![]() ルート最適化ソフトウェア市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Route Optimization Software Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 ルート最適化ソフトウェアの世界市場は、2021年に67億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR17.3%を示し、2027年までに177億米ドルに達すると予測しています。COVID-19... もっと見る
サマリールート最適化ソフトウェアの世界市場は、2021年に67億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR17.3%を示し、2027年までに177億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。ルート最適化ソフトウェアは、堅牢なアルゴリズムによって配送ルートの管理と計画を可能にします。効率的で費用対効果に優れ、ミスが起こりやすく時間のかかる手動によるルートプランニングと比較して、優れたユーザーエクスペリエンスを提供します。さらに、すでに計画されたルートをリアルタイムで更新できるため、ドライバーの管理が向上し、将来のビジネス課題に対する計画も立てやすくなります。現在、大手企業は、燃料費を最小限に抑え、時間を節約する新しいルート最適化ソフトウェアを導入しています。これは、デジタル技術、過去の交通データ、気象条件、シナリオ・モデリングを統合し、最速かつ経済的で、複数の中継地点を持つ計画的なルートの特定を支援するものです。 ルート最適化ソフトウェアの市場動向。 デジタル化とビジネスのグローバル展開により、手作業によるルート最適化はより困難になっています。これは、効率性、拡張性、正確性、柔軟性、堅牢性を備えたルート最適化ソフトウェアが、世界中の企業に採用されている重要な要因の1つであることを表しています。また、利便性の高さからオンラインフードデリバリーソリューションの需要が高まっていることや、スマートフォンの普及、食品・飲料(F&B)産業の急成長も、市場の成長を後押ししています。さらに、フードサービス事業者は、オンライン注文の精度向上、注文処理の簡素化、割引クーポンの提供などに注力し、消費者層の拡大を図っています。これが市場の成長に寄与しています。さらに、中小企業は、生産性の向上と顧客体験の改善のために、ルート最適化ソフトウェアに依存しています。また、ドライバーのスケジュール、利用可能時間、総停車時間、履行見積もり、法的要件の管理も支援します。さらに、燃料価格の上昇は、運用コスト、燃料コスト、ドライバーの給与コストを大幅に削減するために、最新のルート最適化ソフトウェアの採用を促進すると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、ルート最適化ソフトウェアの世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、ソリューション、展開タイプ、組織規模、業種に基づき、市場を分類しています。 ソリューション別構成比。 ソフトウェア サービス デプロイメントタイプ別構成比。 クラウド型 オンプレミス 組織規模別構成比。 中堅・中小企業 大企業 業種別構成比。 オンデマンドフードデリバリー タクシー 在宅介護・フィールドサービス 小売・FMCG その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、主要企業のプロファイルとともに検証しています。キャリパー株式会社、株式会社環境システム研究所、Geoconcept SAS、Microlise Telematics Pvt.Ltd., Omnitracs (Solera Holdings Inc.), Ortec B.V., Paragon (Aptean), PTV Planung Transport Verkehr AG (Porsche SE), Route4me Inc, Routific Solutions Inc, Verizon Communications Inc.本レポートで回答した主な質問 経路最適化ソフトウェアの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? ルート最適化ソフトウェアの世界市場において、COVID-19はどのような影響を及ぼしましたか? 主要な地域別市場とは? ソリューションに基づく市場の内訳は? 展開タイプに基づく市場の内訳は? 組織規模に基づく市場の内訳は? 業種別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 経路最適化ソフトウェアの世界市場の構造および主要プレイヤーはどこか? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Route Optimization Software Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Solution 6.1 Software 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Deployment Type 7.1 Cloud-based 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 On-premises 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Organization Size 8.1 Small and Medium-sized Enterprises 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Large Enterprises 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Vertical 9.1 On-demand Food Delivery 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Taxi 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Homecare and Field Services 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Retail and FMCG 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Caliper Corporation 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Environmental Systems Research Institute Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 SWOT Analysis 15.3.3 Geoconcept SAS 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Microlise Telematics Pvt. Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Omnitracs (Solera Holdings Inc.) 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Ortec B.V. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Paragon (Aptean) 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 PTV Planung Transport Verkehr AG (Porsche SE) 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Route4me Inc 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Routific Solutions Inc 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Verizon Communications Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Workwave LLC (IFS AB) 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global route optimization software market reached a value of US$ 6.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 17.7 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 17.3% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Route Optimization Software Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Solution 6.1 Software 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Deployment Type 7.1 Cloud-based 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 On-premises 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Organization Size 8.1 Small and Medium-sized Enterprises 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Large Enterprises 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Vertical 9.1 On-demand Food Delivery 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Taxi 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Homecare and Field Services 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Retail and FMCG 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Caliper Corporation 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Environmental Systems Research Institute Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 SWOT Analysis 15.3.3 Geoconcept SAS 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Microlise Telematics Pvt. Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Omnitracs (Solera Holdings Inc.) 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Ortec B.V. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Paragon (Aptean) 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 PTV Planung Transport Verkehr AG (Porsche SE) 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Route4me Inc 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Routific Solutions Inc 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Verizon Communications Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Workwave LLC (IFS AB) 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
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