世界の高級品市場、タイプ別(宝飾品・時計、衣料品・履物、バッグ・アクセサリー、化粧品・香水)、流通チャネル別(専売店、空港、Eコマース、専門店、その他(百貨店、ハイパーマーケット・スーパー、マルチブランドストアなど))、地域別、競争状況、予測と機会、2026年
Global Luxury Goods Market, By Type (Jewelry & Watches, Clothing & Footwear, Bags & Accessories and Cosmetics & Fragrances), By Distribution Channel (Exclusive Stores, Airports, E-Commerce, Specialty Stores and Others (Departmental Stores, Hypermarket/Supermarket, Multi-Branded Stores, etc.)), By Region, Competition, Forecast and Opportunities, 2026
世界の高級品市場は、2020年には2,581億円、2026年には4,298億円に達し、予測期間中に9.22%のCAGRで成長すると予想されています。世界の高級品市場は、可処分所得の増加、ソーシャルメディアの普及率の上昇、一人... もっと見る
サマリー 世界の高級品市場は、2020年には2,581億円、2026年には4,298億円に達し、予測期間中に9.22%のCAGRで成長すると予想されています。世界の高級品市場は、可処分所得の増加、ソーシャルメディアの普及率の上昇、一人当たりの支出の増加、ファッション業界の進化などが要因となっています。さらに、テレビ番組やオンラインビデオコンテンツを通じた娯楽産業のグローバル化により、世界各国の消費者の高級品に対する嗜好が変化しています。世界各地で社会的、経済的、文化的に様々な変化が起きていることから、高級品に対する需要が世界的に大幅に増加しています。
世界の高級品市場は、タイプ別、流通チャネル別、企業別、地域別に分類されています。タイプ別では、ライフスタイルの変化や最新のファッショントレンドへの注目が高まっていることから、宝飾品・時計分野が世界の高級品市場を席巻しています。しかし、外見への関心の高まりや高齢化の進展により、化粧品・フレグランス分野が最も高い成長率を示すと予想されています。
地域別に見ると、世界の高級品市場は、アジア太平洋地域、欧州、北米、南米、中東・アフリカなど様々な地域に分かれています。これらの地域の中では、ミレニアル世代の消費者が多いこと、経済状況が堅調であること、様々なブランドが存在することなどから、欧州がトップで、北米、アジア太平洋がそれに続きます。
世界の高級品市場で事業を展開している主要プレイヤーは、LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton、Compagnie Financière Richemont SA、Kering、The Estée Lauder Companies Inc、L'Oréal S.A.などです。市場での競争力を維持するために、企業は継続的にM&A、店舗ネットワークの拡大、新ブランドや製品の発売に取り組んでおり、電子商取引への移行やその他の戦略的開発を採用しています。2021年6月、スウォッチ・グループは、時計業界における持続可能性とデザインの新時代を反映した、初のバイオ・セラミック・ウォッチを発表しました。この最新のバイオ・セラミック・ウォッチは、3分の2がセラミック、3分の1がバイオ由来のプラスチックで作られており、ソフトでシルキーな手触りと、日常的な着用に耐えうる弾力性を備えています。このように、各社は進化する消費者の需要に合わせて様々なモデルを発表しています。さらに、パンデミックの際には、お客様との距離を縮めるために、バーチャルな取り組みを行っていました。2020年3月、プラダグループは、プラダブランドの旗艦店とミュウミュウブランドの旗艦店をオープンしました。これらの旗艦店には、オープン後数週間で、プラダブランドには約47000人、ミュウミュウには約24000人のフォロワーが集まりました。同様に、コロナウイルス問題が発生した際、グッチはお客様とのコミュニケーションを図るために、ウォールペーパー、ビデオゲーム、ステッカー、絵文字、モチーフ、ARバーチャル試着、バーチャルインテリアデコレーション機能など、様々な機能を備えた新しいアプリを開発しました。また、隔離中のお客様のために、Spotifyとプレイリストを立ち上げ、「料理するための音楽」を提供しています。現在では、ファッションデザイナーや企業が企業戦略の一環としてサステナビリティを採用するようになり、業界のマインドセットが変化しているため、サステナビリティは高級品メーカーのコアバリューとなっています。
本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016-2019
基準年:2020年
推定期間: 2021E
予測期間: 2022F-2026F
本調査の目的
- 2016年から2020年までの世界の高級品市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの世界の高級品市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- タイプ、販売チャネル、地域、企業に基づいて、世界の高級品市場を定義、分類、予測すること。
