中国自動車アフターマーケット市場の概要、競合分析、2027年までの予測China Automotive Aftermarket Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 中国自動車アフターマーケット市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 中国の自動車アフターマーケット業界プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的およ... もっと見る
サマリー中国自動車アフターマーケット市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 中国の自動車アフターマーケット業界プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要なハイライト - 自動車アフターマーケット部門は、購入後の自動車に使用する自動車部品の販売を含む。 - 中国の自動車アフターマーケット部門の2022年の総収入は1,083億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は7.8%であった。 - セクターの消費量は、2017年から2022年にかけてCAGR 8.2%で増加し、2022年には合計24億台に達しました。 - 自動車産業の2022年11月の販売台数は230万台で、2021年比で7.9%減、前年同月比で8.0%近く減少している。2022年1月~11月の自動車総販売台数は前年比3.3%増となった。 スコープ - 中国の自動車アフターマーケット市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査時間を短縮 - ファイブフォース分析により、中国の自動車アフターマーケット市場の競争激化とその魅力を判断することができます。 - 主要企業のプロフィールから、自動車アフターマーケット市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。 - 中国の自動車アフターマーケット市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。 購入の理由 - 2022年、中国の自動車アフターマーケット市場の規模はいくらか? - 2027年の中国の自動車アフターマーケット市場の規模は? - 中国の自動車アフターマーケット市場における競争の強さに影響を与える要因は何か? - 過去5年間、市場はどのように推移してきたか? - 中国の自動車アフターマーケット市場を構成する主なセグメントは何か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do the leading players follow? 7.3. What are the strengths of the leading players? 7.4. What are the recent developments? 8 Company Profiles 8.1. Robert Bosch GmbH 8.2. Denso Corporation 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: China automotive aftermarket sector value: $ million, 2017-22(e) Table 2: China automotive aftermarket sector volume: million units, 2017–22(e) Table 3: China automotive aftermarket sector category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: China automotive aftermarket sector category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: China automotive aftermarket sector geography segmentation: $ million, 2022(e) Table 6: China automotive aftermarket sector value forecast: $ million, 2022-27 Table 7: China automotive aftermarket sector volume forecast: million units, 2022–27 Table 8: Robert Bosch GmbH: key facts Table 9: Robert Bosch GmbH: Key Employees Table 10: Robert Bosch GmbH: Key Employees Continued Table 11: Denso Corporation: key facts Table 12: Denso Corporation: Annual Financial Ratios Table 13: Denso Corporation: Key Employees Table 14: Denso Corporation: Key Employees Continued Table 15: Denso Corporation: Key Employees Continued Table 16: Denso Corporation: Key Employees Continued Table 17: China size of population (million), 2018–22 Table 18: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 19: China gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 20: China inflation, 2018–22 Table 21: China consumer price index (absolute), 2018–22 Table 22: China exchange rate, 2017–21
SummaryChina Automotive Aftermarket Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do the leading players follow? 7.3. What are the strengths of the leading players? 7.4. What are the recent developments? 8 Company Profiles 8.1. Robert Bosch GmbH 8.2. Denso Corporation 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: China automotive aftermarket sector value: $ million, 2017-22(e) Table 2: China automotive aftermarket sector volume: million units, 2017–22(e) Table 3: China automotive aftermarket sector category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: China automotive aftermarket sector category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: China automotive aftermarket sector geography segmentation: $ million, 2022(e) Table 6: China automotive aftermarket sector value forecast: $ million, 2022-27 Table 7: China automotive aftermarket sector volume forecast: million units, 2022–27 Table 8: Robert Bosch GmbH: key facts Table 9: Robert Bosch GmbH: Key Employees Table 10: Robert Bosch GmbH: Key Employees Continued Table 11: Denso Corporation: key facts Table 12: Denso Corporation: Annual Financial Ratios Table 13: Denso Corporation: Key Employees Table 14: Denso Corporation: Key Employees Continued Table 15: Denso Corporation: Key Employees Continued Table 16: Denso Corporation: Key Employees Continued Table 17: China size of population (million), 2018–22 Table 18: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 19: China gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 20: China inflation, 2018–22 Table 21: China consumer price index (absolute), 2018–22 Table 22: China exchange rate, 2017–21
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ADAS)の最新刊レポート
MarketLine社のADAS分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(aftermarket)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/14 10:27 156.77 円 166.04 円 201.95 円 |