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サンケア製品市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Sun Care Products Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

サンケア製品の世界市場は、2021年に114億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には176億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR7.3%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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サマリー

サンケア製品の世界市場は、2021年に114億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には176億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR7.3%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

サンケア製品は、有害な紫外線(UVAとUVB)から肌を守るために使用されます。老化の初期症状、日焼け、日焼け、シワ、小ジワ、色素沈着など、継続的な日焼けによるダメージに対抗するためのものです。これらの製品は、ベンゾフェノンやアボベンゾンなどの成分を使用して作られており、バリアを作って紫外線が肌に害を与えるのを防ぎます。サンケア製品の効果は、SPF(Sun Protection Factor:紫外線防御指数)によって決まります。

紫外線にさらされることで発生するメラノーマや非メラノーマの皮膚がんの多発が、市場を牽引する重要な要因となっています。このほか、サンケア製品には、老化の兆候などスキンケアに関連する問題にも対応できるような要素が盛り込まれています。大衆の間で若々しさを保つための不屈の衝動は、アンチエイジングだけでなく、日焼け止めソリューションを提供することにより、皮膚細胞の全体的な補充を誇る製品に向かってそれらを傾けています。さらに、環境にやさしく副作用の心配がないことから、オーガニックや天然成分を配合した製品も増えています。また、多様な香り、速乾性、グリッターやマット仕上げなどの利点を備えた付加価値製品の発売も、消費者を惹きつけています。その他、オンラインショップやマルチブランドショップなどによる入手のしやすさや幅広い流通、可処分所得の増加、これらの製品のメリットに関する認知度の向上、いくつかの大手メーカーによる積極的なプロモーション活動などが市場成長の要因として挙げられます。

主な市場細分化

IMARC Groupでは、サンケア製品の世界市場におけるサブセグメントごとの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、製品形態、性別、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

日焼け止め製品
アフターサン製品
セルフタンニング製品

製品形態別構成比。

クリーム
ジェル
化粧水
拭き取り
スプレー
その他

男女別構成比。

女性
男性
ユニセックス

流通チャネル別構成比。

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
専門店
薬局・薬店
オンラインストア
その他

地域別構成比

北米
ヨーロッパ
アジア太平洋地域
中近東・アフリカ
ラテンアメリカ

競合の状況。

また、主要企業として、ジョンソン・エンド・ジョンソン、ロレアル、レブロン、ユニリーバ、資生堂、エスティローダー、バイヤスドルフ、エイボンプロダクト、クラランスグループ、プロクター&ギャンブル、コティ、ロータスハーバル、アムウェイ、エッジウェルパーソナルケアなどの競合状況も分析されています。本レポートで回答した主な質問

サンケア製品の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
サンケア製品の世界市場における主要な地域市場はどこか?
COVID-19は世界のサンケア製品産業にどのような影響を与えたか?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
製品形態に基づく市場の内訳は?
性別による市場のブレークアップは?
流通チャネル別の市場構成は?
世界のサンケア製品産業のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
サンケア製品の世界市場における主要な推進要因と課題とは?
世界のサンケア製品産業の構造と主要プレイヤーは?
世界のサンケア製品産業における競争の度合いとは?
サンケア製品業界の利益率は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Sun Care Products Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Product Form
5.6 Market Breakup by Gender
5.7 Market Breakup by Distribution Channel
5.8 Market Breakup by Region
5.9 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Sun Protection Products
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 After-Sun Products
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Self-Tanning Products
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Product Form
7.1 Cream
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Gel
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Lotion
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Wipes
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Spray
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Others
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Gender
8.1 Female
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Male
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Unisex
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Specialty Retailers
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Pharmacies and Drug Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Online Stores
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Europe
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Asia Pacific
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Middle East and Africa
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Latin America
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
14.1 Key Price Indicators
14.2 Price Structure
14.3 Margin Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Johnson & Johnson
15.3.2 L’Oreal
15.3.3 Revlon
15.3.4 Unilever
15.3.5 Shiseido
15.3.6 Estee Lauder
15.3.7 Beiersdorf
15.3.8 Avon Products
15.3.9 Clarins Group
15.3.10 Proctor & Gamble
15.3.11 Coty
15.3.12 Lotus Herbals
15.3.13 Amway
15.3.14 Edgewell Personal Care

 

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Summary

The global sun care products market reached a value of US$ 11.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 17.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.3% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Sun care products are used on the skin for protection against harmful ultraviolet (UVA and UVB) rays. They counter the damaging effects of continuous sun exposure such as early signs of aging, tanning, sunburn, wrinkles, fine lines and pigmentation. These products are made by using ingredients, such as benzophenone and avobenzone, that create a barrier and prevent the UV rays from harming the skin. The efficiency of a sun care product depends upon its Sun Protection Factor (SPF), a scientific measure that correlates to how long the user can stay in the sun without sustaining any serious damage to the skin.

The frequent occurrence of melanoma and non-melanoma skin cancer caused by exposure to UV radiations is the key factor driving the market. In addition to this, various sun care products also incorporate elements which cater to other related skin care issues such as the signs of aging. An indomitable urge to retain youthfulness among the masses has inclined them toward products which boast of an overall replenishment of the skin cells by providing anti-aging as well as sun protection solutions. Moreover, the incorporation of organic and natural ingredients in these products is increasing as these ingredients are eco-friendly and have no side-effects. Also, the launch of value-added products with benefits such as diversified fragrances, rapid-drying effects, and glitter and matte-finish is also attracting consumers. Other factors contributing to the market growth include easy accessibility and wide distribution through online retailers and multi-brand stores, rising disposable income and awareness about the benefits of these products, along with aggressive promotional activities by several leading manufacturers.

Key Market Segmentation:

IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global sun care products market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, product form, gender and distribution channel.

Breakup by Product Type:

Sun Protection Products
After-Sun Products
Self-Tanning Products

Breakup by Product Form:

Cream
Gel
Lotion
Wipes
Spray
Others

Breakup by Gender:

Female
Male
Unisex

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Specialty Retailers
Pharmacies and Drug Stores
Online Stores
Others

Breakup by Region:

North America
Europe
Asia Pacific
Middle East and Africa
Latin America

Competitive Landscape:

The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Johnson & Johnson, L’Oreal, Revlon, Unilever, Shiseido, Estee Lauder, Beiersdorf, Avon Products, Clarins Group, Proctor & Gamble, Coty, Lotus Herbals, Amway, Edgewell Personal Care, etc. Key Questions Answered in This Report:

How has the global sun care products market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets in the global sun care products industry?
What has been the impact of COVID-19 on the global sun care products industry?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the product form?
What is the breakup of the market based on the gender?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the global sun care products industry?
What are the key driving factors and challenges in the global sun care products industry?
What is the structure of the global sun care products industry and who are the key players?
What is the degree of competition in the global sun care products industry?
What are the profit margins in the sun care products industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Sun Care Products Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Product Form
5.6 Market Breakup by Gender
5.7 Market Breakup by Distribution Channel
5.8 Market Breakup by Region
5.9 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Sun Protection Products
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 After-Sun Products
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Self-Tanning Products
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Product Form
7.1 Cream
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Gel
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Lotion
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Wipes
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Spray
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Others
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Gender
8.1 Female
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Male
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Unisex
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Specialty Retailers
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Pharmacies and Drug Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Online Stores
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Europe
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Asia Pacific
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Middle East and Africa
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Latin America
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
14.1 Key Price Indicators
14.2 Price Structure
14.3 Margin Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Johnson & Johnson
15.3.2 L’Oreal
15.3.3 Revlon
15.3.4 Unilever
15.3.5 Shiseido
15.3.6 Estee Lauder
15.3.7 Beiersdorf
15.3.8 Avon Products
15.3.9 Clarins Group
15.3.10 Proctor & Gamble
15.3.11 Coty
15.3.12 Lotus Herbals
15.3.13 Amway
15.3.14 Edgewell Personal Care

 

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