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転移性乳がんの世界市場 - 2023-2030


Global Metastatic Breast Cancer Market - 2023-2030

概要 世界の転移性乳がん市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 転移性乳がんはステージIVとも呼ばれ... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年11月1日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の転移性乳がん市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。
転移性乳がんはステージIVとも呼ばれ、乳がん細胞が骨、肺、脳、肝臓など体の他の部分に転移した場合に発生する。このがんが広がる過程は転移と呼ばれ、がん細胞が乳房の元の腫瘍から離れ、血流やリンパ系を通って体の他の部位に移動することで起こります。
全身に転移した乳がんの治療には、通常、化学療法、ホルモン療法、標的療法、免疫療法などの全身療法が用いられる。場合によっては、手術や放射線療法などの局所療法が、身体の特定の部分をターゲットとして推奨されることもある。
市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因
有病率の増加
転移性乳がんの有病率の増加は、予測期間中の世界市場の成長を後押しすると予想される。例えば、米国臨床腫瘍学会(American Society of Clinical Oncology:ASCO)によると、米国では女性の約6%が初診時に転移性乳がんを患っている。
乳がんは、米国における女性のがんによる死亡の典型的な理由の第2位である。また、この病気による死傷者は、2023年には米国で約43,700人(女性43,170人、男性530人)に上ると評価されている。さらに、米国医師会によると、早期乳がんの約20~30%が転移性乳がんやステージIVに移行するという。
さらに、認知度の向上や研究活動の活発化なども、予測期間中の世界市場の成長に寄与すると予想される。
有効な治療法の不在
しかし、有効な治療法の不在や治療に関連した有害転帰は、予測期間中の転移性乳がん市場の成長を制限する可能性がある。さらに、認知度や専門家の不足も世界市場の成長を妨げる要因のひとつである。
セグメント分析
世界の転移性乳がん市場は、治療タイプ、投与経路、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。
免疫療法治療タイプが市場を支配する見込み
臨床試験や製品承認による良好な結果が増加していることから、予測期間中のセグメント成長を後押しし、世界市場を支配すると予想される。例えば、2023年8月にLancet誌が発表した第III相TROPiCS-02試験の最終解析では、抗体薬物複合体サシツズマブ・ゴビテカン-hziyが、ホルモン受容体陽性でHER2陰性の転移性乳がん患者に対して、古典的な化学療法と併用した場合に卓越した優位性を示すことが明らかになった。
さらに、2023年2月、ギリアド・サイエンシズ社は、米国食品医薬品局(FDA)の承認を取得した。また、ギリアド・サイエンシズ社は2023年2月、切除不能な局所進行性または転移性のホルモン受容体(HR)陽性、ヒト上皮成長因子受容体2(HER2)陰性(IHC 0、IHC 1+、またはIHC 2+/ISH-)の乳がんで、内分泌療法を受けたことがあり、転移性では他の全身療法を2種類以上受けたことのある成人患者を治療する目的で、トロデルビー(サシツズマブ・ゴビテカン-hziy)の米国食品医薬品局(FDA)承認を取得した。
地理的分析
北米が世界市場を支配する見込み
北米の主要市場プレーヤーは、合併、買収、拡大、資金確保などの明確な市場戦略を通じて世界市場の主要シェアを占めているため、同地域は予測期間中に世界市場を支配すると予想される。
例えば、2023年3月、ファイザー社とシーゲン社は最終的な提携契約を締結し、ファイザー社は革新的ながん治療薬の発見、開発、商業化に携わる世界的なバイオテクノロジー企業であるシーゲン社を、シーゲン社1株当たり現金229ドル、企業価値全体で430億ドルで買収する意向である。
さらに、2022年10月には、マサチューセッツ州に本社を置き、がん患者の人生を変える治療法の開発に取り組むバイオ医薬品企業、PIC Therapeutics, Inc.が、OrbiMedが実施した3500万ドルのシリーズA資金調達に成功した。
COVID-19の影響分析
JAMA Network Openに掲載された研究によると、COVID-19の大流行により、最初の数ヶ月で乳がん、結腸がん、直腸がんの診断が大幅に減少した。また、European Journal of Epidemiology誌に発表された別の研究では、パンデミック期間中に診断検査が全体的に約37.3%減少し、その結果がん診断が27%減少したと報告している。このようながん診断の減少は、がん治療に対する需要を低下させた。
市場区分
治療タイプ別
- 化学療法
- 免疫療法
- ホルモン療法
- 放射線療法
投与経路別
- 経口
- 非経口
エンドユーザー別
- 病院
- 専門クリニック
- がん研究センター
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な進展
- 2023年3月、ベルゼニオ(アベマシクリブ)は、ホルモン受容体陽性(HR+)、ヒト上皮成長因子受容体2陰性(HER2-)、リンパ節転移陽性で再発リスクの高い早期乳がん(EBC)の成人患者に対する術後補助療法として、内分泌療法(ET)との併用でFDAから適応拡大を受けた。
- 2023年7月、欧州で実施中の第2相臨床試験の初期データによると、DRP-IXEMPRAコンパニオン診断薬(CDx)候補の治療対象として選択された転移性乳がん患者に対して、Ixabepilone(Ixempra)が臨床的有用性を示した。
- 2023年8月、FDAとイーグル・ファーマシューティカルズは、閉経後女性の乳がん治療に使用されるフルベストラント(ファスロデックス)とエストロゲン受容体拮抗薬の新規製剤であるEA-114の開発について、次のステップを決定するタイプC会議で合意に達した。
競争状況
同市場の世界的な主要企業には、ホフマン・ラ・ロシュ、ファイザー、ブリストル・マイヤーズ スクイブ、ベーリンガー・インゲルハイム、イーライリリー・アンド・カンパニー、グラクソ・スミスクライン、アストラゼネカ、アムジェン、メルク・アンド・カンパニー、ノバルティスなどが含まれる。Inc.、Novartis AGなどがある。
レポートを購入する理由
- 治療タイプ、投与経路、エンドユーザー、地域に基づく世界の転移性乳がん市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 転移性乳がんの市場レベルの数多くのデータをすべてのセグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界の転移性乳がん市場レポートは、約61の表、58の図、184ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Treatment Type
3.2. Snippet by Route of Administration
3.3. Snippet by End User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Prevalence
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Absence of Efficacious Therapies
4.1.2.2. YY
