世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界のオーガニックパーソナルケア市場:製品タイプ別(スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、その他)、流通チャネル別(ドラッグストア、ハイパーマーケット/スーパー、Eコマース、専門店、百貨店、その他)、地域別、競争予測と機会、2026年


Global Organic Personal Care Market, By Product Type (Skin Care, Hair Care, Oral Care & Others), By Distribution Channel (Drug Stores, Hypermarket/Supermarket, E-Commerce, Specialty Stores, Departmental Stores & Others), By Region, Competition Forecast and Opportunities, 2026

世界のオーガニックパーソナルケア市場は、2020年に82.6億米ドルとなり、予測期間中に8.42%のCAGRで成長し、2026年には130.7億米ドルに達すると予想されています。世界のオーガニックパーソナルケア市場は、購買... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年10月1日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
117 英語

 

サマリー

世界のオーガニックパーソナルケア市場は、2020年に82.6億米ドルとなり、予測期間中に8.42%のCAGRで成長し、2026年には130.7億米ドルに達すると予想されています。世界のオーガニックパーソナルケア市場は、購買力の向上、パーソナルケア製品に含まれる刺激の強い化学物質の有害な影響に対する意識の高まり、環境に優しい製品への需要の高まりによって牽引されています。また、化学物質を使用したパーソナルケア製品よりもオーガニック製品を使用したパーソナルケア製品の製造に関する政府の政策や規制が支持されていることも、今後数年間の市場成長の原動力となると予想されます。

世界のオーガニックパーソナルケア市場は、製品タイプ、流通チャネル、企業、地域に基づいて分類されています。製品タイプ別では、スキンケア分野がオーガニックパーソナルケア市場を席巻しています。これは、オーガニックスキンケア製品が、化学的に製造されたスキンケア製品と比較して、皮膚にアレルギー反応や炎症、刺激を引き起こす可能性が低いためです。これは、有機栽培された植物には、重要な抗酸化ビタミンが多く含まれていることによります。また、加齢による肌への影響や、過酷な化学物質や環境汚染から肌を守る必要性への意識の高まりが、オーガニックスキンケア製品の需要をさらに高めています。しかし、オーガニックのヘアケア製品は髪に優しく、有害な化学物質を使用していないため、予測期間中にヘアケア製品が最も急速な成長を遂げると予想されています。今日、人々は、抜け毛、フケ、乾燥毛、頭皮の炎症など、様々な髪の問題に悩まされています。そのため、これらの髪の悩みを解決できるオーガニック成分の需要が高まっています。

世界のオーガニックパーソナルケア市場は、地域別に、アジア太平洋地域、ヨーロッパ、北米、南米、中東・アフリカに分けられます。これらの地域の中では、高齢化社会の進展と購買力平価の存在により、北米が市場をリードし、欧州とアジア太平洋がそれに続いています。

市場での競争力を維持するために、企業はM&A、新ブランドや製品の発売、その他の戦略的開発に継続的に取り組んでいます。2018年10月、L'Oréal S.A.は、新しいオーガニックスキンケア製品ブランド「La Provençale Bio」をフランスで発売しました。このブランドはオーガニック認証を取得しています。プロヴァンス産のエクストラオーガニックバージンオリーブオイルをベースに、マネが開発した4種類の天然由来の香料を使ったオーガニック製品を展開しています。LA Provençale Bioは、製品がフランスで作られていることをラベルで強調しており、地元に根ざしたブランドとして知られています。

世界のオーガニックパーソナルケア市場で活動している主なプレイヤーは、L'Oréal S.A.、Oriflame Holding AG、One kind.25 LLC(Cocokind)、The Hain Celestial Group, Inc.、L'Occitane International SAなどです。
本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016-2019
ベースイヤー:2020年
推定期間: 2021年
予測期間: 2022-2026

本調査の目的
- 2016年から2020年までの世界のオーガニックパーソナルケア市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの世界の有機パーソナル市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 世界のオーガニックパーソナルケア市場を、製品タイプ、販売チャネル、地域、企業に基づいて定義、分類、予測すること。
- 世界のオーガニックパーソナルケア市場において、支配的な地域またはセグメントを特定すること。
- 世界のオーガニック・パーソナル・ケア市場のドライバーと課題を特定すること。
- 世界のオーガニックパーソナルケア市場における拡大、製品発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- 世界のオーガニック・パーソナルケア市場で活動する主要企業のプロフィールを特定・分析する。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査の両方を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、全世界におけるすべての主要プレーヤーのメーカー、流通チャンネル、および存在を分析しました。
TechSci Researchは、ボトムアップおよびトップダウンのアプローチを用いて、世界のオーガニック・パーソナルケア市場の市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらの製品や流通チャネルの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

主要なターゲットオーディエンス
- オーガニック・パーソナルケアのメーカー、サプライヤー、ディストリビューター、その他のステークホルダー
- 規制当局や政策立案者などの政府機関。
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- オーガニックパーソナルケア製品に関連する組織、フォーラム、アライアンス。
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するだけでなく、投資戦略や市場機会の活用にも役立ちます。
レポートの範囲
本レポートでは、世界のオーガニックパーソナルケア市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下に詳述しています。

- 世界のオーガニック・パーソナルケア市場、製品タイプ別。
スキンケア
ヘアケア
オーラルケア
その他(マニキュア、ペディキュアなど)
- オーガニック・パーソナルケア製品の世界市場:流通チャネル別
ドラッグストア
ハイパーマーケット/スーパー
Eコマース
専門店
百貨店
その他(美容院、食料品店、コンビニエンスストアなど
- 世界のオーガニック・パーソナルケア市場:地域別
o 北アメリカ
o アメリカ
o カナダ
o メキシコ
o ヨーロッパ
o ドイツ
o フランス
イタリア
o イギリス
o スペイン
o アジア・パシフィック
o 中国
o 日本
o 韓国
o インド
o オーストラリア
o 中近東・アフリカ
o 南アフリカ
o サウジアラビア
o UAE
o イスラエル
o 南米
o ブラジル
o アルゼンチン
o コロンビア

