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スウェーデンのグリーン物流市場予測 2024-2032


SWEDEN GREEN LOGISTICS MARKET FORECAST 2024-2032

主な調査結果 スウェーデンのグリーン物流市場は2032年までに年平均成長率6.10%で成長し、予測期間2024年と2032年の売上高は2,426万ドルに達すると予測される。 市場インサイト スウェーデンはグリーン・ロジ... もっと見る

 

 

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Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2024年7月19日 US$1,100
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136 英語

 

サマリー

主な調査結果
スウェーデンのグリーン物流市場は2032年までに年平均成長率6.10%で成長し、予測期間2024年と2032年の売上高は2,426万ドルに達すると予測される。
市場インサイト
スウェーデンはグリーン・ロジスティクス市場のパイオニアであり、二酸化炭素排出量の削減と持続可能な慣行の推進に力を入れている。スウェーデン政府は、野心的な気候変動目標と厳しい環境規制を実施し、物流企業に環境に優しいソリューションの採用を促している。同国はまた、グリーン・ロジスティクス・ソリューションを促進するための厳しい環境規制と財政的インセンティブに支えられながら、2045年までに炭素排出量を正味ゼロにすることを目指している。
さらに、スウェーデンは世界で最も炭素税が高い国のひとつであり、このことが企業の二酸化炭素排出量削減に拍車をかけている。また、よりクリーンな輸送手段への移行を促進するため、同国政府は電気およびバイオガス駆動のトラックにかかる費用の最大40%をカバーする補助金を提供している。さらにスウェーデンは、電気自動車(EV)充電ステーションやバイオガス給油ステーションなど、グリーン・ロジスティクスを支援するインフラ整備に多額の投資を行っている。2023年時点で、スウェーデンの公共EV充電ポイントは15,000カ所を超え、2020年の12,000カ所から増加している。
さらに、シェンカーやブリングといったスウェーデンの大手物流企業は、代替燃料車やエネルギー効率の高いソリューションへの投資で業界をリードしてきた。シェンカーは、電気とバイオガスを動力源とするトラックを自社車両に組み込んでおり、2023年時点で代替燃料を動力源とする車両は全体の25%、2030年までに50%に達する計画だ。同社はまた、ソーラーパネル、エネルギー効率の高い照明、自動化システムを備えた倉庫に投資し、エネルギー消費を30%削減している。
逆に、ブリングの車両には電気やバイオガスを動力源とするトラックが相当数含まれており、2023年までに車両の20%が環境に優しいものとなり、二酸化炭素排出量の15%削減に貢献する。また、スウェーデンは都市部での地下貨物輸送システムのパイオニアであり、地上道路の混雑と排出量を削減している。
さらにスウェーデンは、リアルタイムのモニタリング、ルートの最適化、効率的な資源配分を可能にする先進的な物流管理システムや技術の開発で最先端を走っており、物流業務の持続可能性をさらに高めている。これらの要因が、予測期間中のスウェーデンのグリーン・ロジスティクス市場の成長を後押ししている。
セグメンテーション分析
スウェーデンのグリーン物流市場のセグメンテーションには、組織規模、エンドユーザー産業、サプライチェーンプロセスが含まれる。エンドユーザー産業セグメントはさらに、小売・消費財、半導体・エレクトロニクス、自動車、エネルギー・公共事業、製造、化学・素材、ヘルスケア、農業・農産業、その他のエンドユーザー産業に分類される。
小売・消費財セクターでは、環境に優しい製品や慣行を求める消費者の需要に応えるため、グリーン・ロジスティクスの導入が進んでいる。アマゾンやウォルマートのような著名な小売企業は、電動配送車両への多額の投資、二酸化炭素排出量を削減するためのサプライチェーン・ルートの最適化、リサイクル可能な梱包材の活用などを行っている。こうした取り組みは、環境への影響を軽減するだけでなく、環境意識の高い消費者の間でブランドの評判を高めている。
サプライチェーンの最適化や電気自動車の導入に加え、小売・消費財セクターは、生分解性または再利用可能な包装資材への移行によるプラスチック廃棄物の削減を優先している。また、企業はカーボン・オフセット・プログラムを模索し、物流業務で発生する排出量を相殺する環境プロジェクトに投資している。もう一つの新たなトレンドは、オムニチャネル・ロジスティクスの導入である。オムニチャネル・ロジスティクスとは、オンラインとオフラインのチャネルを統合し、輸送距離を最小限に抑え、配送効率を向上させるものである。
競争に関する洞察
スウェーデンのグリーン・ロジスティクス市場で事業を展開しているトップ企業には、アジリティ・ロジスティクス、CEVAロジスティクス、ドイツポストDHLグループなどがある。
KLGヨーロッパは、包括的な輸送・ロジスティクス・ソリューションで有名なロジスティクス・サービス・プロバイダーである。オランダのヴェンロに本社を置き、道路、航空、海上、鉄道輸送、通関、サプライチェーン最適化などのサービスを提供している。KLGヨーロッパは1,300名の専門家を擁し、300台のトラックを運行し、ヨーロッパ全土に17の支店を展開しています。
KLGヨーロッパは、排出量削減を目的としたGEORGEプログラムなどの取り組みを通じて、持続可能な輸送を促進している。また、代替燃料HVO100を利用したCO2削減を促進するBook & Claimシステムも提供している。


