![]() ビスケット市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Biscuits Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 ビスケットの世界市場は、2021年に1,107億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1517億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に5.10%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る
サマリービスケットの世界市場は、2021年に1,107億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1517億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に5.10%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。ビスケットとは、小麦粉を原料とした焼き菓子で、一般に、膨張しない、硬い、平らなものを指す。小麦粉、油脂(バターやショートニング)、液体(バターミルクや牛乳)、化学膨張剤(重曹やベーキングパウダー)、卵、その他の材料を使って作られる。ビスケットの多くは甘く、砂糖、ジャム、シナモン、アイシング、チョコレート、ジンジャーなどを使用することもある。一方、香ばしいものもあり、クラッカーのような味わいもある。ビスケットは、最も人気のあるスナックのひとつで、世界中のあらゆる年齢層の人々に広く愛されています。現在では、様々な形、味、トッピング、フィリング、色で販売されています。 ビスケットの市場動向 ビスケットは、食物繊維、炭水化物、脂肪などの必須栄養素を豊富に含んでおり、そのため世界的に需要が高まっている。このような製品の成分や効果に関する認識が大衆の間で高まっていることが、市場成長の主な要因となっている。これに加えて、健康意識の高まりに伴い、消費者は健康的な間食のオプションに向かってシフトしており、これは別の主要な成長誘導要因を表しています。さらに、いくつかの大手メーカーは、顧客基盤を拡大し、競争力を得るために、低カロリー、無糖、オート麦ベース、ナッツベース、高繊維ビスケットなど、魅力的なパッケージの革新的な製品のバリエーションを発売しています。これは、主要企業による積極的なプロモーション活動への多額の投資と相まって、市場の成長を促進しています。さらに、外出先での食事という新たなトレンドや、多忙なライフスタイル、可処分所得の増加、食生活の変化によるベーカリー製品の消費の増加が、市場成長の触媒となっています。その他、急速な都市化、製品の高級化、技術の進歩、オンライン・オフラインの小売チャネルを通じた容易な製品入手などの要因も、市場の前向きな見通しを生み出しています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、ビスケットの世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、成分、パッケージタイプ、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 クラッカー、セイボリービスケット プレーンクラッカー フレーバークラッカー スイートビスケット プレーンビスケット クッキー サンドウィッチ・ビスケット チョコレートコーティングビスケット その他 成分別構成比 小麦 オーツ麦 雑穀 その他 包装形態別内訳 パウチ/パケット 瓶 箱 その他 流通チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア 独立系ベーカリー オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Bahlsen GmbH & Co.の主要プレイヤーのプロファイルと共に調査しています。KG、Britannia Industries Limited、Burton's Biscuit Company、ITC Limited、Kellogg Company、Lotus Bakeries Corporate、Mondelez International Inc、Nestlé S.A., Parle Products Private Limited, Pladis Global and Walker's Shortbreadなどです。本レポートで回答した主な質問 ビスケットの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のビスケット市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 成分別の市場構成は? 包装タイプ別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? ビスケットの世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Biscuits Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Crackers and Savory Biscuits 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Plain Crackers 6.1.2.2 Flavored Crackers 6.1.3 Market Forecast 6.2 Sweet Biscuits 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Plain Biscuits 6.2.2.2 Cookies 6.2.2.3 Sandwich Biscuits 6.2.2.4 Chocolate-coated Biscuits 6.2.2.5 Others 6.2.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Ingredient 7.1 Wheat 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Oats 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Millets 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Packaging Type 8.1 Pouches/Packets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Jars 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Boxes 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Convenience Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Independent Bakery 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Stores 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Bahlsen GmbH & Co. KG 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Britannia Industries Limited 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Burton's Biscuit Company 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 ITC Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Kellogg Company 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Lotus Bakeries Corporate 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 Mondelez International Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Nestlé S.A. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Parle Products Private Limited 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Pladis Global 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Walker's Shortbread 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global biscuits market reached a value of US$ 110.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 151.7 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 5.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Biscuits Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Crackers and Savory Biscuits 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Plain Crackers 6.1.2.2 Flavored Crackers 6.1.3 Market Forecast 6.2 Sweet Biscuits 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Plain Biscuits 6.2.2.2 Cookies 6.2.2.3 Sandwich Biscuits 6.2.2.4 Chocolate-coated Biscuits 6.2.2.5 Others 6.2.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Ingredient 7.1 Wheat 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Oats 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Millets 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Packaging Type 8.1 Pouches/Packets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Jars 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Boxes 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Convenience Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Independent Bakery 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Stores 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Bahlsen GmbH & Co. KG 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Britannia Industries Limited 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Burton's Biscuit Company 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 ITC Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Kellogg Company 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Lotus Bakeries Corporate 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 Mondelez International Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Nestlé S.A. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Parle Products Private Limited 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Pladis Global 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Walker's Shortbread 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
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