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アルゼンチンのヘアケア市場 - 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Argentina Hair Care Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

アルゼンチンのヘアケア市場は、予測期間中(2020年~2025年)のCAGRが2%未満になると予測されています。 主なハイライト アルゼンチンのヘアケア市場は、人口の増加や消費者の購買習慣の変化により、製品... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

アルゼンチンのヘアケア市場は、予測期間中(2020年~2025年)のCAGRが2%未満になると予測されています。

主なハイライト
アルゼンチンのヘアケア市場は、人口の増加や消費者の購買習慣の変化により、製品の需要が高まり、より活発な成長を遂げています。
しかし、ヘアケア製品に含まれる天然成分は、企業が同国の消費者を惹きつけるために用いる主要な戦略の1つであり、同国の市場を前進させる要因となっています。需要の高まりにより、業界の主要企業は、アルゼンチンのヘアケア市場を支配するためにeコマースプラットフォームを確立しています。


主な市場動向

エコロジーなパッケージと天然素材が消費者を惹きつける

アルゼンチンで消費者の注目を集めるための企業の主な戦略は、天然成分や環境に配慮したパッケージングを用いた製品の発売である。このため、パラベン、SLES、シリコン、硫酸塩などの有害成分を含まないオーガニック製品の販売に拍車がかかり、都市化したアルゼンチンの人々は、美容ブログなどのソーシャルメディアにアクセスすることで積極的にこれらの情報を入手している。

その中でも、ユニリーバ・デ・アルゼンチンSAの「セダルボンバ・デ・ニュートリシオン」は、アボカドやシアバターなどの天然由来成分を配合したスタンダードなシャンプーやコンディショナーで、最も重要なブランドの一つです。

男性用ヘアケア製品部門のシェア拡大

アルゼンチンでは、男性のスキンケアは大きな可能性を秘めています。男性用グルーミング製品は、予測期間中に急激な販売量を記録することが予想されます。男性用デオドラントと男性用バス・シャワーにおけるAxeブランドの強力な地位を利用して、Unilever de Argentina SAは2018年半ばにヘアケアにおけるAxe Stylingラインを発売しました。男性用グルーミング・ボディケア製品の売上は、多国籍企業のUnilever de Argentina SAとProcter & Gamble Interamericas Inc.が牽引しています。

競合他社の状況

同国でヘアケア製品を販売している大手企業には、ユニリーバ、ロレアルS.A.、プロクター&ギャンブル、アロコープなどがある。Unileverは、SedalやDoveなどのブランドで、同国のヘアケア市場で主導的な地位を築いています。ユニリーバは、SedalやDoveといったブランドで、同国のヘアケア市場でトップの座を築いてきました。

過去数年間、かなりの数の新製品が発売されましたが、ほとんどの新製品は従来のブランドの延長線上にあるものでした。しかし、L'Oréal Argentina SA は Garnier の傘下で革新的な新ブランド Fructis を立ち上げました。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Shampoo
5.1.2 Conditioner
5.1.3 Serum
5.1.4 Hair Spary
5.1.5 Others
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Specialist Retail Stores
5.2.2 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.3 Convenience Stores
5.2.4 Pharmacies/Drug Stores
5.2.5 Online Retail Channels
5.2.6 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Unilever
6.3.2 L'Oreal S.A.
6.3.3 Alicorp
6.3.4 Procter & Gamble
6.3.5 La Farmaco Argentina I. y C.S.A. (Santiago Saenz S.A.)
6.3.6 NATURA COSMETICS
6.3.7 Vogue International LLC.
6.3.8 Laboratorios Garre Guevara SRL

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

Argentina hair care market is projected to witness a CAGR of less than 2% during the forecast period (2020 - 2025).

Key Highlights
With the growing population, and changes in the consumer purchasing habits over the review period has made the hair care market in Argentina grow more actively with the increasing demand for the products.
Moroever, natural ingredients in hair care products has been one of the main strategies companies used to attract consumers in Argentina, thus driving the market forward in the country. By the rising demand, the key players of the industry are also establishing their e-commerce platform to dominate the the Argentina hair care market.


Key Market Trends

Ecological Packaging and Natural Ingredients Attract Consumers

The main strategy of companies to capture the attention of consumers in Argentina has been the launch of products with natural ingredients and environmentally friendly packaging. This has been spurring the sales of organic products without the harmful ingredients like parabens, SLES, silicones, sulphates and more, awareness about which is proactively acquired by urbanized Argentinians accessing social media via beauty blogs and other media.

Among the most important of such brands is Sedal Bomba de Nutrición, from Unilever de Argentina SA, in standard shampoos and conditioners, with ingredients of natural origin, such as avocado and shea butter.

Increasing Share of Men Hair Care Products segment

Men’s skin care has considerable potential in Argentina. The sales of men’s grooming products is expected to record a sharp sales volume during the forecast period. Taking advantage of the strong position of the Axe brand in men’s deodorants and men’s bath and shower, Unilever de Argentina SA launched the Axe Styling line in hair care in mid-2018. Men’s grooming and body care products sales are led by the multinationals Unilever de Argentina SA and Procter & Gamble Interamericas Inc.

Competitive Landscape

Some of the major players selling their hair care products in the country are Unilever, L'Oréal S.A., Procter & Gamble, and Alocorp. Unilever has built its leading position in the hair care market in the country from the brand such as Sedal and Dove. Innovations, launches and advertising through the mass media were the main strategies undertaken by the company to maintain its leadership.

Although there was a significant number of launches during the past few years, most new introductions were extensions of traditional brands. However, L'Oréal Argentina SA launched an innovative new brand, Fructis, under the Garnier umbrella brand.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Shampoo
5.1.2 Conditioner
5.1.3 Serum
5.1.4 Hair Spary
5.1.5 Others
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Specialist Retail Stores
5.2.2 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.3 Convenience Stores
5.2.4 Pharmacies/Drug Stores
5.2.5 Online Retail Channels
5.2.6 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Unilever
6.3.2 L'Oreal S.A.
6.3.3 Alicorp
6.3.4 Procter & Gamble
6.3.5 La Farmaco Argentina I. y C.S.A. (Santiago Saenz S.A.)
6.3.6 NATURA COSMETICS
6.3.7 Vogue International LLC.
6.3.8 Laboratorios Garre Guevara SRL

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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