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動物用飼料の有機微量ミネラル市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Animal Feed Organic Trace Minerals Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

動物用飼料の有機微量元素の世界市場は、予測期間2020-2025年に8.5%という著しく高いCAGRで成長すると予測されています。重金属汚染物質を含む無機微量ミネラルの有害な影響に関する意識の高まりは、有機代替物へ... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

動物用飼料の有機微量元素の世界市場は、予測期間2020-2025年に8.5%という著しく高いCAGRで成長すると予測されています。重金属汚染物質を含む無機微量ミネラルの有害な影響に関する意識の高まりは、有機代替物への需要を生み出すと考えられます。有機微量ミネラルは高コストではあるものの、動物飼料に微量に使用される必須栄養素であることから、その利用が期待されています。また、水溶性の天然飼料添加物の人気が高まっていること、食肉消費量の増加、世界的な飼料産業の発展なども、動物飼料における有機微量ミネラルの消費を増加させる要因の1つとなっています。

また、動物性タンパク質を好む食品消費パターンの世界的な変化も、食肉消費分野の成長に大きな役割を果たしており、有機微量ミネラル市場をさらに活性化させています。

主な市場動向

世界的な肉・魚の消費量の増加が市場を牽引

世界的な景気後退が世界の食肉市場に与えた影響はごくわずかであり、明るい展望を維持している。食生活の変化、都市化、人口増加、経済成長により、アジア太平洋地域と南米地域で食肉消費量の高い伸びが見込まれています。例えば、カナダ農業食糧省によると、中国の食肉需要は国内供給を上回り続けている。魚は脂肪、コレステロール、炭水化物が少なく、タンパク質が非常に豊富です。また、必須ビタミンやアミノ酸も含まれています。これらの要因が世界的な需要の増加につながり、魚の摂取が健康に良いことを認識する人が増えるにつれて、需要が急速に増加しています。世界的な人口増加傾向も、世界の食肉・水産物市場の成長を後押ししています。平均寿命が延び、飼料用土地や水資源が限られていることも、有機微量元素の飼料への利用を促進しており、これが世界市場の牽引役となっています。

動物飼料用有機微量ミネラル市場はアジア太平洋地域がリード

アジア太平洋地域は、2019年に34%以上の最大の市場シェアを占め、予測期間中に高いCAGRで拡大すると推定されます。APACは、需要の増加と地域における主要メーカーの存在とともに、食肉産業の成長により、動物飼料における有機微量ミネラルの最も高い需要を目撃しました。中国は主要な消費者であり、2019年にアジア太平洋地域をリードした。アジア太平洋地域の急速な経済成長に伴い、特に中国、インド、マレーシア、タイで肉タンパク質の需要が高まっている。この肉タンパク質の需要増は、同地域の肉生産を誘発し、有機微量元素を含む飼料の取り込みが進み、大きな成長率を示すと予想される。有機微量元素は栄養価の向上以外にも、有害な無機物を排除することで肉質を向上させる役割を果たすため、同地域で重要性を増している。

競合他社の状況

世界の動物用飼料有機微量元素市場は断片化されており、複数の中小企業、地域企業、地元企業によって支配されています。この市場における主要な国際企業には、Alltech、Archer Daniels Midland Company、Cargill、Kemin Industries、およびZinproが含まれます。これらの企業は、世界市場での存在感を維持し、成長するために、市場でのプレゼンスを拡大し、M&Aを行うようになってきています。例えば、Kemin Industriesは、2019年に1420万米ドルの投資を行い、中国にイノベーションとテクノロジーセンターを開設しました。また、2018年には、カナダの企業とその長年の販売代理店であるAgri-Marketing Corp.を買収していた。Agri-Marketingを買収し、同国でのプレゼンスを拡大した。

