パーソナルアクセサリー世界市場、製品タイプ別(ジュエリー、バッグ・財布、時計、その他)、エンドユーザー別(女性、男性、子供)、流通チャネル別(専売店、マルチブランドストア、専門店、オンラインマーケット、スーパーマーケット・ハイパーマーケット)、地域別、競争予測・機会、2016-2026年
Global Personal Accessories Market, By Product Type (Jewelry, Bags & Wallet, Watches, Others), By End User (Female, Male, Kids), By Distribution Channel (Exclusive Stores, Multi-Brand Stores, Specialty Stores, Online Market, Supermarket/Hypermarket), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2016-2026
個人の可処分所得が増加し、消費者の好みに合わせてデザインされた高級品やパーソナルアクセサリーの需要が高まっていることから、パーソナルアクセサリーの世界市場は、2020年には4,734.6億米ドルとなり、予測期... もっと見る
サマリー 個人の可処分所得が増加し、消費者の好みに合わせてデザインされた高級品やパーソナルアクセサリーの需要が高まっていることから、パーソナルアクセサリーの世界市場は、2020年には4,734.6億米ドルとなり、予測期間中に7.93%のCAGRで成長し、2026年には7,385.2億米ドルに達すると予測されています。これらのパーソナルアクセサリーは、さまざまなサイズや形状があり、顧客の要望に応じてカスタマイズすることも可能であるため、パーソナルアクセサリーの大きな需要につながっています。
最近では、自分のスタイルや個性に合わせて、ラグジュアリーでファッショナブルなライフスタイルを楽しむ消費者が増えています。パーソナルアクセサリーの特徴は、手に取りやすいこと、スタイリッシュなデザインであること、取り扱いが簡単であることなどが挙げられますが、その基本的な使い方が消費者の間でトレンドになっており、ここ数年で大きな変化が見られます。ファッションとアクセサリーのトレンドが高まっているため、パーソナルアクセサリー企業は消費者の要求を満たすために製品にイノベーションを加えています。時計、アイウェア、バッグ、財布、カードホルダーやベルトなどのパーソナルアクセサリー製品は、新しい形やパターンでデザインされているため、購入者の間で需要が高まっています。
世界のパーソナルアクセサリー市場は、製品タイプ、エンドユーザーと流通チャネル、企業、地域に分けられます。流通チャネルに基づいて、個人用アクセサリー市場は、専売店、マルチブランドストア、専門店、オンライン市場、スーパーマーケット/ハイパーマーケットに分類されます。これらの流通チャネルの中で、オンライン市場は2021-2026Fの間に9%以上の急速なCAGRで成長することが予想されており、幅広い種類のパーソナルアクセサリーを顧客に提供することで、予測期間中に最も急速に成長する流通チャネルとなることが見込まれています。
地域別では、個人用アクセサリー市場を、アジア太平洋地域、北米、南米、欧州、中東・アフリカに分けています。これらの地域の中で、ヨーロッパは2021E-2026Fの間に8.00%以上の急速なCAGRで成長すると予想されており、ジュエリー、バッグ、時計などのパーソナルアクセサリー製品の販売量の増加により、予測期間中に最も急速に成長する地域となることが見込まれています。
さらに、デザインとファッションの世界的な首都として知られるヨーロッパのミラノのような都市では、パーソナルアクセサリー製品の大きな需要があります。
LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton、Compagnie Financière Richemont SA、Apple Inc.、The Swatch Group Ltd、Kering Groupなどは、世界のパーソナル・アクセサリー市場で活躍する著名なプレーヤーの一例です。パーソナルアクセサリー企業は、製品ポートフォリオを強化し、M&Aによる拡大に注力しています。LVMHモエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトンは、世界有数のファッション企業であり、高級宝飾品会社のティファニーを買収しました。このM&Aにより、事業の拡大、新しい製品ラインの革新、製品ポートフォリオの増加、収益の拡大を実現しています。
本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016-2019
ベースイヤー: 2020
推定期間: 2021E
予測期間: 2022F-2026F
調査の目的
1.2016年から2020年までの世界のパーソナルアクセサリー市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
2.2021年から2026年までの世界のパーソナルアクセサリー市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
3.世界のパーソナルアクセサリー市場を、製品タイプ、流通チャネル、エンドユーザー、企業、地域別の分布に基づいて分類し、予測すること。
4.世界のパーソナルアクセサリー市場における支配的な地域またはセグメントを特定すること。
5.世界のパーソナル・アクセサリー市場のドライバーと課題を特定すること。
6.世界のパーソナル・アクセサリー市場における拡張、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
7.世界のパーソナル・アクセサリー市場で活動する主要企業のプロフィールを特定・分析すること。
