世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場、製品タイプ別(スキンケア、バス・シャワー製品、カラー化粧品、香水・デオドラント)、流通チャネル別(マルチブランド小売店、オンラインチャネル、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、その他)、地域別、競争、予測&機会、2027年


Saudi Arabia Organic Personal Care Products Market, By Product Type (Skin Care, Bath and Shower Products, Color Cosmetic Products and Perfumes & Deodorants), By Distribution Channel (Multi Branded Retail Stores, Online Channels, Supermarkets/Hypermarkets & Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2027

サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場は、予測期間中に目覚しいCAGRを記録すると予想されています。この市場の成長は、化学物質を含んだ合成のパーソナルケア製品や美容製品に対する消費者の意識... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年3月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
70 英語

 

サマリー

サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場は、予測期間中に目覚しいCAGRを記録すると予想されています。この市場の成長は、化学物質を含んだ合成のパーソナルケア製品や美容製品に対する消費者の意識の高まりと、同国におけるオーガニック製品やハーブ製品の導入に起因していると思われます。また、電子商取引チャネルやオーガニック化粧品美容ブランドの浸透により、オーガニックパーソナルケア製品を手頃な価格で入手できるようになったことも、サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場の成長に寄与しています。若い世代は、常に身だしなみを整え、見栄えを良くしたいと望んでいるため、美観を高めるためにパーソナルケア製品を採用するケースが増えており、これが今後数年間でサウジアラビアのパーソナルケア製品市場をさらに押し上げると予想されます。また、人口の可処分所得の増加や高級ブランドの市場参入が、サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場の成長をさらに加速しています。ブランドは製品の幅を広げ、デジタル販売チャネルやソーシャルメディアマーケティングの開発に多額の投資を行っているため、今後数年間はオーガニックパーソナルケア製品の売上を促進すると予測されます。さらに、環境と持続可能性に関する意識の高まりや環境悪化への懸念の高まりにより、環境に悪影響を与え動植物に悪影響を及ぼす毒素、パラベン、フタル酸エステルなどの有害化学物質を含まないことから、オーガニックパーソナルケア製品の需要が加速しています。
サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場は、製品タイプ、流通チャネル、競合環境、地域分布によって区分されます。製品タイプに基づき、市場はさらにスキンケア、バス&シャワー製品、カラー化粧品、香水&デオドラントに分けられます。スキンケア分野は、肌トラブルに対する消費者の懸念の高まりと、男性人口によるスキンケア製品の採用が拡大していることから、サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場を支配すると予想されます。
Amara Halal Cosmetics、Clara International Beauty Group、FX Cosmetics、INIKA、Miracle Halal Mineralz Ltd, OnePure, LLC, Saaf Skincare, Samina Pure Minerals Makeup Ltd., The Halal Cosmetics Company, Wardah Cosmetics, Cigalah Group, Procter & Gamble KSA, Unilever Saudi Arabia, Reckitt Benckiser (Arabia) FZE, Colgate-Palmolive Arabia Ltd. が、サウジアラビアオーガニックパーソナルケア製品の主要企業として名を連ねている。パーソナルケア製品市場の新規および既存市場プレーヤーは、注入する成分や使用する包装材などの面で、持続可能性への取り組みの改善に重点を置くよう強化しています。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2017年~2020年
基準年:2021年
推定年:2022年
予測期間:2023年~2027年
調査の目的
- サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場の2017年から2021年までの市場規模の過去成長を分析すること。
- サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場の2022年から2027年までの市場規模および2027年までの成長率を予測・推計すること。
- サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場を製品タイプ、流通経路、競合環境、地域分布に基づいて分類・予測する。
- サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場における支配的な地域やセグメントを特定すること。
- サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場の促進要因と課題を特定する。
- サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場における事業拡大、新製品発売、M&Aなどの競争力のある開発を調査する。
- サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場で事業展開している主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
- サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場で市場企業が採用する主要な持続可能な戦略を特定すること。
TechSci Research社は、この調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。最初に、TechSci Researchは全国のメーカー、サプライヤーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査を実施しました。インタビューしながら、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全国のメーカー、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析した。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップアプローチを用いてサウジアラビアの有機パーソナルケア製品市場の市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプや用途の履歴データの分析を通じて外部で検証しました。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- 有機パーソナルケア製品メーカー、エンドユーザー、その他の関係者
- 製品の流通業者および供給業者、その他の関係者
- オーガニックパーソナルケア製品に関連する組織、フォーラム、アライアンス
- 市場調査会社、コンサルティング会社
本調査は、メーカー、サプライヤー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに、投資の戦略立案や市場機会の活用を可能にする上で有用である。
レポートの範囲
本レポートでは、サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場:製品タイプ別
o スキンケア
o バス・シャワー製品
o カラー化粧品
o 香水とデオドラント
- サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場:流通経路別
o マルチブランド小売店
o オンラインチャンネル
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o その他
- サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場:地域別
o 西部
o 東部
o 北部・中部
o 南部
競合他社の状況
企業プロファイル。サウジアラビアのオーガニックパーソナルケア製品市場における主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業特有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加的な市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社)。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Voice of Customer
5. Impact of COVID -19 on Saudi Arabia Organic Personal Care Products Market
6. Saudi Arabia Organic Personal Care Products Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Skin Care, Bath and Shower Products, Color Cosmetic Products and Perfumes & Deodorants)
6.2.2. By Distribution Channel (Multi Branded Retail Stores, Online Channels, Supermarkets/Hypermarkets & Others)
6.2.3. By Region (Northern & Central, Southern, Eastern, Western)
6.2.4. By Company (2021)
6.3. Market Map
7. Saudi Arabia Skin Care Organic Products Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Distribution Channel
8. Saudi Arabia Bath & Shower Organic Products Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Distribution Channel
9. Saudi Arabia Color Cosmetic Organic Products Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Distribution Channel
10. Saudi Arabia Organic Perfume & Deodorant Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends and Developments
13. Policy & Regulatory Landscape
14. Saudi Arabia Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. Amara Halal Cosmetics
15.1.2. Clara International Beauty Group
15.1.3. FX Cosmetics
15.1.4. INIKA
15.1.5. Miracle Halal Mineralz Ltd
15.1.6. OnePure, LLC
15.1.7. Saaf Skincare
15.1.8. Samina Pure Minerals Makeup Ltd.
15.1.9. The Halal Cosmetics Company
15.1.10. Wardah Cosmetics
15.1.11. Cigalah Group
15.1.12. Procter & Gamble KSA
15.1.13. Unilever Saudi Arabia
15.1.14. Reckitt Benckiser (Arabia) FZE (RB)
15.1.15. Colgate-Palmolive Arabia Ltd.
16. Strategic Recommendations

