生理用ナプキン市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Sanitary Napkin Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の生理用ナプキン市場は、2021年に244億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には328億米ドルに達し、2022年から2027年の間に4.92%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー世界の生理用ナプキン市場は、2021年に244億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には328億米ドルに達し、2022年から2027年の間に4.92%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。生理用ナプキンは、生理用ナプキンとも呼ばれ、主に女性が月経血を吸収するために身につける吸収性のアイテムです。生理用ナプキンは、キルティング加工された綿生地や高吸収性ポリマー、プラスチックで構成された多数の層から成ります。現在、さまざまな形や大きさのものがあり、吸収力もさまざまです。数年前から、女性は月経周期に対応するために自家製の綿の服に頼ってきました。しかし、女性の衛生意識の高まりから、世界中で生理用ナプキンの需要に拍車がかかっています。特に発展途上国では、各国政府が様々な非営利団体(NGO)と連携して、女性の衛生意識を高めるための取り組みを行っています。例えば、アフリカの各国政府は、月経教育を推進するために、女子生徒に生理用ナプキンを無料で配布しています。これとは別に、メーカーは低価格の製品を導入し、消費者層を拡大するために製品の多様化に力を入れています。例えば、パッドの厚さを最小限に抑えながら、羽や香りのついたナプキンを発売しています。また、業界大手各社が採用する積極的なプロモーションやマーケティング戦略も市場に影響を与えている。さらに、女性の購買力の向上と、生理用品の定期購入プランを提供する企業の増加も、プレミアム製品の需要増加の要因となっています。 主な市場セグメンテーション IMARC Groupでは、生理用ナプキンの世界市場におけるサブセグメントごとの主要トレンドの分析と、2022年~2027年の世界レベルおよび地域レベルでの予測を掲載しています。当レポートでは、市場をタイプおよび流通チャネルに基づいて分類しています。 タイプ別の内訳生理用ナプキン パンティライナー 生理用ナプキンは、パンティライナーに比べ経血吸収量が多いため、現在最も多く使用されている製品です。 販売チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 薬局 コンビニエンスストア オンライン 専門店 その他 薬局は、一般的に住宅地やその周辺に立地しているため、市場での優位性は明らかです。 地域別インサイト北米 欧州 アジア太平洋地域 ラテンアメリカ 中東・アフリカ 現在、生理用ナプキンの世界市場において、アジア太平洋地域は主要な地位を占めています。これは、同地域における可処分所得の増加と生活水準の向上に起因するものです。 競合環境 市場の競争環境は、業界で事業展開している主要企業の詳細なプロフィールとともに分析されています。本レポートで取り上げている主なプレイヤーは以下の通りです。 プロクター・アンド・ギャンブル キンバリー・クラーク株式会社 Hengan International Group Company Limited(ヘンガン・インターナショナル・グループ社 エッジウェルパーソナルケアカンパニー 花王株式会社 本レポートで回答した主な質問 1.2021年の生理用ナプキンの世界市場規模は? 2.予測期間(2022-2027年)の世界の生理用ナプキン市場の展望は? 3.生理用ナプキンの世界市場のドライバーは? 4.生理用ナプキンの世界市場の主要トレンドは? 5.COVID-19が生理用ナプキンの世界市場に与える影響とは? 6.生理用ナプキンの世界市場のタイプ別内訳は? 7.生理用ナプキンの世界市場における流通チャネル別の内訳は? 8.生理用ナプキンの世界市場における主要地域は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Sanitary Napkin Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.2.1 Volume Trends 5.2.2 Value Trends 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Type 5.5 Market Breakup by Distribution Channel 5.6 Market Breakup by Region 5.7 Market Forecast 5.8 SWOT Analysis 5.8.1 Overview 5.8.2 Strengths 5.8.3 Weaknesses 5.8.4 Opportunities 5.8.5 Threats 5.9 Value Chain Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Research and Development 5.9.3 Raw Material Procurement 5.9.4 Manufacturing 5.9.5 Marketing 5.9.6 Distribution 5.9.7 End-Use 5.10 Porters Five Forces Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Bargaining Power of Buyers 5.10.3 Bargaining Power of Suppliers 5.10.4 Degree of Competition 5.10.5 Threat of New Entrants 5.10.6 Threat of Substitutes 5.11 Price Analysis 5.11.1 Price Trends 5.11.2 Price Indicators 5.11.3 Price Structure and Margins 6 Market Breakup by Type 6.1 Menstrual Pad 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Pantyliner 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Pharmacies 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Convenience Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Specialty Stores 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Europe 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Asia Pacific 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Sanitary Napkin Manufacturing Process 9.1 Product Overview 9.2 Raw Material Requirements 9.3 Manufacturing Process 9.4 Key Success