ペットフード市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Pet Food Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のペットフード市場は、2021年に1,128億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.42%を示し、2027年までに1540億4000万米ドルに達すると予想しています。COVI... もっと見る
サマリー世界のペットフード市場は、2021年に1,128億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.42%を示し、2027年までに1540億4000万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。長年にわたり、ペットの所有者数の増加により、ペットフードの需要が拡大しています。また、メーカーによる研究や調査によって、ペットの栄養に関する知識も高まっています。これに伴い、メーカーは現在、嗜好性を確保し、ペットの栄養要求を満たす製品を提供しています。さらに、いくつかのペットフード協会や連盟は、メーカーが安全で高品質なペットフードを製造するために厳しい法律を導入しています。 世界のペットフード市場のドライバー ペットフードは皮膚アレルギーや感染症対策に役立つだけでなく、ペットの全体的な健康と寿命を向上させるため、飼い主はこれらの健康上の懸念に対応するペットフード製品をますます求めるようになっています。また、ペットと飼い主の双方に利便性を提供するため、ペットの品種、年齢、サイズに応じた製品を、1回分の小型で使い捨ての容器で発売するメーカーも増えています。さらに、農薬や合成肥料、ホルモン剤、抗生物質などを使用せずに栽培された原材料を使用したオーガニック製品の開発も進んでいます。これにより、消費者の自然食品への関心が高まり、各社が提供する商品の多様化が進む可能性が高まっています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、ペットフードの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界および地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、ペットタイプ、製品タイプ、価格タイプ、成分タイプ、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 ペットタイプ別構成比 ドッグフード キャットフード その他 ペットの種類によって、市場はドッグフード、キャットフード、その他に分けられます。現在、世界的にペットのヒューマニゼーションが進み、犬の飼育数が増加していることから、ドッグフードが市場を席巻しています。 製品タイプ別構成比 ドライペットフード ウェットおよび缶詰ペットフード スナック・おやつ 製品タイプ別では、価格が手ごろで市場に定着しているドライペット・フードが最も人気があります。ドライペットフードに次いで、ウェットフード、缶詰、スナック・おやつがあります。 価格帯別構成比。 マスプロダクツ プレミアム商品 また、価格帯別にマスプロダクトとプレミアムプロダクトに分類されます。このうち、マスプロダクツは世界売上の大半を占めています。 成分タイプ別構成比。 動物由来 植物由来 原材料の種類別では、動物由来のペットフードが最も多く、次いで植物由来のペットフードが多いことが分かっています。 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店 オンラインストア その他 流通チャネル別では、消費者の利便性を高めるスーパーマーケットとハイパーマーケットが現在最大のシェアを占めています。次いで、専門店、オンラインストア、その他と続く。すべての流通チャネルの中で、オンラインストアは今後数年間で力強い成長を見せると予想されます。 地域別インサイト 北米 欧州 アジア・パシフィック ラテンアメリカ 中近東・アフリカ 地域別では、ペットの飼育率が高まっている北米がペットフードの世界市場において主要な地位を占めています。その他の主要地域は、アジア太平洋地域、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカです。 競争環境 市場は非常に断片化されており、多数の大小メーカーが存在し、価格と品質の面で競争しています。市場で活動する主要なプレーヤーは以下の通りです。 マース・ペットケア社(Mars Petcare Inc. ネスレピュリナペットケア(Nestlé SA) ヒルズ ペットニュートリション J.M.スマッカー社 本レポートは、世界のペットフード産業について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。市場のマクロ的な概観から、業界パフォーマンスのミクロ的な詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。また、ペットフード製造工場設立のための包括的な分析も行っています。加工・製造要件、プロジェクトコスト、プロジェクト資金、プロジェクト経済性、期待される投資収益率、利益率などを分析しています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でペットフード産業に関与している、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の一冊となっています。本レポートで回答した主な質問 ペットフードの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか? ペットフードの世界市場における主要な地域市場はどこか? COVID-19は世界のペットフード市場にどのような影響を与えたか? ペットフードの世界市場における主要なペットタイプは何か? ペットフードの世界市場における様々な製品タイプは何か? ペットフードの世界市場における様々な価格区分は何か? ペットフードの世界市場における主要原料は何か? ペットフードの世界市場における主な流通経路は? ペットフードの価格動向は? ペットフードの世界市場のバリューチェーンにおける様々な段階は? ペットフードの世界市場における主要な推進要因と課題は何か? ペットフードの世界市場の構造と主要プレイヤーは? ペットフードの世界市場における競争の度合は? ペットフードの世界市場における利益率は? ペットフード製造工場の設立に必要な主な要件は? ペットフードの製造方法は? ペットフード製造工場で行われる様々な単位作業とは? ペットフード製造工場の設立に必要な土地の広さはどの程度ですか? ペットフード製造工場の設立に必要な機械設備は何ですか? ペットフード製造工場の立ち上げに必要な原材料は何ですか? ペットフードの包装に必要なものは? ペットフードの輸送に関する要件は? ペットフード製造工場設立に必要なユーティリティとは? ペットフード製造工場の立ち上げに必要なマンパワーとは? ペットフード製造工場の設立に必要なインフラ費用とは? ペットフード製造工場設立のための資本コストはどの程度ですか? ペットフード製造工場設立のための運用コストは? ペットフード製造工場の収支はどのようになりますか? 損益分岐点までの所要時間は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Pet Food Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.2.1 Volume Trends 5.2.2 Value Trends 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Price Analysis 5.4.1 Key Price Indicators 5.4.2 Price Structure 5.4.3 Price Trends 5.5 Market Breakup by Region 5.6 Market Breakup by Pet Type 5.7 Market Breakup by Product Type 5.8 Market Breakup by Pricing Type 5.9 Market Breakup by Ingredient Type 5.10 Market Breakup by Distribution Channel 5.11 Market Forecast 5.12 Trade Data 5.12.1 Imports 5.12.2 Exports 5.13 SWOT Analysis 5.13.1 Overview 5.13.2 Strengths 5.13.3 Weaknesses 5.13.4 Opportunities 5.13.5 Threats 5.14 Value Chain Analysis 5.14.1 Raw Material Suppliers 5.14.2 Manufacturers 5.14.3 Distributors 5.14.4 Exporters 5.14.5 Retailers 5.14.6 End-Users 5.15 Porter’s Five Forces Analysis 5.15.1 Overview 5.15.2 Bargaining Power of Buyers 5.15.3 Bargaining Power of Suppliers 5.15.4 Degree of Competition 5.15.5 Threat of New Entrants 5.15.6 Threat of Substitutes 5.16 Key Market Drivers and Success Factors 6 Performance of Key Regions 6.1 North America 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Europe 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Asia-Pacific 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Latin America 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Middle East and Africa 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market by Pet Type 7.1 Dog Food 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cat Food 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market by Product Type 8.1 Dry Pet Food 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Wet and Canned Pet Food 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Snacks and Treats 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market by Pricing Type 9.1 Mass Products 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Premium Products 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market by Ingredient Type 10.1 Animal Derived 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Plant Derived 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market by Distribution Channel 11.1 Supermarkets and Hypermarkets 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Specialty Stores 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Online Stores 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Others 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 12 Competitive Landscape 12.1 Market Structure 12.2 Market Breakup by Key Players 13 Pet Food Manufacturing Process 13.1 Product Overview 13.2 Detailed Process Flow 13.3 Various Types of Unit Operations Involved 13.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 14 Project Details, Requirements and Costs Involved 14.1 Land Requirements and Expenditures 14.2 Construction Requirements and Expenditures 14.3 Plant Machinery 14.4 Raw Material Requirements and Expenditures 14.5 Packaging Requirements and Expenditures 14.6 Transportation Requirements and Expenditures 14.7 Utility Requirements and Expenditures 14.8 Manpower Requirements and Expenditures 14.9 Other Capital Investments 15 Loans and Financial Assistance 16 Project Economics 16.1 Capital Cost of the Project 16.2 Techno-Economic Parameters 16.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 16.4 Taxation and Depreciation 16.5 Income Projections 16.6 Expenditure Projections 16.7 Financial Analysis 16.8 Profit Analysis 17 Key Player Profiles 17.1 Mars Petcare Inc. 17.2 Nestlé Purina Pet Care (Nestlé SA) 17.3 Hill's Pet Nutrition 17.4 The J.M. Smucker Company
SummaryThe global pet food market reached a value of US$ 112.87 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 154.04 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.42% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Pet Food Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.2.1 Volume Trends 5.2.2 Value Trends 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Price Analysis 5.4.1 Key Price Indicators 5.4.2 Price Structure 5.4.3 Price Trends 5.5 Market Breakup by Region 5.6 Market Breakup by Pet Type 5.7 Market Breakup by Product Type 5.8 Market Breakup by Pricing Type 5.9 Market Breakup by Ingredient Type 5.10 Market Breakup by Distribution Channel 5.11 Market Forecast 5.12 Trade Data 5.12.1 Imports 5.12.2 Exports 5.13 SWOT Analysis 5.13.1 Overview 5.13.2 Strengths 5.13.3 Weaknesses 5.13.4 Opportunities 5.13.5 Threats 5.14 Value Chain Analysis 5.14.1 Raw Material Suppliers 5.14.2 Manufacturers 5.14.3 Distributors 5.14.4 Exporters 5.14.5 Retailers 5.14.6 End-Users 5.15 Porter’s Five Forces Analysis 5.15.1 Overview 5.15.2 Bargaining Power of Buyers 5.15.3 Bargaining Power of Suppliers 5.15.4 Degree of Competition 5.15.5 Threat of New Entrants 5.15.6 Threat of Substitutes 5.16 Key Market Drivers and Success Factors 6 Performance of Key Regions 6.1 North America 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Europe 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Asia-Pacific 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Latin America 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Middle East and Africa 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market by Pet Type 7.1 Dog Food 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cat Food 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market by Product Type 8.1 Dry Pet Food 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Wet and Canned Pet Food 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Snacks and Treats 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market by Pricing Type 9.1 Mass Products 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Premium Products 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market by Ingredient Type 10.1 Animal Derived 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Plant Derived 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market by Distribution Channel 11.1 Supermarkets and Hypermarkets 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Specialty Stores 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Online Stores 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Others 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 12 Competitive Landscape 12.1 Market Structure 12.2 Market Breakup by Key Players 13 Pet Food Manufacturing Process 13.1 Product Overview 13.2 Detailed Process Flow 13.3 Various Types of Unit Operations Involved 13.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 14 Project Details, Requirements and Costs Involved 14.1 Land Requirements and Expenditures 14.2 Construction Requirements and Expenditures 14.3 Plant Machinery 14.4 Raw Material Requirements and Expenditures 14.5 Packaging Requirements and Expenditures 14.6 Transportation Requirements and Expenditures 14.7 Utility Requirements and Expenditures 14.8 Manpower Requirements and Expenditures 14.9 Other Capital Investments 15 Loans and Financial Assistance 16 Project Economics 16.1 Capital Cost of the Project 16.2 Techno-Economic Parameters 16.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 16.4 Taxation and Depreciation 16.5 Income Projections 16.6 Expenditure Projections 16.7 Financial Analysis 16.8 Profit Analysis 17 Key Player Profiles 17.1 Mars Petcare Inc. 17.2 Nestlé Purina Pet Care (Nestlé SA) 17.3 Hill's Pet Nutrition 17.4 The J.M. Smucker Company
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(pet)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |