サンケア製品市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Sun Care Products Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 サンケア製品の世界市場は、2021年に114億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には176億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR7.3%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮... もっと見る
下記、日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーサンケア製品の世界市場は、2021年に114億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には176億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR7.3%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。サンケア製品は、有害な紫外線(UVAとUVB)から肌を守るために使用されます。老化の初期症状、日焼け、日焼け、シワ、小ジワ、色素沈着など、継続的な日焼けによるダメージに対抗するためのものです。これらの製品は、ベンゾフェノンやアボベンゾンなどの成分を使用して作られており、バリアを作って紫外線が肌に害を与えるのを防ぎます。サンケア製品の効果は、SPF(Sun Protection Factor:紫外線防御指数)によって決まります。 紫外線にさらされることで発生するメラノーマや非メラノーマの皮膚がんの多発が、市場を牽引する重要な要因となっています。このほか、サンケア製品には、老化の兆候などスキンケアに関連する問題にも対応できるような要素が盛り込まれています。大衆の間で若々しさを保つための不屈の衝動は、アンチエイジングだけでなく、日焼け止めソリューションを提供することにより、皮膚細胞の全体的な補充を誇る製品に向かってそれらを傾けています。さらに、環境にやさしく副作用の心配がないことから、オーガニックや天然成分を配合した製品も増えています。また、多様な香り、速乾性、グリッターやマット仕上げなどの利点を備えた付加価値製品の発売も、消費者を惹きつけています。その他、オンラインショップやマルチブランドショップなどによる入手のしやすさや幅広い流通、可処分所得の増加、これらの製品のメリットに関する認知度の向上、いくつかの大手メーカーによる積極的なプロモーション活動などが市場成長の要因として挙げられます。 主な市場細分化 IMARC Groupでは、サンケア製品の世界市場におけるサブセグメントごとの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、製品形態、性別、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 日焼け止め製品 アフターサン製品 セルフタンニング製品 製品形態別構成比。 クリーム ジェル 化粧水 拭き取り スプレー その他 男女別構成比。 女性 男性 ユニセックス 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店 薬局・薬店 オンラインストア その他 地域別構成比 北米 ヨーロッパ アジア太平洋地域 中近東・アフリカ ラテンアメリカ 競合の状況。 また、主要企業として、ジョンソン・エンド・ジョンソン、ロレアル、レブロン、ユニリーバ、資生堂、エスティローダー、バイヤスドルフ、エイボンプロダクト、クラランスグループ、プロクター&ギャンブル、コティ、ロータスハーバル、アムウェイ、エッジウェルパーソナルケアなどの競合状況も分析されています。本レポートで回答した主な質問 サンケア製品の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? サンケア製品の世界市場における主要な地域市場はどこか? COVID-19は世界のサンケア製品産業にどのような影響を与えたか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 製品形態に基づく市場の内訳は? 性別による市場のブレークアップは? 流通チャネル別の市場構成は? 世界のサンケア製品産業のバリューチェーンにおける様々な段階とは? サンケア製品の世界市場における主要な推進要因と課題とは? 世界のサンケア製品産業の構造と主要プレイヤーは? 世界のサンケア製品産業における競争の度合いとは? サンケア製品業界の利益率は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Sun Care Products Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Product Form 5.6 Market Breakup by Gender 5.7 Market Breakup by Distribution Channel 5.8 Market Breakup by Region 5.9 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Sun Protection Products 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 After-Sun Products 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Self-Tanning Products 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product Form 7.1 Cream 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Gel 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Lotion 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Wipes 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Spray 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Gender 8.1 Female 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Male 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Unisex 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialty Retailers 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Pharmacies and Drug Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Stores 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Europe 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Asia Pacific 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Middle East and Africa 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Latin America 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 14.1 Key Price Indicators 14.2 Price Structure 14.3 Margin Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Johnson & Johnson 15.3.2 L’Oreal 15.3.3 Revlon 15.3.4 Unilever 15.3.5 Shiseido 15.3.6 Estee Lauder 15.3.7 Beiersdorf 15.3.8 Avon Products 15.3.9 Clarins Group 15.3.10 Proctor & Gamble 15.3.11 Coty 15.3.12 Lotus Herbals 15.3.13 Amway 15.3.14 Edgewell Personal Care
SummaryThe global sun care products market reached a value of US$ 11.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 17.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.3% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Sun Care Products Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Product Form 5.6 Market Breakup by Gender 5.7 Market Breakup by Distribution Channel 5.8 Market Breakup by Region 5.9 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Sun Protection Products 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 After-Sun Products 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Self-Tanning Products 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product Form 7.1 Cream 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Gel 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Lotion 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Wipes 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Spray 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Gender 8.1 Female 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Male 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Unisex 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialty Retailers 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Pharmacies and Drug Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Stores 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Europe 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Asia Pacific 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Middle East and Africa 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Latin America 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 14.1 Key Price Indicators 14.2 Price Structure 14.3 Margin Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Johnson & Johnson 15.3.2 L’Oreal 15.3.3 Revlon 15.3.4 Unilever 15.3.5 Shiseido 15.3.6 Estee Lauder 15.3.7 Beiersdorf 15.3.8 Avon Products 15.3.9 Clarins Group 15.3.10 Proctor & Gamble 15.3.11 Coty 15.3.12 Lotus Herbals 15.3.13 Amway 15.3.14 Edgewell Personal Care
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療/ヘルスケア)の最新刊レポートIMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(care products)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |