偽造防止用パッケージ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Anti-Counterfeit Packaging Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の偽造防止包装市場は、2021年に967億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1956億米ドルに達し、2022年から2027年の間に12.4%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る
サマリー世界の偽造防止包装市場は、2021年に967億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1956億米ドルに達し、2022年から2027年の間に12.4%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。偽造防止包装とは、製品の侵害や偽造を最小限に抑えるために使用される安全な包装の一種を指します。偽造防止包装には、表向き包装と裏向き包装の2種類があります。表向きには、ホログラム、色変わりするセキュリティインクやフィルム、セキュリティグラフィック、連続した製品ラベル、製品上のマーキングが含まれる。一方、隠蔽包装には、不可視印刷、埋め込み画像、デジタルおよび隠し透かし、アンチスキャンデザインなどが含まれる。これらは、製品の模倣や商標製品の不正な複製を防止し、製品の真正性と安全性を確保するために役立っています。このため、偽造防止包装は、食品・飲料、自動車、ヘルスケア、エレクトロニクスなど、さまざまな産業で幅広く利用されています。 電子商取引業界の著しい成長は、市場に明るい展望をもたらす重要な要素の1つです。また、ブランド意識の高まりや高級品への嗜好が、市場成長の原動力となっています。偽造防止包装は、消費者が本物の製品を受け取っていることを保証し、順番に、消費者の間でブランドの忠誠心と好意を維持するために、メーカーを支援します。また、これらのパッケージングソリューションは、医薬品や化粧品業界において、偽物の医薬品やスキンケア製品の供給を最小限に抑えるために広く使用されており、これも市場に明るい展望を生み出しています。さらに、製品の識別、認証、ブランド保護、品質保証のためのマイクロタグや無線自動識別(RFID)ベースの追跡ソリューションの開発など、さまざまな技術的進歩が市場の成長に寄与しています。また、重複製品の生産・流通を最小限に抑えるための厳格な政府政策の実施など、その他の要因も市場をさらに押し上げると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の偽造防止包装市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、技術、機能タイプ、最終用途産業に基づいて市場を分類しています。 技術別の内訳 バーコード RFID (無線自動識別) ホログラム タガント その他 機能タイプ別構成比: 顕在化した機能 隠蔽体質 最終使用産業別の内訳。 食品・飲料 ヘルスケア 自動車 コンシューマーエレクトロニクス その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 当レポートでは、3M Company、Alpvision SA、Applied DNA Sciences Inc.、Authentix Inc. Blue Water Energy LLP)、Avery Dennison Corporation、CCL Industries Inc.、DuPont、Savi Technology Inc. Lockheed Martin)、SICPA Holding SA、SML Group、Zebra Technologiesなどの主要企業による市場競争環境も分析している。 本レポートで回答した主な質問 偽造防止包装の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の偽造防止包装市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは何ですか? 技術に基づく市場のブレークアップは? 機能タイプに基づく市場のブレークアップは? 最終用途産業別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の偽造防止包装市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度ですか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Anti-Counterfeit Packaging Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Technology 6.1 Barcodes 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 RFID (Radio-Frequency Identification) 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Holograms 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Taggants 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Feature Type 7.1 Overt Features 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Covert Features 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End Use Industry 8.1 Food and Beverage 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Healthcare 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Automotive 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Consumer Electronics 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 3M Company 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Alpvision SA 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Applied DNA Sciences Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 Authentix Inc. (Blue Water Energy LLP) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Avery Dennison Corporation 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 CCL Industries Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 DuPont 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.8 Savi Technology Inc. (Lockheed Martin) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 SICPA Holding SA 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 SML Group 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Zebra Technologies 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis
SummaryThe global anti-counterfeit packaging market reached a value of US$ 96.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 195.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 12.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Anti-Counterfeit Packaging Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Technology 6.1 Barcodes 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 RFID (Radio-Frequency Identification) 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Holograms 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Taggants 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Feature Type 7.1 Overt Features 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Covert Features 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End Use Industry 8.1 Food and Beverage 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Healthcare 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Automotive 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Consumer Electronics 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 3M Company 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Alpvision SA 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Applied DNA Sciences Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 Authentix Inc. (Blue Water Energy LLP) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Avery Dennison Corporation 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 CCL Industries Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 DuPont 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.8 Savi Technology Inc. (Lockheed Martin) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 SICPA Holding SA 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 SML Group 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Zebra Technologies 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(packaging market)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |