使用済み食用油市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Used Cooking Oil Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の使用済み食用油市場は、2021年に56億5千万米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.60%を示し、2027年までに84億6000万米ドルの市場に達すると予想しています。COV... もっと見る
サマリー世界の使用済み食用油市場は、2021年に56億5千万米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.60%を示し、2027年までに84億6000万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。使用済み食用油(UCO)、または廃植物油は、ホテル、レストラン、食品加工装置、家庭部門で食用油を繰り返し使用することにより発生します。これは食用油の残りカスで、ヒマワリ、トウモロコシ、カノーラ、オリーブ、パーム、菜種、大豆油、動物性油脂から得られます。また、混合組成物でも入手可能です。リサイクルおよび加工されたUCOは、石鹸、コンポスト、油脂化学製品、水素添加植物油(HVO)、工業用グリース、バイオディーゼル、動物飼料の製造に広く使用されています。従来から使用されている材料と比較すると、UCOは費用対効果が高く、環境に優しく、様々な製品の大量生産に容易に利用できます。 使用済み食用油の市場動向 世界中でバイオ燃料の採用が進んでいることが、市場成長の主な要因の一つとなっています。消費者の好みは、環境意識の高まりにより、石油ベースの燃料からバイオディーゼルや二酸化炭素排出量の少ないグリーンエネルギー燃料へと急速に移行しています。さらに、動物飼料の製造にUCOが広く採用されていることも、市場の成長に拍車をかけています。食品・飲料業界の著しい成長も、市場に明るい兆しをもたらしています。ファーストフードやその他の揚げ物の調理に使用される食用油は、工業プラントで加工され、さらにUCOとして利用されます。さらに、加工技術や製造技術の向上も、成長を促す要因となっています。製品メーカー各社は、高発熱量・低発火点の革新的なオゾン処理油を開発しています。また、UCOはバイオディーゼル生産用の微生物に炭素源として作用する発酵培地成分として広く利用されています。このほかにも、政府による有利な政策の実施や、広範な研究開発活動などの要因が、市場の成長に向けて後押しすると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の使用済み食用油市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、供給元と用途に基づき市場を分類しています。 供給元別の内訳 家庭用セクター 商業部門 アプリケーション別構成比。 バイオディーゼル 油脂化学品 飼料 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 ABP Food Group、Arrow Oils Ltd、Baker Commodities Inc、Brocklesby Limited、Grand Natural Inc、Greasecycle LLC、MBP Solutions Ltd、Oz Oils Pty Ltd、Valley Proteins Inc、Veolia Environment S.A. など主要企業のプロファイルと共に、業界の競争環境も調査しています。 本レポートで回答した主な質問 世界の使用済み食用油市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の使用済み食用油市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? 出所別の市場構成は? 用途別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々な段階とは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の使用済み食用油市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Used Cooking Oil Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Source 6.1 Household Sector 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Commercial Sector 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Biodiesel 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Oleo Chemicals 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Animal feed 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 United States 8.1.1.1 Market Trends 8.1.1.2 Market Forecast 8.1.2 Canada 8.1.2.1 Market Trends 8.1.2.2 Market Forecast 8.2 Asia-Pacific 8.2.1 China 8.2.1.1 Market Trends 8.2.1.2 Market Forecast 8.2.2 Japan 8.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2 Market Forecast 8.2.3 India 8.2.3.1 Market Trends 8.2.3.2 Market Forecast 8.2.4 South Korea 8.2.4.1 Market Trends 8.2.4.2 Market Forecast 8.2.5 Australia 8.2.5.1 Market Trends 8.2.5.2 Market Forecast 8.2.6 Indonesia 8.2.6.1 Market Trends 8.2.6.2 Market Forecast 8.2.7 Others 8.2.7.1 Market Trends 8.2.7.2 Market Forecast 8.3 Europe 8.3.1 Germany 8.3.1.1 Market Trends 8.3.1.2 Market Forecast 8.3.2 France 8.3.2.1 Market Trends 8.3.2.2 Market Forecast 8.3.3 United Kingdom 8.3.3.1 Market Trends 8.3.3.2 Market Forecast 8.3.4 Italy 8.3.4.1 Market Trends 8.3.4.2 Market Forecast 8.3.5 Spain 8.3.5.1 Market Trends 8.3.5.2 Market Forecast 8.3.6 Russia 8.3.6.1 Market Trends 8.3.6.2 Market Forecast 8.3.7 Others 8.3.7.1 Market Trends 8.3.7.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Brazil 8.4.1.1 Market Trends 8.4.1.2 Market Forecast 8.4.2 Mexico 8.4.2.1 Market Trends 8.4.2.2 Market Forecast 8.4.3 Others 8.4.3.1 Market Trends 8.4.3.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Breakup by Country 8.5.3 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Overview 9.2 Strengths 9.3 Weaknesses 9.4 Opportunities 9.5 Threats 10 Value Chain Analysis 11 Porters Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Competition 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 Price Analysis 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.3 Profiles of Key Players 13.3.1 ABP Food Group 13.3.1.1 Company Overview 13.3.1.2 Product Portfolio 13.3.2 Arrow Oils Ltd 13.3.2.1 Company Overview 13.3.2.2 Product Portfolio 13.3.3 Baker Commodities Inc. 13.3.3.1 Company Overview 13.3.3.2 Product Portfolio 13.3.4 Brocklesby Limited. 13.3.4.1 Company Overview 13.3.4.2 Product Portfolio 13.3.5 Grand Natural Inc. 13.3.5.1 Company Overview 13.3.5.2 Product Portfolio 13.3.6 Greasecycle LLC 13.3.6.1 Company Overview 13.3.6.2 Product Portfolio 13.3.7 MBP Solutions Ltd. 13.3.7.1 Company Overview 13.3.7.2 Product Portfolio 13.3.8 Oz Oils Pty Ltd 13.3.8.1 Company Overview 13.3.8.2 Product Portfolio 13.3.9 Valley Proteins Inc. 13.3.9.1 Company Overview 13.3.9.2 Product Portfolio 13.3.10 Veolia Environment S.A 13.3.10.1 Company Overview 13.3.10.2 Product Portfolio 13.3.10.3 Financials
SummaryThe global used cooking oil market reached a value of US$ 5.65 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 8.46 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Used Cooking Oil Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Source 6.1 Household Sector 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Commercial Sector 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Biodiesel 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Oleo Chemicals 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Animal feed 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 United States 8.1.1.1 Market Trends 8.1.1.2 Market Forecast 8.1.2 Canada 8.1.2.1 Market Trends 8.1.2.2 Market Forecast 8.2 Asia-Pacific 8.2.1 China 8.2.1.1 Market Trends 8.2.1.2 Market Forecast 8.2.2 Japan 8.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2 Market Forecast 8.2.3 India 8.2.3.1 Market Trends 8.2.3.2 Market Forecast 8.2.4 South Korea 8.2.4.1 Market Trends 8.2.4.2 Market Forecast 8.2.5 Australia 8.2.5.1 Market Trends 8.2.5.2 Market Forecast 8.2.6 Indonesia 8.2.6.1 Market Trends 8.2.6.2 Market Forecast 8.2.7 Others 8.2.7.1 Market Trends 8.2.7.2 Market Forecast 8.3 Europe 8.3.1 Germany 8.3.1.1 Market Trends 8.3.1.2 Market Forecast 8.3.2 France 8.3.2.1 Market Trends 8.3.2.2 Market Forecast 8.3.3 United Kingdom 8.3.3.1 Market Trends 8.3.3.2 Market Forecast 8.3.4 Italy 8.3.4.1 Market Trends 8.3.4.2 Market Forecast 8.3.5 Spain 8.3.5.1 Market Trends 8.3.5.2 Market Forecast 8.3.6 Russia 8.3.6.1 Market Trends 8.3.6.2 Market Forecast 8.3.7 Others 8.3.7.1 Market Trends 8.3.7.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Brazil 8.4.1.1 Market Trends 8.4.1.2 Market Forecast 8.4.2 Mexico 8.4.2.1 Market Trends 8.4.2.2 Market Forecast 8.4.3 Others 8.4.3.1 Market Trends 8.4.3.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Breakup by Country 8.5.3 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Overview 9.2 Strengths 9.3 Weaknesses 9.4 Opportunities 9.5 Threats 10 Value Chain Analysis 11 Porters Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Competition 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 Price Analysis 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.3 Profiles of Key Players 13.3.1 ABP Food Group 13.3.1.1 Company Overview 13.3.1.2 Product Portfolio 13.3.2 Arrow Oils Ltd 13.3.2.1 Company Overview 13.3.2.2 Product Portfolio 13.3.3 Baker Commodities Inc. 13.3.3.1 Company Overview 13.3.3.2 Product Portfolio 13.3.4 Brocklesby Limited. 13.3.4.1 Company Overview 13.3.4.2 Product Portfolio 13.3.5 Grand Natural Inc. 13.3.5.1 Company Overview 13.3.5.2 Product Portfolio 13.3.6 Greasecycle LLC 13.3.6.1 Company Overview 13.3.6.2 Product Portfolio 13.3.7 MBP Solutions Ltd. 13.3.7.1 Company Overview 13.3.7.2 Product Portfolio 13.3.8 Oz Oils Pty Ltd 13.3.8.1 Company Overview 13.3.8.2 Product Portfolio 13.3.9 Valley Proteins Inc. 13.3.9.1 Company Overview 13.3.9.2 Product Portfolio 13.3.10 Veolia Environment S.A 13.3.10.1 Company Overview 13.3.10.2 Product Portfolio 13.3.10.3 Financials
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よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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