- 世界の高級品市場において、支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 世界の高級品市場のドライバーと課題を特定すること。
- 世界の高級品市場における拡大、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- 世界の高級品市場で活動する主要企業のプロファイルを特定・分析すること。
TechSci Research社は、本調査のために一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、全世界におけるすべての主要プレーヤーのメーカー、流通チャンネル、および存在を分析しました。
TechSci Researchは、ボトムアップとトップダウンのアプローチを用いて、世界の高級品市場の市場規模を算出しました。ここでは、様々なタイプの高級品セグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体的な市場規模を得るために、これらのタイプや流通チャネルの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
主な対象となるオーディエンス
- 高級品メーカー、サプライヤー、流通業者、その他のステークホルダー
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 高級品に関連する組織、フォーラム、アライアンスなど。
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資の戦略化や市場機会の活用に役立てることができます。
レポートの範囲
本レポートでは、世界の高級品市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下に詳述しています。
o 世界の高級品市場、タイプ別
o 宝飾品・時計
o 衣類・シューズ
o バッグ・アクセサリー
o 化粧品、フレグランス
o 世界の高級品市場:販売チャネル別
o 専売店
o 空港
o Eコマース
o 専門店
o その他(デパート、ハイパーマーケット/スーパー、マルチブランドストアなど
o 世界の高級品市場、地域別
o ヨーロッパ
o フランス
o イタリア
o ドイツ
o スペイン
o スイス
北アメリカ
o アメリカ
カナダ
メキシコ
o アジア太平洋
o 中国
o 日本
o 韓国
o インド
o シンガポール
o 南米
o ブラジル
o アルゼンチン
o コロンビア
o 中近東・アフリカ
o アラブ首長国連邦
Oサウジアラビア
o 南アフリカ共和国
o トルコ
競合他社の状況
企業プロフィール世界の高級品市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
o 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。
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目次 1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.世界の高級品市場におけるCOVID-19の影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.購買意思決定に影響を与える要因
5.2.ブランド認知度
5.3.購入後に直面した課題
6.世界の高級品市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと展望
6.2.1.タイプ別(宝飾品・時計、衣料品・履物、バッグ・アクセサリー、化粧品・フレグランス
6.2.2.流通チャネル別(専売店、空港、Eコマース、専門店、その他(デパート、ハイパーマーケット/スーパー、マルチブランドストアなど)) 2.3.
6.2.3.地域別
6.2.4.企業別(2020年
6.3.マーケットマップ
7.欧州高級品市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと展望
7.2.1.タイプ別
7.2.2.販売チャネル別
7.2.3.国別
7.3.ヨーロッパ国別分析
7.3.1.フランスの高級品市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと展望
7.3.1.2.1.タイプ別
7.3.1.2.2.販売チャネル別
7.3.2.イタリア高級品市場の展望
7.3.2.1.市場規模と予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと展望
7.3.2.2.1.タイプ別
7.3.2.2.2.販売チャネル別
7.3.3.ドイツの高級品市場の展望
7.3.3.1.市場規模と予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと展望
7.3.3.2.1.タイプ別
7.3.3.2.2.販売チャネル別
7.3.4.スペインの高級品市場の展望
7.3.4.1.市場規模と予測
7.3.4.1.1.金額ベース
7.3.4.2.市場シェアと展望
7.3.4.2.1.タイプ別
7.3.4.2.2.販売チャネル別
7.3.5.スイスの高級品市場の展望
7.3.5.1.市場規模と予測
7.3.5.1.1.金額ベース