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目次

目次
1. 調査範囲と方法論
1.1. 調査目的
1.2.調査方法
1.3. 前提条件と限界
2. 要旨
2.1. 市場規模と推定
2.2. 国別スナップショット
2.3. 国別分析
2.4. 調査範囲
2.5. 危機シナリオ分析
2.5.1.スウェーデンのグリーン物流市場へのコビッド19の影響
2.6. 主な市場調査結果
2.6.1. 大企業がグリーン・ロジスティクスを主に導入している。
2.6.2. 付加価値サービスがグリーン・ロジスティクス・サプライチェーンプロセスの持続可能な変革を促進する。
2.6.3. 小売業と消費財が、グリーン物流と持続可能性の推進においてエンドユーザー業界をリードしている。
3. 市場ダイナミクス
3.1.主な推進要因
3.1.1. 人工知能技術の統合と進歩
3.1.2. 厳しい環境規制と持続可能な実践が市場成長を促進
3.1.3. ロジスティクス企業によるCSRへの取り組みの強化
3.1.4. ロジスティクス業界におけるEV導入の増加
3.2. 主な阻害要因
3.2.1. グリーン調達のコスト高が市場需要を妨げる
3.2.2. インフラ不足が市場成長の課題
3.2.3. 輸送における化石燃料への依存
4. 主要分析
4.1. 主要市場動向
4.1.1. 持続可能性と環境に優しい慣行を通じた競争優位性のためのグリーン・ロジスティクスの採用
4.1.2. グリーン・ロジスティクスと持続可能な慣行による収益性の向上
4.1.3. グリーン倉庫に対する需要の高まり
4.2. ポーターの5つの力分析
4.2.1. 買い手の力
4.2.2. サプライヤーの力
4.2.3. 代替
4.2.4. 新規参入
4.2.5. 業界のライバル関係
4.3. 成長見通しマッピング
4.3.1. スウェーデンの成長見通しマッピング
4.4. 市場成熟度分析
4.5. 市場集中度分析
4.6. バリューチェーン分析
4.6.1. 原材料と投入資材のサプライヤー
4.6.2. ロジスティクス・サービス・プロバイダー
4.6.3. 製造・生産
4.6.4. 流通・小売
4.6.5. 消費者
4.6.6. 規制・制度的枠組み
4.6.7. サポートサービス
4.7. 規制の枠組み
4.7.1. 国際的規制
4.7.1.1. パリ協定(2015年)
4.7.1.2. 国際海事機関(IMO)の規制
4.7.2. 地域規制
4.7.2.1. 欧州連合(EU)
4.8. 主要な購入基準
4.8.1. 環境への影響
4.8.2. コスト効率
4.8.3. 技術とイノベーション
4.8.4. サービス品質
4.8.5. 顧客サポートと協力
4.8.6. 認証と評判
4.8.7. 社会的責任
4.8.8. 市場動向とイノベーション
4.8.9. リスクマネジメント
5. 組織規模別市場
5.1. 大企業
5.1.1. 市場予測図
5.1.2. セグメント分析
5.2. 中小企業
5.2.1. 市場予測図
5.2.2. セグメント分析
