玩具とゲーム市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Toys and Games Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の玩具・ゲーム市場は、2021年に1,052億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1369億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.6%で推移すると予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る
サマリー世界の玩具・ゲーム市場は、2021年に1,052億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1369億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.6%で推移すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。玩具・ゲームとは、ガラガラ、人形、自動車のおもちゃから、縄跳び、ボードゲーム、ジグソーパズルまで幅広い遊び道具のことです。玩具には、子どもの総合的な発達を促すという本質的な価値があります。おもちゃは、子どもたちが自分の感情を表現し、創造力を高めるのに役立ちます。一方、ゲームはストレスを解消し、認知能力、身体能力、社会性を向上させるのに最適な方法です。近年、インタラクティブで多機能な玩具やゲームの人気が高まり、玩具・ゲーム業界に大きな影響を及ぼしています。 また、アニメやテレビ、映画などの人気キャラクターを題材にした玩具やゲームの販売も拡大しており、市場の成長を後押ししています。また、世界の人口は現在の76億人から2030年には96億人以上に増加すると予想されています。人口の増加に加え、可処分所得の継続的な増加が、世界の玩具・ゲーム市場の強力な促進剤になると予想されます。さらに、子供だけでなく、特にアクションフィギュアやアクセサリーなどの分野では、高齢の消費者が玩具やゲームの販売を牽引することが予想されます。玩具やゲームの需要を促進しているその他の要因としては、無料プレイゲームの採用、教育的・科学的玩具の人気上昇、環境に優しい玩具への需要拡大などが挙げられます。 主な市場細分化 IMARCグループは、世界の玩具およびゲーム市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、ならびに2022年から2027年までの世界および地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプおよび流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ぬいぐるみ 乳幼児・幼児玩具 アクティビティトイ 人形 ゲーム・パズル 乗り物 その他 製品タイプ別に見ると、ぬいぐるみ、幼児・未就学児向け玩具、アクティビティトイ、人形、ゲーム・パズル、乗用玩具、その他に分類されます。 流通チャネル別構成比。 専門店 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット 百貨店 オンラインストア 一般店舗 流通チャネル別に見ると、専門店、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、百貨店、オンラインストア、一般店に分類されます。このうち、専門店が最も大きなセグメントを占めています。 地域別構成比。 北米 ヨーロッパ アジア太平洋地域 中近東・アフリカ ラテンアメリカ 地域別では、北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカに区分されます。アジア太平洋地域は最大のシェアを占めています。 競合の状況。 市場の競争環境についても調査しており、主なプレイヤーとしてHasbro、Mattel、Ravensburger、Tomy、The Lego Group、Funtastic、JAKKS Pacific、Lansay、LeapFrog Enterprises、MGA Entertainment、Playmates Toys、ToyQuest、Vivid Imaginationsなどが挙げられています。 本レポートは、世界の玩具およびゲーム市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。市場のマクロ的な概観から、産業実績のミクロ的な詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形で玩具・ゲーム市場に関与している、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の一冊です。本レポートで回答した主な質問 世界の玩具・ゲーム市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後どのように推移するか? 世界の玩具・ゲーム市場の主要地域はどこか? COVID-19は世界の玩具・ゲーム市場にどのような影響を与えたか? 世界の玩具・ゲーム市場で人気のある製品タイプは? 世界の玩具・ゲーム市場で人気のある流通チャネルは? 世界の玩具・ゲーム市場のバリューチェーンにおける様々な段階とは? おもちゃとゲームの世界市場における主要な推進要因と課題は何か? おもちゃとゲームの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 玩具・ゲームの世界市場における競争はどの程度か? 玩具やゲームの製造方法は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Toys and Games Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact Of COVID-19 5.4 Price Analysis 5.4.1 Key Price Indicators 5.4.2 Price Structure 5.4.3 Margin Analysis 5.5 Market Breakup by Product Type 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 5.9 SWOT Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Strengths 5.9.3 Weaknesses 5.9.4 Opportunities 5.9.5 Threats 5.10 Value Chain Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Research and Development 5.10.3 Raw Material Procurement 5.10.4 Manufacturing 5.10.5 Marketing 5.10.6 Distribution 5.10.7 End-Use 5.11 Porter’s Five Forces Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Bargaining Power of Buyers 5.11.3 Bargaining Power of Suppliers 5.11.4 Degree of Competition 5.11.5 Threat of New Entrants 5.11.6 Threat of Substitutes 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Plush Toys 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Infant /Preschool Toys 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Activity Toys 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Dolls 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Games and Puzzles 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Ride-Ons 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Specialty Stores 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Supermarkets and Hypermarkets 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Departmental Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 General Stores 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Europe 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Asia Pacific 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Middle East and Africa 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Latin America 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Toys and Games Manufacturing Process 9.1 Product Overview 9.2 Raw Material Requirements 9.3 Manufacturing Process 9.4 Key Success and Risk Factors 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Key Players 10.3 Profiles of Key Players 10.3.1 Hasbro 10.3.2 Mattel 10.3.3 Ravensburger 10.3.4 Tomy 10.3.5 The Lego Group 10.3.6 Funtastic 10.3.7 JAKKS Pacific 10.3.8 Lansay 10.3.9 LeapFrog Enterprises 10.3.10 MGA Entertainment 10.3.11 Playmates Toys 10.3.12 ToyQuest 10.3.13 Vivid Imaginations
SummaryThe global toys and games market reached a value of US$ 105.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 136.9 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 4.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Toys and Games Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact Of COVID-19 5.4 Price Analysis 5.4.1 Key Price Indicators 5.4.2 Price Structure 5.4.3 Margin Analysis 5.5 Market Breakup by Product Type 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 5.9 SWOT Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Strengths 5.9.3 Weaknesses 5.9.4 Opportunities 5.9.5 Threats 5.10 Value Chain Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Research and Development 5.10.3 Raw Material Procurement 5.10.4 Manufacturing 5.10.5 Marketing 5.10.6 Distribution 5.10.7 End-Use 5.11 Porter’s Five Forces Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Bargaining Power of Buyers 5.11.3 Bargaining Power of Suppliers 5.11.4 Degree of Competition 5.11.5 Threat of New Entrants 5.11.6 Threat of Substitutes 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Plush Toys 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Infant /Preschool Toys 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Activity Toys 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Dolls 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Games and Puzzles 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Ride-Ons 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Specialty Stores 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Supermarkets and Hypermarkets 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Departmental Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 General Stores 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Europe 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Asia Pacific 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Middle East and Africa 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Latin America 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Toys and Games Manufacturing Process 9.1 Product Overview 9.2 Raw Material Requirements 9.3 Manufacturing Process 9.4 Key Success and Risk Factors 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Key Players 10.3 Profiles of Key Players 10.3.1 Hasbro 10.3.2 Mattel 10.3.3 Ravensburger 10.3.4 Tomy 10.3.5 The Lego Group 10.3.6 Funtastic 10.3.7 JAKKS Pacific 10.3.8 Lansay 10.3.9 LeapFrog Enterprises 10.3.10 MGA Entertainment 10.3.11 Playmates Toys 10.3.12 ToyQuest 10.3.13 Vivid Imaginations
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