7.3.5.2.市場シェアと展望
7.3.5.2.1.タイプ別
7.3.5.2.2.販売チャネル別
8.北米の高級品市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと展望
8.2.1.タイプ別
8.2.2.販売チャネル別
8.2.3.国別
8.3.北アメリカ国別分析
8.3.1.米国の高級品市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと展望
8.3.1.2.1.タイプ別
8.3.1.2.2.販売チャネル別
8.3.2.カナダの高級品市場の展望
8.3.2.1.市場規模と予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと展望
8.3.2.2.1.タイプ別
8.3.2.2.2.販売チャネル別
8.3.3.メキシコ高級品市場の展望
8.3.3.1.市場規模と予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと展望
8.3.3.2.1.タイプ別
8.3.3.2.2.販売チャネル別
9.アジア太平洋地域の高級品市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと展望
9.2.1.タイプ別
9.2.2.販売チャネル別
9.2.3.国別
9.3.アジア太平洋地域国別分析
9.3.1.中国の高級品市場の展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと展望
9.3.1.2.1.タイプ別
9.3.1.2.2.販売チャネル別
9.3.2.日本の高級品市場の展望
9.3.2.1.市場規模と予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと展望
9.3.2.2.1.タイプ別
9.3.2.2.2.販売チャネル別
9.3.3.韓国の高級品市場の展望
9.3.3.1.市場規模と予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと展望
9.3.3.2.1.タイプ別
9.3.3.2.2.販売チャネル別
9.3.4.インド高級品市場の展望
9.3.4.1.市場規模と予測
9.3.4.1.1.金額ベース
9.3.4.2.市場シェアと展望
9.3.4.2.1.タイプ別
9.3.4.2.2.販売チャネル別
9.3.5.シンガポールの高級品市場の展望
9.3.5.1.市場規模と予測
9.3.5.1.1.金額ベース
9.3.5.2.市場シェアと展望
9.3.5.2.1.タイプ別
9.3.5.2.2.販売チャネル別
10.南米の高級品市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと展望
10.2.1.タイプ別
10.2.2.販売チャネル別
10.2.3.国別
10.3.南米国別分析
10.3.1.ブラジルの高級品市場の展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと展望
10.3.1.2.1.タイプ別
10.3.1.2.2.販売チャネル別
10.3.2.アルゼンチンの高級品市場の展望
10.3.2.1.市場規模と予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと展望
10.3.2.2.1.タイプ別
10.3.2.2.2.販売チャネル別
10.3.3.コロンビアの高級品市場の展望
10.3.3.1.市場規模と予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと展望
10.3.3.2.1.タイプ別
10.3.3.2.2.販売チャネル別
11.中東・アフリカの高級品市場の展望
11.1.市場規模と予測
11.1.1.金額ベース
11.2.市場シェアと展望
11.2.1.タイプ別
11.2.2.販売チャネル別
11.2.3.国別
11.3.MEA: 国別分析
11.3.1.UAEの高級品市場の展望
11.3.1.1.市場規模と予測
11.3.1.1.1.金額ベース
11.3.1.2.市場シェアと展望
11.3.1.2.1.タイプ別
11.3.1.2.2.販売チャネル別
11.3.2.サウジアラビアの高級品市場の展望
11.3.2.1.市場規模と予測
11.3.2.1.1.金額ベース
11.3.2.2.市場シェアと展望
11.3.2.2.1.タイプ別
11.3.2.2.2.販売チャネル別
11.3.3.南アフリカの高級品市場の展望
11.3.3.1.市場規模と予測
11.3.3.1.1.金額ベース
11.3.3.2.市場シェアと展望
11.3.3.2.1.タイプ別
11.3.3.2.2.販売チャネル別
11.3.4.トルコの高級品市場の展望
11.3.4.1.市場規模と予測
11.3.4.1.1.金額ベース
11.3.4.2.市場シェアと展望
11.3.4.2.1.タイプ別
11.3.4.2.2.販売チャネル別
12.マーケットダイナミクス
12.1.ドライバー
12.2.課題
13.市場動向と開発
14.競合他社の状況
14.1.LVMH モエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトン
14.2.リシュモン・グループ(Compagnie Financière Richemont SA
14.3.ケリングS.A.
