装飾用ラミネート市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Decorative Laminates Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 装飾用ラミネートの世界市場は、2021年に417億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には543億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.39%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー装飾用ラミネートの世界市場は、2021年に417億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には543億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.39%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。装飾用ラミネートとは、家具の表面材や床材、壁材として使用される特殊なデザインのラミネートシートを指します。一般的に、このラミネートは、茶色のクラフト紙と装飾的な印刷パターンを熱と圧力でブレンドすることによって製造される。装飾用ラミネートは、その耐久性、費用対効果、長い貯蔵寿命、および改善された美的価値のアカウントでベニヤ、塗料、コーティングよりも好まれています。そのため、キャビネット、壁、家具、フローリングなどの装飾や保護に主に使用されている。 装飾用ラミネートの市場成長を牽引する重要な要因の一つとして、家庭の装飾に対する一人当たりの支出増に支えられた消費者の生活水準の向上が挙げられます。これに伴い、家庭のインテリアや企業のオフィス空間において、審美的に魅力的なデザインへの傾倒が高まっており、これもまた製品需要の活性化につながっています。最近では、組み立て式(RTA)フローリング、家具、キャビネットの需要が大幅に増加しており、これに伴い、装飾付きラミネートのニーズも世界中で高まっています。さらに、デザイン、色、テクスチャなどの広い可用性のために、ホテル、病院、ショッピングモール、空港、教育機関、および他の商業インフラストラクチャの装飾的なラミネートの需要が高まっています。また、体育館、コンベンションセンター、屋内スポーツクラブ、講堂などでの内装用品の利用が急増しており、市場の成長をさらに後押ししています。さらに、先進地域の住宅や商業施設では、改装やリモデリングが行われており、これが装飾用ラミネートの需要をさらに押し上げています。一方、新興国では急速な都市化とインフラ整備の進展により、近代的な住宅プロジェクトの建設が進み、装飾用ラミネートのようなハイエンドでプレミアムな製品の利用が促進されています。以上のような要因が、今後数年間にわたり、世界の化粧板市場の成長を後押ししていくものと思われます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の装飾用ラミネート市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、用途、最終用途、テクスチャー、価格、セクターに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 高圧ラミネート 低圧ラミネート アプリケーション別構成比。 家具・キャビネット フローリング ウォールパネル その他 エンドユーズ別構成比 非住宅用 住宅用 交通機関 テクスチャー別構成比 マット/スエード 光沢 価格別内訳 プレミアム 質量 セクター別構成比 組織的 未組織 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ アルゼンチン コロンビア チリ ペルー その他 中近東・アフリカ トルコ サウジアラビア イラン アラブ首長国連邦 その他 競合の状況 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとしてAbet Laminati S.p.A, Archidply, Century Laminates, Fletcher Building, FunderMax Gmbh, Greenlam Industries Limited, Merino Laminates Ltd., Omnova Solutions Inc, Panolam Industries International, Inc.、 Stylam Pvt.Ltd. および Wilsonart LLCなどがいます。本レポートで回答した主な質問 装飾用ラミネートの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域市場は? COVID-19は化粧板市場にどのような影響を与えたか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 用途別の市場構成は? 最終用途別の市場構成は? テクスチャー別の市場ブレークアップは? 価格設定に基づく市場のブレークアップは? 分野別の市場構成は? 加飾ラミネートの価格推移は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 市場の主要な推進要因と課題は何か? 装飾用ラミネートの世界市場の構造、主要プレイヤーは? 市場における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Decorative Laminates Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 High Pressure Laminates 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Low Pressure Laminates 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Furniture and Cabinets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Flooring 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Wall Panels 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End-Use 8.1 Non-Residential 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Residential 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Transportation 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Texture 9.1 Matte/ Suede 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Glossy 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Pricing 10.1 Mass 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Premium 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Sector 11.1 Organised 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Unorganised 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Region 12.1 North America 12.1.1 United States 12.1.1.1 Market Trends 12.1.1.2 Market Forecast 12.1.2 Canada 12.1.2.1 Market Trends 12.1.2.2 Market Forecast 12.2 Asia Pacific 12.2.1 China 12.2.1.1 Market Trends 12.2.1.2 Market Forecast 12.2.2 Japan 12.2.2.1 Market Trends 12.2.2.2 Market Forecast 12.2.3 India 12.2.3.1 Market Trends 12.2.3.2 Market Forecast 12.2.4 South Korea 12.2.4.1 Market Trends 12.2.4.2 Market Forecast 12.2.5 Australia 12.2.5.1 Market Trends 12.2.5.2 Market Forecast 12.2.6 Indonesia 12.2.6.1 Market Trends 12.2.6.2 Market Forecast 12.2.7 Others 12.2.7.1 Market Trends 12.2.7.2 Market Forecast 12.3 Europe 12.3.1 Germany 12.3.1.1 Market Trends 12.3.1.2 Market Forecast 12.3.2 France 12.3.2.1 Market Trends 12.3.2.2 Market Forecast 12.3.3 United Kingdom 12.3.3.1 Market Trends 12.3.3.2 Market Forecast 12.3.4 Italy 12.3.4.1 Market Trends 12.3.4.2 Market Forecast 12.3.5 Spain 12.3.5.1 Market Trends 12.3.5.2 Market Forecast 12.3.6 Russia 12.3.6.1 Market Trends 12.3.6.2 Market Forecast 12.3.7 Others 12.3.7.1 Market Trends 12.3.7.2 Market Forecast 12.4 Latin America 12.4.1 Brazil 12.4.1.1 Market Trends 12.4.1.2 Market Forecast 12.4.2 Mexico 12.4.2.1 Market Trends 12.4.2.2 Market Forecast 12.4.3 Argentina 12.4.3.1 Market Trends 12.4.3.2 Market Forecast 12.4.4 Colombia 12.4.4.1 Market Trends 12.4.4.2 Market Forecast 12.4.5 Chile 12.4.5.1 Market Trends 12.4.5.2 Market Forecast 12.4.6 Peru 12.4.6.1 Market Trends 12.4.6.2 Market Forecast 12.4.7 Others 12.4.7.1 Market Trends 12.4.7.2 Market Forecast 12.5 Middle East and Africa 12.5.1 Turkey 12.5.1.1 Market Trends 12.5.1.2 Market Forecast 12.5.2 Saudi Arabia 12.5.2.1 Market Trends 12.5.2.2 Market Forecast 12.5.3 Iran 12.5.3.1 Market Trends 12.5.3.2 Market Forecast 12.5.4 United Arab Emirates 12.5.4.1 Market Trends 12.5.4.2 Market Forecast 12.5.5 Others 12.5.5.1 Market Trends 12.5.5.2 Market Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Price Analysis 16.1 Key Price Indicators 16.2 Price Structure 16.3 Price Trends 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Abet Laminati S.p.A 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.1.3 Financials 17.3.1.4 SWOT Analysis 17.3.2 Archidply 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.2.4 SWOT Analysis 17.3.3 Century Laminates 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.3.3 Financials 17.3.3.4 SWOT Analysis 17.3.4 Fletcher Building 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 FunderMax Gmbh 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.5.3 Financials 17.3.5.4 SWOT Analysis 17.3.6 Greenlam Industries Limited 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.6.3 Financials 17.3.6.4 SWOT Analysis 17.3.7 Merino Laminates Ltd. 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.7.3 Financials 17.3.7.4 SWOT Analysis 17.3.8 Omnova Solutions Inc. 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.8.4 SWOT Analysis 17.3.9 Panolam Industries International, Inc. 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.9.3 Financials 17.3.9.4 SWOT Analysis 17.3.10 Stylam Pvt. Ltd. 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.10.3 Financials 17.3.10.4 SWOT Analysis 17.3.11 Wilsonart LLC. 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio 17.3.11.3 Financials 17.3.11.4 SWOT Analysis
SummaryThe global decorative laminates market reached a value of US$ 41.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 54.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.39% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Decorative Laminates Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 High Pressure Laminates 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Low Pressure Laminates 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Furniture and Cabinets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Flooring 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Wall Panels 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End-Use 8.1 Non-Residential 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Residential 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Transportation 