世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

装飾用ラミネート市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Decorative Laminates Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

装飾用ラミネートの世界市場は、2021年に417億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には543億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.39%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年2月12日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
147 英語

 

サマリー

装飾用ラミネートの世界市場は、2021年に417億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には543億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.39%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

装飾用ラミネートとは、家具の表面材や床材、壁材として使用される特殊なデザインのラミネートシートを指します。一般的に、このラミネートは、茶色のクラフト紙と装飾的な印刷パターンを熱と圧力でブレンドすることによって製造される。装飾用ラミネートは、その耐久性、費用対効果、長い貯蔵寿命、および改善された美的価値のアカウントでベニヤ、塗料、コーティングよりも好まれています。そのため、キャビネット、壁、家具、フローリングなどの装飾や保護に主に使用されている。

装飾用ラミネートの市場成長を牽引する重要な要因の一つとして、家庭の装飾に対する一人当たりの支出増に支えられた消費者の生活水準の向上が挙げられます。これに伴い、家庭のインテリアや企業のオフィス空間において、審美的に魅力的なデザインへの傾倒が高まっており、これもまた製品需要の活性化につながっています。最近では、組み立て式(RTA)フローリング、家具、キャビネットの需要が大幅に増加しており、これに伴い、装飾付きラミネートのニーズも世界中で高まっています。さらに、デザイン、色、テクスチャなどの広い可用性のために、ホテル、病院、ショッピングモール、空港、教育機関、および他の商業インフラストラクチャの装飾的なラミネートの需要が高まっています。また、体育館、コンベンションセンター、屋内スポーツクラブ、講堂などでの内装用品の利用が急増しており、市場の成長をさらに後押ししています。さらに、先進地域の住宅や商業施設では、改装やリモデリングが行われており、これが装飾用ラミネートの需要をさらに押し上げています。一方、新興国では急速な都市化とインフラ整備の進展により、近代的な住宅プロジェクトの建設が進み、装飾用ラミネートのようなハイエンドでプレミアムな製品の利用が促進されています。以上のような要因が、今後数年間にわたり、世界の化粧板市場の成長を後押ししていくものと思われます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界の装飾用ラミネート市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、用途、最終用途、テクスチャー、価格、セクターに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

高圧ラミネート
低圧ラミネート

アプリケーション別構成比。

家具・キャビネット
フローリング
ウォールパネル
その他

エンドユーズ別構成比

非住宅用
住宅用
交通機関

テクスチャー別構成比

マット/スエード
光沢

価格別内訳

プレミアム
質量

セクター別構成比

組織的
未組織

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋地域
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
アルゼンチン
コロンビア
チリ
ペルー
その他
中近東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
イラン
アラブ首長国連邦
その他

競合の状況

業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとしてAbet Laminati S.p.A, Archidply, Century Laminates, Fletcher Building, FunderMax Gmbh, Greenlam Industries Limited, Merino Laminates Ltd., Omnova Solutions Inc, Panolam Industries International, Inc.、 Stylam Pvt.Ltd. および Wilsonart LLCなどがいます。本レポートで回答した主な質問

装飾用ラミネートの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
主要な地域市場は?
COVID-19は化粧板市場にどのような影響を与えたか?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
用途別の市場構成は?
最終用途別の市場構成は?
テクスチャー別の市場ブレークアップは?
価格設定に基づく市場のブレークアップは?
分野別の市場構成は?
加飾ラミネートの価格推移は?
業界のバリューチェーンにおける各ステージとは?
市場の主要な推進要因と課題は何か?
装飾用ラミネートの世界市場の構造、主要プレイヤーは?
市場における競争の程度は?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Decorative Laminates Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 High Pressure Laminates
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Low Pressure Laminates
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Furniture and Cabinets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Flooring
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Wall Panels
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End-Use
8.1 Non-Residential
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Residential
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Transportation
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Texture
9.1 Matte/ Suede
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Glossy
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Pricing
10.1 Mass
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Premium
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Sector
11.1 Organised
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Unorganised
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Region
12.1 North America
12.1.1 United States
12.1.1.1 Market Trends
12.1.1.2 Market Forecast
12.1.2 Canada
12.1.2.1 Market Trends
12.1.2.2 Market Forecast
12.2 Asia Pacific
12.2.1 China
12.2.1.1 Market Trends
12.2.1.2 Market Forecast
12.2.2 Japan
12.2.2.1 Market Trends
12.2.2.2 Market Forecast
12.2.3 India
12.2.3.1 Market Trends
12.2.3.2 Market Forecast
12.2.4 South Korea
12.2.4.1 Market Trends
12.2.4.2 Market Forecast
12.2.5 Australia
12.2.5.1 Market Trends
12.2.5.2 Market Forecast
12.2.6 Indonesia
12.2.6.1 Market Trends
12.2.6.2 Market Forecast
12.2.7 Others
12.2.7.1 Market Trends
12.2.7.2 Market Forecast
12.3 Europe
12.3.1 Germany
12.3.1.1 Market Trends
12.3.1.2 Market Forecast
12.3.2 France
12.3.2.1 Market Trends
12.3.2.2 Market Forecast
12.3.3 United Kingdom
12.3.3.1 Market Trends
12.3.3.2 Market Forecast
12.3.4 Italy
12.3.4.1 Market Trends
12.3.4.2 Market Forecast
12.3.5 Spain
12.3.5.1 Market Trends
12.3.5.2 Market Forecast
12.3.6 Russia
12.3.6.1 Market Trends
12.3.6.2 Market Forecast
12.3.7 Others
12.3.7.1 Market Trends
12.3.7.2 Market Forecast
12.4 Latin America
12.4.1 Brazil
12.4.1.1 Market Trends
12.4.1.2 Market Forecast
12.4.2 Mexico
12.4.2.1 Market Trends
12.4.2.2 Market Forecast
12.4.3 Argentina
12.4.3.1 Market Trends
12.4.3.2 Market Forecast
12.4.4 Colombia
12.4.4.1 Market Trends
12.4.4.2 Market Forecast
12.4.5 Chile
12.4.5.1 Market Trends
12.4.5.2 Market Forecast
12.4.6 Peru
12.4.6.1 Market Trends
12.4.6.2 Market Forecast
12.4.7 Others
12.4.7.1 Market Trends
12.4.7.2 Market Forecast
12.5 Middle East and Africa
12.5.1 Turkey
12.5.1.1 Market Trends
12.5.1.2 Market Forecast
12.5.2 Saudi Arabia
12.5.2.1 Market Trends
12.5.2.2 Market Forecast
12.5.3 Iran
12.5.3.1 Market Trends
12.5.3.2 Market Forecast
12.5.4 United Arab Emirates
12.5.4.1 Market Trends
12.5.4.2 Market Forecast
12.5.5 Others
12.5.5.1 Market Trends
12.5.5.2 Market Forecast
13 SWOT Analysis
13.1 Overview
13.2 Strengths
13.3 Weaknesses
13.4 Opportunities
13.5 Threats
14 Value Chain Analysis
15 Porters Five Forces Analysis
15.1 Overview
15.2 Bargaining Power of Buyers
15.3 Bargaining Power of Suppliers
15.4 Degree of Competition
15.5 Threat of New Entrants
15.6 Threat of Substitutes
16 Price Analysis
16.1 Key Price Indicators
16.2 Price Structure
16.3 Price Trends
17 Competitive Landscape
17.1 Market Structure
17.2 Key Players
17.3 Profiles of Key Players
17.3.1 Abet Laminati S.p.A
17.3.1.1 Company Overview
17.3.1.2 Product Portfolio
17.3.1.3 Financials
17.3.1.4 SWOT Analysis
17.3.2 Archidply
17.3.2.1 Company Overview
17.3.2.2 Product Portfolio
17.3.2.3 Financials
17.3.2.4 SWOT Analysis
17.3.3 Century Laminates
17.3.3.1 Company Overview
17.3.3.2 Product Portfolio
17.3.3.3 Financials
17.3.3.4 SWOT Analysis
17.3.4 Fletcher Building
17.3.4.1 Company Overview
17.3.4.2 Product Portfolio
17.3.4.3 Financials
17.3.4.4 SWOT Analysis
17.3.5 FunderMax Gmbh
17.3.5.1 Company Overview
17.3.5.2 Product Portfolio
17.3.5.3 Financials
17.3.5.4 SWOT Analysis
17.3.6 Greenlam Industries Limited
17.3.6.1 Company Overview
17.3.6.2 Product Portfolio
17.3.6.3 Financials
17.3.6.4 SWOT Analysis
17.3.7 Merino Laminates Ltd.
17.3.7.1 Company Overview
17.3.7.2 Product Portfolio
17.3.7.3 Financials
17.3.7.4 SWOT Analysis
17.3.8 Omnova Solutions Inc.
17.3.8.1 Company Overview
17.3.8.2 Product Portfolio
17.3.8.3 Financials
17.3.8.4 SWOT Analysis
17.3.9 Panolam Industries International, Inc.
17.3.9.1 Company Overview
17.3.9.2 Product Portfolio
17.3.9.3 Financials
17.3.9.4 SWOT Analysis
17.3.10 Stylam Pvt. Ltd.
17.3.10.1 Company Overview
17.3.10.2 Product Portfolio
17.3.10.3 Financials
17.3.10.4 SWOT Analysis
17.3.11 Wilsonart LLC.
17.3.11.1 Company Overview
17.3.11.2 Product Portfolio
17.3.11.3 Financials
17.3.11.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global decorative laminates market reached a value of US$ 41.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 54.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.39% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Decorative laminates refer to specially designed laminated sheets that are used as furniture surface materials, flooring, or wall paneling. Generally, the laminates are manufactured by blending brown kraft papers with decorative printed patterns using heat and pressure. Decorative laminates are preferred over veneers, paints, and coatings on account of their durability, cost-effectiveness, long shelf-life, and improved aesthetic value. Owing to this, they are majorly used for decorating and protecting cabinets, walls, furniture, flooring, etc.

The rising consumer living standards supported by their increasing per capita expenditure on home decor is one of the key factors driving the market growth for decorative laminates. In line with this, there is a growing inclination towards aesthetically appealing designs in home interiors and corporate office spaces, which is also catalyzing the product demand. Recently the demand for ready-to-assemble (RTA) flooring, furniture and cabinets have witnessed a significant rise, owing to which the need for decorated laminates is also increasing across the globe. Additionally, there is a rising demand for decorative laminates in hotels, hospitals, shopping malls, airports, educational institutions, and other commercial infrastructures owing to the wide availability of designs, colors, textures, etc. Apart from this, the rapid utilization of decorative interior products in gymnasiums, convention centers, indoor sports clubs, auditoriums, etc., further fuels the market growth. Moreover, several refurbishment and remodeling activities in residential and commercial sectors of the developed regions have further propelled the demand for decorative laminates. On the other hand, rapid urbanization and rising infrastructural developments, across the emerging economies have led to the construction of modern housing projects, thereby encouraging the use of high-end and premium products, such as decorative laminates. The above-mentioned factors will continue to fuel the growth of the global decorative laminates market in the coming years.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global decorative laminates market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, application, end-use, texture, pricing and sector.

Breakup by Product Type:

High Pressure Laminates
Low Pressure Laminates

Breakup by Application:

Furniture and Cabinets
Flooring
Wall Panels
Others

Breakup by End-Use:

Non-Residential
Residential
Transportation

Breakup by Texture

Matte/Suede
Glossy

Breakup by Pricing

Premium
Mass

Breakup by Sector

Organised
Unorganised

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Argentina
Colombia
Chile
Peru
Others
Middle East and Africa
Turkey
Saudi Arabia
Iran
United Arab Emirates
Others

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being Abet Laminati S.p.A, Archidply, Century Laminates, Fletcher Building, FunderMax Gmbh, Greenlam Industries Limited, Merino Laminates Ltd., Omnova Solutions Inc., Panolam Industries International, Inc., Stylam Pvt. Ltd. and Wilsonart LLC. Key Questions Answered in This Report:

How has the global decorative laminates market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets?
What has been the impact of COVID-19 on the decorative laminates market?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the end-use?
What is the breakup of the market based on the texture?
What is the breakup of the market based on the pricing?
What is the breakup of the market based on the sector?
What are the price trends of decorative laminates?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the market?
What is the structure of the global decorative laminates market and who are the key players?
What is the degree of competition in the market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Decorative Laminates Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 High Pressure Laminates
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Low Pressure Laminates
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Furniture and Cabinets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Flooring
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Wall Panels
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End-Use
8.1 Non-Residential
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Residential
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Transportation
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Texture
9.1 Matte/ Suede
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Glossy
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Pricing
10.1 Mass
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Premium
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Sector
11.1 Organised
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Unorganised
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Region
12.1 North America
12.1.1 United States
12.1.1.1 Market Trends
12.1.1.2 Market Forecast
12.1.2 Canada
12.1.2.1 Market Trends
12.1.2.2 Market Forecast
12.2 Asia Pacific
12.2.1 China
12.2.1.1 Market Trends
12.2.1.2 Market Forecast
12.2.2 Japan
12.2.2.1 Market Trends
12.2.2.2 Market Forecast
12.2.3 India
12.2.3.1 Market Trends
12.2.3.2 Market Forecast
12.2.4 South Korea
12.2.4.1 Market Trends
12.2.4.2 Market Forecast
12.2.5 Australia
12.2.5.1 Market Trends
12.2.5.2 Market Forecast
12.2.6 Indonesia
12.2.6.1 Market Trends
12.2.6.2 Market Forecast
12.2.7 Others
12.2.7.1 Market Trends
12.2.7.2 Market Forecast
12.3 Europe
12.3.1 Germany
12.3.1.1 Market Trends
12.3.1.2 Market Forecast
12.3.2 France
12.3.2.1 Market Trends
12.3.2.2 Market Forecast
12.3.3 United Kingdom
12.3.3.1 Market Trends
12.3.3.2 Market Forecast
12.3.4 Italy
12.3.4.1 Market Trends
12.3.4.2 Market Forecast
12.3.5 Spain
12.3.5.1 Market Trends
12.3.5.2 Market Forecast
12.3.6 Russia
12.3.6.1 Market Trends
12.3.6.2 Market Forecast
12.3.7 Others
12.3.7.1 Market Trends
12.3.7.2 Market Forecast
12.4 Latin America
12.4.1 Brazil
12.4.1.1 Market Trends
12.4.1.2 Market Forecast
12.4.2 Mexico
12.4.2.1 Market Trends
12.4.2.2 Market Forecast
12.4.3 Argentina
12.4.3.1 Market Trends
12.4.3.2 Market Forecast
12.4.4 Colombia
12.4.4.1 Market Trends
12.4.4.2 Market Forecast
12.4.5 Chile
12.4.5.1 Market Trends
12.4.5.2 Market Forecast
12.4.6 Peru
12.4.6.1 Market Trends
12.4.6.2 Market Forecast
12.4.7 Others
12.4.7.1 Market Trends
12.4.7.2 Market Forecast
12.5 Middle East and Africa
12.5.1 Turkey
12.5.1.1 Market Trends
12.5.1.2 Market Forecast
12.5.2 Saudi Arabia
12.5.2.1 Market Trends
12.5.2.2 Market Forecast
12.5.3 Iran
12.5.3.1 Market Trends
12.5.3.2 Market Forecast
12.5.4 United Arab Emirates
12.5.4.1 Market Trends
12.5.4.2 Market Forecast
12.5.5 Others
12.5.5.1 Market Trends
12.5.5.2 Market Forecast
13 SWOT Analysis
13.1 Overview
13.2 Strengths
13.3 Weaknesses
13.4 Opportunities
13.5 Threats
14 Value Chain Analysis
15 Porters Five Forces Analysis
15.1 Overview
15.2 Bargaining Power of Buyers
15.3 Bargaining Power of Suppliers
15.4 Degree of Competition
15.5 Threat of New Entrants
15.6 Threat of Substitutes
16 Price Analysis
16.1 Key Price Indicators
16.2 Price Structure
16.3 Price Trends
17 Competitive Landscape
17.1 Market Structure
17.2 Key Players
17.3 Profiles of Key Players
17.3.1 Abet Laminati S.p.A
17.3.1.1 Company Overview
17.3.1.2 Product Portfolio
17.3.1.3 Financials
17.3.1.4 SWOT Analysis
17.3.2 Archidply
17.3.2.1 Company Overview
17.3.2.2 Product Portfolio
17.3.2.3 Financials
17.3.2.4 SWOT Analysis
17.3.3 Century Laminates
17.3.3.1 Company Overview
17.3.3.2 Product Portfolio
17.3.3.3 Financials
17.3.3.4 SWOT Analysis
17.3.4 Fletcher Building
17.3.4.1 Company Overview
17.3.4.2 Product Portfolio
17.3.4.3 Financials
17.3.4.4 SWOT Analysis
17.3.5 FunderMax Gmbh
17.3.5.1 Company Overview
17.3.5.2 Product Portfolio
17.3.5.3 Financials
17.3.5.4 SWOT Analysis
17.3.6 Greenlam Industries Limited
17.3.6.1 Company Overview
17.3.6.2 Product Portfolio
17.3.6.3 Financials
17.3.6.4 SWOT Analysis
17.3.7 Merino Laminates Ltd.
17.3.7.1 Company Overview
17.3.7.2 Product Portfolio
17.3.7.3 Financials
17.3.7.4 SWOT Analysis
17.3.8 Omnova Solutions Inc.
17.3.8.1 Company Overview
17.3.8.2 Product Portfolio
17.3.8.3 Financials
17.3.8.4 SWOT Analysis
17.3.9 Panolam Industries International, Inc.
17.3.9.1 Company Overview
17.3.9.2 Product Portfolio
17.3.9.3 Financials
17.3.9.4 SWOT Analysis
17.3.10 Stylam Pvt. Ltd.
17.3.10.1 Company Overview
17.3.10.2 Product Portfolio
17.3.10.3 Financials
17.3.10.4 SWOT Analysis
17.3.11 Wilsonart LLC.
17.3.11.1 Company Overview
17.3.11.2 Product Portfolio
17.3.11.3 Financials
17.3.11.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/27 10:26

153.88 円

161.83 円

196.22 円

ページTOPに戻る