世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国のハイドレーションボトル市場:トレンド、機会、競合分析【2022-2027年版


US Hydration Bottle Market: Trends, Opportunities and Competitive Analysis [2022-2027]

米国のハイドレーションボトル市場の動向と予測 キャンプ、ハイキング、フィットネス、旅行など、さまざまなアウトドア活動の機会もあり、米国のハイドレーションボトル市場の将来は良好と思われる。米国のハイ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Lucintel
ルシンテル
2023年2月1日 US$4,850
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
103 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

米国のハイドレーションボトル市場の動向と予測
キャンプ、ハイキング、フィットネス、旅行など、さまざまなアウトドア活動の機会もあり、米国のハイドレーションボトル市場の将来は良好と思われる。米国のハイドレーションボトル市場は、2027年までに推定29億ドルに達すると予想され、2022年から2027年までの年平均成長率は4.2%と予測されています。この市場の成長の主な要因は、アウトドア活動の人気の高まりと、ターゲットマーケティング、製品デザイン、主要小売ブランドの棚に多くのスペースを与えるなど、メーカーによるプロモーション戦略です。

米国のハイドレーションボトル市場の新たな潮流
市場のダイナミクスに直接的な影響を与える新たなトレンドとして、水分補給計算機を内蔵したスマートボトルの採用増加、プラスチック廃棄物削減のためのガラスやステンレスボトルの使用増加、真空断熱二重壁ウォーターボトルの需要増加などが挙げられます。
本レポートは103ページで、お客様のビジネス上の意思決定に役立つように作成されています。いくつかの洞察を含むサンプル図を以下に示します。

米国水筒市場セグメント別推移
この市場では、製品タイプでは絶縁型が最も大きく、販売チャネルではオンライン販売チャネルが最も大きくなっています。米国のハイドレーションボトル市場の各セグメントにおける成長率は以下の通りです:

本調査では、米国のハイドレーションボトルの世界市場について、素材タイプ別、製品タイプ別、販売チャネル別の動向と予測を以下の通り掲載しています:
米国の水筒市場:素材タイプ別[2016年~2027年の金額(百万ドル)、数量(百万個)]:
- プラスチック
- ステンレススチール
- ガラス
- その他
米国のハイドレーションボトル市場 製品タイプ別[2016年から2027年までの金額(百万ドル)]:
- レギュラー
- 絶縁型
米国のハイドレーションボトル市場(販売チャネル別)[2016年から2027年までの金額(百万ドル)]|日本郵船
- オンライン
- オフライン
米国のハイドレーションボトル企業一覧
市場の企業は、提供される製品の品質に基づいて競争しています。この市場の主要企業は、製造施設の拡大、研究開発投資、インフラ整備、バリューチェーン全体における統合機会の活用に注力しています。これらの戦略により、米国の水筒メーカーは、需要の増加への対応、競争力の確保、革新的な製品・技術の開発、製造コストの削減、顧客基盤の拡大などを実現しています。本レポートで紹介する米国の水筒メーカーには、以下のようなものがあります。
- コンティゴ(ニューウェル・ブランズ・インク)
- イエティ・ホールディングス(Yeti Holdings Inc.
- キャメルバック
- ババ(ニューウェルブランズ社)
- パシフィックマーケットインターナショナル(スタンレー、アラジン)
米国のハイドレーションボトル市場インサイト
- この市場では、プラスチック、ステンレス、ガラスが水分補給ボトルの主な材料として使用されています。包括的な調査に基づき、Lucintelは、プラスチック製ハイドレーションボトルは予測期間中に平均以上の成長を示すと予測しています。
- 製品タイプ別では、米国市場では通常タイプと断熱タイプのハイドレーションボトルが使用されています。スポーツやアウトドア活動に対する消費者の関心が高まっていることから、絶縁型水筒の製品タイプは予測期間中、最も速い成長を維持すると予想されます。
- 販売チャネル別では、米国のハイドレーションボトル市場はオフラインとオンラインに区分されます。包括的な調査に基づき、Lucintelはオンラインセグメントが予測期間中に平均以上の成長を示すと予測しています。
米国のハイドレーションボトル市場の特徴
- 市場規模の推定:米国のハイドレーションボトル市場規模を金額($B)出荷額で推計。
- トレンドと予測分析:セグメント別の市場動向(2016-2021)、予測(2022-2027)。
- セグメント別分析:米国のハイドレーションボトル市場規模:素材タイプ別、販売チャネル別、製品タイプ別
- 地域別分析:米国のハイドレーションボトル市場の内訳:北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別。
- 成長機会:米国の水筒の素材タイプ、販売チャネル、製品タイプ別の成長機会に関する分析。
- 戦略的な分析:米国水筒市場のM&A、新製品開発、競争環境などを含みます。
- ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争激化の分析。
よくある質問
Q1.米国のハイドレーションボトルの市場規模はどのくらいですか?
回答:米国のハイドレーションボトル市場は、2027年までに推定29億ドルに達すると予想されています。
Q2.米国の水筒市場の成長予測は?
回答:米国の水筒市場は、2022年から2027年にかけて年平均成長率4.2%で成長すると予測されています。
Q3.米国の水筒市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答この市場の主なドライバーは、アウトドア活動の人気の高まりと、ターゲットマーケティング、製品デザイン、主要小売ブランドの棚に多くのスペースを与えるなど、メーカーによるプロモーション戦略です。
Q4.米国のハイドレーションボトル市場の主な製品タイプは?
回答:レギュラータイプ、断熱タイプのハイドレーションボトルが、米国のハイドレーションボトルの主要な製品タイプです。
Q5.米国水筒市場の新たなトレンドは何ですか?
回答:業界のダイナミクスに直接影響を与える新たなトレンドには、水分補給計算機を内蔵したスマートボトルの採用増加、プラスチック廃棄物を減らすためのガラスやステンレスボトルの使用増加、真空断熱二重壁の水筒の需要増加などがあります。
Q6.米国のハイドレーションボトルの主要企業は?
回答:米国のハイドレーションボトルの主要企業は以下の通りです:
- Contigo (Newell Brands Inc.)
- イエティ・ホールディング・インク
- キャメルバック
- ババ(ニューウェルブランズ社)
- パシフィックマーケットインターナショナル(スタンレー、アラジン)
Q7.予測期間において、米国のハイドレーションボトル市場で最も成長するセグメントはどれになるのか?
回答Lucintelは、スポーツやアウトドア活動に対する消費者の関心が高まっていることから、予測期間中、絶縁型水筒セグメントが最も急速に成長する製品タイプセグメントであり続けるだろうと予測しています。
Q8.本レポートでカスタマイズを受けることができますか?
回答:はい、Lucintelは追加費用なしで10%のカスタマイズを提供します。

本レポートでは、以下の主要な質問を取り上げています:
Q.1.米国のハイドレーションボトル市場において、素材タイプ(プラスチック、ステンレス、ガラス、その他)、製品タイプ(レギュラー、保温)、販売チャネル(オンライン、オフライン)別に、最も有望で高成長のチャンスは何か?
Q.2.どの製品分野がより速いペースで成長するのか、またその理由は?
Q.3.市場ダイナミクスに影響を与える主要因は何か?この市場におけるドライバー、課題、ビジネスリスクは何か?
Q.4.この市場におけるビジネスリスクと競争上の脅威は何か?
Q.5.この市場における新たなトレンドとその背景は何か?
Q.6.この市場における顧客の要求の変化にはどのようなものがあるのか?
Q.7.市場の新しい動きと、その動きをリードしている企業はどこか?
Q.8.この市場の主要プレーヤーは誰か?主要企業は事業成長のためにどのような戦略的イニシアティブをとっているのか?
Q.9.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、製品の代替による市場シェア低下の脅威はどの程度あるのか?
Q.10.過去5年間で、どのようなM&Aが行われたのか?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Market Background and Classifications
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2016 to 2027
3.1: Macroeconomic Trends and Forecast
3.2: US Hydration Bottle Market Trends and Forecast
3.3: US Hydration Bottle Market by Material
3.3.1: Plastic
3.3.2: Stainless Steel
3.3.3: Glass
3.3.4: Others
3.4: US Hydration Bottle Market by Product Type
3.4.1: Regular
3.4.2: Insulated
3.5: US Hydration Bottle Market by Sales Channel
3.5.1: Online
3.5.2: Offline

4. Competitor Analysis
4.1: Product Portfolio Analysis
4.2: Market Share Analysis
4.3: Operational Integration
4.4: Geographical Reach
4.5: Porter’s Five Forces Analysis

5. Growth Opportunities and Strategic Analysis
5.1: Growth Opportunity Analysis
5.1.1: Growth Opportunities for the US Hydration Bottle Market by Material
5.1.2: Growth Opportunities for the US Hydration Bottle Market by Product Type
5.1.3: Growth Opportunities for the US Hydration Bottle Market by Sales Channel
5.2: Emerging Trends in the US Hydration Bottle Market
5.3: Strategic Analysis
5.3.1: New Product Development
5.3.2: Capacity Expansion of the US Hydration Bottle Market
5.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the US Hydration Bottle Market
5.3.4: Technology Development

6. Company Profiles of Leading Players
6.1: Newell Brands Inc.
6.2: Yeti Holding Inc.
6.3: Camelbak
6.4: Hydro Flask
6.5: Pacific Market International
6.6: S’well
6.7: Tupperware Brands Corporation
6.8: Klean Kanteen
6.9: Thermos LLC
6.10: Cascade Designs

 

ページTOPに戻る


 

Summary

US Hydration Bottle Market Trends and Forecast
The future of the US hydration bottle market looks good with opportunities in various outdoor activities, such as camping, hiking, fitness, and travel. The US hydration bottle market is expected to reach an estimated $2.9 billion by 2027, and it is forecast to grow at a CAGR of 4.2% from 2022 to 2027. The major drivers for the growth of this market are increasing popularity of outdoor activities and promotional strategies by manufacturers, such as targeted marketing, product design, and giving more space on shelf for major retail brands.

Emerging Trends in US Hydration Bottle Market
Emerging trends which have a direct impact on the dynamics of the market include increasing adoption of smart bottles with integrated hydration calculator, increasing use of glass and stainless steel bottles to reduce plastic waste, and increasing demand for vacuum insulated double walled water bottles.
This report of 103 pages has been developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.

US Hydration BottleMarket by Segment
In this market, insulated is the largest product type market, whereas online sales channel is largest in sales channel. Growth in various segment of the US hydration bottle market are given below:

The study includes trends and forecast for the global US hydration bottle market by material type, product type, and sales channel, as follows:
US Hydration Bottle Market by Material Type [Value ($ Million) and Volume (Million Units) from 2016 to 2027]:
• Plastics
• Stainless Steel
• Glass
• Others
US Hydration Bottle Market by Product Type [Value ($ Million) from 2016 to 2027]:
• Regular
• Insulated
US Hydration Bottle Market by Sales Channel [Value ($ Million) from 2016 to 2027]:
• Online
• Offline
List of US Hydration Bottle Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies, US hydration bottle companies cater to increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the US hydration bottle companies profiled in this report include-
• Contigo (Newell Brands Inc.)
• Yeti Holdings Inc.
• Camelbak
• Bubba (Newell Brands Inc.)
• Pacific Market International (Stanley and Aladdin)
US Hydration Bottle Market Insights
• In this market, plastics, stainless steel, and glass are the major materials used to make hydration bottles. On the basis of comprehensive research, Lucintel forecasts that plastic hydration bottles will show above average growth during the forecast period.
• By product type, regular and insulated type hydration bottles are used in the US market. The insulated water bottle segment is expected to remain the fastest growing product type segment in the forecast period due to increasing consumer interest in sports and outdoor activities.
• By sales channel, the US hydration bottle market is segmented into offline and online. On the basis of comprehensive research, Lucintel forecasts that the online segment will show above average growth during the forecast period.
Features of US Hydration Bottle Market
• Market size estimates: US hydration bottle market size estimation in terms of value ($B) shipment.
• Trend and forecast analysis: Market trends (2016-2021) and forecast (2022-2027) by segment.
• Segment analysis: US hydration bottle market size by material type, sales channel, and product type
• Regional analysis: US hydration bottle market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World.
• Growth opportunities: Analysis on growth opportunities in different material types, sales channels, and product types for US hydration bottles.
• Strategic analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape for US hydration bottle market.
• Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.
FAQ
Q1. What is theUS hydration bottle market size?
Answer:The US hydration bottle market is expected to reach an estimated $2.9 billion by 2027.
Q2. What is the growth forecast forUS hydration bottle market?
Answer:The US hydration bottle market is expected to grow at a CAGR of ~4.2% from 2022 to 2027.
Q3. What are the major drivers influencing the growth of theUS hydration bottle market?
Answer: The major drivers for this market are increasing popularity of outdoor activities and promotional strategies by manufacturers, such as targeted marketing, product design, and giving more space on shelf for major retail brands.
Q4. What are the major product types for theUS hydration bottle market?
Answer:Regular and insulated type hydration bottles are the major product types of US hydration bottles.
Q5. What are the emerging trends inUS hydration bottle market?
Answer:Emerging trends, which have a direct impact on the dynamics of the industry, include increasing adoption of smart bottles with integrated hydration calculator, increasing use of glass and stainless steel bottles to reduce plastic waste, and increasing demand for vacuum insulated double walled water bottles.
Q6. Who are the keyUS hydration bottle companies?
Answer:Some of the key US hydration bottle companies are as follows:
• Contigo (Newell Brands Inc.)
• Yeti Holding Inc.
• Camelbak
• Bubba (Newell Brands Inc.)
• Pacific Market International (Stanley and Aladdin)
Q7. Which will be the fastest growingUS hydration bottle market segment in the forecast period?
Answer: Lucintel forecasts that the insulated water bottle segment will remain the fastest growing product type segment in the forecast period due to increasing consumer interest in sports and outdoor activities.
Q8. Do we receive customization in this report?
Answer:Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.

This report addresses the following key questions:
Q.1. What are some of the most promising, high growth opportunities for the US hydration bottle market by material type (plastics, stainless steel, glass, and others), product type (regular and insulated), and sales channel (online and offline)?
Q.2. Which products segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. What are the key factors affecting market dynamics? What are the drivers, challenges, and business risks in this market?
Q.4. What are the business risks and competitive threats in this market?
Q.5. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.6. What are some of the changing demands of customers in the market?
Q.7. What are the new developments in the market and which companies are leading these developments?
Q.8. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are being initiated by key companies for business growth?
Q.9. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by product substitution?
Q.10. What M&A activity did occur in the last 5 years?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Market Background and Classifications
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2016 to 2027
3.1: Macroeconomic Trends and Forecast
3.2: US Hydration Bottle Market Trends and Forecast
3.3: US Hydration Bottle Market by Material
3.3.1: Plastic
3.3.2: Stainless Steel
3.3.3: Glass
3.3.4: Others
3.4: US Hydration Bottle Market by Product Type
3.4.1: Regular
3.4.2: Insulated
3.5: US Hydration Bottle Market by Sales Channel
3.5.1: Online
3.5.2: Offline

4. Competitor Analysis
4.1: Product Portfolio Analysis
4.2: Market Share Analysis
4.3: Operational Integration
4.4: Geographical Reach
4.5: Porter’s Five Forces Analysis

5. Growth Opportunities and Strategic Analysis
5.1: Growth Opportunity Analysis
5.1.1: Growth Opportunities for the US Hydration Bottle Market by Material
5.1.2: Growth Opportunities for the US Hydration Bottle Market by Product Type
5.1.3: Growth Opportunities for the US Hydration Bottle Market by Sales Channel
5.2: Emerging Trends in the US Hydration Bottle Market
5.3: Strategic Analysis
5.3.1: New Product Development
5.3.2: Capacity Expansion of the US Hydration Bottle Market
5.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the US Hydration Bottle Market
5.3.4: Technology Development

6. Company Profiles of Leading Players
6.1: Newell Brands Inc.
6.2: Yeti Holding Inc.
6.3: Camelbak
6.4: Hydro Flask
6.5: Pacific Market International
6.6: S’well
6.7: Tupperware Brands Corporation
6.8: Klean Kanteen
6.9: Thermos LLC
6.10: Cascade Designs

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(bottle)の最新刊レポート


よくあるご質問


Lucintel社はどのような調査会社ですか?


Lucintelは世界の多様な市場について調査を行っています。特に化学品、材料、自動車関連の調査レポートを数多く出版しています。  もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/27 10:26

159.18 円

166.34 円

202.23 円

ページTOPに戻る