and Risk Factors 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Key Players 10.3 Profiles of Key Players 10.3.1 Procter & Gamble 10.3.1.1 Company Overview 10.3.1.2 Description 10.3.1.3 Product Portfolio 10.3.1.4 Financials 10.3.1.5 SWOT Analysis 10.3.2 Kimberly-Clark Corporation 10.3.2.1 Company Overview 10.3.2.2 Description 10.3.2.3 Product Portfolio 10.3.2.4 Financials 10.3.2.5 SWOT Analysis 10.3.3 Hengan International Group Company Limited 10.3.3.1 Company Overview 10.3.3.2 Description 10.3.3.3 Product Portfolio 10.3.4 Edgewell Personal Care Company 10.3.4.1 Company Overview 10.3.4.2 Description 10.3.4.3 Product Portfolio 10.3.4.4 Financials 10.3.5 Kao Corporation 10.3.5.1 Company Overview 10.3.5.2 Description 10.3.5.3 Product Portfolio 10.3.5.4 Financials 10.3.5.5 SWOT Analysis
SummaryThe global sanitary napkin market reached a value of US$ 24.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 32.8 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.92% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Sanitary Napkin Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.2.1 Volume Trends 5.2.2 Value Trends 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Type 5.5 Market Breakup by Distribution Channel 5.6 Market Breakup by Region 5.7 Market Forecast 5.8 SWOT Analysis 5.8.1 Overview 5.8.2 Strengths 5.8.3 Weaknesses 5.8.4 Opportunities 5.8.5 Threats 5.9 Value Chain Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Research and Development 5.9.3 Raw Material Procurement 5.9.4 Manufacturing 5.9.5 Marketing 5.9.6 Distribution 5.9.7 End-Use 5.10 Porters Five Forces Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Bargaining Power of Buyers 5.10.3 Bargaining Power of Suppliers 5.10.4 Degree of Competition 5.10.5 Threat of New Entrants 5.10.6 Threat of Substitutes 5.11 Price Analysis 5.11.1 Price Trends 5.11.2 Price Indicators 5.11.3 Price Structure and Margins 6 Market Breakup by Type 6.1 Menstrual Pad 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Pantyliner 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Pharmacies 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Convenience Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Specialty Stores 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Europe 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Asia Pacific 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Sanitary Napkin Manufacturing Process 9.1 Product Overview 9.2 Raw Material Requirements 9.3 Manufacturing Process 9.4 Key Success and Risk Factors 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Key Players 10.3 Profiles of Key Players 10.3.1 Procter & Gamble 10.3.1.1 Company Overview 10.3.1.2 Description 10.3.1.3 Product Portfolio 10.3.1.4 Financials 10.3.1.5 SWOT Analysis 10.3.2 Kimberly-Clark Corporation 10.3.2.1 Company Overview 10.3.2.2 Description 10.3.2.3 Product Portfolio 10.3.2.4 Financials 10.3.2.5 SWOT Analysis 10.3.3 Hengan International Group Company Limited 10.3.3.1 Company Overview 10.3.3.2 Description 10.3.3.3 Product Portfolio 10.3.4 Edgewell Personal Care Company 10.3.4.1 Company Overview 10.3.4.2 Description 10.3.4.3 Product Portfolio 10.3.4.4 Financials 10.3.5 Kao Corporation 10.3.5.1 Company Overview 10.3.5.2 Description 10.3.5.3 Product Portfolio 10.3.5.4 Financials 10.3.5.5 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(sanitary)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |