玩具市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Toys Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の玩具市場は、2021年に1,565億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には2,496億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR7.50%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考... もっと見る
サマリー世界の玩具市場は、2021年に1,565億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には2,496億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR7.50%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。玩具とは、乳幼児の発達段階において、学習や成長を促すために用いられる遊び道具のことです。また、知能指数(IQ)の向上、運動能力の発達、集中力や創造性の向上、人格形成やコミュニケーション能力の促進を図ることができます。一般的には、木材、金属、繊維、ポリエチレン、ポリプロピレン、エチレン酢酸ビニル(EVA)、スチレン系ポリマー、ポリアミド、ポリカーボネート、ポリメタクリル酸メチルなどの高機能プラスチックで作られています。現在、大手企業は可塑化ポリ塩化ビニル(PVC)などの生分解性ポリマーを使用して製造された革新的な玩具を発表しています。また、オンライン販売を通じてハイテク電子玩具を提供しています。 玩具の市場動向。 子供の発達の早い時期に体を動かす玩具や知育玩具を導入することで、子供の感性、想像力、社会性を高めることができます。このことは、子どもの社会性や情緒の発達に対する保護者の関心が高まっていることと相まって、市場の成長を促す重要な要因の一つとなっています。さらに、プレイスクールでは、子供の創造性や問題解決能力を身につけさせるために、科学、技術、工学、数学(STEM)の玩具(ボックス、ブロック、楽器、ジグソーパズルなど)を教育で提供しています。また、スマートフォンへの依存度の高まりやインターネットの普及に伴うeコマース産業の隆盛が、従来の電池で動く玩具よりも革新的な電子・デジタル玩具の売上を押し上げています。さらに、バットマン、スーパーマン、アイアンマン、キャプテン・アメリカなどのアクションフィギュアが描かれたハイテク電子玩具が、子供だけでなく大人の間でも人気を集めていることも、市場の成長に寄与しています。さらに、各国の政府は、文化や倫理観、地元の民間伝承や英雄に基づいた玩具を設計・導入するよう企業に奨励しており、これが市場の推進力になると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の玩具市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、年齢層、販売チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 アクションフィギュア 建築セット 人形 ゲーム・パズル スポーツ・アウトドア玩具 ぬいぐるみ その他 年齢層別構成比。 5歳まで 5~10年 10年以上 販売チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店 百貨店 オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、Clementoni Spa、Funskool Ltd.、Hasbro Inc、Lego A/S (Kirkbi A/S)、Mattel Inc、Playmobil (Brandstätter Group), Pressman Toy Corporation (Goliath B.V.), Simba Dickie Group, Spin Master, Talicor Inc, Thinkfun Inc.の主要企業のプロファイルと共に検討されている。(Ravensburger North America Inc.)、Tomy Company Ltd.(以下、TOMY社)。本レポートで回答した主な質問 世界の玩具市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の玩具市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 年齢層別の市場構成は? 販売チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の玩具市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Toys Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Action Figures 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Building Sets 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Dolls 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Games and Puzzles 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Sports and Outdoor Toys 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Plush 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Age Group 7.1 Up to 5 Years 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 5 to 10 Years 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Above 10 Years 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Sales Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Specialty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Department Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Clementoni Spa 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Funskool Ltd. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Hasbro Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Lego A/S (Kirkbi A/S) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 SWOT Analysis 14.3.5 Mattel Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Playmobil (Brandstätter Group) 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Pressman Toy Corporation (Goliath B.V.) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Simba Dickie Group 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Spin Master 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Talicor Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Thinkfun Inc. (Ravensburger North America Inc.) 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Tomy Company Ltd. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials
SummaryThe global toys market reached a value of US$ 156.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 249.6 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 7.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Toys Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Action Figures 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Building Sets 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Dolls 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Games and Puzzles 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Sports and Outdoor Toys 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Plush 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Age Group 7.1 Up to 5 Years 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 5 to 10 Years 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Above 10 Years 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Sales Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Specialty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Department Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Clementoni Spa 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Funskool Ltd. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Hasbro Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Lego A/S (Kirkbi A/S) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 SWOT Analysis 14.3.5 Mattel Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Playmobil (Brandstätter Group) 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Pressman Toy Corporation (Goliath B.V.) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Simba Dickie Group 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Spin Master 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Talicor Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Thinkfun Inc. (Ravensburger North America Inc.) 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Tomy Company Ltd. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials
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