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偽造防止用パッケージ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Anti-Counterfeit Packaging Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の偽造防止包装市場は、2021年に967億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1956億米ドルに達し、2022年から2027年の間に12.4%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界の偽造防止包装市場は、2021年に967億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1956億米ドルに達し、2022年から2027年の間に12.4%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

偽造防止包装とは、製品の侵害や偽造を最小限に抑えるために使用される安全な包装の一種を指します。偽造防止包装には、表向き包装と裏向き包装の2種類があります。表向きには、ホログラム、色変わりするセキュリティインクやフィルム、セキュリティグラフィック、連続した製品ラベル、製品上のマーキングが含まれる。一方、隠蔽包装には、不可視印刷、埋め込み画像、デジタルおよび隠し透かし、アンチスキャンデザインなどが含まれる。これらは、製品の模倣や商標製品の不正な複製を防止し、製品の真正性と安全性を確保するために役立っています。このため、偽造防止包装は、食品・飲料、自動車、ヘルスケア、エレクトロニクスなど、さまざまな産業で幅広く利用されています。

電子商取引業界の著しい成長は、市場に明るい展望をもたらす重要な要素の1つです。また、ブランド意識の高まりや高級品への嗜好が、市場成長の原動力となっています。偽造防止包装は、消費者が本物の製品を受け取っていることを保証し、順番に、消費者の間でブランドの忠誠心と好意を維持するために、メーカーを支援します。また、これらのパッケージングソリューションは、医薬品や化粧品業界において、偽物の医薬品やスキンケア製品の供給を最小限に抑えるために広く使用されており、これも市場に明るい展望を生み出しています。さらに、製品の識別、認証、ブランド保護、品質保証のためのマイクロタグや無線自動識別(RFID)ベースの追跡ソリューションの開発など、さまざまな技術的進歩が市場の成長に寄与しています。また、重複製品の生産・流通を最小限に抑えるための厳格な政府政策の実施など、その他の要因も市場をさらに押し上げると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の偽造防止包装市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、技術、機能タイプ、最終用途産業に基づいて市場を分類しています。

技術別の内訳

バーコード
RFID (無線自動識別)
ホログラム
タガント
その他

機能タイプ別構成比:

顕在化した機能
隠蔽体質

最終使用産業別の内訳。

食品・飲料
ヘルスケア
自動車
コンシューマーエレクトロニクス
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況
当レポートでは、3M Company、Alpvision SA、Applied DNA Sciences Inc.、Authentix Inc. Blue Water Energy LLP)、Avery Dennison Corporation、CCL Industries Inc.、DuPont、Savi Technology Inc. Lockheed Martin)、SICPA Holding SA、SML Group、Zebra Technologiesなどの主要企業による市場競争環境も分析している。

本レポートで回答した主な質問
偽造防止包装の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の偽造防止包装市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場とは何ですか?
技術に基づく市場のブレークアップは?
機能タイプに基づく市場のブレークアップは?
最終用途産業別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の偽造防止包装市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度ですか?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Anti-Counterfeit Packaging Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Technology
6.1 Barcodes
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 RFID (Radio-Frequency Identification)
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Holograms
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Taggants
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Feature Type
7.1 Overt Features
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Covert Features
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End Use Industry
8.1 Food and Beverage
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Healthcare
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Automotive
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Consumer Electronics
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 3M Company
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Alpvision SA
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Applied DNA Sciences Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.4 Authentix Inc. (Blue Water Energy LLP)
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Avery Dennison Corporation
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 CCL Industries Inc.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.7 DuPont
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.8 Savi Technology Inc. (Lockheed Martin)
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 SICPA Holding SA
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 SML Group
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Zebra Technologies
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global anti-counterfeit packaging market reached a value of US$ 96.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 195.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 12.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Anti-counterfeit packaging refers to a kind of secure packaging used for minimizing infringement and counterfeiting of products. Overt and covert packaging are the two types used for anti-counterfeit packaging of the products. Overt packaging includes holograms, color-changing security inks and films, security graphics, sequential product labeling and on-product markings. On the other hand, covert packaging includes invisible printing, embedded images, digital and hidden watermarks and anti-scan designs. They aid in preventing product imitation and production of unauthorized replicas of a trademarked product to ensure the authenticity and safety of the products. Due to this, anti-counterfeit packaging finds extensive applications across various industries, including food and beverage, automotive, healthcare and electronics.

Significant growth in the e-commerce industry is one of the key factors creating a positive outlook for the market. In line with this, increasing brand consciousness and preference for premium products among the masses is providing a thrust to the market growth. Anti-counterfeit packaging ensures that the consumers are receiving authentic products, which, in turn, assists the manufacturer in maintaining brand loyalty and goodwill among the consumers. These packaging solutions are also extensively used in the pharmaceutical and cosmetics industries to minimize the supply of fake medicines and skincare products, which is also creating a positive outlook for the market. Additionally, various technological advancements, such as the development of micro tags and Radio Frequency Identification (RFID)-based track and trace solutions, for identification, authentication, brand protection and quality assurance of products, are contributing to the market growth. Other factors, including the implementation of stringent government policies to minimize the production and distribution of duplicate products, are anticipated to drive the market further.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global anti-counterfeit packaging market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on technology, feature type and end use industry.

Breakup by Technology:

Barcodes
RFID (Radio-Frequency Identification)
Holograms
Taggants
Others

Breakup by Feature Type:

Overt Features
Covert Features

Breakup by End Use Industry:

Food and Beverage
Healthcare
Automotive
Consumer Electronics
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being 3M Company, Alpvision SA, Applied DNA Sciences Inc., Authentix Inc. (Blue Water Energy LLP), Avery Dennison Corporation, CCL Industries Inc., DuPont, Savi Technology Inc. (Lockheed Martin), SICPA Holding SA, SML Group and Zebra Technologies.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global anti-counterfeit packaging market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global anti-counterfeit packaging market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the technology?
What is the breakup of the market based on the feature type?
What is the breakup of the market based on the end use industry?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global anti-counterfeit packaging market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Anti-Counterfeit Packaging Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Technology
6.1 Barcodes
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 RFID (Radio-Frequency Identification)
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Holograms
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Taggants
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Feature Type
7.1 Overt Features
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Covert Features
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End Use Industry
8.1 Food and Beverage
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Healthcare
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Automotive
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Consumer Electronics
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 3M Company
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Alpvision SA
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Applied DNA Sciences Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.4 Authentix Inc. (Blue Water Energy LLP)
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Avery Dennison Corporation
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 CCL Industries Inc.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.7 DuPont
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.8 Savi Technology Inc. (Lockheed Martin)
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 SICPA Holding SA
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 SML Group
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Zebra Technologies
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis

 

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