インドアLBS市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Indoor LBS Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の屋内LBS市場は、2021年に107億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR19.9%を示し、2027年までに340億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る
サマリー世界の屋内LBS市場は、2021年に107億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR19.9%を示し、2027年までに340億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。屋内位置情報サービス(LBS)とは、密閉された空間内の物体や個人の位置を追跡するために使用される技術的なソリューションを指します。これらのソリューションは、地理的な境界が狭く、Wi-Fi、GPS、MEMS、WLANなどのワイヤレスネットワークを通じて動作します。また、スマートフォンの利用者に対して、地図やナビゲーション、店舗での商品検索、Bluetoothを利用した近接サービス、モバイル決済など、利用者の位置情報に応じてカスタマイズした情報を提供します。航空宇宙、防衛、ヘルスケア、小売、ホスピタリティ、輸送など、さまざまな産業で幅広く利用されています。 インドアLBS市場の産業動向 世界的な急速な工業化と都市化が市場成長の主な要因の1つです。また、小売店、レクリエーションパーク、教育機関、複合商業施設、病院などにおける大規模なインフラ整備と地理空間データの活用も、市場成長に弾みをつけています。さらに、スマートフォンやタブレットなどの接続機器の普及が進んでいることや、ソーシャルメディアプラットフォームが普及していることも、市場の成長に拍車をかけています。これらのプラットフォームは、ソーシャルチェックインを通じて潜在顧客をターゲットにし、カスタマイズされたオファーを提供することで視聴者とエンゲージすることで、マーケティング担当者が効率的にジオマーケティングを実施できるよう支援します。さらに、LBSのための5G技術の利用の増加は、別の成長促進要因として作用しています。屋内型LBSは、公共の活動を監視・追跡するための当局への支援とセキュリティを強化します。その他、ビジネスプロセスの最適化、リーン生産ツールやプロセスの導入に向けた最も効率的なプランレイアウトの決定など、クラウドコンピューティング、人工知能(AI)、ビッグデータツールの利用が広がっていることも、市場をさらに牽引すると予測されます。 主な市場セグメンテーション IMARC Groupは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界の屋内LBS市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を行っています。当レポートでは、ソリューションタイプ、テクノロジー、アプリケーション、バーティカルに基づき、市場を分類しています。 ソリューションタイプ別内訳。 アナリティクスとインサイト キャンペーン管理 エンタープライズサービス ロケーション&アラート 地図 近接ビーコン その他 車載サービス コンシューマー向けサービス 位置情報広告サービス プレシジョン・ジオ・ターゲティング セキュアトランザクション&リデンプション その他 技術別構成比 コンテキストアウェア技術 OTDOAとE-OTDOA RFIDとNFC 衛星、マイクロ波、赤外線センシング その他(Wi-Fi/WLAN、UWB、BT/BLE、Beacon、A-GPSなど) アプリケーション別ブレークアップ モニタリング ナビゲーション トラッキング アナリティクス その他 業種別構成比 小売 運輸・物流 メディア・エンターテインメント ヘルスケア・ライフサイエンス 政府・公共施設 航空宇宙・防衛 BFSI その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとしては、Apple、Cisco Systems Inc.、GloPos Technologies、Google LLC、IndoorAtlas Ltd、Micello Inc.、Microsoft Corporation、Navizon Inc、Ruckus Wireless、YOOSE Pte.Ltd.などです。 本レポートで回答した主な質問 1.屋内LBSの世界市場規模は? 2.屋内LBSの世界市場の成長率は? 3.世界の屋内LBS市場のドライバーは? 4.屋内型LBSの世界市場における主要な業界動向は? 5.COVID-19が屋内LBSの世界市場に与える影響とは? 6.世界の屋内LBS市場のソリューションタイプ別内訳は? 7.世界の屋内LBS市場の技術別内訳は? 8.屋内LBSの世界市場におけるアプリケーション別内訳は? 9.屋内型LBSの世界市場における業種別内訳は? 10.屋内型LBSの世界市場における主要地域は? 11.屋内型LBSの世界市場における主要企業/プレーヤーは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Indoor LBS Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Solution Type 6.1 Analytics and Insights 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Campaign Management 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Enterprise Services 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Location and Alerts 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Maps 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Proximity Beacons 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Major Types 6.7.2.1 Automotive Services 6.7.2.2 Consumer Services 6.7.2.3 Location-based Advertising Services 6.7.2.4 Precision Geo-targeting 6.7.2.5 Secure Transactions and Redemptions 6.7.2.6 Others 6.7.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 Context Aware Technology 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 OTDOA and E-OTDOA 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 RFID and NFC 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Satellite, Microwave and Infrared Sensing 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others (Wi-Fi/WLAN, UWB, BT/BLE, Beacons, A-GPS, etc.) 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Monitoring 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Navigation 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Tracking 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Analytics 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Vertical 9.1 Retail 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Transportation and Logistics 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Media and Entertainment 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Healthcare and Life Sciences 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Government and Public Buildings 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Aerospace and Defense 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 BFSI 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 9.8 Others 9.8.1 Market Trends 9.8.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Apple 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Cisco Systems Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 GloPos Technologies 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Google LLC 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 SWOT Analysis 14.3.5 IndoorAtlas Ltd 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Micello Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Microsoft Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Navizon Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Ruckus Wireless 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 YOOSE Pte. Ltd. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio
SummaryThe global indoor LBS market reached a value of US$ 10.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 34.0 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 19.9% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Indoor LBS Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Solution Type 6.1 Analytics and Insights 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Campaign Management 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Enterprise Services 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Location and Alerts 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Maps 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Proximity Beacons 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Major Types 6.7.2.1 Automotive Services 6.7.2.2 Consumer Services 6.7.2.3 Location-based Advertising Services 6.7.2.4 Precision Geo-targeting 6.7.2.5 Secure Transactions and Redemptions 6.7.2.6 Others 6.7.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 Context Aware Technology 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 OTDOA and E-OTDOA 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 RFID and NFC 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Satellite, Microwave and Infrared Sensing 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others (Wi-Fi/WLAN, UWB, BT/BLE, Beacons, A-GPS, etc.) 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Monitoring 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Navigation 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Tracking 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Analytics 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Vertical 9.1 Retail 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Transportation and Logistics 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Media and Entertainment 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Healthcare and Life Sciences 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Government and Public Buildings 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Aerospace and Defense 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 BFSI 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 9.8 Others 9.8.1 Market Trends 9.8.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Apple 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Cisco Systems Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 GloPos Technologies 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Google LLC 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 SWOT Analysis 14.3.5 IndoorAtlas Ltd 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Micello Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Microsoft Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Navizon Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Ruckus Wireless 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 YOOSE Pte. Ltd. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |