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偽造防止包装市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Anti-Counterfeit Packaging Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

偽造防止包装市場は、2020年に5億4,600万米ドル、2026年には1億4,053万33米ドルに達すると予測され、予測期間(2021~2026年)のCAGRは17.48%となっています。ライフクリティカル製品の真正性保護に関する規制の... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

偽造防止包装市場は、2020年に5億4,600万米ドル、2026年には1億4,053万33米ドルに達すると予測され、予測期間(2021~2026年)のCAGRは17.48%となっています。ライフクリティカル製品の真正性保護に関する規制の進化、盗難防止対策の改善における技術の進歩、進行中の脅威の多様化、ブランド保護の必要性が、偽造防止包装市場の成長を後押ししています。

主なハイライト
米国による模倣品対策貿易協定やEU委員会によるラベリングおよびシリアル化対策などの規制の導入は、予測期間中、先進国市場にプラスの影響を与えると予想されます。
国際貿易庁によると、2016年、偽造医薬品の世界的な価値は750億~2000億米ドルとされており、これは世界の消費者の健康に対する深刻な脅威を示す指標となっています。医薬品の主要な輸入国としても知られる発展途上国は、この取引により最も影響を受けている地域です。
中国、インド、韓国、ブラジル、トルコなどの国々は、医薬品業界のサプライチェーンの安全性を強化するための手続きを導入しています。二酸化ケイ素ベースのタグは、米国食品医薬品局によって一般に安全と認められ(GRAS)、人間の消費に適していると考えられているため、使用されています。


主な市場動向

医薬品とヘルスケアが市場の需要を牽引


医薬品の偽造は、違法コピー品の世界的な取引において最も利益を生む分野の一つです。偽医薬品は世界中で何百万人もの人々に害を与え、死者を出すことさえあります。大手製薬会社のブランド名にも深刻なダメージを与えています。
救命医薬品もまた、偽薬の取引から解放されることはありません。2017年11月、WHOは、特に低・中所得国の医薬品産業において、偽薬が合計3000億米ドルの10%を占めていると推定しています。
オンライン薬局の一般利用の拡大とともに、新たに偽薬の大量生産が行われるようになり、偽薬の市場が拡大しているのです。WHOによると、インターネット上で販売されている医薬品の約50%が偽物と推定されています。


北米の規制が主要なシェアを占めている


北米は、偽造防止包装市場の中で最も重要な市場の一つです。食品・飲料、ヘルスケア製品、化粧品、電子機器に対する消費者の需要の増加が、この市場の成長に大きく貢献することが期待されています。
消費者は透明性を求めるようになってきており、その結果、これらの製品のトレーサビリティが大幅に向上しています。この地域には米国があり、経済協力開発機構(OECD)によると、法執行機関が押収した商品の価値に基づくと、その偽造品は年間1兆ドルを超えるとされています。洗練された模倣品対策規制が存在することが、市場のシェア拡大に寄与している。
このため、メーカーは増大する需要に対応するため、製品の効率的な識別と追跡のための特定の機能を備えた機器に革新的な技術を組み込んでいます。


競合他社の状況

偽造防止包装市場の競争は緩やかである。市場シェアの観点からは、現在、少数の大手企業が市場を支配しています。しかし、革新的で持続可能なパッケージングにより、多くの企業が新市場を開拓して新規契約を獲得し、市場での存在感を高めています。


2019年2月 - ゼブラテクノロジーズ株式会社は、ヘルスケア業界における温度モニタリングとミッションクリティカルなアプリケーションを手掛ける非公開企業、Temptime Corporationの買収を発表しました。
2018年5月 - CCL Industries Inc.が、イスラエルのテルアビブ近郊に拠点を置く、イスラエルのハイテクセクター向け高性能ラベルおよびマーキングシステムの民間専門メーカーであるNortec International Ltdを約900万米ドルで買収しました。


その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Introduction to Market Drivers and Restraints
4.3 Market Drivers
4.3.1 Booming E-commerce Industry
4.3.2 Increasing Focus of Manufacturers on Brand Protection
4.4 Market Restraints
4.4.1 High-initial Costs
4.5 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.5.1 Threat of New Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 Technology Snapshot

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Technology
5.1.1 Trace and Track
5.1.2 Tamper-evident
5.1.3 Covert
5.1.4 Overt
5.1.5 Forensic Markers
5.2 By End User
5.2.1 Food and Beverage
5.2.2 Healthcare and Pharmaceuticals
5.2.3 Industrial and Automotive
5.2.4 Consumer Electronics
5.2.5 Other End Users
5.3 By Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.2 Europe
5.3.2.1 United Kingdom
5.3.2.2 Germany
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Italy
5.3.2.5 Spain
5.3.2.6 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 India
5.3.3.3 Japan
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 Latin America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of Latin America
5.3.5 Middle-East & Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 United Arab Emirates
5.3.5.3 Rest of Middle-East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Avery Dennison Corporation
6.1.2 CCL Industries Inc.
6.1.3 3M Company
6.1.4 E.I. Du Pont De Nemours and Company
6.1.5 Zebra Technologies Corporation
6.1.6 Sicpa Holding SA
6.1.7 AlpVision SA
6.1.8 Applied Dna Sciences Inc.
6.1.9 Uflex Limited
6.1.10 Authentix Inc.
6.1.11 Ampacet Corporation
6.1.12 PharmaSecure Inc.

7 INVESTMENT ANALYSIS

8 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The anti-counterfeit packaging market was valued at USD 5460 million in 2020, and is expected to reach USD 14053.33 million by 2026, witnessing a CAGR of 17.48% over the forecast period (2021-2026). The evolving regulatory landscape for the protection of authenticity of life-critical products, technological advancements in improving anti-theft measures, increasing diversity in the ongoing threats, and the need for brand protection, has been instrumental in fueling the growth of the anti-counterfeit packaging market.

Key Highlights
The introduction of regulations, such as the Anti-counterfeiting Trade Agreement by the United States and the labeling and serialization measures by the EU Commission, is expected to positively impact the market in the developed economies over the forecast period.
In 2016, according to the International Trade Administration, the global value for counterfeit drugs was valued in between USD 75 - 200 billion, which is an indicator of a severe threat to the consumer’s health worldwide. The developing economies that are also known to be the major importers of drugs, are the most affected regions due to this trade.
Countries, such as China, India, South Korea, Brazil, and Turkey, have introduced procedures that is designed to tighten the supply chain security for the pharmaceuticals industry. Silicon dioxide-based tags are being used as it is affirmed by the US Food and Drug Administration as generally recognized as safe (GRAS) and is considered fit for human consumption.


Key Market Trends

Pharmaceuticals and Healthcare to Drive the Market Demand


Counterfeit pharmaceutical is one of the most lucrative sectors of the global trade in illegally copied goods. Fake drugs harm and even kill millions of people across the world. It inflicts serious damage on the brand names of big pharmaceutical manufacturers.
Lifesaving drugs are also not free from the trade of fake medicines. In November 2017, the WHO estimated that fake medicine accounts for 10% in total of USD 300 billion in the pharmaceuticals industry, especially in low- and middle-income countries.
The growing public use of online pharmacies, along with a new mass producer of counterfeit medicines, has widened the market for falsified drugs. According to the WHO, around 50% of the drugs for sale in the internet are estimated to be fake.


Regulations Have Assisted North America to Hold Major Share


North America is one of the most significant markets in the anti-counterfeit packaging market. Increasing consumer demand for food and beverages, healthcare products, cosmetics, and electronics is expected to contribute extensively in the growth of this market.
Consumers are increasingly demanding for transparency, which results in a significant rise in the traceability of these products. The region has United States, whose counterfeit goods exceeds USD 1 trillion annually based on the value of goods seized by law enforcement, as per the Organization for Economic Cooperation and Development. The presence of refined anti-counterfeit regulation has helped the market in increasing its market share.
Thus, in order to cater to the growing demand, manufacturers are integrating innovative technologies in equipment with specific functionalities for efficient identification and tracking of products.


Competitive Landscape

The anti-counterfeit packaging market is moderately competitive. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. However, with innovative and sustainable packaging, many of the companies are increasing their market presence by securing new contracts by tapping new markets.


Feb 2019 - Zebra Technologies Corporation announced the acquisition of Temptime Corporation, a privately help temperature monitoring and mission-critical applications company in the in the healthcare industry.
May 2018 - CCL Industries Inc. acquired Nortec International Ltd, a private specialty manufacturer of high-performance labels and marking systems for the Israeli high technology sector, based near Tel Aviv, Israel, for approximately USD 9 million.


Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Introduction to Market Drivers and Restraints
4.3 Market Drivers
4.3.1 Booming E-commerce Industry
4.3.2 Increasing Focus of Manufacturers on Brand Protection
4.4 Market Restraints
4.4.1 High-initial Costs
4.5 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.5.1 Threat of New Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 Technology Snapshot

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Technology
5.1.1 Trace and Track
5.1.2 Tamper-evident
5.1.3 Covert
5.1.4 Overt
5.1.5 Forensic Markers
5.2 By End User
5.2.1 Food and Beverage
5.2.2 Healthcare and Pharmaceuticals
5.2.3 Industrial and Automotive
5.2.4 Consumer Electronics
5.2.5 Other End Users
5.3 By Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.2 Europe
5.3.2.1 United Kingdom
5.3.2.2 Germany
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Italy
5.3.2.5 Spain
5.3.2.6 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 India
5.3.3.3 Japan
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 Latin America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of Latin America
5.3.5 Middle-East & Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 United Arab Emirates
5.3.5.3 Rest of Middle-East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Avery Dennison Corporation
6.1.2 CCL Industries Inc.
6.1.3 3M Company
6.1.4 E.I. Du Pont De Nemours and Company
6.1.5 Zebra Technologies Corporation
6.1.6 Sicpa Holding SA
6.1.7 AlpVision SA
6.1.8 Applied Dna Sciences Inc.
6.1.9 Uflex Limited
6.1.10 Authentix Inc.
6.1.11 Ampacet Corporation
6.1.12 PharmaSecure Inc.

7 INVESTMENT ANALYSIS

8 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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