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Unmet Needs
5.6. Patent Analysis
5.7. Pipeline Analysis
5.8. Epidemiology
5.9. SWOT Analysis
5.10. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Treatment Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment Type
7.2. Chemotherapy*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Immunotherapy
7.4. Hormone Therapy
7.5. Radiation Therapy
8. By Route of Administration
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
8.2. Oral*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Parenteral
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Hospitals*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Clinics
9.4. Cancer Research Centers
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Hoffmann-La Roche*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Pfizer Inc
12.3. Bristol-Myers Squibb, Inc.
12.4. Boehringer Ingelheim GmbH
12.5. Eli Lilly and Company
12.6. GlaxoSmithKline Plc
12.7. AstraZeneca, Inc.
12.8. Amgen Inc.
12.9. Novartis AG
12.10. Merck and Co. Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Metastatic Breast Cancer market reached US$ YY million in 2022 and is expected to reach US$ YY million by 2030, growing at a CAGR of YY% during the forecast period 2023-2030.
Metastatic breast cancer, also known as stage IV, occurs when breast cancer cells have spread to other parts of the body, such as the bones, lungs, brain, or liver. This process of cancer spreading is called metastasis, which happens when cancer cells break away from the original tumor in the breast and travel to other parts of the body through the bloodstream or the lymphatic system.
Systemic medications, such as chemotherapy, hormonal therapy, targeted therapies, and immunotherapy, are usually used to treat metastatic breast cancer throughout the entire body. In some cases, local treatments, such as surgery or radiation, may also be recommended to target a specific part of the body.
Market Dynamics: Drivers & Restraints
Growing Prevalence
The growing prevalence of metastatic breast cancer is expected to boost the global market growth during the forecast period. For instance, according to the American Society of Clinical Oncology (ASCO), in the United States, around 6% of females have metastatic breast cancer when they are first analyzed.
Breast cancer is the second most typical reason for death from cancer in females in the United States. Also, it is assessed that about 43,700 individuals (43,170 females and 530 males) casualties from this disease will transpire in the United States in 2023. Moreover, according to the American Medical Association, around 20 to 30 percent of early-stage breast cancer evolves as metastatic or stage IV, the most fierce and devastating state of breast cancer, usually ignored until it evolves as challenging to handle.
Furthermore, growing awareness and research activites among other factors are also expected to contribute to the global market growth during the forecast period.
Absence of Efficacious Therapies
However, the absence of efficacious therapies and treatment-related adverse outcomes could restrict the growth of the metastatic breast cancer market during the forecast period. Furthermore, the lack of awareness and professionals are among the additional factors hampering the global market growth..
Segment Analysis
The global metastatic breast cancer market is segmented based on treatment type, route of administration, end user and region.
