航空貨物市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Air Freight Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の航空貨物市場は、2021年に2,703億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.80%を示し、2027年までに3907億米ドルの市場に到達すると予想しています。COVID-19の不... もっと見る
サマリー世界の航空貨物市場は、2021年に2,703億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.80%を示し、2027年までに3907億米ドルの市場に到達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。航空貨物は、エアカーゴとも呼ばれ、チャーター便や民間航空会社を通じて高速輸送を行うための輸送形態です。荷主から荷受人、または売り手から買い手へ送られる商品として、世界中に配送することができます。さらに、この輸送は、エクスプレス輸送業者、航空機や郵便事業者、規制対象代理店、運搬業者、地上処理業者など多くの事業者によって、さまざまな責任をもって取り扱われます。現在、航空貨物は世界中の経済発展に寄与している。航空貨物の市場動向 航空貨物は、宝石、衣類、自動車部品などの非生鮮品や、果物、野菜、肉など迅速な配達が必要な生鮮品の配達に利用されています。また、確立された温度感受性配送システムと最先端の技術と手順により、ワクチンの配送にも重要な役割を担っています。このことは、急成長する航空産業と相まって、市場の成長を後押ししています。また、海上輸送、鉄道輸送、道路輸送など他の輸送手段では、異なる品物を届けるのに数日から数週間かかるのが一般的です。しかし、航空貨物を利用した輸送は、時間の節約になり、高い安全性を提供します。また、重量制限を緩和するために、他の輸送方法よりも梱包材を少なくする必要があります。このことは、航空貨物混載サービスの人気の高まりと相まって、市場にプラスの影響を及ぼしています。これとは別に、主要企業は顧客基盤を拡大するために、地理的拡大や合併・買収(M&A)にますます注力するようになっています。これに加えて、航空貨物のサプライチェーンにおけるモノのインターネット(IoT)と人工知能(AI)の統合、および世界の多数の国間での商品の輸出入の増加が、市場の成長を促進しています。 主な市場細分化 IMARCグループは、世界の航空貨物市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析を、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに提供しています。当レポートでは、サービス、仕向地、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 サービス別内訳貨物輸送 エクスプレス メール便 その他 仕向地別構成比 国内 国際線 エンドユーザー別構成比。 個人 商業 地域別構成比。北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境についても、アメリカン航空、ANA Cargo Inc.、ボロレ・ロジスティクス、カーゴルックス航空インターナショナル、デルタ航空、ドイツ鉄道、ドイツポスト、DSV A/S、Expeditors International of Washington Inc.、フェデックス、ヘルマン ワールドワイド ロジスティクス SE & Co.KG、Kuehne + Nagel International AG、日本通運株式会社、株式会社エヌ・ティ・ティ・ドコモ、株式会社エヌ・ティ・ティ・ドコモ、株式会社エヌ・ティ・ティ・ドコモLtd.、カタール航空、ユナイテッド・パーセル・サービスInc.本レポートで回答した主な質問 世界の航空貨物市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の航空貨物市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? サービス別の市場構成はどうなっていますか? 仕向け地別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の航空貨物市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Air Freight Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Service 6.1 Freight 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Express 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Mail 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Destination 7.1 Domestic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 International 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Private 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Commercial 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 American Airlines Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 ANA Cargo Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bolloré Logistics 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 Cargolux Airlines International S.A. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Delta Air Lines Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Deutsche Bahn AG 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 SWOT Analysis 14.3.7 Deutsche Post AG 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 DSV A/S 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Expeditors International of Washington Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 FedEx Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Hellmann Worldwide Logistics SE & Co. KG 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Kuehne + Nagel International AG 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.13 Nippon Express Co. Ltd. 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis 14.3.14 Qatar Airways 14.3.14.1 Company Overview 14.3.14.2 Product Portfolio 14.3.15 United Parcel Service Inc. 14.3.15.1 Company Overview 14.3.15.2 Product Portfolio 14.3.15.3 Financials 14.3.15.4 SWOT Analysis
SummaryThe global air freight market reached a value of US$ 270.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 390.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.80% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Air Freight Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Service 6.1 Freight 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Express 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Mail 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Destination 7.1 Domestic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 International 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Private 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Commercial 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 American Airlines Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 ANA Cargo Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bolloré Logistics 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 Cargolux Airlines International S.A. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Delta Air Lines Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Deutsche Bahn AG 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 SWOT Analysis 14.3.7 Deutsche Post AG 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 DSV A/S 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Expeditors International of Washington Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 FedEx Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Hellmann Worldwide Logistics SE & Co. KG 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Kuehne + Nagel International AG 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.13 Nippon Express Co. Ltd. 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis 14.3.14 Qatar Airways 14.3.14.1 Company Overview 14.3.14.2 Product Portfolio 14.3.15 United Parcel Service Inc. 14.3.15.1 Company Overview 14.3.15.2 Product Portfolio 14.3.15.3 Financials 14.3.15.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(貨物運輸)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の貨物運輸分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(freight)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |