized skincare solutions that cater to their individual needs. There are biological and structural differences between male and female skin. For example, women have thinner skin than men, which makes them more prone to damage and requires different types of skincare products to maintain their health and appearance. Women also experience hormonal fluctuations throughout their lives, such as during pregnancy and menopause, which can affect their skin’s texture, tone, and overall health. As a result, these are the main reasons the female segment has the highest share in the personalized skincare products market.
Geographical Analysis
A strong cultural emphasis on skin care by the growing population fuels the growth of the personalized skin care products market in the Asia-Pacific region
Asia Pacific region has a high demand for personalized skin care products due to several factors including a growing population, increasing disposable income, and a strong cultural emphasis on skincare and beauty. Asia Pacific region is home to some of the world’s largest and most populous countries such as China, India, and Japan. As a result, there is a large and growing market for personalized skincare products in the region. Asia Pacific region has a strong cultural emphasis on skincare and beauty. Skincare is seen as an essential part of daily self-care routines and there is a long-standing tradition of using natural ingredients and remedies to maintain healthy and youthful-looking skin. This has led to a high demand for personalized skincare products, which is expected to boost the market growth during the forecast period.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Clinique Laboratories, LLC, Atolla, Coty Inc., Curology Inc, DermaCare, L’Oreal Groupe, It’s The Buff, PROVEN, The Estee Lauder Companies Inc., and Amway Corp.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global personalized skin care products market segmentation based on product type, gender, skin type, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of personalized skin care products market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping is available in Excel consisting of key products of all the major players.
The global personalized skin care products market report would provide approximately 69 tables, 68 figures, and 200 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Gender
3.3. Snippet by Skin Type
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing concerns regarding skin health
4.1.1.2. Increasing aging population
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High cost associated with the manufacturing of personalized skincare products
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Rising consumer awareness about the importance of personalized skin care products
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Face Care*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Body Care
8. By Gender
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Gender
8.2. Female*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Male
9. By Skin Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Skin Type
9.2. Dry Skin*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Oily Skin
9.4. Sensitive Skin
9.5. Combination Skin
9.6. Normal Skin
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarkets/Hypermarkets*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Specialty Stores
10.4. Online Sales
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Skin Type
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Clinique Laboratories, LLC*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Atolla
13.3. Coty Inc.
13.4. Curology Inc
13.5. DermaCare
13.6. L’Oreal Groupe
13.7. It’s The Buff
13.8. PROVEN
13.9. The Estee Lauder Companies Inc.
13.10. Amway Corp
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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2024/11/15 10:26

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