6. サプライチェーンプロセス別市場
6.1. 輸送と物流
6.1.1. 市場予測図
6.1.2. セグメント分析
6.2.倉庫
6.2.1. 市場予測図
6.2.2. セグメント分析
6.3. 廃棄・リバースロジスティクス
6.3.1. 市場予測図
6.3.2. セグメント分析
6.4. 付加価値サービス
6.4.1. 市場予測図
6.4.2. セグメント分析
6.5.包装
6.5.1. 市場予測図
6.5.2. セグメント分析
7. エンドユーザー産業別市場
7.1. 小売・消費財
7.1.1. 市場予測図
7.1.2. セグメント分析
7.2. 半導体・エレクトロニクス
7.2.1. 市場予測図
7.2.2. セグメント分析
7.自動車
7.3.1. 市場予測図
7.3.2. セグメント分析
7.4. エネルギーと公益事業
7.4.1. 市場予測図
7.4.2. セグメント分析
7.5. 製造業
7.5.1. 市場予測図
7.5.2. セグメント分析
7.6. 化学と素材
7.6.1. 市場予測図
7.6.2. セグメント分析
7.7.ヘルスケア
7.7.1. 市場予測図
7.7.2. セグメント分析
7.8. 農業と農業
7.8.1. 市場予測図
7.8.2. セグメント分析
7.9. その他のエンドユーザー産業
7.9.1. 市場予測図
7.9.2. セグメント分析
8. 競争環境
8.1. 主要市場戦略
8.1.1. 合併と買収
8.1.2. 製品の発売と開発
8.1.3. パートナーシップと契約
8.1.4. 事業拡大・売却
8.2. 会社プロファイル
8.2.1. アジリティ・ロジスティクス
8.2.1.1. 会社概要
8.2.1.2. 製品ポートフォリオ
8.2.1.3. 強みと課題
8.2.2. セバ・ロジスティクス
8.2.2.1. 会社概要
8.2.2.2. 製品ポートフォリオ
8.2.2.3. 強みと課題
8.2.3. ドイツポストDHLグループ
8.2.3.1. 会社概要
8.2.3.2. 製品ポートフォリオ
8.2.3.3. 強みと課題
8.2.4. DSV
8.2.4.1. 会社概要
8.2.4.2. 製品ポートフォリオ
8.2.4.3. 強みと課題
8.2.5. FEDEX
8.2.5.1. 会社概要
8.2.5.2. 製品ポートフォリオ
8.2.5.3. 強みと課題
8.ジオディス
8.2.6.1. 会社概要
8.2.6.2. 製品ポートフォリオ
8.2.6.3. 強みと課題
8.2.7. 欧州KLG
8.2.7.1. 会社概要
8.2.7.2. 製品ポートフォリオ
8.2.7.3. 強みと課題
8.2.8. クーネ+ナーゲル
8.2.8.1. 会社概要
8.2.8.2. 製品ポートフォリオ
8.2.8.3. 強みと課題
8.2.9. ユナイテッド・パーセル・サービス(UPS)
8.2.9.1. 会社概要
8.2.9.2. 製品ポートフォリオ
8.2.9.3. 強みと課題
8.2.10. 郵船ロジスティクス株式会社
8.2.10.1. 会社概要
8.2.10.2. 製品ポートフォリオ
8.2.10.3. 強みと課題

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Sweden green logistics market is estimated to grow with a CAGR of 6.10% by 2032 and is estimated to reach a revenue of $24.26 million during the forecasting period 2024 and 2032.
MARKET INSIGHTS
Sweden has been a pioneer in the green logistics market, with a strong focus on reducing carbon emissions and promoting sustainable practices. The Swedish government has implemented ambitious climate targets and stringent environmental regulations, driving logistics companies to adopt eco-friendly solutions. The nation also aims to achieve net-zero carbon emissions by 2045, supported by stringent environmental regulations and financial incentives to promote green logistics solutions.
Moreover, Sweden has one of the highest carbon taxes in the world, and this factor has driven businesses to reduce their carbon footprint. To encourage the transition to cleaner transportation methods, the government also provides subsidies covering up to 40% of the cost of electric and biogas-powered trucks. Additionally, the country has heavily invested in developing infrastructure to support green logistics, such as electric vehicle (EV) charging stations and biogas refueling stations; as of 2023, Sweden had over 15,000 public EV charging points, up from 12,000 in 2020.
Furthermore, Swedish logistics giants like Schenker and Bring have led the way in investing in alternative fuel vehicles and energy-efficient solutions. Schenker has integrated electric and biogas-powered trucks into its fleet, with 25% of its vehicles powered by alternative fuels as of 2023, and plans to reach 50% by 2030. The firm has also invested in warehouses equipped with solar panels, energy-efficient lighting, and automated systems, resulting in a 30% reduction in energy consumption.
Conversely, Bring’s fleet includes a significant number of electric and biogas-powered trucks, with 20% of its fleet being eco-friendly by 2023, contributing to a 15% reduction in carbon emissions. It has also pioneered the use of underground freight transportation systems in urban areas, thus reducing congestion and emissions on surface roads.
Furthermore, Sweden has been at the forefront of developing advanced logistics management systems and technologies that enable real-time monitoring, route optimization, and efficient resource allocation, further enhancing the sustainability of logistics operations. These factors, in turn, are set to boost the green logistics market growth in Sweden during the forecast period.
SEGMENTATION ANALYSIS
The Sweden green logistics market segmentation includes organization size, end-user industry, and supply chain process. The end-user industry segment is further classified into retail and consumer goods, semiconductor and electronics, automotive, energy and utilities, manufacturing, chemical and materials, healthcare, farming and agriculture, and other end-user industries.
In the retail and consumer goods sector, companies are increasingly adopting green logistics to align with consumer demand for environmentally friendly products and practices. Prominent retailers like Amazon and Walmart are making significant investments in electric delivery fleets, optimizing supply chain routes to reduce carbon emissions, and utilizing recyclable packaging materials. These initiatives not only mitigate environmental impact but also enhance brand reputation among eco-conscious consumers.
In addition to supply chain optimization and the adoption of electric vehicles, the retail and consumer goods sector is prioritizing the reduction of plastic waste by transitioning to biodegradable or reusable packaging materials. Companies are also exploring carbon offset programs, investing in environmental projects to offset the emissions generated by their logistics operations. Another emerging trend is the implementation of omni-channel logistics, which integrates online and offline channels to minimize transportation distances and improve delivery efficiency.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the top firms operating in the Sweden green logistics market are Agility Logistics, CEVA Logistics, Deutsche Post DHL Group, etc.
KLG Europe is a logistics service provider renowned for its comprehensive range of transport and logistics solutions. Headquartered in Venlo, The Netherlands, the company offers services encompassing road, air, sea, and rail transport, alongside customs clearance and supply chain optimization. KLG Europe employs 1,300 professionals, operates a fleet of 300 trucks, and maintains 17 branches across Europe.
KLG Europe facilitates sustainable transportation through initiatives such as the GEORGE program, aimed at reducing emissions. The company also offers the Book & Claim system to facilitate CO2 reduction, utilizing alternative fuel HVO100



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5.1. IMPACT OF COVID-19 ON THE SWEDEN GREEN LOGISTICS MARKET
2.6. MAJOR MARKET FINDINGS
2.6.1. LARGE ENTERPRISES ARE MAJORLY IMPLEMENTING GREEN LOGISTICS
2.6.2. VALUE-ADDED SERVICES DRIVE THE SUSTAINABLE TRANSFORMATION OF GREEN LOGISTICS SUPPLY CHAIN PROCESS
2.6.3. RETAIL AND CONSUMER GOODS LEAD END-USER INDUSTRIES IN DRIVING GREEN LOGISTICS AND SUSTAINABILITY
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INTEGRATION AND ADVANCEMENT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE TECHNOLOGIES
3.1.2. STRICT ENVIRONMENTAL REGULATIONS AND SUSTAINABLE PRACTICES PROPELLING THE MARKET GROWTH
3.1.3. AMPLIFYING CSR EFFORTS BY THE LOGISTICS COMPANIES
3.1.4. RISING EV ADOPTION IN LOGISTICS INDUSTRY
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH COST OF GREEN PROCUREMENT TO HINDER MARKET DEMAND
3.2.2. LACK OF INFRASTRUCTURE CHALLENGES MARKET GROWTH
3.2.3. DEPENDENCY ON FOSSIL FUELS FOR TRANSPORTATION
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. EMBRACING GREEN LOGISTICS FOR COMPETITIVE ADVANTAGE THROUGH SUSTAINABILITY AND ECO-FRIENDLY PRACTICES
4.1.2. BOOSTING PROFITABILITY THROUGH GREEN LOGISTICS AND SUSTAINABLE PRACTICES
4.1.3. RISING DEMAND FOR GREEN WAREHOUSES
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR SWEDEN
4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6.1. RAW MATERIALS AND INPUT SUPPLIERS
4.6.2. LOGISTICS SERVICE PROVIDERS
4.6.3. MANUFACTURING AND PRODUCTION
4.6.4. DISTRIBUTION AND RETAIL
4.6.5. CONSUMERS
4.6.6. REGULATORY AND INSTITUTIONAL FRAMEWORK
4.6.7. SUPPORT SERVICES
4.7. REGULATORY FRAMEWORK
4.7.1. INTERNATIONAL REGULATIONS
4.7.1.1. PARIS AGREEMENT (2015)
4.7.1.2. INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION (IMO) REGULATIONS:
4.7.2. REGIONAL REGULATIONS
4.7.2.1. EUROPEAN UNION (EU)
4.8. KEY BUYING CRITERIA
4.8.1. ENVIRONMENTAL IMPACT
4.8.2. COST EFFICIENCY
4.8.3. TECHNOLOGY AND INNOVATION
4.8.4. SERVICE QUALITY
4.8.5. CUSTOMER SUPPORT AND COLLABORATION
4.8.6. CERTIFICATION AND REPUTATION
4.8.7. SOCIAL RESPONSIBILITY
4.8.8. MARKET TRENDS AND INNOVATIONS
4.8.9. RISK MANAGEMENT
5. MARKET BY ORGANIZATION SIZE
5.1. LARGE ENTERPRISES
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES (SMES)
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY SUPPLY CHAIN PROCESS
6.1. TRANSPORTATION AND LOGISTICS
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. WAREHOUSING
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
6.3. DISPOSAL AND REVERSE LOGISTICS
6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.3.2. SEGMENT ANALYSIS
6.4. VALUE-ADDED SERVICES
6.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.4.2. SEGMENT ANALYSIS
6.5. PACKAGING
6.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.5.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY END-USER INDUSTRY
7.1. RETAIL AND CONSUMER GOODS
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. SEMICONDUCTOR AND ELECTRONICS
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. AUTOMOTIVE
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7.4. ENERGY AND UTILITIES
7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.4.2. SEGMENT ANALYSIS
7.5. MANUFACTURING
7.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.5.2. SEGMENT ANALYSIS
7.6. CHEMICAL AND MATERIALS
7.6.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.6.2. SEGMENT ANALYSIS
7.7. HEALTHCARE
7.7.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.7.2. SEGMENT ANALYSIS
7.8. FARMING AND AGRICULTURE
7.8.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.8.2. SEGMENT ANALYSIS
7.9. OTHER END-USER INDUSTRIES
7.9.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.9.2. SEGMENT ANALYSIS
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY MARKET STRATEGIES
8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
8.2. COMPANY PROFILES
8.2.1. AGILITY LOGISTICS
8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.1.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.2. CEVA LOGISTICS
8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.2.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.3. DEUTSCHE POST DHL GROUP
8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.3.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.4. DSV
8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.4.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.5. FEDEX
8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.5.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.6. GEODIS
8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.6.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.7. KLG EUROPE
8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.7.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.8. KUEHNE + NAGEL
8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.8.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.9. UNITED PARCEL SERVICE (UPS)
8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.9.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.10. YUSEN LOGISTICS CO
8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.10.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

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