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Texture 9.1 Matte/ Suede 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Glossy 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Pricing 10.1 Mass 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Premium 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Sector 11.1 Organised 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Unorganised 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Region 12.1 North America 12.1.1 United States 12.1.1.1 Market Trends 12.1.1.2 Market Forecast 12.1.2 Canada 12.1.2.1 Market Trends 12.1.2.2 Market Forecast 12.2 Asia Pacific 12.2.1 China 12.2.1.1 Market Trends 12.2.1.2 Market Forecast 12.2.2 Japan 12.2.2.1 Market Trends 12.2.2.2 Market Forecast 12.2.3 India 12.2.3.1 Market Trends 12.2.3.2 Market Forecast 12.2.4 South Korea 12.2.4.1 Market Trends 12.2.4.2 Market Forecast 12.2.5 Australia 12.2.5.1 Market Trends 12.2.5.2 Market Forecast 12.2.6 Indonesia 12.2.6.1 Market Trends 12.2.6.2 Market Forecast 12.2.7 Others 12.2.7.1 Market Trends 12.2.7.2 Market Forecast 12.3 Europe 12.3.1 Germany 12.3.1.1 Market Trends 12.3.1.2 Market Forecast 12.3.2 France 12.3.2.1 Market Trends 12.3.2.2 Market Forecast 12.3.3 United Kingdom 12.3.3.1 Market Trends 12.3.3.2 Market Forecast 12.3.4 Italy 12.3.4.1 Market Trends 12.3.4.2 Market Forecast 12.3.5 Spain 12.3.5.1 Market Trends 12.3.5.2 Market Forecast 12.3.6 Russia 12.3.6.1 Market Trends 12.3.6.2 Market Forecast 12.3.7 Others 12.3.7.1 Market Trends 12.3.7.2 Market Forecast 12.4 Latin America 12.4.1 Brazil 12.4.1.1 Market Trends 12.4.1.2 Market Forecast 12.4.2 Mexico 12.4.2.1 Market Trends 12.4.2.2 Market Forecast 12.4.3 Argentina 12.4.3.1 Market Trends 12.4.3.2 Market Forecast 12.4.4 Colombia 12.4.4.1 Market Trends 12.4.4.2 Market Forecast 12.4.5 Chile 12.4.5.1 Market Trends 12.4.5.2 Market Forecast 12.4.6 Peru 12.4.6.1 Market Trends 12.4.6.2 Market Forecast 12.4.7 Others 12.4.7.1 Market Trends 12.4.7.2 Market Forecast 12.5 Middle East and Africa 12.5.1 Turkey 12.5.1.1 Market Trends 12.5.1.2 Market Forecast 12.5.2 Saudi Arabia 12.5.2.1 Market Trends 12.5.2.2 Market Forecast 12.5.3 Iran 12.5.3.1 Market Trends 12.5.3.2 Market Forecast 12.5.4 United Arab Emirates 12.5.4.1 Market Trends 12.5.4.2 Market Forecast 12.5.5 Others 12.5.5.1 Market Trends 12.5.5.2 Market Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Price Analysis 16.1 Key Price Indicators 16.2 Price Structure 16.3 Price Trends 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Abet Laminati S.p.A 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.1.3 Financials 17.3.1.4 SWOT Analysis 17.3.2 Archidply 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.2.4 SWOT Analysis 17.3.3 Century Laminates 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.3.3 Financials 17.3.3.4 SWOT Analysis 17.3.4 Fletcher Building 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 FunderMax Gmbh 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.5.3 Financials 17.3.5.4 SWOT Analysis 17.3.6 Greenlam Industries Limited 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.6.3 Financials 17.3.6.4 SWOT Analysis 17.3.7 Merino Laminates Ltd. 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.7.3 Financials 17.3.7.4 SWOT Analysis 17.3.8 Omnova Solutions Inc. 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.8.4 SWOT Analysis 17.3.9 Panolam Industries International, Inc. 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.9.3 Financials 17.3.9.4 SWOT Analysis 17.3.10 Stylam Pvt. Ltd. 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.10.3 Financials 17.3.10.4 SWOT Analysis 17.3.11 Wilsonart LLC. 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio 17.3.11.3 Financials 17.3.11.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |