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航空貨物市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Air Freight Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の航空貨物市場は、2021年に2,703億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.80%を示し、2027年までに3907億米ドルの市場に到達すると予想しています。COVID-19の不... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年4月14日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界の航空貨物市場は、2021年に2,703億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.80%を示し、2027年までに3907億米ドルの市場に到達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

航空貨物は、エアカーゴとも呼ばれ、チャーター便や民間航空会社を通じて高速輸送を行うための輸送形態です。荷主から荷受人、または売り手から買い手へ送られる商品として、世界中に配送することができます。さらに、この輸送は、エクスプレス輸送業者、航空機や郵便事業者、規制対象代理店、運搬業者、地上処理業者など多くの事業者によって、さまざまな責任をもって取り扱われます。現在、航空貨物は世界中の経済発展に寄与している。航空貨物の市場動向
航空貨物は、宝石、衣類、自動車部品などの非生鮮品や、果物、野菜、肉など迅速な配達が必要な生鮮品の配達に利用されています。また、確立された温度感受性配送システムと最先端の技術と手順により、ワクチンの配送にも重要な役割を担っています。このことは、急成長する航空産業と相まって、市場の成長を後押ししています。また、海上輸送、鉄道輸送、道路輸送など他の輸送手段では、異なる品物を届けるのに数日から数週間かかるのが一般的です。しかし、航空貨物を利用した輸送は、時間の節約になり、高い安全性を提供します。また、重量制限を緩和するために、他の輸送方法よりも梱包材を少なくする必要があります。このことは、航空貨物混載サービスの人気の高まりと相まって、市場にプラスの影響を及ぼしています。これとは別に、主要企業は顧客基盤を拡大するために、地理的拡大や合併・買収(M&A)にますます注力するようになっています。これに加えて、航空貨物のサプライチェーンにおけるモノのインターネット(IoT)と人工知能(AI)の統合、および世界の多数の国間での商品の輸出入の増加が、市場の成長を促進しています。

主な市場細分化
IMARCグループは、世界の航空貨物市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析を、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに提供しています。当レポートでは、サービス、仕向地、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

サービス別内訳貨物輸送
エクスプレス
メール便
その他

仕向地別構成比

国内
国際線

エンドユーザー別構成比。

個人
商業

地域別構成比。北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合状況。
業界の競争環境についても、アメリカン航空、ANA Cargo Inc.、ボロレ・ロジスティクス、カーゴルックス航空インターナショナル、デルタ航空、ドイツ鉄道、ドイツポスト、DSV A/S、Expeditors International of Washington Inc.、フェデックス、ヘルマン ワールドワイド ロジスティクス SE & Co.KG、Kuehne + Nagel International AG、日本通運株式会社、株式会社エヌ・ティ・ティ・ドコモ、株式会社エヌ・ティ・ティ・ドコモ、株式会社エヌ・ティ・ティ・ドコモLtd.、カタール航空、ユナイテッド・パーセル・サービスInc.本レポートで回答した主な質問
世界の航空貨物市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の航空貨物市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場とは?
サービス別の市場構成はどうなっていますか?
仕向け地別の市場構成は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける各ステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の航空貨物市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Air Freight Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Service
6.1 Freight
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Express
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Mail
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Destination
7.1 Domestic
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 International
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Private
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Commercial
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 American Airlines Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 ANA Cargo Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Bolloré Logistics
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.4 Cargolux Airlines International S.A.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Delta Air Lines Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Deutsche Bahn AG
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 SWOT Analysis
14.3.7 Deutsche Post AG
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 DSV A/S
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Expeditors International of Washington Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 FedEx Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Hellmann Worldwide Logistics SE & Co. KG
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 Kuehne + Nagel International AG
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.13 Nippon Express Co. Ltd.
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis
14.3.14 Qatar Airways
14.3.14.1 Company Overview
14.3.14.2 Product Portfolio
14.3.15 United Parcel Service Inc.
14.3.15.1 Company Overview
14.3.15.2 Product Portfolio
14.3.15.3 Financials
14.3.15.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global air freight market reached a value of US$ 270.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 390.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.80% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Air freight, also known as air cargo, is a transportation mode used to deliver fast speed shipments via charter or commercial air carriers. It can be delivered globally as goods sent from consignors to consignees or sellers to buyers. Moreover, it is handled along the chain by numerous entities, such as express carriers, aircraft and postal operators, regulated agents, haulers, and ground handlers, with varying responsibilities. At present, air freight is assisting in contributing to economic development across the globe. Air Freight Market Trends:
Air freight is utilized for delivering non-perishable goods like jewelry, clothing, automotive parts, and perishable items, including fruits, vegetables, and meats, which require quick delivery. Besides this, it plays a crucial role in the distribution of vaccines through a well-established temperature-sensitive distribution system and cutting-edge technology and procedures. This, in confluence with the burgeoning aviation industry, is bolstering the growth of the market. Additionally, other modes of transportation, such as marine, rail, or road transport, generally take days or weeks to deliver different items. However, transporting goods using air freight saves time and offers a high level of security. It also requires less packaging than other transportation methods to reduce the weight limit. This, coupled with the growing popularity of consolidated air freight services, is positively influencing the market. Apart from this, key players are increasingly focusing on geographical expansions and mergers and acquisitions (M&A) to expand their customer base. This, along with the integration of the internet of things (IoT) and artificial intelligence (AI) in the air cargo supply chain and the rising import and export of goods among numerous countries worldwide, is facilitating the growth of the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global air freight market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on service, destination and end user.

Breakup by Service: Freight
Express
Mail
Others

Breakup by Destination:

Domestic
International

Breakup by End User:

Private
Commercial

Breakup by Region: North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being American Airlines Inc., ANA Cargo Inc., Bolloré Logistics, Cargolux Airlines International S.A., Delta Air Lines Inc., Deutsche Bahn AG, Deutsche Post AG, DSV A/S, Expeditors International of Washington Inc., FedEx Corporation, Hellmann Worldwide Logistics SE & Co. KG, Kuehne + Nagel International AG, Nippon Express Co. Ltd., Qatar Airways and United Parcel Service Inc. Key Questions Answered in This Report:
How has the global air freight market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global air freight market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the service?
What is the breakup of the market based on the destination?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global air freight market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Air Freight Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Service
6.1 Freight
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Express
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Mail
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Destination
7.1 Domestic
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 International
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Private
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Commercial
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 American Airlines Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 ANA Cargo Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Bolloré Logistics
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.4 Cargolux Airlines International S.A.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Delta Air Lines Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Deutsche Bahn AG
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 SWOT Analysis
14.3.7 Deutsche Post AG
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 DSV A/S
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Expeditors International of Washington Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 FedEx Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Hellmann Worldwide Logistics SE & Co. KG
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 Kuehne + Nagel International AG
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.13 Nippon Express Co. Ltd.
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis
14.3.14 Qatar Airways
14.3.14.1 Company Overview
14.3.14.2 Product Portfolio
14.3.15 United Parcel Service Inc.
14.3.15.1 Company Overview
14.3.15.2 Product Portfolio
14.3.15.3 Financials
14.3.15.4 SWOT Analysis

 

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