競合他社の状況
企業プロフィール世界のオーガニック・パーソナルケア市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションをご用意しています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.COVID-19が世界のオーガニックパーソナルケア市場に与える影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.購買意思決定に影響を与える要因
5.2.ブランド認知度
5.3.購入後に直面した課題
6.世界のオーガニック・パーソナルケア市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと展望
6.2.1.製品タイプ別(スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、その他(マニキュア、ペディキュアなど))
6.2.2.流通チャネル別(ドラッグストア、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、Eコマース、専門店、百貨店、その他(美容院、食料品店、コンビニエンスストアなど)) 2.3.
6.2.3.地域別
6.2.4.企業別(2020年
6.3.マーケットマップ(製品タイプ別、地域別
7.北米オーガニックパーソナルケア市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと展望
7.2.1.製品タイプ別
7.2.2.ディストリビューション別
7.2.3.国別
7.3.北アメリカ国別分析
7.3.1.アメリカのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと展望
7.3.1.2.1.製品タイプ別
7.3.1.2.2.販売チャネル別
7.3.2.カナダのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
7.3.2.1.市場規模と予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと展望
7.3.2.2.1.製品タイプ別
7.3.2.2.2.販売チャネル別
7.3.3.メキシコのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
7.3.3.1.市場規模と予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと展望
7.3.3.2.1.製品タイプ別
7.3.3.2.2.販売チャネル別
8.ヨーロッパのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと展望
8.2.1.製品タイプ別
8.2.2.販売チャネル別
8.2.3.国別
8.3.ヨーロッパ国別分析
8.3.1.ドイツのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと展望
8.3.1.2.1.製品タイプ別
8.3.1.2.2.販売チャネル別
8.3.2.フランスのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
8.3.2.1.市場規模と予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと展望
8.3.2.2.1.製品タイプ別
8.3.2.2.2.販売チャネル別
8.3.3.イタリアのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
8.3.3.1.市場規模と予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと展望
8.3.3.2.1.製品タイプ別
8.3.3.2.2.販売チャネル別
8.3.4.イギリスのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
8.3.4.1.市場規模と予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと展望
8.3.4.2.1.製品タイプ別
8.3.4.2.2.販売チャネル別
8.3.5.スペインのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
8.3.5.1.市場規模と予測
8.3.5.1.1.金額ベース
8.3.5.2.市場シェアと展望
8.3.5.2.1.製品別
8.3.5.2.2.販売チャネル別
9.アジア太平洋地域のオーガニック・パーソナルケア市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと展望
9.2.1.製品タイプ別
9.2.2.販売チャネル別
9.2.3.国別
9.3.アジア太平洋地域国別分析
9.3.1.中国のオーガニック・パーソナルケア市場の展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと展望
9.3.1.2.1.製品タイプ別
9.3.1.2.2.販売チャネル別
9.3.2.日本のオーガニック・パーソナルケア市場の展望
9.3.2.1.市場規模と予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと展望
9.3.2.2.1.製品タイプ別
9.3.2.2.2.販売チャネル別
9.3.3.韓国のオーガニック・パーソナルケア市場の展望
9.3.3.1.市場規模と予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと展望
9.3.3.2.1.製品タイプ別
9.3.3.2.2.販売チャネル別
9.3.4.インドのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
9.3.4.1.市場規模と予測
9.3.4.1.1.金額ベース
9.3.4.2.市場シェアと展望
9.3.4.2.1.製品タイプ別
9.3.4.2.2.販売チャネル別
9.3.5.オーストラリアのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
9.3.5.1.市場規模と予測
9.3.5.1.1.金額ベース
9.3.5.2.市場シェアと展望
9.3.5.2.1.製品別
9.3.5.2.2.販売チャネル別
10.中近東・アフリカのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと展望
10.2.1.製品タイプ別
10.2.2.販売チャネル別
10.2.3.国別
10.3.MEA: 国別分析
10.3.1.南アフリカのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと展望
10.3.1.2.1.製品タイプ別
10.3.1.2.2.販売チャネル別
10.3.2.サウジアラビアのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
10.3.2.1.市場規模と予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと展望
10.3.2.2.1.製品タイプ別
10.3.2.2.2.販売チャネル別
10.3.3.アラブ首長国連邦のオーガニック・パーソナルケア市場の展望
10.3.3.1.市場規模と予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと展望
10.3.3.2.1.製品タイプ別
10.3.3.2.2.販売チャネル別
10.3.4.イスラエルのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
10.3.4.1.市場規模と予測
10.3.4.1.1.金額ベース
10.3.4.2.市場シェアと展望
10.3.4.2.1.製品タイプ別
10.3.4.2.2.販売チャネル別
11.南米のオーガニック・パーソナルケア市場の展望
11.1.市場規模と予測
11.1.1.金額ベース
11.2.市場シェアと展望
11.2.1.製品タイプ別
11.2.2.販売チャネル別
11.2.3.国別
11.3.南米国別分析
11.3.1.ブラジルのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
11.3.1.1.市場規模と予測
11.3.1.1.1.金額ベース
11.3.1.2.市場シェアと展望
11.3.1.2.1.製品タイプ別
11.3.1.2.2.販売チャネル別
11.3.2.アルゼンチンのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
11.3.2.1.市場規模と予測
11.3.2.1.1.金額ベース
11.3.2.2.市場シェアと展望
11.3.2.2.1.製品タイプ別
11.3.2.2.2.販売チャネル別
11.3.3.コロンビアのオーガニック・パーソナルケア市場の展望
11.3.3.1.市場規模と予測
11.3.3.1.1.金額ベース
11.3.3.2.市場シェアと展望
11.3.3.2.1.製品タイプ別
11.3.3.2.2.販売チャネル別
12.マーケットダイナミクス
12.1.ドライバー
12.2.課題
13.市場動向と開発状況
14.競合他社の状況
14.1.ロレアルS.A.
14.2.オリフラメ・ホールディングAG
14.3.Onekind.25 LLC (ココカインド)
14.4.The Hain Celestial Group, Inc.
14.5.ロクシタンインターナショナルSA
14.6.エミネンス・オーガニック・スキンケア社
14.7.シアテラオーガニックスLLC
14.8.オーガニック・ハーベスト・プライベート・リミテッド
14.9.サマーソレスLLC(ファームハウス・フレッシュ
14.10.オーブリーオーガニクス社(Aubrey Organics, Inc.
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global organic personal care market was valued at USD8.26 billion in 2020 and is expected to reach USD13.07 billion by 2026, growing at a CAGR of 8.42% during the forecast period. The global organic personal care market is driven by increasing purchasing power, rising awareness of harmful effects of harsh chemicals present in personal care products and growing demand for eco-friendly products. Additionally, supportive government policies and regulations regarding the manufacturing of organic personal care products over the chemical counterparts is further expected to propel the market growth over the next few years.

The global organic personal care market is segmented on the basis of product type, distribution channel, company, and region. In terms of product type, the skincare segment dominates the organic personal care market as organic skincare products are less likely to cause allergic reactions, inflammation, and irritation on the skin as compared to chemically produced skincare products. This is due to the fact that the plant grown organically contain a higher level of vital antioxidant vitamins. Also, growing consciousness towards the effects of aging on skin and the need to protect it from harsh chemicals and environmental pollution has further increased the demand for organic skincare products. However, hair care products are expected to witness the fastest growth in the forecast period since organic hair care products are healthy for hair and are free from harmful chemicals. Nowadays, people are suffering from hair loss, dandruff, dry hair, scalp irritation, and several other hair problems. Thus, there is a rising demand for organic ingredients that can resolve these hair problems.

Regionally, global organic personal care market has been segmented into Asia-Pacific, Europe, North America, South America and Middle East, and Africa. Among these regions, North America is the leading market, followed by Europe and Asia-Pacific due to the increasing aging population and presence of strong purchasing power parity.

To remain competitive in the market, companies are continuously engaging in mergers & acquisitions, new brand and product launches, and other strategic developments. In October 2018, L'Oréal S.A. launched a new organic skincare product brand, La Provençale Bio, in France. The brand is organic certified. The company’s organic products are based on extra organic virgin olive oil from Provence and are perfumed with four natural-based fragrances developed by Mane. LA Provençale Bio is known for its local roots, emphasized on the label that its products are made in France.

The major player operating in the global organic personal care market are L’Oréal S.A., Oriflame Holding AG, One kind.25 LLC (Cocokind), The Hain Celestial Group, Inc., L'Occitane International SA and others.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022–2026

Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the global organic personal care market from 2016-2020.
• To estimate and forecast the market size of global organic personal market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To define, classify and forecast the global organic personal care market based on product type, distribution channel, region and company.
• To identify the dominant region or segment in the global organic personal care market.
• To identify drivers and challenges for the global organic personal care market.
• To examine competitive developments such as expansion, product launches, mergers and acquisitions, etc. in the global organic personal care market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the global organic personal care market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the globe.
TechSci Research calculated the market size of the global organic personal care market using a bottom-up and Top-down approach, wherein data for various product type segments were recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these product and distribution channel for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Organic personal care manufacturers, suppliers, distributors and other stakeholders.
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers.
• Market research and consulting firms.
• Organizations, forums and alliances related to organic personal care products.
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, global organic personal care market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

• Global Organic Personal Care Market, By Product Type:
 Skin Care
 Hair Care
 Oral Care
 Others (Manicure, Pedicure, etc.)
• Global Organic Personal Care Market, By Distribution Channel:
 Drug Stores
 Hypermarket/Supermarket
 E-Commerce
 Specialty Stores
 Departmental Stores
 Others (Beauty Parlors, Grocery Stores, Convenience Stores, etc.)
• Global Organic Personal Care Market, By Region:
o North America
o United States
o Canada
o Mexico
o Europe
o Germany
o France
o Italy
o United Kingdom
o Spain
o Asia-Pacific
o China
o Japan
o South Korea
o India
o Australia
o Middle East and Africa
o South Africa
o Saudi Arabia
o UAE
o Israel
o South America
o Brazil
o Argentina
o Colombia

