アンチモン市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Antimony Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 アンチモンの世界市場は、2021年に19億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7%を示し、2027年までに28億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に... もっと見る
サマリーアンチモンの世界市場は、2021年に19億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7%を示し、2027年までに28億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。アンチモンは光沢のある灰色の化学元素で、金属形と非金属形の両方で存在する。金属形は硬くてもろく、明るい銀青色をしていますが、非金属形は灰色がかった粉末状で存在します。スティブナイトやバレンティナイトなどの鉱石から抽出され、乾燥した空気中では安定した元素とされ、アルカリや酸には静的である。アンチモンは熱や電気の伝導性が低いため、赤外線検出器やダイオードなどの半導体デバイス、電池、低摩擦金属、防炎材、セラミックエナメル、塗料などの製造によく使用される。 アンチモンの世界市場は、主に難燃剤やプラスチック添加剤製造用の三酸化アンチモン(ATO)の需要増によって牽引されています。ATOはハロゲン化合物と共に難燃性との相乗効果を生み出すために広く使用されている無機元素です。コンピュータ、電卓、ポータブルステレオ、ゲーム機器など、さまざまな家電製品の重要な部分を形成するトランジスタ用の鉛蓄電池、はんだ、パイプ、鋳物、ベアリングの生産に採用される製品の増加も、市場成長に弾みをつけています。さらに、耐薬品性と耐熱性を備えたアンチモンベースのグラスファイバー複合材料の需要の高まりも、市場成長に好影響を与えています。その他、急速な工業化やアンチモンを主成分として製造されるポリエチレンテレフタレート(PET)パッケージの需要増加などが、今後数年間は市場を牽引すると予測されます。 主な市場細分化 IMARCグループは、アンチモンの世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年~2027年の世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品タイプ、用途、最終用途産業に基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 三酸化アンチモン 五酸化アンチモン 合金 金属インゴット その他 用途別構成比 難燃剤 鉛蓄電池 プラスチック添加剤 安定剤 触媒 ガラス・セラミックス その他 最終産業別構成比 化学 自動車 電気・電子 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 当レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主なプレイヤーとして、AMG Advanced Metallurgical Group、BASF SE、Campine、Huachang Antimony Industry、Hunan Chenzhou Mining Group Co.Ltd.、Korea Zinc Co.Ltd.、Lambert Metals International、Mandalay Resources Ltd.、日本精鉱株式会社、NYACOL Nano Technologies, Inc.、Recylex、 Suzuhiro Chemical、Tri-Star Resources、United States Antimony、Village Main Reef Ltd.、Yunnan Muli Antimony Industry Co.Ltd.など。 本レポートで回答した主な質問 アンチモンの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域市場は? COVID-19はアンチモンの世界市場にどのような影響を与えたか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 用途別の市場構成は? 最終用途産業別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? アンチモンの世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Antimony Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Antimony Trioxide 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Antimony Pentoxide 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Alloys 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Metal Ingots 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Flame Retardants 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Lead-Acid Batteries 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Plastic Additives 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Major Types 7.3.2.1 Stabilizers 7.3.2.2 Catalysts 7.3.3 Market Forecast 7.4 Glass and Ceramics 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End Use Industry 8.1 Chemical 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Automotive 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Electrical and Electronics 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Indicators 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 AMG Advanced Metallurgical Group 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 BASF SE 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Campine 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Huachang Antimony Industry 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Hunan Chenzhou Mining Group Co. Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Korea Zinc Co. Ltd. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Lambert Metals International 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Mandalay Resources Ltd. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Nihon Seiko Co. Ltd. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 NYACOL Nano Technologies Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Recylex 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Suzuhiro Chemical 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.13 Tri-Star Resources 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.14 United States Antimony 14.3.14.1 Company Overview 14.3.14.2 Product Portfolio 14.3.15 Village Main Reef Ltd 14.3.15.1 Company Overview 14.3.15.2 Product Portfolio 14.3.16 Yunnan Muli Antimony Industry Co. Ltd. 14.3.16.1 Company Overview 14.3.16.2 Product Portfolio
SummaryThe global antimony market reached a value of US$ 1.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2.8 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Antimony Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Antimony Trioxide 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Antimony Pentoxide 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Alloys 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Metal Ingots 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Flame Retardants 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Lead-Acid Batteries 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Plastic Additives 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Major Types 7.3.2.1 Stabilizers 7.3.2.2 Catalysts 7.3.3 Market Forecast 7.4 Glass and Ceramics 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End Use Industry 8.1 Chemical 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Automotive 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Electrical and Electronics 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Indicators 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 AMG Advanced Metallurgical Group 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 BASF SE 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Campine 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Huachang Antimony Industry 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Hunan Chenzhou Mining Group Co. Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Korea Zinc Co. Ltd. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Lambert Metals International 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Mandalay Resources Ltd. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Nihon Seiko Co. Ltd. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 NYACOL Nano Technologies Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Recylex 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Suzuhiro Chemical 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.13 Tri-Star Resources 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.14 United States Antimony 14.3.14.1 Company Overview 14.3.14.2 Product Portfolio 14.3.15 Village Main Reef Ltd 14.3.15.1 Company Overview 14.3.15.2 Product Portfolio 14.3.16 Yunnan Muli Antimony Industry Co. Ltd. 14.3.16.1 Company Overview 14.3.16.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |