アーモンドオイルの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Almond Oil Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のアーモンドオイル市場は、2021年に21億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR12.6%を示し、2027年までに43億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る
サマリー世界のアーモンドオイル市場は、2021年に21億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR12.6%を示し、2027年までに43億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。アーモンドオイルは、アーモンドの木として知られる Prunus dulcis の種子から得られる無色または淡黄色のオイルです。脂肪、食物繊維、植物化学物質、ビタミン、ミネラルなどの必須栄養素が含まれています。免疫力を高め、健康的なコレステロール値を維持し、がんや心臓病などの疾病のリスクを低減させます。また、抗菌、抗真菌、抗炎症、エモリエント、硬化剤の特性を持ち、顔色の改善や乾燥肌に栄養を与えるのに役立ちます。その結果、世界中のパーソナルケア製品の製造に利用されています。 アーモンドオイルの市場動向。 現在、世界の製薬業界では、様々な医薬品を製造するためにアーモンドオイルの用途がかなり増加しています。これは、過敏性腸症候群(IBS)の症状の軽減、高密度リポタンパク質(HDL)レベルの上昇、大腸がんや低密度リポタンパク質(LDP)の発生率の低減などの利点があるためと考えられます。これに加えて、化粧品に使用されるパラベンやフタル酸エステルなどの化学物質の悪影響に対する個人の意識が高まっていることも、市場の成長を強化する重要な要因となっています。さらに、非遺伝子組み換え生物(GMO)、植物由来成分、クリーンラベルを使用した天然・有機製品へのニーズが大幅に高まっており、これも市場の成長に寄与しています。さらに、主要な市場参加者は、新製品を投入し、有名人の推薦などのマーケティングキャンペーンを行い、全体的な売上を拡大しており、これが良好な市場見通しを生み出しています。これとは別に、食品・飲料(F&B)業界では、さまざまな食品を製造するための機能性成分としてアーモンドオイルが大きく利用されていることが、市場をさらに牽引しています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のアーモンドオイル市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、用途、流通チャネルに基づき分類しています。 タイプ別内訳 スイートアーモンドオイル ビターアーモンドオイル 用途別構成比。 食品加工 化粧品 医薬品 その他 販売チャネル別構成比 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット 食品専門店 薬局 化粧品ディスカウントストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、AOS Products Private Limited、Ashwin Fine Chemicals and Pharmaceuticals、Bajaj Consumer Care Ltd、Blue Diamond Growers Inc、Caloy Company LP、Dabur India Ltd、Eden Botanicals、ESI srl、Flora Manufacturing & Distributing Ltd、Liberty Vegetable Oil Company、Mountain Ocean Ltdなどの主要企業のプロファイルと共に検討されています。本レポートで回答した主な質問 アーモンドオイルの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するか? COVID-19は世界のアーモンドオイル市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? 種類に基づく市場の内訳は? 用途別の市場構成は? 流通チャネルに基づく市場の内訳は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のアーモンドオイル市場の構造および主要プレイヤーは? 業界における競争の度合いとは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Almond Oil Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Sweet Almond Oil 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Bitter Almond Oil 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Food Preparation 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cosmetics 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Pharmaceutical 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Food Specialty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Pharmacy 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Cosmetic Discounters 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 AOS Products Private Limited 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Ashwin Fine Chemicals and Pharmaceuticals 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Bajaj Consumer Care Ltd. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 Blue Diamond Growers Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Caloy Company LP 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Dabur India Ltd 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Eden Botanicals 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 ESI srl 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 Flora Manufacturing & Distributing Ltd. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Liberty Vegetable Oil Company 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Mountain Ocean Ltd 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global almond oil market reached a value of US$ 2.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.3 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 12.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Almond Oil Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Sweet Almond Oil 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Bitter Almond Oil 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Food Preparation 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cosmetics 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Pharmaceutical 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Food Specialty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Pharmacy 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Cosmetic Discounters 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 AOS Products Private Limited 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Ashwin Fine Chemicals and Pharmaceuticals 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Bajaj Consumer Care Ltd. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 Blue Diamond Growers Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Caloy Company LP 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Dabur India Ltd 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Eden Botanicals 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 ESI srl 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 Flora Manufacturing & Distributing Ltd. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Liberty Vegetable Oil Company 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Mountain Ocean Ltd 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(oil)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|