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ビスケット市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測

ビスケット市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Biscuits Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

ビスケットの世界市場は、2021年に1,107億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1517億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に5.10%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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サマリー

ビスケットの世界市場は、2021年に1,107億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1517億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に5.10%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。

ビスケットとは、小麦粉を原料とした焼き菓子で、一般に、膨張しない、硬い、平らなものを指す。小麦粉、油脂(バターやショートニング)、液体(バターミルクや牛乳)、化学膨張剤(重曹やベーキングパウダー)、卵、その他の材料を使って作られる。ビスケットの多くは甘く、砂糖、ジャム、シナモン、アイシング、チョコレート、ジンジャーなどを使用することもある。一方、香ばしいものもあり、クラッカーのような味わいもある。ビスケットは、最も人気のあるスナックのひとつで、世界中のあらゆる年齢層の人々に広く愛されています。現在では、様々な形、味、トッピング、フィリング、色で販売されています。

ビスケットの市場動向
ビスケットは、食物繊維、炭水化物、脂肪などの必須栄養素を豊富に含んでおり、そのため世界的に需要が高まっている。このような製品の成分や効果に関する認識が大衆の間で高まっていることが、市場成長の主な要因となっている。これに加えて、健康意識の高まりに伴い、消費者は健康的な間食のオプションに向かってシフトしており、これは別の主要な成長誘導要因を表しています。さらに、いくつかの大手メーカーは、顧客基盤を拡大し、競争力を得るために、低カロリー、無糖、オート麦ベース、ナッツベース、高繊維ビスケットなど、魅力的なパッケージの革新的な製品のバリエーションを発売しています。これは、主要企業による積極的なプロモーション活動への多額の投資と相まって、市場の成長を促進しています。さらに、外出先での食事という新たなトレンドや、多忙なライフスタイル、可処分所得の増加、食生活の変化によるベーカリー製品の消費の増加が、市場成長の触媒となっています。その他、急速な都市化、製品の高級化、技術の進歩、オンライン・オフラインの小売チャネルを通じた容易な製品入手などの要因も、市場の前向きな見通しを生み出しています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、ビスケットの世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、成分、パッケージタイプ、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

クラッカー、セイボリービスケット
プレーンクラッカー
フレーバークラッカー
スイートビスケット
プレーンビスケット
クッキー
サンドウィッチ・ビスケット
チョコレートコーティングビスケット
その他

成分別構成比

小麦
オーツ麦
雑穀
その他

包装形態別内訳

パウチ/パケット


その他

流通チャネル別構成比

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
独立系ベーカリー
オンラインストア
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、Bahlsen GmbH & Co.の主要プレイヤーのプロファイルと共に調査しています。KG、Britannia Industries Limited、Burton's Biscuit Company、ITC Limited、Kellogg Company、Lotus Bakeries Corporate、Mondelez International Inc、Nestlé S.A., Parle Products Private Limited, Pladis Global and Walker's Shortbreadなどです。本レポートで回答した主な質問
ビスケットの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のビスケット市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域市場は?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
成分別の市場構成は?
包装タイプ別の市場構成は?
流通チャネル別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
ビスケットの世界市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Biscuits Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Crackers and Savory Biscuits
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Plain Crackers
6.1.2.2 Flavored Crackers
6.1.3 Market Forecast
6.2 Sweet Biscuits
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Key Segments
6.2.2.1 Plain Biscuits
6.2.2.2 Cookies
6.2.2.3 Sandwich Biscuits
6.2.2.4 Chocolate-coated Biscuits
6.2.2.5 Others
6.2.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Ingredient
7.1 Wheat
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Oats
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Millets
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Packaging Type
8.1 Pouches/Packets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Jars
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Boxes
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Convenience Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Independent Bakery
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Online Stores
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Bahlsen GmbH & Co. KG
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Britannia Industries Limited
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Burton's Biscuit Company
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 ITC Limited
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Kellogg Company
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Lotus Bakeries Corporate
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.7 Mondelez International Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Nestlé S.A.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Parle Products Private Limited
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Pladis Global
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Walker's Shortbread
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global biscuits market reached a value of US$ 110.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 151.7 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 5.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Biscuits refer to flour-based baked products that are generally unleavened, hard and flat. They are made using flour, fat (butter or shortening), liquid (buttermilk or milk), chemical leavening agent (baking soda or baking powder), eggs and other ingredients. Most biscuits are usually sweet and can also comprise sugar, jam, cinnamon, icing, chocolate, and ginger. On the other hand, some are savory and, therefore, taste like crackers. Biscuits are one of the most popular packaged snacks, which are widely consumed by individuals of all age groups across the globe. Nowadays, they are available in various shapes, flavors, toppings, fillings, and colors.

Biscuits Market Trends:
Biscuits are a rich source of essential nutrients, including fibers, carbohydrates and fats, due to which their demand has increased globally. The growing awareness about these product ingredients and benefits among the masses represents the primary factor driving the market growth. Besides this, with the rising health consciousness, consumers are shifting toward healthy snacking options, which represents another major growth-inducing factor. Additionally, several leading manufacturers are launching innovative product variants, such as low-calorie, sugar-free, oat-based, nut-based, and high-fiber biscuits in attractive packaging to expand their customer base and gain a competitive edge. This, in confluence with the heavy investments in aggressive promotional activities by key players, is driving the market growth. Furthermore, the emerging trend of food-on-the-go and the increasing consumption of bakery products due to hectic lifestyles, inflating disposable incomes, and changing dietary habits are catalyzing the market growth. Other factors, including rapid urbanization, product premiumization, technological advancements, and easy product availability via online and offline retail channels, are also creating a positive market outlook.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global biscuits market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, ingredient, packaging type and distribution channel.

Breakup by Product Type:

Crackers and Savory Biscuits
Plain Crackers
Flavored Crackers
Sweet Biscuits
Plain Biscuits
Cookies
Sandwich Biscuits
Chocolate-coated Biscuits
Others

Breakup by Ingredient:

Wheat
Oats
Millets
Others

Breakup by Packaging Type:

Pouches/Packets
Jars
Boxes
Others

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Stores
Independent Bakery
Online Stores
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Bahlsen GmbH & Co. KG, Britannia Industries Limited, Burton's Biscuit Company, ITC Limited, Kellogg Company, Lotus Bakeries Corporate, Mondelez International Inc., Nestlé S.A., Parle Products Private Limited, Pladis Global and Walker's Shortbread. Key Questions Answered in This Report:
How has the global biscuits market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global biscuits market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the ingredient?
What is the breakup of the market based on the packaging type?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global biscuits market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Biscuits Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Crackers and Savory Biscuits
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Plain Crackers
6.1.2.2 Flavored Crackers
6.1.3 Market Forecast
6.2 Sweet Biscuits
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Key Segments
6.2.2.1 Plain Biscuits
6.2.2.2 Cookies
6.2.2.3 Sandwich Biscuits
6.2.2.4 Chocolate-coated Biscuits
6.2.2.5 Others
6.2.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Ingredient
7.1 Wheat
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Oats
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Millets
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Packaging Type
8.1 Pouches/Packets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Jars
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Boxes
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Convenience Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Independent Bakery
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Online Stores
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Bahlsen GmbH & Co. KG
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Britannia Industries Limited
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Burton's Biscuit Company
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 ITC Limited
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Kellogg Company
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Lotus Bakeries Corporate
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.7 Mondelez International Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Nestlé S.A.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Parle Products Private Limited
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Pladis Global
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Walker's Shortbread
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio

 

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