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アンチモン市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Antimony Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

アンチモンの世界市場は、2021年に19億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7%を示し、2027年までに28億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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145 英語

 

サマリー

アンチモンの世界市場は、2021年に19億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7%を示し、2027年までに28億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

アンチモンは光沢のある灰色の化学元素で、金属形と非金属形の両方で存在する。金属形は硬くてもろく、明るい銀青色をしていますが、非金属形は灰色がかった粉末状で存在します。スティブナイトやバレンティナイトなどの鉱石から抽出され、乾燥した空気中では安定した元素とされ、アルカリや酸には静的である。アンチモンは熱や電気の伝導性が低いため、赤外線検出器やダイオードなどの半導体デバイス、電池、低摩擦金属、防炎材、セラミックエナメル、塗料などの製造によく使用される。

アンチモンの世界市場は、主に難燃剤やプラスチック添加剤製造用の三酸化アンチモン(ATO)の需要増によって牽引されています。ATOはハロゲン化合物と共に難燃性との相乗効果を生み出すために広く使用されている無機元素です。コンピュータ、電卓、ポータブルステレオ、ゲーム機器など、さまざまな家電製品の重要な部分を形成するトランジスタ用の鉛蓄電池、はんだ、パイプ、鋳物、ベアリングの生産に採用される製品の増加も、市場成長に弾みをつけています。さらに、耐薬品性と耐熱性を備えたアンチモンベースのグラスファイバー複合材料の需要の高まりも、市場成長に好影響を与えています。その他、急速な工業化やアンチモンを主成分として製造されるポリエチレンテレフタレート(PET)パッケージの需要増加などが、今後数年間は市場を牽引すると予測されます。

主な市場細分化
IMARCグループは、アンチモンの世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年~2027年の世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品タイプ、用途、最終用途産業に基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

三酸化アンチモン
五酸化アンチモン
合金
金属インゴット
その他

用途別構成比

難燃剤
鉛蓄電池
プラスチック添加剤
安定剤
触媒
ガラス・セラミックス
その他

最終産業別構成比

化学
自動車
電気・電子
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合環境。
当レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主なプレイヤーとして、AMG Advanced Metallurgical Group、BASF SE、Campine、Huachang Antimony Industry、Hunan Chenzhou Mining Group Co.Ltd.、Korea Zinc Co.Ltd.、Lambert Metals International、Mandalay Resources Ltd.、日本精鉱株式会社、NYACOL Nano Technologies, Inc.、Recylex、 Suzuhiro Chemical、Tri-Star Resources、United States Antimony、Village Main Reef Ltd.、Yunnan Muli Antimony Industry Co.Ltd.など。

本レポートで回答した主な質問

アンチモンの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
主要な地域市場は?
COVID-19はアンチモンの世界市場にどのような影響を与えたか?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
用途別の市場構成は?
最終用途産業別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
アンチモンの世界市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Antimony Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Antimony Trioxide
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Antimony Pentoxide
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Alloys
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Metal Ingots
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Flame Retardants
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Lead-Acid Batteries
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Plastic Additives
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Major Types
7.3.2.1 Stabilizers
7.3.2.2 Catalysts
7.3.3 Market Forecast
7.4 Glass and Ceramics
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End Use Industry
8.1 Chemical
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Automotive
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Electrical and Electronics
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Indicators
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 AMG Advanced Metallurgical Group
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 BASF SE
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Campine
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Huachang Antimony Industry
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Hunan Chenzhou Mining Group Co. Ltd.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Korea Zinc Co. Ltd.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Lambert Metals International
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Mandalay Resources Ltd.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Nihon Seiko Co. Ltd.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 NYACOL Nano Technologies Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Recylex
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 Suzuhiro Chemical
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.13 Tri-Star Resources
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.14 United States Antimony
14.3.14.1 Company Overview
14.3.14.2 Product Portfolio
14.3.15 Village Main Reef Ltd
14.3.15.1 Company Overview
14.3.15.2 Product Portfolio
14.3.16 Yunnan Muli Antimony Industry Co. Ltd.
14.3.16.1 Company Overview
14.3.16.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global antimony market reached a value of US$ 1.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2.8 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Antimony refers to a lustrous grey chemical element that exists in both metallic and non-metallic forms. The metallic form is hard, brittle and bright silvery-bluish in color, whereas the non-metallic form is available in the form of greyish powder. It is extracted from ores, such as stibnite and valentinite, and is considered to be a stable element in dry air and static to alkalis and acids. Antimony is also a poor conductor of heat and electricity, owing to which it is commonly used in the manufacturing of semiconductor devices, including infrared detectors and diodes, batteries, low friction metals, flame-proofing materials, ceramic enamels and paints.

The global market for antimony is being primarily driven by the increasing demand for antimony trioxide (ATO) for manufacturing flame retardants and plastic additives. ATO is an inorganic element that is widely used with halogenated compounds to create a synergistic effect with flame retardant properties. Rising product adoption for the production of lead-acid batteries, solders, pipes, castings and bearings for transistors, which form a crucial part of various consumer electronics, such as computers, calculators, portable stereos and gaming devices, is also providing a boost to the market growth. Additionally, the rising demand for antimony-based fiberglass composites with chemical and heat-resistant properties is also creating a positive impact on the market growth. Other factors, including rapid industrialization and increasing demand for polyethylene terephthalate (PET) packaging that is manufactured using antimony as a key ingredient, are projected to drive the market in the upcoming years.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global antimony market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, application and end-use industry.

Breakup by Product Type:

Antimony Trioxide
Antimony Pentoxide
Alloys
Metal Ingots
Others

Breakup by Application:

Flame Retardants
Lead-Acid Batteries
Plastic Additives
Stabilizers
Catalysts
Glass and Ceramics
Others

Breakup by End-Use Industry:

Chemical
Automotive
Electrical and Electronics
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being AMG Advanced Metallurgical Group, BASF SE, Campine, Huachang Antimony Industry, Hunan Chenzhou Mining Group Co. Ltd., Korea Zinc Co. Ltd, Lambert Metals International, Mandalay Resources Ltd, Nihon Seiko Co., Ltd., NYACOL Nano Technologies, Inc., Recylex, Suzuhiro Chemical, Tri-Star Resources, United States Antimony, Village Main Reef Ltd., Yunnan Muli Antimony Industry Co. Ltd., etc.

Key Questions Answered in This Report:

How has the global antimony market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets?
What has been the impact of COVID-19 on the global antimony market?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the end-use industry?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global antimony market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Antimony Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Antimony Trioxide
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Antimony Pentoxide
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Alloys
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Metal Ingots
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Flame Retardants
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Lead-Acid Batteries
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Plastic Additives
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Major Types
7.3.2.1 Stabilizers
7.3.2.2 Catalysts
7.3.3 Market Forecast
7.4 Glass and Ceramics
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End Use Industry
8.1 Chemical
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Automotive
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Electrical and Electronics
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Indicators
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 AMG Advanced Metallurgical Group
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 BASF SE
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Campine
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Huachang Antimony Industry
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Hunan Chenzhou Mining Group Co. Ltd.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Korea Zinc Co. Ltd.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Lambert Metals International
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Mandalay Resources Ltd.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Nihon Seiko Co. Ltd.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 NYACOL Nano Technologies Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Recylex
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 Suzuhiro Chemical
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.13 Tri-Star Resources
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.14 United States Antimony
14.3.14.1 Company Overview
14.3.14.2 Product Portfolio
14.3.15 Village Main Reef Ltd
14.3.15.1 Company Overview
14.3.15.2 Product Portfolio
14.3.16 Yunnan Muli Antimony Industry Co. Ltd.
14.3.16.1 Company Overview
14.3.16.2 Product Portfolio

 

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