14.4.L'Oréal S.A.
14.5.シャネル社
14.6.PVH Corp.
14.7.エステル・ローダー・カンパニーズ・インク
14.8.スウォッチ・グループ・リミテッド
14.9.ロレックスSA
14.10.プラダグループ
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項
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Summary Global luxury goods market valued at USD258.12 billion in 2020 and is expected to reach USD429.81billion in 2026, growing at a CAGR of 9.22% during the forecast period. The global luxury goods market is driven by rising disposable income, increasing social media penetration, increasing per capita expenditure and evolution in fashion industry. Moreover, globalization of entertainment industry through televisions shows and online video content has changed the consumer preferences toward the luxury goods across the globe. The demand for luxury goods has witnessed a considerable increase worldwide, due to various social, economic, and cultural changes across the globe.
The global luxury goods market is segmented on the basis of type, distribution channel, company, and region. In terms of type the jewelry & watches segment is dominating the global luxury goods market due to growing focus on changing lifestyle and latest fashion trends. However, cosmetics & fragrances segment is expected to grow at the fastest rate due to growing concerns regarding appearance and increasing aging population.
Regionally, global luxury goods market has been segmented into various regions including Asia-Pacific, Europe, North America, South America and Middle East and Africa. Among these regions, Europe is the leading market followed by North America and Asia-Pacific, due to the presence of large number of millennial consumers, strong economic condition and presence of various brands.
The major players operating in the global luxury goods market are LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, Compagnie Financière Richemont SA, Kering, The Estée Lauder Companies Inc., L'Oréal S.A, and others. To remain competitive in the market companies are continuously engaging in mergers & acquisitions, store network expansion, new brands and product launches, and are shifting towards e-commerce and adopting other strategic developments. In June 2021, Swatch Group introduced the first bio ceramic watch, which reflects a new era of sustainability and design in the watch industry. This latest bio ceramic watch is made from two-third ceramic and one-third bio-sourced plastic which is soft and silky to touch and resilient for everyday wear. Thus, the companies are introducing various models that suit the evolving consumer demand. Additionally, during the pandemic the companies were taking virtual initiatives to get closer to customers. During March 2020, Prada Group opened two flagship stores, one for Prada brand and one for Miu Miu fashion label and these stores attracted approximately 47000 followers for Prada brand and 24000 followers for Miu Miu within couple of weeks after the launch. Likewise, during the coronavirus crisis, Gucci brand designed a new app to engage with customers which has variety of features including wall papers, video games, stickers, emojis and motifs and AR virtual try-on and virtual interior decorating capabilities. The brand has also launched Spotify and playlists for customers with ‘music to cook to’ during quarantine. Nowadays, sustainability becomes a core value for luxury goods companies since fashion designers and companies have started adopting sustainability as a part of their corporate strategies, which is changing mindset in the industry.
Years considered for this report: Historical Years: 2016-2019 Base Year: 2020 Estimated Year: 2021E Forecast Period: 2022F–2026F
Objective of the Study: • To analyze historical growth in the market size of the global luxury goods market from 2016-2020. • To estimate and forecast the market size of global luxury goods market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026. • To define, classify and forecast the global luxury goods market based on Type, distribution channel, region and company. • To identify the dominant region or segment in the global luxury goods market. • To identify drivers and challenges for the global luxury goods market. • To examine competitive developments such as expansion, new product launches, mergers and acquisitions, etc. in the global luxury goods market. • To identify and analyze the profile of leading players operating in the global luxury goods market. TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the globe. TechSci Research calculated the market size of the global luxury goods market using a bottom-up and top-down approach, wherein data for various types of luxury goods segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these types and distribution channels for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience: • Luxury goods manufacturers, suppliers, distributors and other stakeholders. • Government bodies such as regulating authorities and policy makers. • Market research and consulting firms. • Organizations, forums and alliances related to luxury goods. The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities. Report Scope: In this report, global luxury goods market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
o Global Luxury Goods Market, By Type: o Jewelry & Watches o Clothing & Footwear o Bags & Accessories o Cosmetics & Fragrances o Global Luxury Goods Market, By Distribution Channel: o Exclusive Stores o Airports o E-Commerce o Specialty Stores o Others (Departmental Stores, Hypermarket/Supermarket, Multi-Branded Stores, etc.) o Global Luxury Goods Market, By Region: o Europe o France o Italy o Germany o Spain o Switzerland o North America o United States o Canada o Mexico o Asia-Pacific o China o Japan o South Korea o India o Singapore o South America o Brazil o Argentina o Colombia o Middle East and Africa o UAE o Saudi Arabia o South Africa o Turkey Competitive Landscape Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in global luxury goods market. Available Customizations: With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report: Company Information o Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).
