世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インドネシア自動車アフターマーケット市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Indonesia Automotive Aftermarket Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

インドネシア自動車アフターマーケット市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 インドネシアの自動車アフターマーケット業界プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年2月27日 US$350
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
42 英語

 

サマリー

インドネシア自動車アフターマーケット市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

インドネシアの自動車アフターマーケット業界プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要なハイライト

- 自動車アフターマーケット部門には、購入後の自動車に使用する自動車部品の販売が含まれる。
- インドネシアの自動車アフターマーケット部門の2022年の総収入は45億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は5.2%であった。
- セクターの消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 2.5%で増加し、2022年には合計3億3740万台に達しました。
- 市場は、2021年3月に成立した税制緩和の期限切れにより、2022年に減速を目撃した。この法案は、自動車にかかる消費税を一時的に緩和するもので、2022年年初に期限切れとなった。

スコープ

- インドネシアの自動車アフターマーケット市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査時間を短縮
- ファイブフォース分析により、インドネシアの自動車アフターマーケット市場の競争激化とその魅力度を判定します。
- 主要企業のプロフィールから、自動車アフターマーケット市場の主要企業のグローバルな事業展開と財務実績を明らかにします。
- インドネシアの自動車アフターマーケット市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年におけるインドネシアの自動車アフターマーケット市場の規模はいくらか?
- 2027年のインドネシアの自動車アフターマーケット市場の規模は?
- インドネシアの自動車アフターマーケット市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間における市場の推移は?
- インドネシアの自動車アフターマーケット市場を構成する主なセグメントは何か?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the strengths of the leading players?
7.4. What are the recent developments?
8 Company Profiles
8.1. Robert Bosch GmbH
8.2. PT Astra International Tbk
8.3. PT Tokopedia
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



図表リスト

List of Tables
Table 1: Indonesia automotive aftermarket sector value: $ million, 2017-22(e)
Table 2: Indonesia automotive aftermarket sector volume: million units, 2017–22(e)
Table 3: Indonesia automotive aftermarket sector category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e)
Table 4: Indonesia automotive aftermarket sector category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: Indonesia automotive aftermarket sector geography segmentation: $ million, 2022(e)
Table 6: Indonesia automotive aftermarket sector value forecast: $ million, 2022-27
Table 7: Indonesia automotive aftermarket sector volume forecast: million units, 2022–27
Table 8: Robert Bosch GmbH: key facts
Table 9: Robert Bosch GmbH: Key Employees
Table 10: Robert Bosch GmbH: Key Employees Continued
Table 11: PT Astra International Tbk: key facts
Table 12: PT Astra International Tbk: Annual Financial Ratios
Table 13: PT Astra International Tbk: Key Employees
Table 14: PT Tokopedia: key facts
Table 15: PT Tokopedia: Key Employees
Table 16: Indonesia size of population (million), 2018–22
Table 17: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 18: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 19: Indonesia inflation, 2018–22
Table 20: Indonesia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 21: Indonesia exchange rate, 2017–21

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Indonesia Automotive Aftermarket Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Automotive Aftermarket in Indonesia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The Automotive Aftermarket sector includes the sale of automotive components for use on vehicles after first purchase.
- The Indonesian automotive aftermarket sector had total revenues of $4.5 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 5.2% between 2017 and 2022.
- Sector consumption volume increased with a CAGR of 2.5% between 2017 and 2022, to reach a total of 337.4 million units in 2022.
- The market witnessed deceleration in 2022 due to the expiry of the tax relaxation passed in March 2021. The legislation relaxed the sales tax on motor vehicles temporarily, which expired at the start of 2022.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the automotive aftermarket market in Indonesia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the automotive aftermarket market in Indonesia
- Leading company profiles reveal details of key automotive aftermarket market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Indonesia automotive aftermarket market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Indonesia automotive aftermarket market by value in 2022?
- What will be the size of the Indonesia automotive aftermarket market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Indonesia automotive aftermarket market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Indonesia's automotive aftermarket market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the strengths of the leading players?
7.4. What are the recent developments?
8 Company Profiles
8.1. Robert Bosch GmbH
8.2. PT Astra International Tbk
8.3. PT Tokopedia
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Indonesia automotive aftermarket sector value: $ million, 2017-22(e)
Table 2: Indonesia automotive aftermarket sector volume: million units, 2017–22(e)
Table 3: Indonesia automotive aftermarket sector category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e)
Table 4: Indonesia automotive aftermarket sector category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: Indonesia automotive aftermarket sector geography segmentation: $ million, 2022(e)
Table 6: Indonesia automotive aftermarket sector value forecast: $ million, 2022-27
Table 7: Indonesia automotive aftermarket sector volume forecast: million units, 2022–27
Table 8: Robert Bosch GmbH: key facts
Table 9: Robert Bosch GmbH: Key Employees
Table 10: Robert Bosch GmbH: Key Employees Continued
Table 11: PT Astra International Tbk: key facts
Table 12: PT Astra International Tbk: Annual Financial Ratios
Table 13: PT Astra International Tbk: Key Employees
Table 14: PT Tokopedia: key facts
Table 15: PT Tokopedia: Key Employees
Table 16: Indonesia size of population (million), 2018–22
Table 17: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 18: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 19: Indonesia inflation, 2018–22
Table 20: Indonesia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 21: Indonesia exchange rate, 2017–21

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(ADAS)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(automotive)の最新刊レポート


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る