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Saudi Arabia organic personal care products market is expected to register an impressive CAGR during the forecast period. The market growth can be attributed to the increasing consumer awareness about chemically laden and synthetic personal care and beauty products and the introduction of organic and herbal products in the country. Besides, increasing penetration of e-commerce channels and organic cosmetic beauty brands have improved accessibility to organic personal care products at affordable rates, which is contributing to the growth of Saudi Arabia organic personal care products market. The young population desires to look well-groomed and presentable at all times, and thus they are increasingly adopting personal care products to enhance their aesthetics, which is further expected to drive the Saudi Arabia personal care products market in the upcoming years. Besides, the increasing disposable income of the population and entry of premium luxury brands into the market are further accelerating the growth of Saudi Arabia organic personal care products market. Brands are expanding their product range and heavily investing in the development of digital sales channels and social media marketing, which is projected to drive the sales of organic personal care products in the upcoming years. Moreover, growing awareness about the environment and sustainability and increasing concern for environmental degradation are accelerating the demand for organic personal care products since they are free of toxins, parabens, phthalates, or other toxic chemicals that harm the environment and cause adverse effects to flora and fauna.
The Saudi Arabia organic personal care products market is segmented by product type, distribution channel, competitional landscape, and regional distribution. Based on product type, the market is further divided into skin care, bath and shower products, color cosmetic products, and perfumes & deodorants. The skincare subsegment is anticipated to dominate the Saudi Arabia organic personal care product market on account of increasing consumer concerns regarding skin troubles and the growing adoption of skincare products by the male population.
Amara Halal Cosmetics, Clara International Beauty Group, FX Cosmetics, INIKA, Miracle Halal Mineralz Ltd, OnePure, LLC, Saaf Skincare, Samina Pure Minerals Makeup Ltd., The Halal Cosmetics Company, Wardah Cosmetics, Cigalah Group, Procter & Gamble KSA, Unilever Saudi Arabia, Reckitt Benckiser (Arabia) FZE, Colgate-Palmolive Arabia Ltd. are the major players in the Saudi Arabia organic personal care products market. New and established market players in the personal care products market are enhancing focus on improving their sustainability efforts in terms of ingredients infused, packaging material used, etc.
Years considered for this report:
Historical Years: 2017-2020
Base Year: 2021
Estimated Year: 2022
Forecast Period: 2023-2027
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth of the market size of Saudi Arabia organic personal care products market from 2017 to 2021.
• To estimate and forecast the market size of Saudi Arabia organic personal care products market from 2022 to 2027 and growth rate until 2027.
• To classify and forecast Saudi Arabia organic personal care products market based on product type, distribution channel, competitional landscape, and regional distribution.
• To identify dominant region or segment in the Saudi Arabia organic personal care products market.
• To identify drivers and challenges for Saudi Arabia organic personal care products market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in Saudi Arabia organic personal care products market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in Saudi Arabia organic personal care products market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in Saudi Arabia organic personal care products market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers, suppliers across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufactures which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufactures, distribution channels and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of Saudi Arabia organic personal care products market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Organic personal care products manufacturers, end users, and other stakeholders
• Distributors and suppliers of the products and other stakeholders
• Organizations, forums, and alliances related to organic personal care products
• Market research and consulting firms
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, Saudi Arabia organic personal care products market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Saudi Arabia Organic Personal Care Products Market, By Product Type:
o Skin Care
o Bath and Shower Products
o Color Cosmetic Products
o Perfumes & Deodorants
• Saudi Arabia Organic Personal Care Products Market, By Distribution Channel:
o Multi Branded Retail Stores
o Online Channels
o Supermarkets/ Hypermarkets
o Others
• Saudi Arabia Organic Personal Care Products Market, By Region:
o Western
o Eastern
o Northern & Central
o Southern
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Saudi Arabia organic personal care products market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Voice of Customer
5. Impact of COVID -19 on Saudi Arabia Organic Personal Care Products Market
6. Saudi Arabia Organic Personal Care Products Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Skin Care, Bath and Shower Products, Color Cosmetic Products and Perfumes & Deodorants)
6.2.2. By Distribution Channel (Multi Branded Retail Stores, Online Channels, Supermarkets/Hypermarkets & Others)
6.2.3. By Region (Northern & Central, Southern, Eastern, Western)
6.2.4. By Company (2021)
6.3. Market Map
7. Saudi Arabia Skin Care Organic Products Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Distribution Channel
8. Saudi Arabia Bath & Shower Organic Products Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Distribution Channel
9. Saudi Arabia Color Cosmetic Organic Products Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Distribution Channel
10. Saudi Arabia Organic Perfume & Deodorant Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends and Developments
13. Policy & Regulatory Landscape
14. Saudi Arabia Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. Amara Halal Cosmetics
15.1.2. Clara International Beauty Group
15.1.3. FX Cosmetics
15.1.4. INIKA
15.1.5. Miracle Halal Mineralz Ltd
15.1.6. OnePure, LLC
15.1.7. Saaf Skincare
15.1.8. Samina Pure Minerals Makeup Ltd.
15.1.9. The Halal Cosmetics Company
15.1.10. Wardah Cosmetics
15.1.11. Cigalah Group
15.1.12. Procter & Gamble KSA
15.1.13. Unilever Saudi Arabia
15.1.14. Reckitt Benckiser (Arabia) FZE (RB)
15.1.15. Colgate-Palmolive Arabia Ltd.
16. Strategic Recommendations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

TechSci Research社の通信回線分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る