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in global organic personal care market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global Organic Personal Care Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Affecting Purchasing Decision
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced Post Purchasing
6. Global Organic Personal Care Market Outlook
6.1. Market Size and Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share and Forecast
6.2.1. By Product Type (Skin Care, Hair Care, Oral Care and Others (Manicure, Pedicure, etc.))
6.2.2. By Distribution Channel (Drug Stores, Hypermarket/Supermarket, E-Commerce, Specialty Stores, Departmental Stores, and Others (Beauty Parlors, Grocery Stores, Convenience Stores, etc.))
6.2.3. By Region
6.2.4. By Company (2020)
6.3. Market Map (Product Type, Region)
7. North America Organic Personal Care Market Outlook
7.1. Market Size and Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share and Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Distribution
7.2.3. By Country
7.3. North America: Country Analysis
7.3.1. United States Organic Personal Care Market Outlook
7.3.1.1. Market Size and Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share and Forecast
7.3.1.2.1. By Product Type
7.3.1.2.2. By Distribution Channel
7.3.2. Canada Organic Personal Care Market Outlook
7.3.2.1. Market Size and Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share and Forecast
7.3.2.2.1. By Product Type
7.3.2.2.2. By Distribution Channel
7.3.3. Mexico Organic Personal Care Market Outlook
7.3.3.1. Market Size and Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share and Forecast
7.3.3.2.1. By Product Type
7.3.3.2.2. By Distribution Channel
8. Europe Organic Personal Care Market Outlook
8.1. Market Size and Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share and Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Country
8.3. Europe: Country Analysis
8.3.1. Germany Organic Personal Care Market Outlook
8.3.1.1. Market Size and Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share and Forecast
8.3.1.2.1. By Product Type
8.3.1.2.2. By Distribution Channel
8.3.2. France Organic Personal Care Market Outlook
8.3.2.1. Market Size and Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share and Forecast
8.3.2.2.1. By Product Type
8.3.2.2.2. By Distribution Channel
8.3.3. Italy Organic Personal Care Market Outlook
8.3.3.1. Market Size and Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share and Forecast
8.3.3.2.1. By Product Type
8.3.3.2.2. By Distribution Channel
8.3.4. United Kingdom Organic Personal Care Market Outlook
8.3.4.1. Market Size and Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share and Forecast
8.3.4.2.1. By Product Type
8.3.4.2.2. By Distribution Channel
8.3.5. Spain Organic Personal Care Market Outlook
8.3.5.1. Market Size and Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share and Forecast
8.3.5.2.1. By Product
8.3.5.2.2. By Distribution Channel
9. Asia-Pacific Organic Personal Care Market Outlook
9.1. Market Size and Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share and Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Distribution Channel
9.2.3. By Country
9.3. Asia-Pacific: Country Analysis
9.3.1. China Organic Personal Care Market Outlook
9.3.1.1. Market Size and Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share and Forecast
9.3.1.2.1. By Product Type
9.3.1.2.2. By Distribution Channel
9.3.2. Japan Organic Personal Care Market Outlook
9.3.2.1. Market Size and Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share and Forecast
9.3.2.2.1. By Product Type
9.3.2.2.2. By Distribution Channel
9.3.3. South Korea Organic Personal Care Market Outlook
9.3.3.1. Market Size and Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share and Forecast
9.3.3.2.1. By Product Type
9.3.3.2.2. By Distribution Channel
9.3.4. India Organic Personal Care Market Outlook
9.3.4.1. Market Size and Forecast
9.3.4.1.1. By Value
9.3.4.2. Market Share and Forecast
9.3.4.2.1. By Product Type
9.3.4.2.2. By Distribution Channel
9.3.5. Australia Organic Personal Care Market Outlook
9.3.5.1. Market Size and Forecast
9.3.5.1.1. By Value
9.3.5.2. Market Share and Forecast
9.3.5.2.1. By Product
9.3.5.2.2. By Distribution Channel
10. Middle East and Africa Organic Personal Care Market Outlook
10.1. Market Size and Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share and Forecast
10.2.1. By Product Type
10.2.2. By Distribution Channel
10.2.3. By Country
10.3. MEA: Country Analysis
10.3.1. South Africa Organic Personal Care Market Outlook
10.3.1.1. Market Size and Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share and Forecast
10.3.1.2.1. By Product Type
10.3.1.2.2. By Distribution Channel
10.3.2. Saudi Arabia Organic Personal Care Market Outlook
10.3.2.1. Market Size and Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share and Forecast
10.3.2.2.1. By Product Type
10.3.2.2.2. By Distribution Channel
10.3.3. UAE Organic Personal Care Market Outlook
10.3.3.1. Market Size and Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share and Forecast
10.3.3.2.1. By Product Type
10.3.3.2.2. By Distribution Channel
10.3.4. Israel Organic Personal Care Market Outlook
10.3.4.1. Market Size and Forecast
10.3.4.1.1. By Value
10.3.4.2. Market Share and Forecast
10.3.4.2.1. By Product Type
10.3.4.2.2. By Distribution Channel
11. South America Organic Personal Care Market Outlook
11.1. Market Size and Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share and Forecast
11.2.1. By Product Type
11.2.2. By Distribution Channel
11.2.3. By Country
11.3. South America: Country Analysis
11.3.1. Brazil Organic Personal Care Market Outlook
11.3.1.1. Market Size and Forecast
11.3.1.1.1. By Value
11.3.1.2. Market Share and Forecast
11.3.1.2.1. By Product Type
11.3.1.2.2. By Distribution Channel
11.3.2. Argentina Organic Personal Care Market Outlook
11.3.2.1. Market Size and Forecast
11.3.2.1.1. By Value
11.3.2.2. Market Share and Forecast
11.3.2.2.1. By Product Type
11.3.2.2.2. By Distribution Channel
11.3.3. Colombia Organic Personal Care Market Outlook
11.3.3.1. Market Size and Forecast
11.3.3.1.1. By Value
11.3.3.2. Market Share and Forecast
11.3.3.2.1. By Product Type
11.3.3.2.2. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends and Developments
14. Competitive Landscape
14.1. L’Oréal S.A.
14.2. Oriflame Holding AG
14.3. Onekind.25 LLC (Cocokind)
14.4. The Hain Celestial Group, Inc.
14.5. L'Occitane International SA
14.6. Eminence Organic Skincare Inc.
14.7. Shea Terra Organics, LLC
14.8. Organic Harvests Private Limited
14.9. Summer Soles, LLC (Farmhouse Fresh)
14.10. Aubrey Organics, Inc.
15. Strategic Recommendations
16. About Us and Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

TechSci Research社の通信回線分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(personal care)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/25 10:26

155.25 円

163.23 円

198.36 円

ページTOPに戻る