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ハラルコスメティック市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Halal Cosmetics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のハラル化粧品市場は、2021年に273億1千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.85%を示し、2027年までに540億6000万米ドルに達すると予想しています。COVID-19... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年4月14日 US$2,499
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108 英語

 

サマリー

世界のハラル化粧品市場は、2021年に273億1千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.85%を示し、2027年までに540億6000万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

ハラール化粧品は、イスラム教のシャリーア法に従って許される成分を使用して製造されます。これらの製品は、人体に由来するいかなる部品や材料も使用していません。また、イスラム法で禁止されている動物や、非ハラルな方法で屠殺された動物から採取された原料も含まれていません。また、不浄とされる遺伝子組み換え作物(GMO)も使用していない。これらの製品はそれぞれ、イスラム法に反する成分が含まれていないことを保証するために、メーカーによる認証が必要です。

ハラール化粧品の世界市場ドライバ。

世界人口の5分の1以上を占めるイスラム教徒人口の増加が市場を牽引しています。若い世代が消費者としての意識を高め、ハラール製品への支出は増加傾向にあります。
以前は、ハラル化粧品の選択肢は限られていましたが、ここ数年、ハラル化粧品への需要が高まり、ハラル認証を受けた化粧品メーカーが市場に増えてきました。現在、香水、化粧水、口紅、シャンプー、ローション、石鹸、パウダー、シャワージェルなど、さまざまな製品を提供しています。
現在、非イスラム教徒の間では、安全性、清潔さ、衛生を象徴し、動物性副産物を含まないハラル美容製品への移行が進んでいます。また、ハラル化粧品の製造、包装、保管の過程では、最適なレベルの清潔さが要求されるため、非イスラム教徒の国での需要を促進しています。
eコマースやソーシャルメディアプラットフォームを含むオンライン市場は、ハラルコスメの需要を促進する上で重要な役割を果たし続けており、他の伝統的な流通チャネルよりも急速に成長しています。さらに、メーカーはYouTube、Facebook、Instagramなどのソーシャルメディア・プラットフォームを利用して、消費者に大規模な影響を及ぼしています。

主な市場セグメンテーション
IMARC Groupは、世界のハラルコスメ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプおよび流通チャネルに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

パーソナルケア製品
スキンケア
ヘアケア
フレグランス
その他
カラーコスメティクス

目元
リップ
ネイル

現在、イスラム教徒と非イスラム教徒の両方から絶大な人気を得ているのが、パーソナルケア製品です。これらの製品はさらに、スキンケア、ヘアケア、フレグランス、その他に分類されます。

流通チャネル別構成比

オンライン
オフライン

現在、ハラルコスメのほとんどは、ブティック、専門店、セレクトショップ、ブランドアウトレットなど、オフラインのチャネルを利用して世界中に販売されています。

地域別インサイト

アジア太平洋地域
中東・アフリカ
ヨーロッパ
北アメリカ
中南米

地域別では、現在、アジア太平洋地域がハラルコスメの最大市場であり、世界シェアの大半を占めています。

競争環境。

本レポートでは、市場の競争環境について、主要メーカーの詳細なプロフィールを交えて分析しています。市場に参入している主要企業は以下の通りです。

アマラコスメティックス
ピュアハラルビューティー
SAAFインターナショナル
サンピュール・ミネラル
イニカ・コスメティックス
マーサ・ティラール・グループ
ワンピュア
アイビービューティー
MMAバイオラボ
ハラルコスメティックカンパニー
クララインターナショナル
イングロット
Jataine
Le Wangi De Wangi 本レポートで回答した主な質問。

世界のハラルコスメティック市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後どのように推移していくのか?
COVID-19は世界のハラルコスメ業界にどのような影響を与えたか?
世界のハラル化粧品産業における主要な製品タイプは何か?
世界のハラル化粧品業界における主要な流通チャネルは何か?
世界のハラルコスメ産業における主要な地域市場とは?
ハラルコスメの価格動向は?
世界のハラルコスメ市場のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
ハラルコスメの世界市場における主要な推進要因と課題とは?
ハラルコスメの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
ハラール化粧品の世界市場における競争の程度は?
ハラルコスメはどのように製造されているのか?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Halal Cosmetics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Distribution Channel
5.6 Market Breakup by Region
5.7 Market Forecast
5.8 SWOT Analysis
5.8.1 Overview
5.8.2 Strengths
5.8.3 Weaknesses
5.8.4 Opportunities
5.8.5 Threats
5.9 Value Chain Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Research and Development
5.9.3 Raw Material Procurement
5.9.4 Manufacturing
5.9.5 Marketing
5.9.6 Distribution
5.9.7 End-Use
5.10 Porters Five Forces Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Bargaining Power of Buyers
5.10.3 Bargaining Power of Suppliers
5.10.4 Degree of Competition
5.10.5 Threat of New Entrants
5.10.6 Threat of Substitutes
5.11 Price Analysis
5.11.1 Key Price Indicators
5.11.2 Price Structure
5.11.3 Margin Analysis
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Personal Care Products
6.1.1 Skin Care
6.1.1.1 Market Trends
6.1.1.2 Market Forecast
6.1.2 Hair Care
6.1.2.1 Market Trends
6.1.2.2 Market Forecast
6.1.3 Fragrances
6.1.3.1 Market Trends
6.1.3.2 Market Forecast
6.1.4 Others
6.1.4.1 Market Trends
6.1.4.2 Market Forecast
6.2 Color Cosmetics
6.2.1 Face
6.2.1.1 Market Trends
6.2.1.2 Market Forecast
6.2.2 Eyes
6.2.2.1 Market Trends
6.2.2.2 Market Forecast
6.2.3 Lips
6.2.3.1 Market Trends
6.2.3.2 Market Forecast
6.2.4 Nails
6.2.4.1 Market Trends
6.2.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Online
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Offline
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 Asia Pacific
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Middle East and Africa
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 North America
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Latin America
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Halal Cosmetics Manufacturing Process
9.1 Product Overview
9.2 Raw Material Requirements
9.3 Manufacturing Process
9.4 Key Success and Risk Factors
10 Competitive Landscape
10.1 Market Structure
10.2 Key Players
10.3 Profiles of Key Players
10.3.1 Amara Cosmetics
10.3.2 Pure Halal Beauty
10.3.3 SAAF International
10.3.4 Sampure Minerals
10.3.5 Inika Cosmetics
10.3.6 Martha Tilar Group
10.3.7 One Pure
10.3.8 Ivy Beauty
10.3.9 MMA Biolab
10.3.10 The Halal Cosmetics company
10.3.11 Clara International
10.3.12 INGLOT
10.3.13 Jataine
10.3.14 Le Wangi De Wangi

 

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Summary

The global halal cosmetics market reached a value of US$ 27.31 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 54.06 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 11.85% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Halal cosmetics are manufactured by using ingredients, which are permissible according to the Islamic Sharia law. These products are free from any parts or materials derived from a human body. Other than this, such cosmetic products do not contain ingredients obtained from animals, which are prohibited by Islamic law or from the ones slaughtered in a non-halal way. These products are also free from genetically modified organisms (GMO) as they are considered unclean. Each of these products must be certified by manufacturers to guarantee that it does not contain any components which are not in compliance with Islamic law.

Global Halal Cosmetics Market Drivers:

The market is driven by an increasing Muslim population, which now accounts for over a fifth of the global population. With the younger generation emerging as more conscious consumers, the overall spending on halal products is increasing.
Earlier, the choice of halal cosmetics used to be limited, however, over the past few years there has been an increase in the demand for these products, which has led to a consequent rise the number of halal-certified cosmetic manufacturers in the market. Currently, these manufacturers offer a wide range of products, including perfumes, toners, lipstick, shampoos, lotions, soaps, powders and shower gels.
At present, a significant share of the non-Muslim population is shifting towards halal beauty products as they symbolize safety, cleanliness, hygiene, and are free from animal byproduct. Also, the production, packaging and storage process of halal cosmetics requires optimum level of cleanliness, which is driving their demand across several non-Muslim countries.
The online market, including e-commerce and social media platforms, continues to play a key role in driving the demand for halal cosmetics and is growing faster than other traditional distribution channels. Besides, manufacturers are also using social media platforms such as YouTube, Facebook, and Instagram to influence consumers on a large scale.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global halal cosmetics market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type and distribution channel.

Breakup by Product Type:

Personal Care Products
Skin Care
Hair Care
Fragrances
Others
Color Cosmetics
Face
Eyes
Lips
Nails

Currently, personal care products dominate the market, gaining immense popularity amongst both Muslim and non-Muslim population. These products are further segregated as skincare, haircare, fragrances and others.

Breakup by Distribution Channel:

Online
Offline

At present, most halal cosmetics are distributed across the globe with the use of several offline channels, such as boutiques, specialty stores, multi-brand stores and brand outlets.

Regional Insights:

Asia Pacific
Middle East and Africa
Europe
North America
Latin America

On the geographical front, Asia Pacific currently represents the largest market for halal cosmetics, accounting for the majority of the global share.

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the market has been analyzed in the report with detailed profiles of the leading manufacturers. Some of the key players operating in the market are:

Amara Cosmetics
Pure Halal Beauty
SAAF International
Sampure Minerals
Inika Cosmetics
Martha Tilar Group
One Pure
Ivy Beauty
MMA Biolab
The Halal Cosmetics company
Clara International
INGLOT
Jataine
Le Wangi De Wangi Key Questions Answered in This Report:

How has the global halal cosmetics market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global halal cosmetics industry?
What are the key product types in the global halal cosmetics industry?
What are the major distribution channels in the global halal cosmetics industry?
What are the leading regional markets in the global halal cosmetics industry?
What are the price trends of halal cosmetics?
What are the various stages in the value chain of the global halal cosmetics market?
What are the key driving factors and challenges in the global halal cosmetics market?
What is the structure of the global halal cosmetics market and who are the key players?
What is the degree of competition in the global halal cosmetics market?
How are halal cosmetics manufactured?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Halal Cosmetics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Distribution Channel
5.6 Market Breakup by Region
5.7 Market Forecast
5.8 SWOT Analysis
5.8.1 Overview
5.8.2 Strengths
5.8.3 Weaknesses
5.8.4 Opportunities
5.8.5 Threats
5.9 Value Chain Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Research and Development
5.9.3 Raw Material Procurement
5.9.4 Manufacturing
5.9.5 Marketing
5.9.6 Distribution
5.9.7 End-Use
5.10 Porters Five Forces Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Bargaining Power of Buyers
5.10.3 Bargaining Power of Suppliers
5.10.4 Degree of Competition
5.10.5 Threat of New Entrants
5.10.6 Threat of Substitutes
5.11 Price Analysis
5.11.1 Key Price Indicators
5.11.2 Price Structure
5.11.3 Margin Analysis
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Personal Care Products
6.1.1 Skin Care
6.1.1.1 Market Trends
6.1.1.2 Market Forecast
6.1.2 Hair Care
6.1.2.1 Market Trends
6.1.2.2 Market Forecast
6.1.3 Fragrances
6.1.3.1 Market Trends
6.1.3.2 Market Forecast
6.1.4 Others
6.1.4.1 Market Trends
6.1.4.2 Market Forecast
6.2 Color Cosmetics
6.2.1 Face
6.2.1.1 Market Trends
6.2.1.2 Market Forecast
6.2.2 Eyes
6.2.2.1 Market Trends
6.2.2.2 Market Forecast
6.2.3 Lips
6.2.3.1 Market Trends
6.2.3.2 Market Forecast
6.2.4 Nails
6.2.4.1 Market Trends
6.2.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Online
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Offline
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 Asia Pacific
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Middle East and Africa
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 North America
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Latin America
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Halal Cosmetics Manufacturing Process
9.1 Product Overview
9.2 Raw Material Requirements
9.3 Manufacturing Process
9.4 Key Success and Risk Factors
10 Competitive Landscape
10.1 Market Structure
10.2 Key Players
10.3 Profiles of Key Players
10.3.1 Amara Cosmetics
10.3.2 Pure Halal Beauty
10.3.3 SAAF International
10.3.4 Sampure Minerals
10.3.5 Inika Cosmetics
10.3.6 Martha Tilar Group
10.3.7 One Pure
10.3.8 Ivy Beauty
10.3.9 MMA Biolab
10.3.10 The Halal Cosmetics company
10.3.11 Clara International
10.3.12 INGLOT
10.3.13 Jataine
10.3.14 Le Wangi De Wangi

 

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