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スピーキングバルブ市場:素材別(シリコン、PVC)、用途別(気管切開、喉頭切開)、エンドユーザー別(病院、外来手術センター)、地域別 - 2029年までの世界予測


Speaking Valves Market by Material (Silicone, PVC), Application (Tracheostomy, Laryngectomy), End User (Hospitals, Ambulatory Surgical Centers), and Region - Global Forecast to 2029

スピーキングバルブ市場は、2024年に9400万米ドルと推定され、予測期間中に6.4%のCAGRで2029年までに12800万米ドルに達すると予測されている。気管切開手術や喉頭摘出手術の増加に伴い、スピーキングバルブ市場... もっと見る

 

 

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マーケッツアンドマーケッツ
2024年8月22日 US$4,950
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サマリー

スピーキングバルブ市場は、2024年に9400万米ドルと推定され、予測期間中に6.4%のCAGRで2029年までに12800万米ドルに達すると予測されている。気管切開手術や喉頭摘出手術の増加に伴い、スピーキングバルブ市場は成長が見込まれている。スピーキングバルブは、これらの手術後に意思疎通が困難になった患者に装着されるため、スピーキングバルブは音声を取り戻し、意思疎通を促進するのに役立つ。コミュニケーションを促進することで、精神的な健康にも良い影響を与え、早期回復に役立つ。さらに、政府や民間企業は、スピーキングバルブに関する認識や知識を高め、スピーキングバルブを必要とする人々がすぐに利用できるようにする努力を続けている。このような取り組みにより、今後数年間はスピーキングバルブの使用が増加すると予想される。
「予測期間中、スピーキングバルブ市場で最も高い成長率を占めたのはシリコーンセグメントであった。
スピーキングバルブ市場は、素材別にシリコーン、PVC、その他の素材に二分される。スピーキングバルブ市場におけるシリコーンセグメントは大幅な成長を遂げている。シリコーン製スピーキングバルブはその生体適合性から好まれている。快適性、安全性、耐久性、衛生的な特性を備えており、患者にとって信頼できる選択肢となっている。
気管切開の患者は極度の不快感を経験する。このニーズに対応するため、スピーキングバルブのような医療機器があり、その素材により患者に快適さを提供している。シリコーンのスピーキングバルブは生体適合性があり、人体組織と適合するため、人体の敏感な部分に長時間触れても副作用が少なく、安全です。シリコーンは極度な温度に耐え、化学薬品への露出に低下なしで耐えることができ、こうして多数の条件の下で信頼できる。忘れてはならないのは、その比類のない柔軟性により、シリコーンは個々のニーズに合わせて正確に成形されたバルブを製造することができ、市場で入手可能な最高の製品であることを証明している。
「予測期間中、スピーキングバルブ市場のエンドユーザー別成長率は病院分野が最も速いと予測されている。
スピーキングバルブ市場は、エンドユーザー別に病院、外来手術センター、その他のエンドユーザーに区分される。病院セグメントは予測期間中に最も高いCAGRを占めると予測されている。この成長は、病院ベースの治療に対する高い嗜好性、医療インフラへの投資の増加、スピーキングバルブの設置に必要な専門知識の存在といった要因に起因している。これらの要因は、このセグメントの成長を説明することができる。
「アジア太平洋:スピーキングバルブ市場で最も急成長している地域"
スピーキングバルブの世界市場は、北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカに分類される。アジア太平洋地域は、予測期間中に最も大きな成長を遂げると予測されている。アジア太平洋地域では、呼吸器疾患、癌、神経疾患などの慢性疾患の増加が著しく、気管切開の需要が高まり、スピーキングバルブ市場が拡大している。さらに、この地域の政府は医療インフラや技術に多額の投資を行っており、インドのような国では政府が医療へのアクセスを促進するために有利な償還を行っている。このような複合的な要因が、アジア太平洋地域のスピーキングバルブ市場を後押ししている。
スピーキングバルブ市場における主要参入企業のプロファイルの内訳:
- 企業タイプ別:ティア1 - 40%、ティア2 - 30%、ティア3 - 30
- 役職別Cレベル - 27%、Dレベル - 18%、その他 - 55
- 地域別北米:51%、欧州:21%、アジア太平洋地域:18%、中南米:6%、中東・アフリカ:4
この市場の主要プレーヤーは、Coloplast A/S(デンマーク)、Freudenberg Group(ドイツ)、Passy-Muir, Inc.(米国)、Primed Halberstadt Medizintechnik GmbH(ドイツ)、Medtronic(アイルランド)、Teleflex Incorporated(米国)、Andreas Fahl Medizintechnik-Vertrieb GmbH(ドイツ)、Pepper Medical(米国)、Boston Medical Products Inc.(英国)、Besmed Health Business Corp(台湾)、E. Benson Hood Laboratories, Inc.(米国)、The Airway Company(米国)、Prunus Medical(中国)、Mednom(南アフリカ)、Insight Medical Products Ltd(英国)、Ashton India Private Limited(インド)。
調査範囲
この調査レポートは、スピーキングバルブ市場を材料別(シリコーン、PVC、その他の材料)、用途別(気管切開、喉頭切開、その他の用途)、エンドユーザー別(病院、外来手術センター、その他のエンドユーザー)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東&アフリカ)に分類しています。本レポートの範囲は、スピーキングバルブ市場の成長に影響を与える促進要因、阻害要因、機会、課題などの主要要因に関する詳細情報を網羅しています。主要な業界プレイヤーを詳細に分析し、事業概要、ソリューション、主要戦略、買収、契約に関する洞察を提供しています。スピーキングバルブ市場に関連する新製品およびサービスの発表、最近の動向。本レポートでは、スピーキングバルブ市場のエコシステムにおける今後の新興企業の競合分析をカバーしています。
このレポートを購入する理由
本レポートは、スピーキングバルブ市場全体およびサブセグメントの収益数の最も近い近似値に関する情報を提供することで、本市場の市場リーダー/新規参入者に役立ちます。本レポートは、利害関係者が競争状況を理解し、自社のビジネスをより良く位置づけ、適切な市場参入戦略を計画するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。また、利害関係者が市場の鼓動を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、機会、および課題に関する情報を提供します。
本レポートは、以下のポイントに関する洞察を提供しています:
- スピーキングバルブ市場の成長に影響を与える主な促進要因(気管切開術および喉頭切開術の増加、技術の進歩、有利な償還シナリオ、ICUおよび外来ケアに対する患者需要の増加)、機会(新興市場)、阻害要因(気管切開術の高コスト)、および課題(スピーキングバルブに関する認知度の不足、熟練外科医の不足)の分析。
- 製品開発/イノベーション:スピーキングバルブ市場における研究開発活動、新製品発売に関する詳細なインサイト。
- 市場開発:有益な市場に関する包括的な情報 - 当レポートでは、様々な地域のスピーキングバルブ市場を分析しています。
- 市場の多様化:スピーキングバルブ市場における新製品、未開拓の地域、最近の開発、投資に関する詳細な情報を提供します。
- 競合評価:Coloplast A/S社(デンマーク)、Freudenberg Group社(ドイツ)、Passy-Muir, Inc.社(米国)、Primed Halberstadt Medizintechnik GmbH社(ドイツ)、Medtronic社(アイルランド)などの主要企業の市場シェア、成長戦略、製品提供を詳細に評価。

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目次

1 はじめに 19
1.1 調査目的 19
1.2 市場の定義 19
1.2.1 包含と除外 20
1.3 対象市場 20
1.3.1 考慮した年数 21
1.4 考慮した通貨 21
1.5 調査の限界 21
1.6 利害関係者 22
2 調査方法 23
2.1 調査データ 23
2.2 研究アプローチ 23
2.2.1 二次データ 24
2.2.1.1 二次資料からの主要データ 24
2.2.2 一次データ 25
2.2.2.1 一次資料 26
2.2.2.2 一次ソースからの主要データ 26
2.2.2.3 主要な業界インサイト 27
2.2.2.4 一次インタビューの内訳 27
2.3 市場規模の推定 28
2.3.1 ボトムアップアプローチ 29
2.3.1.1 アプローチ1:企業収益推定アプローチ 29
2.3.1.2 アプローチ2:企業プレゼンテーションとプライマリーインタビュー 29
2.3.1.3 成長予測 30
2.3.1.4 CAGR予測 30
2.3.2 トップダウンアプローチ 30
2.4 市場の内訳とデータの三角測量 32
2.5 市場シェア分析 33
2.6 調査の前提 33
2.7 リスク評価 33
2.7.1 リスク評価スピーキングバルブ市場 33
3 エグゼクティブサマリー 34