その他の特典

エクセル形式の市場推定(ME)シート
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Powers of Buyers
4.4.2 Bargaining Powers of Suppliers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat from Substitute Products and Services
4.4.5 Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Trace Element Type
5.1.1 Zinc
5.1.2 Iron
5.1.3 Copper
5.1.4 Manganese
5.1.5 Selenium
5.1.6 Others
5.2 By Animal Type
5.2.1 Dairy Cattle
5.2.2 Beef
5.2.3 Poultry
5.2.4 Swine
5.2.5 Aquaculture
5.2.6 Pets
5.2.7 Others
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest Of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 United Kingdom
5.3.2.2 France
5.3.2.3 Italy
5.3.2.4 Germany
5.3.2.5 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 India
5.3.3.3 Japan
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 Rest of Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Share Analysis
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Company Profiles
6.3.1 Alltech Inc.
6.3.2 Aliphos
6.3.3 Archer Daniels Midland Company
6.3.4 Biochem
6.3.5 Cargill, Incorporated
6.3.6 Kemin Industries, Inc.
6.3.7 Novus International, Inc.
6.3.8 Nutreco N.V.
6.3.9 Pancosma S.A.
6.3.10 Royal DSM N.V.
6.3.11 Zinpro Corp.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The Global Animal Feed Organic Trace Minerals Market is estimated to grow at a significantly high CAGR of 8.5% in the forecast period 2020-2025. The rising awareness about the harmful impacts of the inorganic trace minerals containing heavy metal contaminants is likely to generate demand for organic alternatives. Although there is a high cost associated with these products, organic trace minerals are essential nutrients used in tiny quantities in animal feed. Additionally, the rising popularity of water-soluble natural feed-added substances, increasing meat consumption, and developing animal feed industries across the globe are some other factors responsible for the increased consumption of organic trace minerals in animal feed.

A global shift in food consumption patterns, favoring proteins from animal sources, is also playing a major role in the growth of the meat consumption sector globally, further stimulating the organic trace minerals market.

Key Market Trends

Increasing Worldwide Meat and Fish Consumption is Driving the Market

The worldwide economic downturn had a negligible impact on the global meat market, which has maintained its positive outlook. The highest growth of meat consumption is expected from the Asia-Pacific and South American regions because of changing diet patterns, urbanization, population, and economic growth. For example, the Chinese demand for meat continues to surpass the domestic supply, according to Agriculture and Agri-food Canada. Fishes are low in fats, cholesterol, and carbohydrates and are very high in protein. They also provide essential vitamins and amino acids. These factors lead to an increased global demand which is increasing rapidly as more and more people are becoming aware of the health benefits of fish consumption. Globally increasing population trends are also supporting the growth of the world meat and seafood market. Increasing life expectancy and limited availability of land and water resources for animal feed production, is promoting the use of organic trace elements in animal feed which is driving the market, worldwide.

Asia Pacific Led the Animal Feed Organic Trace Minerals Market

Asia-Pacific accounted for the largest market share of more than 34% in 2019 and is estimated to expand at a high CAGR over the forecast period. APAC witnessed the highest demand for organic trace minerals in animal feed owing to the growing meat industry along with an increase in demand and the presence of key manufacturers in the region. China is a major consumer and led the Asia Pacific region in 2019. The demand for meat protein is rising in the Asia-Pacific region especially in China, India, Malaysia, and Thailand with rapid economic growth in the region. This increased demand for meat protein has triggered meat production in the region, where uptake of feed with organic trace elements has increased and is expected to show a significant growth rate. Apart from improving the nutritional value, the presence of organic trace elements is gaining importance in the region owing to their role in meat quality improvement by eliminating harmful inorganic options.

Competitive Landscape

The global animal feed organic trace elements market is fragmented and is dominated by several small and medium regional, and local companies. The leading international companies in this market include Alltech, Archer Daniels Midland Company, Cargill, Kemin Industries, and Zinpro. The companies are increasingly expanding their market presence and getting involved in mergers and acquisitions to stay relevant and grow in the global market. For example, Kemin Industries opened an innovation and technology center in China making an investment of USD 14.2 million in 2019. In 2018, the company had also acquired Canadian company and its long-time distributor Agri-Marketing Corp. Agri-Marketing, to expand its presence in the country.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Powers of Buyers
4.4.2 Bargaining Powers of Suppliers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat from Substitute Products and Services
4.4.5 Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Trace Element Type
5.1.1 Zinc
5.1.2 Iron
5.1.3 Copper
5.1.4 Manganese
5.1.5 Selenium
5.1.6 Others
5.2 By Animal Type
5.2.1 Dairy Cattle
5.2.2 Beef
5.2.3 Poultry
5.2.4 Swine
5.2.5 Aquaculture
5.2.6 Pets
5.2.7 Others
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest Of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 United Kingdom
5.3.2.2 France
5.3.2.3 Italy
5.3.2.4 Germany
5.3.2.5 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 India
5.3.3.3 Japan
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 Rest of Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Share Analysis
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Company Profiles
6.3.1 Alltech Inc.
6.3.2 Aliphos
6.3.3 Archer Daniels Midland Company
6.3.4 Biochem
6.3.5 Cargill, Incorporated
6.3.6 Kemin Industries, Inc.
6.3.7 Novus International, Inc.
6.3.8 Nutreco N.V.
6.3.9 Pancosma S.A.
6.3.10 Royal DSM N.V.
6.3.11 Zinpro Corp.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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