Immunotherapy Treatment Type is Expected to Dominate Market
Owing to the increasing positive outcomes from clinical investigations and product approvals is expected to boost the segment growth during the forecast period, dominating the global market. For instance, in August 2023, the final analysis of the phase III TROPiCS-02 study published by the Lancet revealed that the antibody-drug conjugate sacituzumab govitecan-hziy persisted to present exceptional advantage for individuals with hormone receptor–positive, HER2-negative metastatic breast cancer when corresponded with classic chemotherapy.
Moreover, in February 2023, Gilead Sciences, Inc. obtained the U.S. Food and Drug Administration (FDA) authorization for its Trodelvy (sacituzumab govitecan-hziy) to treat adult patients with unresectable locally advanced or metastatic hormone receptor (HR)-positive, human epidermal growth factor receptor 2 (HER2)-negative (IHC 0, IHC 1+ or IHC 2+/ISH–) breast cancer who have obtained endocrine-based treatment and at short two other systemic treatments in the metastatic setting.
Geographical Analysis
North America is Expected to Dominate the Global Market
Owing to the presence of key market players in North America holding major shares of the global market through distinct market strategies including mergers, acquisitions, expansions, and securing funding, the region is expected to dominate the global market during the forecast period.
For instance, in March 2023, Pfizer Inc and Seagen formed a final coalition contract following which Pfizer Inc intends to acquire Seagen, a global biotechnology corporation involved in the discovery, development, and commercialization of innovative cancer therapies, for $229 in cash per Seagen share for a whole enterprise worth of $43 billion.
Moreover, in October 2022, PIC Therapeutics, Inc., a Massachusetts headquartered biopharmaceutical corporation committed to designing life-changing therapies for individuals with cancer, secured a $35 million Series A financing conducted by OrbiMed.
COVID-19 Impact Analysis
Due to the COVID-19 pandemic, there was a significant decrease in cancer diagnosis among breast, colon, and rectal cancers in the first few months, according to a study published in JAMA Network Open. Another study published in the European Journal of Epidemiology reported an overall decrease of approximately 37.3% in diagnostic tests during the pandemic, resulting in 27% fewer cancer diagnoses. This decrease in cancer diagnosis has lowered the demand for cancer therapies.
Market Segmentation
By Treatment Type
• Chemotherapy
• Immunotherapy
• Hormone Therapy
• Radiation Therapy
By Route of Administration
• Oral
• Parenteral
By End User
• Hospitals
• Specialty Clinics
• Cancer Research Centers
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In March 2023, Verzenio (abemaciclib) received an expanded indication from the FDA for the adjuvant treatment of adult patients with hormone receptor-positive (HR+), human epidermal growth factor receptor 2-negative (HER2-), node-positive, early breast cancer (EBC) at high risk of recurrence when used in combination with endocrine therapy (ET).
• In July 2023, according to initial data from a phase 2 trial being conducted in Europe, Ixabepilone (Ixempra) provided clinical benefit to patients with metastatic breast cancer who had been selected for treatment with the DRP-IXEMPRA companion diagnostic (CDx) candidate.
• In August 2023, the FDA and Eagle Pharmaceuticals reached a consensus in a Type C meeting to determine the next steps for the development of EA-114, a novel formulation of fulvestrant (Faslodex) and an estrogen receptor antagonist used in the treatment of postmenopausal women with breast cancer.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Hoffmann-La Roche, Pfizer Inc, Bristol-Myers Squibb, Boehringer Ingelheim GmbH, Eli Lilly and Company, GlaxoSmithKline Plc, AstraZeneca, Amgen Inc., Merck and Co. Inc. and Novartis AG among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global metastatic breast cancer market segmentation based on treatment type, route of administration, end user and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of metastatic breast cancer market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global metastatic breast cancer market report would provide approximately 61 tables, 58 figures and 184 pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Treatment Type
3.2. Snippet by Route of Administration
3.3. Snippet by End User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Prevalence
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Absence of Efficacious Therapies
4.1.2.2. YY
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Unmet Needs
5.6. Patent Analysis
5.7. Pipeline Analysis
5.8. Epidemiology
5.9. SWOT Analysis
5.10. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Treatment Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment Type
7.2. Chemotherapy*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Immunotherapy
7.4. Hormone Therapy
7.5. Radiation Therapy
8. By Route of Administration
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
8.2. Oral*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Parenteral
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Hospitals*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Clinics
9.4. Cancer Research Centers
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Hoffmann-La Roche*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Pfizer Inc
12.3. Bristol-Myers Squibb, Inc.
12.4. Boehringer Ingelheim GmbH
12.5. Eli Lilly and Company
12.6. GlaxoSmithKline Plc
12.7. AstraZeneca, Inc.
12.8. Amgen Inc.
12.9. Novartis AG
12.10. Merck and Co. Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/12 10:27

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