4 プレミアムインサイト 37
4.1 弁市場の概要 37
4.2 スピーキングバルブ市場シェア:材料別、2024 年対 2029 年 38
4.3 スピーキングバルブ市場シェア、用途別、2024 年対 2029 年 38
4.4 スピーキングバルブ市場シェア:エンドユーザー別、2024 年対 2029 年 39
4.5 スピーキングバルブ市場:地理的成長機会 39
5 市場の概要 40
5.1 はじめに 40
5.2 市場ダイナミクス 40
5.2.1 推進要因 41
5.2.1.1 気管切開術および喉頭摘出術の増加 41
5.2.1.2 技術的進歩 42
5.2.1.3 好ましい償還シナリオ 42
5.2.1.4 ICUや外来患者の需要の増加 42
5.2.2 阻害要因 43
5.2.2.1 気管切開処置のコストが高い 43
5.2.3 機会 43
5.2.3.1 新興市場 43
5.2.4 課題 43
5.2.4.1 新興国における認識不足 43
5.2.4.2 熟練した外科医の不足 44
5.3 価格分析 45
5.3.1 スピーキングバルブの地域別平均販売価格 45
5.4 特許分析 46
5.4.1 主要特許のリスト 47
5.5 バリューチェーン分析 48
5.6 サプライチェーン分析 49
5.7 貿易分析 50
5.7.1 貿易分析 50
5.8 エコシステム分析 50
5.9 ポーターの5つの力分析 52
5.9.1 新規参入の脅威 53
5.9.2 代替品の脅威 53
5.9.3 買い手の交渉力 53
5.9.4 供給者の交渉力 53
5.9.5 競争上のライバルの激しさ 53
5.10 規制情勢 53
5.10.1 規制機関、政府機関、その他の組織 54
5.10.2 規制シナリオ
5.10.2.1 北米 55
5.10.2.1.1 米国 55
5.10.2.1.2 カナダ 56
5.10.2.2 欧州 56
5.10.2.3 アジア太平洋 56
5.10.2.3.1 中国 56
5.10.2.3.2 日本 56
5.10.2.4 ラテンアメリカ 57
5.10.2.4.1 ブラジル 57
5.10.2.4.2 メキシコ 57
5.10.2.5 中東 58
5.10.2.6 アフリカ 58
5.11 2024~2025年の主要会議・イベント 58
5.12 顧客のビジネスに影響を与えるトレンド/混乱 59
5.12.1 バルブメーカーの収益シフトと収益ポケット 59
5.13 主要ステークホルダーと購買基準 60
5.13.1 購入プロセスにおける主要ステークホルダー 60
5.13.2 購入基準
5.14 投資と資金調達のシナリオ 62
5.15 ケーススタディ分析 62
5.15.1 ケーススタディ:気管切開患者のQOLを改善するスピーキングバルブ 62
5.16 人工知能がスピーキングバルブ市場に与える影響 63
6 スピーキングバルブ市場:材料別 65
6.1 はじめに
6.2 シリコーン 66
6.2.1 弁の性能を向上させるシリコーンの生体適合性の利点が市場成長を後押しする 66
6.3 ポリ塩化ビニル 68
6.3.1 低価格のポリ塩化ビニールが市場導入を後押しする 68
6.4 その他の材料 70
7 スピーキングバルブ市場、用途別 74
7.1 導入 75
7.2 気管切開 75
7.2.1 気管切開手術件数の増加が市場成長を促進する 75
7.3 喉頭摘出術 77
7.3.1 喉頭摘出術の回復におけるスピーキングバルブの役割の増大が成長を支える 77
7.4 その他の用途 79

8 スピーキングバルブ市場、エンドユーザー別 83
8.1 はじめに
8.2 病院 84
8.2.1 世界的な病院数の増加が成長を後押し 84
8.3 外来手術センター 87
8.3.1 病院と比較した外来手術センターの費用対効果が成長を後押し 87
8.4 その他のエンドユーザー 89
9 口腔用バルブ市場、地域別 92
9.1 はじめに
9.2 北米 93
9.2.1 北米のマクロ経済見通し 96
9.2.2 米国 96
9.2.2.1 予測期間中、米国が北米市場を支配する 96
9.2.3 カナダ 98
9.2.3.1 好ましい政府投資が市場成長を促進する 98
9.3 欧州 100
9.3.1 欧州のマクロ経済見通し 102
9.3.2 ドイツ 102
9.3.2.1 ドイツが欧州のスピーキングバルブ市場で最大のシェアを占める 102
9.3.3 英国 104
9.3.3.1 市場を支援する政府のイニシアティブと支援の増加 104
9.3.4 フランス 106
9.3.4.1 有利な医療保険制度が市場成長を促進する 106
9.3.5 イタリア 108
9.3.5.1 整った医療インフラが市場を支える 108
9.3.6 スペイン 110
9.3.6.1 COPD罹患率の増加が市場成長を促進 110
9.3.7 その他の欧州 111
9.4 アジア太平洋地域 113
9.4.1 アジア太平洋地域のマクロ経済見通し 116
9.4.2 中国 116
9.4.2.1 患者数の多さと医療インフラの改善が中国市場の成長を促進 116
9.4.3 日本 118
9.4.3.1 有利な償還政策と支援的な規制環境が市場を後押し 118
9.4.4 インド 120
9.4.4.1 熟練した人材の確保と低い治療費が市場成長を後押し 120
9.4.5 その他のアジア太平洋地域 122
9.5 ラテンアメリカ 123
9.5.1 老年人口の増加が市場を牽引する 123
9.5.2 ラテンアメリカのマクロ経済見通し 125
9.6 中東・アフリカ 125
9.6.1 インフラ整備が市場成長に寄与する 125
9.6.2 中東・アフリカのマクロ経済見通し 127
10 競争環境 128
10.1 はじめに 128
10.2 主要プレーヤーの戦略/勝利への権利 128
10.2.1 スピーカバルブ市場で各社が採用した戦略の概要 128
10.3 収益分析 129
10.4 市場シェア分析 130
10.5 企業評価マトリックス:主要プレイヤー、2023年 132
10.5.1 スター企業 132
10.5.2 新興リーダー 132
10.5.3 浸透型プレーヤー 132
10.5.4 参加企業 132
10.5.5 企業フットプリント:主要プレーヤー、2023年 134
10.5.5.1 企業フットプリント 134
10.5.5.2 素材別フットプリント 134
10.5.5.3 アプリケーションフットプリント 135
10.5.5.4 地域別フットプリント 136
10.6 企業評価マトリックス:新興企業/SM(2023年) 136
10.6.1 進歩的企業 136
10.6.2 対応力のある企業 136
10.6.3 ダイナミックな企業 137
10.6.4 スタートアップ・ブロック 137
10.6.5 競争ベンチマーク:新興企業/SMプレーヤー(2023年) 138
10.7 企業の評価と財務指標 139
10.8 ブランド/製品の比較 140
10.8.1 メドトロニック 140
10.140 8.2 パッシミュア(株)140
10.8.3 フロイデンベルグ・グループ 141
10.9 競争シナリオ 141
10.9.1 製品上市 141
10.9.2 取引 141

11 企業プロフィール 142
11.1 主要企業 142
11.1.1 コロプラストA/S 142
11.1.1.1 事業概要 142
11.1.1.2 提供製品 144
11.1.1.3 最近の動向 144
11.1.1.3.1 取引 144
11.1.1.4 MnMの見解 144
11.1.1.4.1 勝利への権利 144
11.1.1.4.2 戦略的選択 145
11.1.1.4.3 弱点と競争上の脅威 145
11.1.2 フロイデンベルグ・グループ 146
11.1.2.1 事業概要 146
11.1.2.2 提供製品 147
11.1.2.3 最近の動向 147
11.1.2.3.1 製品の発売 147
11.1.2.4 MnMの見解 148
11.1.2.4.1 勝利への権利 148
11.1.2.4.2 戦略的選択 148
11.1.2.4.3 弱点と競争上の脅威 148
11.1.3 パシーミュア社149
11.1.3.1 事業概要 149
11.1.3.2 提供製品 149
11.1.3.3 MnMの見解 150
11.1.3.3.1 勝利への権利 150
11.1.3.3.2 戦略的選択 150
11.1.3.3.3 弱点と競争上の脅威 150
11.1.4 プリメッド・ハルバーシュタット医療技術グループ 151
11.1.4.1 事業概要 151
11.1.4.2 提供製品 151
11.1.5 メドトロニック 153
11.1.5.1 事業概要 153
11.1.5.2 提供製品 154
11.1.6 テレフレックス・インコーポレーテッド 155
11.1.6.1 事業概要 155
11.1.6.2 提供製品 156
11.1.7 アンドレアス・ファール・メディツィンテクニック・ヴァートリーブ社 157
11.1.7.1 事業概要 157
11.1.7.2 提供製品 157
11.1.8 ボストン・メディカル・プロダクツ・インク(Boston Medical Products Inc.159
11.1.8.1 事業概要 159
11.1.8.2 提供製品 159
11.1.9 ペッパー・メディカル 160
11.1.9.1 事業概要 160
11.1.9.2 提供製品 160
11.1.10 パーバーチ・メディカル・デベロップメント161
11.1.10.1 事業概要 161
11.1.10.2 提供製品 161
11.2 その他のプレーヤー 162
11.2.1 エアウェイ・カンパニー 162
11.2.2 ベスメド・ヘルス・ビジネス・コーポレーション 162162
11.2.3 プルヌス・メディカル 163
11.2.4 メドノム 163
11.2.5 インサイトメディカルプロダクツ164
11.2.6 イー・ベンソン・フード・ラボラトリーズ(株164
11.2.7 アシュトン・インディア・プライベート・リミテッド 165
12 付録 166
12.1 ディスカッションガイド 166
12.2 Knowledgestore:Marketsandmarketsの購読ポータル 170
12.3 カスタマイズ・オプション 172
12.4 関連レポート 172
12.5 著者の詳細 173

 

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Summary

The speaking valves market is valued at an estimated USD 94 million in 2024 and is projected to reach USD 128 million by 2029 at a CAGR of 6.4% during the forecast period. With increase in tracheostomy and laryngectomy surgeries the speaking valves market is expected to grow as speaking valve is placed on patients finding it difficult to communicate after these surgeries, so speaking valve helps in bring back the speech and facilitating communication. By facilitating communication, it makes great positive impact on mental health which helps in fast recovery. Additionally, government and private players continuously trying to raise awareness and knowledge about speaking valves and ensuring that they are readily available to the people who need them. Such initiatives are expected to increase the use of speaking valves in the coming years.
“Silicone segment accounted for the highest growth rate in the speaking valves market, during the forecast period.”
Based on Material, the speaking valves market is bifurcated into silicone, PVC and other materials. The silicone segment in the speaking valves market is experiencing substantial growth. Silicone speaking valves are the preferred choice because of their biocompatibility. They offer comfort, safety, durability, and hygienic properties, making them a reliable option for patients.
The tracheostomy patient experience extreme discomfort In order to cater to this need, there are medical devices such as speaking valves which provide comfort to the patients due to its material. Silicone speaking valves are biocompatible, hence compatible with the human tissue, thereby reducing adverse body reactions and ensuring safety in case of extended exposure to sensitive parts of the body. Silicone can withstand extreme temperatures and endure exposure to chemicals without degradation, thus being reliable under numerous conditions. Not to forget, its unparalleled flexibility allows silicone to produce precisely molded valves to meet individual needs, proving them to be the best available product in the market.
“Hospitals segment is expected to have the fastest growth rate in the speaking valves market, by end user, during the forecast period.”
The speaking valves market is segmented into hospitals, ambulatory surgical centers and other end users, based on end user. Hospitals segment is expected to account for the highest CAGR during the forecast period. This growth can be attributed to factors like the high preference for hospital-based treatment, increasing investments in healthcare infrastructure, and the presence of the specialized expertise required for placement of speaking valves. These factors can account for the growth of this segment.
“Asia Pacific: The fastest-growing region in speaking valves market.”
The worldwide market for speaking valves is categorized into North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East & Africa. The Asia Pacific region is projected to experience the most substantial growth in the forecast period. In Asia Pacific region, there is a significant increase in chronic illnesses like respiratory problems, cancer, and neurological disorders in the area, leading to a higher demand for tracheostomies resulting in increased market for speaking valves. Moreover, governments in the region are making substantial investments in healthcare infrastructure and technology and in countries like India government is providing favourable reimbursement to boost facilitate access to healthcare. This confluence of factors is propelling the speaking valves market within the Asia Pacific region.
The break-up of the profile of primary participants in the speaking valves market:
• By Company Type: Tier 1 - 40%, Tier 2 - 30%, and Tier 3 – 30%
• By Designation: C-level - 27%, D-level - 18%, and Others - 55%
• By Region: North America - 51%, Europe - 21%, Asia Pacific - 18%, Latin America – 6%, and Middle East & Africa- 4%
The key players in this market are Coloplast A/S (Denmark), Freudenberg Group (Germany), Passy-Muir, Inc. (USA), Primed Halberstadt Medizintechnik GmbH (Germany), Medtronic (Ireland), Teleflex Incorporated (US), Andreas Fahl Medizintechnik-Vertrieb GmbH (Germany), Pepper Medical (US), Boston Medical Products Inc. (US), Parburch Medical Developments Ltd. (England), Besmed Health Business Corp (Taiwan), E. Benson Hood Laboratories, Inc. (US), The Airway Company (US), Prunus Medical (China), Mednom (South Africa), Insight Medical Products Ltd (UK), Ashton India Private Limited (India).
Research Coverage:
This research report categorizes the speaking valves market by material (Silicone, PVC and other materials), by application (tracheostomy, laryngectomy and other applications), by end user (hospitals, ambulatory surgical centers and other end users), and region (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East & Africa). The scope of the report covers detailed information regarding the major factors, such as drivers, restraints, opportunities, and challenges influencing the growth of the speaking valves market. A detailed analysis of the key industry players has been done to provide insights into their business overview, solutions, key strategies, acquisitions, and agreements. New product & service launches, and recent developments associated with the speaking valves market. Competitive analysis of upcoming startups in the speaking valves market ecosystem is covered in this report.
Reasons to buy this report:
The report will help the market leaders/new entrants in this market with information on the closest approximations of the revenue numbers for the overall speaking valves market and the subsegments. This report will help stakeholders understand the competitive landscape and gain more insights to position their businesses better and plan suitable go-to-market strategies. The report also helps stakeholders understand the pulse of the market and provides them with information on key market drivers, restraints, opportunities, and challenges.
The report provides insights on the following pointers:
• Analysis of key drivers (increasing number of tracheostomy and laryngectomy procedures, technological advancements, Favourable reimbursement scenario and the rising patient demand for ICUs and ambulatory care), opportunities (Emerging markets), restraints (High cost of tracheostomy procedure), and challenges (lack of awareness about speaking valves, and dearth of skilled surgeon) influencing the growth of the speaking valves market.
• Product Development/Innovation: Detailed insights research & development activities, and new product launches in the speaking valves market.
• Market Development: Comprehensive information about lucrative markets – the report analyses the speaking valves market across varied regions.
• Market Diversification: Exhaustive information about new products, untapped geographies, recent developments, and investments in the speaking valves market.
• Competitive Assessment: In-depth assessment of market shares, growth strategies, product offerings of leading players like Coloplast A/S (Denmark), Freudenberg Group (Germany), Passy-Muir, Inc. (USA), Primed Halberstadt Medizintechnik GmbH (Germany), and Medtronic (Ireland).



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Table of Contents

1 INTRODUCTION 19
1.1 STUDY OBJECTIVES 19
1.2 MARKET DEFINITION 19
1.2.1 INCLUSIONS & EXCLUSIONS 20
1.3 MARKETS COVERED 20
1.3.1 YEARS CONSIDERED 21
1.4 CURRENCY CONSIDERED 21
1.5 STUDY LIMITATIONS 21
1.6 STAKEHOLDERS 22
2 RESEARCH METHODOLOGY 23
2.1 RESEARCH DATA 23
2.2 RESEARCH APPROACH 23
2.2.1 SECONDARY DATA 24
2.2.1.1 Key data from secondary sources 24
2.2.2 PRIMARY DATA 25
2.2.2.1 Primary sources 26
2.2.2.2 Key data from primary sources 26
2.2.2.3 Key industry insights 27
2.2.2.4 Breakdown of primary interviews 27
2.3 MARKET SIZE ESTIMATION 28
2.3.1 BOTTOM-UP APPROACH 29
2.3.1.1 Approach 1: Company revenue estimation approach 29
2.3.1.2 Approach 2: Presentations of companies and primary interviews 29
2.3.1.3 Growth forecast 30
2.3.1.4 CAGR projections 30
2.3.2 TOP-DOWN APPROACH 30
2.4 MARKET BREAKDOWN & DATA TRIANGULATION 32
2.5 MARKET SHARE ANALYSIS 33
2.6 STUDY ASSUMPTIONS 33
2.7 RISK ASSESSMENT 33
2.7.1 RISK ASSESSMENT: SPEAKING VALVES MARKET 33
3 EXECUTIVE SUMMARY 34

4 PREMIUM INSIGHTS 37
4.1 SPEAKING VALVES MARKET OVERVIEW 37
4.2 SPEAKING VALVES MARKET SHARE, BY MATERIAL, 2024 VS. 2029 38
4.3 SPEAKING VALVES MARKET SHARE, BY APPLICATION, 2024 VS. 2029 38
4.4 SPEAKING VALVES MARKET SHARE, BY END USER, 2024 VS. 2029 39
4.5 SPEAKING VALVES MARKET: GEOGRAPHIC GROWTH OPPORTUNITIES 39
5 MARKET OVERVIEW 40
5.1 INTRODUCTION 40
5.2 MARKET DYNAMICS 40
5.2.1 DRIVERS 41
5.2.1.1 Increasing number of tracheostomy and laryngectomy procedures 41
5.2.1.2 Technological advancements 42
5.2.1.3 Favorable reimbursement scenario 42
5.2.1.4 Rising patient demand for ICUs and ambulatory care 42
5.2.2 RESTRAINTS 43
5.2.2.1 High cost of tracheostomy procedures 43
5.2.3 OPPORTUNITIES 43
5.2.3.1 Emerging markets 43
5.2.4 CHALLENGES 43
5.2.4.1 Lack of awareness in emerging countries 43
5.2.4.2 Dearth of skilled surgeons 44
5.3 PRICING ANALYSIS 45
5.3.1 AVERAGE SELLING PRICE OF SPEAKING VALVES, BY REGION 45
5.4 PATENT ANALYSIS 46
5.4.1 LIST OF MAJOR PATENTS 47
5.5 VALUE CHAIN ANALYSIS 48
5.6 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 49
5.7 TRADE ANALYSIS 50
5.7.1 TRADE ANALYSIS 50
5.8 ECOSYSTEM ANALYSIS 50
5.9 PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 52
5.9.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 53
5.9.2 THREAT OF SUBSTITUTES 53
5.9.3 BARGAINING POWER OF BUYERS 53
5.9.4 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 53
5.9.5 INTENSITY OF COMPETITIVE RIVALRY 53
5.10 REGULATORY LANDSCAPE 53
5.10.1 REGULATORY BODIES, GOVERNMENT AGENCIES, AND OTHER ORGANIZATIONS 54
5.10.2 REGULATORY SCENARIO 55
5.10.2.1 North America 55
5.10.2.1.1 US 55
5.10.2.1.2 Canada 56
5.10.2.2 Europe 56
5.10.2.3 Asia Pacific 56
5.10.2.3.1 China 56
5.10.2.3.2 Japan 56
5.10.2.4 Latin America 57
5.10.2.4.1 Brazil 57
5.10.2.4.2 Mexico 57
5.10.2.5 Middle East 58
5.10.2.6 Africa 58
5.11 KEY CONFERENCES & EVENTS IN 2024–2025 58
5.12 TRENDS/DISRUPTIONS IMPACTING CUSTOMERS’ BUSINESSES 59
5.12.1 REVENUE SHIFT AND REVENUE POCKETS FOR SPEAKING VALVE MANUFACTURERS 59
5.13 KEY STAKEHOLDERS & BUYING CRITERIA 60
5.13.1 KEY STAKEHOLDERS IN BUYING PROCESS 60
5.13.2 BUYING CRITERIA 61
5.14 INVESTMENT & FUNDING SCENARIO 62
5.15 CASE STUDY ANALYSIS 62
5.15.1 CASE STUDY: SPEAKING VALVE IMPROVES QUALITY OF LIFE FOR TRACHEOSTOMY PATIENT 62
5.16 IMPACT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE ON SPEAKING VALVES MARKET 63
6 SPEAKING VALVES MARKET, BY MATERIAL 65
6.1 INTRODUCTION 66
6.2 SILICONE 66
6.2.1 BIOCOMPATIBLE ADVANTAGE OF SILICONE FOR IMPROVED SPEAKING VALVE PERFORMANCE TO BOOST MARKET GROWTH 66
6.3 PVC 68
6.3.1 LOW COST OF PVC TO SUPPORT MARKET ADOPTION 68
6.4 OTHER MATERIALS 70
7 SPEAKING VALVES MARKET, BY APPLICATION 74
7.1 INTRODUCTION 75
7.2 TRACHEOSTOMY 75
7.2.1 INCREASING NUMBER OF TRACHEOSTOMY PROCEDURES PERFORMED TO DRIVE MARKET GROWTH 75
7.3 LARYNGECTOMY 77
7.3.1 GROWING ROLE OF SPEAKING VALVES IN LARYNGECTOMY RECOVERY TO SUPPORT GROWTH 77
7.4 OTHER APPLICATIONS 79

8 SPEAKING VALVES MARKET, BY END USER 83
8.1 INTRODUCTION 84
8.2 HOSPITALS 84
8.2.1 GROWING NUMBER OF HOSPITALS WORLDWIDE TO BOOST GROWTH 84
8.3 AMBULATORY SURGICAL CENTERS 87
8.3.1 COST-EFFECTIVENESS OF AMBULATORY SURGICAL CENTERS COMPARED TO HOSPITAL SETTINGS TO FAVOR GROWTH 87
8.4 OTHER END USERS 89
9 SPEAKING VALVES MARKET, BY REGION 92
9.1 INTRODUCTION 93
9.2 NORTH AMERICA 93
9.2.1 MACROECONOMIC OUTLOOK FOR NORTH AMERICA 96
9.2.2 US 96
9.2.2.1 US to dominate market in North America during forecast period 96
9.2.3 CANADA 98
9.2.3.1 Favorable government investments to augment market growth 98
9.3 EUROPE 100
9.3.1 MACROECONOMIC OUTLOOK FOR EUROPE 102
9.3.2 GERMANY 102
9.3.2.1 Germany to command largest share of speaking valves market in Europe 102
9.3.3 UK 104
9.3.3.1 Increasing government initiatives and support to aid market 104
9.3.4 FRANCE 106
9.3.4.1 Favorable health insurance system to drive market growth 106
9.3.5 ITALY 108
9.3.5.1 Well-established healthcare infrastructure to support market 108
9.3.6 SPAIN 110
9.3.6.1 Increasing incidence of COPD to fuel market growth 110
9.3.7 REST OF EUROPE 111
9.4 ASIA PACIFIC 113
9.4.1 MACROECONOMIC OUTLOOK FOR ASIA PACIFIC 116
9.4.2 CHINA 116
9.4.2.1 Large patient population and healthcare infrastructure improvements to drive market growth in China 116
9.4.3 JAPAN 118
9.4.3.1 Favorable reimbursement policies and supportive regulatory environment to aid market 118
9.4.4 INDIA 120
9.4.4.1 Availability of skilled personnel and low treatment costs to favor market growth 120
9.4.5 REST OF ASIA PACIFIC 122
9.5 LATIN AMERICA 123
9.5.1 INCREASING GERIATRIC POPULATION TO PROPEL MARKET 123
9.5.2 MACROECONOMIC OUTLOOK FOR LATIN AMERICA 125
9.6 MIDDLE EAST & AFRICA 125
9.6.1 INFRASTRUCTURAL IMPROVEMENTS TO CONTRIBUTE TO MARKET GROWTH 125
9.6.2 MACROECONOMIC OUTLOOK FOR MIDDLE EAST & AFRICA 127
10 COMPETITIVE LANDSCAPE 128
10.1 INTRODUCTION 128
10.2 KEY PLAYER STRATEGY/RIGHT TO WIN 128
10.2.1 OVERVIEW OF STRATEGIES ADOPTED BY PLAYERS IN SPEAKING VALVES MARKET 128
10.3 REVENUE ANALYSIS 129
10.4 MARKET SHARE ANALYSIS 130
10.5 COMPANY EVALUATION MATRIX: KEY PLAYERS, 2023 132
10.5.1 STARS 132
10.5.2 EMERGING LEADERS 132
10.5.3 PERVASIVE PLAYERS 132
10.5.4 PARTICIPANTS 132
10.5.5 COMPANY FOOTPRINT: KEY PLAYERS, 2023 134
10.5.5.1 Company footprint 134
10.5.5.2 Material footprint 134
10.5.5.3 Application footprint 135
10.5.5.4 Region footprint 136
10.6 COMPANY EVALUATION MATRIX: STARTUPS/SMES, 2023 136
10.6.1 PROGRESSIVE COMPANIES 136
10.6.2 RESPONSIVE COMPANIES 136
10.6.3 DYNAMIC COMPANIES 137
10.6.4 STARTING BLOCKS 137
10.6.5 COMPETITIVE BENCHMARKING: STARTUP/SME PLAYERS, 2023 138
10.7 COMPANY VALUATION & FINANCIAL METRICS 139
10.8 BRAND/PRODUCT COMPARISON 140
10.8.1 MEDTRONIC 140
10.8.2 PASSY-MUIR, INC. 140
10.8.3 FREUDENBERG GROUP 141
10.9 COMPETITIVE SCENARIO 141
10.9.1 PRODUCT LAUNCHES 141
10.9.2 DEALS 141

11 COMPANY PROFILES 142
11.1 KEY PLAYERS 142
11.1.1 COLOPLAST A/S 142
11.1.1.1 Business overview 142
11.1.1.2 Products offered 144
11.1.1.3 Recent developments 144
11.1.1.3.1 Deals 144
11.1.1.4 MnM view 144
11.1.1.4.1 Right to win 144
11.1.1.4.2 Strategic choices 145
11.1.1.4.3 Weaknesses & competitive threats 145
11.1.2 FREUDENBERG GROUP 146
11.1.2.1 Business overview 146
11.1.2.2 Products offered 147
11.1.2.3 Recent developments 147
11.1.2.3.1 Product launches 147
11.1.2.4 MnM view 148
11.1.2.4.1 Right to win 148
11.1.2.4.2 Strategic choices 148
11.1.2.4.3 Weaknesses & competitive threats 148
11.1.3 PASSY-MUIR, INC. 149
11.1.3.1 Business overview 149
11.1.3.2 Products offered 149
11.1.3.3 MnM view 150
11.1.3.3.1 Right to win 150
11.1.3.3.2 Strategic choices 150
11.1.3.3.3 Weaknesses & competitive threats 150
11.1.4 PRIMED HALBERSTADT MEDIZINTECHNIK GMBH 151
11.1.4.1 Business overview 151
11.1.4.2 Products offered 151
11.1.5 MEDTRONIC 153
11.1.5.1 Business overview 153
11.1.5.2 Products offered 154
11.1.6 TELEFLEX INCORPORATED 155
11.1.6.1 Business overview 155
11.1.6.2 Products offered 156
11.1.7 ANDREAS FAHL MEDIZINTECHNIK-VERTRIEB GMBH 157
11.1.7.1 Business overview 157
11.1.7.2 Products offered 157
11.1.8 BOSTON MEDICAL PRODUCTS INC. 159
11.1.8.1 Business overview 159
11.1.8.2 Products offered 159
11.1.9 PEPPER MEDICAL 160
11.1.9.1 Business overview 160
11.1.9.2 Products offered 160
11.1.10 PARBURCH MEDICAL DEVELOPMENTS LTD. 161
11.1.10.1 Business overview 161
11.1.10.2 Products offered 161
11.2 OTHER PLAYERS 162
11.2.1 THE AIRWAY COMPANY 162
11.2.2 BESMED HEALTH BUSINESS CORP. 162
11.2.3 PRUNUS MEDICAL 163
11.2.4 MEDNOM 163
11.2.5 INSIGHT MEDICAL PRODUCTS LTD. 164
11.2.6 E. BENSON HOOD LABORATORIES, INC. 164
11.2.7 ASHTON INDIA PRIVATE LIMITED 165
12 APPENDIX 166
12.1 DISCUSSION GUIDE 166
12.2 KNOWLEDGESTORE: MARKETSANDMARKETS’ SUBSCRIPTION PORTAL 170
12.3 CUSTOMIZATION OPTIONS 172
12.4 RELATED REPORTS 172
12.5 AUTHOR DETAILS 173

 

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