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Table of Contents 1. Product Overview 2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on Global Luxury Goods Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customer 5.1. Factors Affecting Purchasing Decision 5.2. Brand Awareness 5.3. Challenges Faced Post Purchasing 6. Global Luxury Goods Market Outlook 6.1. Market Size and Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share and Forecast 6.2.1. By Type (Jewelry & Watches, Clothing & Footwear, Bags & Accessories, Cosmetics & Fragrances) 6.2.2. By Distribution Channel (Exclusive Stores, Airports, E-Commerce, Specialty Store, & Others (Departmental Stores, Hypermarket/Supermarket, Multi-Branded Stores etc.)) 6.2.3. By Region 6.2.4. By Company (2020) 6.3. Market Map 7. Europe Luxury Goods Market Outlook 7.1. Market Size and Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share and Forecast 7.2.1. By Type 7.2.2. By Distribution Channel 7.2.3. By Country 7.3. Europe: Country Analysis 7.3.1. France Luxury Goods Market Outlook 7.3.1.1. Market Size and Forecast 7.3.1.1.1. By Value 7.3.1.2. Market Share and Forecast 7.3.1.2.1. By Type 7.3.1.2.2. By Distribution Channel 7.3.2. Italy Luxury Goods Market Outlook 7.3.2.1. Market Size and Forecast 7.3.2.1.1. By Value 7.3.2.2. Market Share and Forecast 7.3.2.2.1. By Type 7.3.2.2.2. By Distribution Channel 7.3.3. Germany Luxury Goods Market Outlook 7.3.3.1. Market Size and Forecast 7.3.3.1.1. By Value 7.3.3.2. Market Share and Forecast 7.3.3.2.1. By Type 7.3.3.2.2. By Distribution Channel 7.3.4. Spain Luxury Goods Market Outlook 7.3.4.1. Market Size and Forecast 7.3.4.1.1. By Value 7.3.4.2. Market Share and Forecast 7.3.4.2.1. By Type 7.3.4.2.2. By Distribution Channel 7.3.5. Switzerland Luxury Goods Market Outlook 7.3.5.1. Market Size and Forecast 7.3.5.1.1. By Value 7.3.5.2. Market Share and Forecast 7.3.5.2.1. By Type 7.3.5.2.2. By Distribution Channel 8. North America Luxury Goods Market Outlook 8.1. Market Size and Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share and Forecast 8.2.1. By Type 8.2.2. By Distribution Channel 8.2.3. By Country 8.3. North America: Country Analysis 8.3.1. United States Luxury Goods Market Outlook 8.3.1.1. Market Size and Forecast 8.3.1.1.1. By Value 8.3.1.2. Market Share and Forecast 8.3.1.2.1. By Type 8.3.1.2.2. By Distribution Channel 8.3.2. Canada Luxury Goods Market Outlook 8.3.2.1. Market Size and Forecast 8.3.2.1.1. By Value 8.3.2.2. Market Share and Forecast 8.3.2.2.1. By Type 8.3.2.2.2. By Distribution Channel 8.3.3. Mexico Luxury Goods Market Outlook 8.3.3.1. Market Size and Forecast 8.3.3.1.1. By Value 8.3.3.2. Market Share and Forecast 8.3.3.2.1. By Type 8.3.3.2.2. By Distribution Channel 9. Asia-Pacific Luxury Goods Market Outlook 9.1. Market Size and Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share and Forecast 9.2.1. By Type 9.2.2. By Distribution Channel 9.2.3. By Country 9.3. Asia-Pacific: Country Analysis 9.3.1. China Luxury Goods Market Outlook 9.3.1.1. Market Size and Forecast 9.3.1.1.1. By Value 9.3.1.2. Market Share and Forecast 9.3.1.2.1. By Type 9.3.1.2.2. By Distribution Channel 9.3.2. Japan Luxury Goods Market Outlook 9.3.2.1. Market Size and Forecast 9.3.2.1.1. By Value 9.3.2.2. Market Share and Forecast 9.3.2.2.1. By Type 9.3.2.2.2. By Distribution Channel 9.3.3. South Korea Luxury Goods Market Outlook 9.3.3.1. Market Size and Forecast 9.3.3.1.1. By Value 9.3.3.2. Market Share and Forecast 9.3.3.2.1. By Type 9.3.3.2.2. By Distribution Channel 9.3.4. India Luxury Goods Market Outlook 9.3.4.1. Market Size and Forecast 9.3.4.1.1. By Value 9.3.4.2. Market Share and Forecast 9.3.4.2.1. By Type 9.3.4.2.2. By Distribution Channel 9.3.5. Singapore Luxury Goods Market Outlook 9.3.5.1. Market Size and Forecast 9.3.5.1.1. By Value 9.3.5.2. Market Share and Forecast 9.3.5.2.1. By Type 9.3.5.2.2. By Distribution Channel 10. South America Luxury Goods Market Outlook 10.1. Market Size and Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share and Forecast 10.2.1. By Type 10.2.2. By Distribution Channel 10.2.3. By Country 10.3. South America: Country Analysis 10.3.1. Brazil Luxury Goods Market Outlook 10.3.1.1. Market Size and Forecast 10.3.1.1.1. By Value 10.3.1.2. Market Share and Forecast 10.3.1.2.1. By Type 10.3.1.2.2. By Distribution Channel 10.3.2. Argentina Luxury Goods Market Outlook 10.3.2.1. Market Size and Forecast 10.3.2.1.1. By Value 10.3.2.2. Market Share and Forecast 10.3.2.2.1. By Type 10.3.2.2.2. By Distribution Channel 10.3.3. Colombia Luxury Goods Market Outlook 10.3.3.1. Market Size and Forecast 10.3.3.1.1. By Value 10.3.3.2. Market Share and Forecast 10.3.3.2.1. By Type 10.3.3.2.2. By Distribution Channel 11. Middle East and Africa Luxury Goods Market Outlook 11.1. Market Size and Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share and Forecast 11.2.1. By Type 11.2.2. By Distribution Channel 11.2.3. By Country 11.3. MEA: Country Analysis 11.3.1. UAE Luxury Goods Market Outlook 11.3.1.1. Market Size and Forecast 11.3.1.1.1. By Value 11.3.1.2. Market Share and Forecast 11.3.1.2.1. By Type 11.3.1.2.2. By Distribution Channel 11.3.2. Saudi Arabia Luxury Goods Market Outlook 11.3.2.1. Market Size and Forecast 11.3.2.1.1. By Value 11.3.2.2. Market Share and Forecast 11.3.2.2.1. By Type 11.3.2.2.2. By Distribution Channel 11.3.3. South Africa Luxury Goods Market Outlook 11.3.3.1. Market Size and Forecast 11.3.3.1.1. By Value 11.3.3.2. Market Share and Forecast 11.3.3.2.1. By Type 11.3.3.2.2. By Distribution Channel 11.3.4. Turkey Luxury Goods Market Outlook 11.3.4.1. Market Size and Forecast 11.3.4.1.1. By Value 11.3.4.2. Market Share and Forecast 11.3.4.2.1. By Type 11.3.4.2.2. By Distribution Channel 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.2. Challenges 13. Market Trends and Developments 14. Competitive Landscape 14.1. LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton 14.2. Compagnie Financière Richemont SA 14.3. Kering S.A. 14.4. L'Oréal S.A. 14.5. Chanel Inc. 14.6. PVH Corp. 14.7. The Estée Lauder Companies Inc. 14.8. 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