8.世界のパーソナル・アクセサリー市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定すること。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、全世界におけるすべての主要プレーヤーのメーカー、流通チャンネル、および存在を分析しました。
TechSci Researchは、トップダウンおよびボトムアップのアプローチを用いて、世界のパーソナルアクセサリー市場の市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体的な市場規模を得るために、これらの製品タイプやアプリケーションの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
主な対象者
- パーソナルアクセサリーメーカー、サプライヤー、ディストリビューター
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 個人用アクセサリーに関連する団体、フォーラム、アライアンスなど
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資戦略や市場機会の活用に役立てることができます。
レポートの範囲
本レポートでは、世界のパーソナルアクセサリー市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに以下に詳述した業界動向についても言及しています。
- 個人用アクセサリーの世界市場、製品タイプ別
o ジュエリー
o バッグ&ウォレット
o 時計
o その他(アイウェア、ベルト、帽子など)
- パーソナルアクセサリーの世界市場:エンドユーザー別
o 女性
o 男性
o 子供
- パーソナルアクセサリーの世界市場:流通チャネル別
o 専売店
o マルチブランドストア
o 専門店
o オンラインマーケット
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- パーソナルアクセサリーの世界市場:地域別
o アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
北アメリカ
アメリカ
カナダ
メキシコ
o 南アメリカ
ブラジル
アルゼンチン
コロンビア
o 中近東・アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
南アフリカ
競争状況
企業プロフィール。個人用アクセサリーの世界市場に存在する主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。
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目次 1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.世界のパーソナルアクセサリー市場におけるCOVID-19の影響
4.お客様の声
4.1.購入意思決定に影響を与える要因
4.2.使用・購入の頻度
4.3.ブランド認知度
4.4.入手した情報源
5.エグゼクティブサマリー
6.世界のパーソナルアクセサリー市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品タイプ別(ジュエリー、バッグ・財布、時計、その他(アイウェア、ベルト、帽子など
6.2.2.エンドユーザー別(女性、男性、子供)
6.2.3.流通チャネル別(マルチブランドストア、専売店、専門店街、オンラインマーケット、スーパー・ハイパーマーケット
6.2.4.地域別
6.2.5.企業別(2020年
6.3.マーケットマップ
7.アジア太平洋地域のパーソナルアクセサリー市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品タイプ別
7.2.2.エンドユーザー別
7.2.3.販売チャネル別
7.2.4.国別
7.3.アジア太平洋地域国別分析
7.3.1.中国パーソナルアクセサリー市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと展望
7.3.1.2.1.製品タイプ別
7.3.1.2.2.エンドユーザー別
7.3.1.2.3.販売チャネル別
7.3.2.インドのパーソナルアクセサリー市場の展望
7.3.2.1.市場規模と予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと予測
7.3.2.2.1.製品タイプ別
7.3.2.2.2.エンドユーザー別
7.3.2.2.3.販売チャネル別
7.3.3.日本のパーソナルアクセサリー市場の展望
7.3.3.1.市場規模と予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと展望
7.3.3.2.1.製品タイプ別
7.3.3.2.2.エンドユーザー別
7.3.3.2.3.販売チャネル別
7.3.4.オーストラリアのパーソナルアクセサリー市場の展望
7.3.4.1.市場規模と予測
7.3.4.1.1.金額ベース
7.3.4.2.市場シェアと展望
7.3.4.2.1.製品タイプ別
7.3.4.2.2.エンドユーザー別
7.3.4.2.3.販売チャネル別
7.3.5.韓国のパーソナルアクセサリー市場の展望
7.3.5.1.市場規模と予測
7.3.5.1.1.金額ベース
7.3.5.2.市場シェアと展望
7.3.5.2.1.製品タイプ別
7.3.5.2.2.エンドユーザー別
7.3.5.2.3.流通チャネル別
8.ヨーロッパのパーソナルアクセサリー市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品タイプ別
8.2.2.エンドユーザー別
8.2.3.販売チャネル別
8.2.4.国別
8.3.ヨーロッパ国別分析
8.3.1.ドイツ パーソナルアクセサリー市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと展望
8.3.1.2.1.製品タイプ別
8.3.1.2.2.エンドユーザー別
8.3.1.2.3.販売チャネル別
8.3.2.フランスのパーソナルアクセサリー市場の展望
8.3.2.1.市場規模と予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと予測
8.3.2.2.1.製品タイプ別
8.3.2.2.2.エンドユーザー別
8.3.2.2.3.販売チャネル別
8.3.3.イギリスのパーソナルアクセサリー市場の展望
8.3.3.1.市場規模と予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと展望
8.3.3.2.1.製品タイプ別
8.3.3.2.2.エンドユーザー別
8.3.3.2.3.販売チャネル別
8.3.4.イタリアのパーソナルアクセサリー市場の展望
8.3.4.1.市場規模と予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと展望
8.3.4.2.1.製品タイプ別
8.3.4.2.2.エンドユーザー別
8.3.4.2.3.販売チャネル別
8.3.5.スペインのパーソナルアクセサリー市場の展望
8.3.5.1.市場規模と予測
8.3.5.1.1.金額ベース
8.3.5.2.市場シェアと展望
8.3.5.2.1.製品タイプ別
8.3.5.2.2.エンドユーザー別
8.3.5.2.3.流通チャネル別
9.北アメリカのパーソナルアクセサリー市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品タイプ別
9.2.2.エンドユーザー別
9.2.3.販売チャネル別
9.2.4.国別
9.3.北アメリカ国別分析
9.3.1.米国のパーソナルアクセサリー市場の展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと展望
9.3.1.2.1.製品タイプ別
9.3.1.2.2.エンドユーザー別
9.3.1.2.3.販売チャネル別
9.3.2.カナダのパーソナルアクセサリー市場の展望
9.3.2.1.市場規模と予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと予測
9.3.2.2.1.製品タイプ別
9.3.2.2.2.エンドユーザー別
9.3.2.2.3.販売チャネル別
9.3.3.メキシコのパーソナルアクセサリー市場の展望
9.3.3.1.市場規模と予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと展望
9.3.3.2.1.製品タイプ別
9.3.3.2.2.エンドユーザー別
9.3.3.2.3.販売チャネル別
10.南米のパーソナルアクセサリー市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.製品タイプ別
10.2.2.エンドユーザー別
10.2.3.販売チャネル別
10.2.4.国別
10.3.南米国別分析
10.3.1.ブラジルのパーソナルアクセサリー市場の展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと展望
10.3.1.2.1.製品タイプ別
10.3.1.2.2.エンドユーザー別
10.3.1.2.3.販売チャネル別
10.3.2.アルゼンチンのパーソナルアクセサリー市場の展望
10.3.2.1.市場規模と予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと予測
10.3.2.2.1.製品タイプ別
10.3.2.2.2.エンドユーザー別
10.3.2.2.3.販売チャネル別
10.3.3.コロンビアのパーソナルアクセサリー市場の展望
10.3.3.1.市場規模と予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと展望
10.3.3.2.1.製品タイプ別
10.3.3.2.2.エンドユーザー別
10.3.3.2.3.販売チャネル別
11.中近東・アフリカのパーソナルアクセサリー市場の展望
11.1.市場規模と予測
11.1.1.金額ベース
11.2.市場シェアと予測
11.2.1.製品タイプ別
11.2.2.エンドユーザー別
11.2.3.販売チャネル別
11.2.4.国別
11.3.MEA: 国別分析
11.3.1.サウジアラビアのパーソナルアクセサリー市場の展望
11.3.1.1.市場規模と予測
11.3.1.1.1.金額ベース
11.3.1.2.市場シェアと展望
11.3.1.2.1.製品タイプ別
11.3.1.2.2.エンドユーザー別
11.3.1.2.3.販売チャネル別
11.3.2.アラブ首長国連邦のパーソナルアクセサリー市場の展望
11.3.2.1.市場規模と予測
11.3.2.1.1.金額ベース
11.3.2.2.市場シェアと予測
11.3.2.2.1.製品タイプ別
11.3.2.2.2.エンドユーザー別
11.3.2.2.3.販売チャネル別
11.3.3.南アフリカのパーソナルアクセサリー市場の展望
11.3.3.1.市場規模と予測
11.3.3.1.1.金額ベース
11.3.3.2.市場シェアと展望
11.3.3.2.1.製品タイプ別
11.3.3.2.2.エンドユーザー別
11.3.3.2.3.販売チャネル別
12.マーケットダイナミクス
12.1.ドライバー
12.2.課題
13.市場動向と開発状況
14.競合他社の状況
14.1.1.LVMH モエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトン
14.1.2.リシュモン・グループ(Compagnie Financière Richemont SA
14.1.3.Apple Inc.
14.1.4.ケリング・グループ
14.1.5.スウォッチ・グループ・リミテッド
14.1.6.シャネルS.A.
14.1.7.ロレックスSA
14.1.8.タペストリー(Tapestry, Inc.
14.1.9.パンドラA/S
14.1.10.PRADA S.P.A.
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項
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Summary The global personal accessories market was valued at USD473.46 billion in 2020 and is projected to grow at a CAGR of 7.93% during the forecast period to reach USD738.52 billion by 2026, on account of the rising personal disposable income and growing demand for luxury products and personal accessories that are designed according to the taste and preference of consumers. These personal accessories are available in different sizes and shapes and can also be customized according to customers’ requirements, contributing to the huge demand for personal accessories. More and more consumers are adopting luxury and fashionable lifestyle that enhances their dressing style and personality. Features of personal accessories include accessibility, stylish touch, and easy handling, and their basic uses has framed a trend among consumers, which is a considerable change in the past few years. Because of the increasing trend for fashion and accessories, the personal accessories companies are adding innovations to their product to meet the requirement of the consumers. Personal accessories products such as watches, eyewear, bags, wallets, and other products like cardholders and belts have also increased demand among the buyers as these products are designed in new shapes and patterns. The global personal accessories market can be segregated into product type, end-user and distribution channels, company, and region. On the basis of distribution channel, personal accessories market is categorized into exclusive stores, multi-brand stores, specialty stores, online market, and supermarket/hypermarket. Among these distribution channels, the online market is expected to grow at a rapid CAGR of over 9% during 2021-2026F and is expected to be the fastest-growing distribution channel in the forecast period providing a wide range of personal accessories to customers. Regionally, the Personal accessories market has been segmented into Asia Pacific, North America, South America, Europe, and Middle East & Africa. Among these regions, Europe is expected to grow at a rapid CAGR of over 8.00% during 2021E-2026F and is expected to be the fastest-growing region in the forecast period due to increase in sales volume of personal accessories products such as jewelry, bags, and watches, etc. Moreover, cities like Milan in Europe, which is also known as the global capital of design and fashion has a huge demand for personal accessories products. LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, Compagnie Financière Richemont SA, Apple Inc., The Swatch Group Ltd, Kering Group, etc., are a few of the prominent players operating in the global personal accessories market. Personal accessories companies are enhancing their product portfolio and focusing on expansion through mergers and acquisitions. LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton is one of the world’s leading fashion companies, which has acquired luxury jewelry company Tiffany & Co. This merger and acquisition have helped the company expand its business, innovate new product lines, increase its product portfolio, and grow its revenue. Years considered for this report: Historical Years: 2016-2019 Base Year: 2020 Estimated Year: 2021E Forecast Period: 2022F-2026F Objective of the Study: 1. To analyze the historical growth in the market size of the global personal accessories market from 2016 to 2020. 2. To estimate and forecast the market size of the global personal accessories market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026. 3. To classify and forecast the global personal accessories market based on product type, distribution channel, end user, company, and regional distribution. 4. To identify dominant region or segment in the global personal accessories market. 5. To identify drivers and challenges for the global personal accessories market. 6. To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the global personal accessories market. 7. To identify and analyze the profile of leading players operating in the global personal accessories market. 8. To identify key sustainable strategies adopted by market players in the global personal accessories market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the globe. TechSci Research calculated the market size of global personal accessories market using a top-down and bottom up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research. Key Target Audience: • Personal accessories manufacturers, suppliers, distributors • Market research and consulting firms • Government bodies such as regulating authorities and policy makers. • Organizations, forums, and alliances related to personal accessories. The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities. Report Scope: In this report, global personal accessories market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below: • Global Personal Accessories Market, By Product Type: o Jewelry o Bags & Wallet o Watches o Others (Eyewear, Belt, Caps, etc) • Global Personal Accessories Market, By End User o Female o Male o Kids • Global Personal Accessories Market, By Distributional Channel: o Exclusive Stores o Multi-Brand Stores o Specialty Stores o Online Market o Supermarket/Hypermarket • Global Personal Accessories Market, By Region: o Asia Pacific China India Japan Australia South Korea o Europe Germany France United Kingdom Italy Spain o North America United States Canada Mexico o South America Brazil Argentina Colombia o Middle East & Africa Saudi Arabia UAE South Africa Competitive Landscape:
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global personal accessories market. Available Customizations: With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report: Company Information • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).
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Table of Contents 1. Product Overview 2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on Global Personal Accessories Market 4. Voice of Customer 4.1. Factors Influencing Purchase Decision 4.2. Frequency of Usage & Purchase 4.3. Brand Awareness 4.4. Sources of Information Conferred 5. Executive Summary 6. Global Personal Accessories Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type (Jewelry, Bags & Wallets, Watches, Others (Eyewear, Belt, Caps, etc)) 6.2.2. By End User (Female, Male, Kids) 6.2.3. By Distribution Channel (Multi-Brand Stores, Exclusive Stores, Specialty Band, Online Market, Supermarkets/Hypermarket) 6.2.4. By Region 6.2.5. By Company (2020) 6.3. Market Map 7. Asia-Pacific Personal Accessories Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type 7.2.2. By End User 7.2.3. By Distribution Channel 7.2.4. By Country 7.3. Asia-Pacific: Country Analysis 7.3.1. China Personal Accessories Market Outlook 7.3.1.1. Market Size & Forecast 7.3.1.1.1. By Value 7.3.1.2. Market Share & Forecast 7.3.1.2.1. By Product Type 7.3.1.2.2. By End User 7.3.1.2.3. By Distribution Channel 7.3.2. India Personal Accessories Market Outlook 7.3.2.1. Market Size & Forecast 7.3.2.1.1. By Value 7.3.2.2. Market Share & Forecast 7.3.2.2.1. By Product Type 7.3.2.2.2. By End User 7.3.2.2.3. By Distribution Channel 7.3.3. Japan Personal Accessories Market Outlook 7.3.3.1. Market Size & Forecast 7.3.3.1.1. By Value 7.3.3.2. Market Share & Forecast 7.3.3.2.1. By Product Type 7.3.3.2.2. By End User 7.3.3.2.3. By Distribution Channel 7.3.4. Australia Personal Accessories Market Outlook 7.3.4.1. Market Size & Forecast 7.3.4.1.1. By Value 7.3.4.2. Market Share & Forecast 7.3.4.2.1. By Product Type 7.3.4.2.2. By End User 7.3.4.2.3. By Distribution Channel 7.3.5. South Korea Personal Accessories Market Outlook 7.3.5.1. Market Size & Forecast 7.3.5.1.1. By Value 7.3.5.2. Market Share & Forecast 7.3.5.2.1. By Product Type 7.3.5.2.2. By End User 7.3.5.2.3. By Distribution Channel 8. Europe Personal Accessories Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type 8.2.2. By End User 8.2.3. By Distribution Channel 8.2.4. By Country 8.3. Europe: Country Analysis 8.3.1. Germany Personal Accessories Market Outlook 8.3.1.1. Market Size & Forecast 8.3.1.1.1. By Value 8.3.1.2. Market Share & Forecast 8.3.1.2.1. By Product Type 8.3.1.2.2. By End User 8.3.1.2.3. By Distribution Channel 8.3.2. France Personal Accessories Market Outlook 8.3.2.1. Market Size & Forecast 8.3.2.1.1. By Value 8.3.2.2. Market Share & Forecast 8.3.2.2.1. By Product Type 8.3.2.2.2. By End User 8.3.2.2.3. By Distribution Channel 8.3.3. United Kingdom Personal Accessories Market Outlook 8.3.3.1. Market Size & Forecast 8.3.3.1.1. By Value 8.3.3.2. Market Share & Forecast 8.3.3.2.1. By Product Type 8.3.3.2.2. By End User 8.3.3.2.3. By Distribution Channel 8.3.4. Italy Personal Accessories Market Outlook 8.3.4.1. Market Size & Forecast 8.3.4.1.1. By Value 8.3.4.2. Market Share & Forecast 8.3.4.2.1. By Product Type 8.3.4.2.2. By End User 8.3.4.2.3. By Distribution Channel 8.3.5. Spain Personal Accessories Market Outlook 8.3.5.1. Market Size & Forecast 8.3.5.1.1. By Value 8.3.5.2. Market Share & Forecast 8.3.5.2.1. By Product Type 8.3.5.2.2. By End User 8.3.5.2.3. By Distribution Channel 9. North America Personal Accessories Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type 9.2.2. By End User 9.2.3. By Distribution Channel 9.2.4. By Country 9.3. North America: Country Analysis 9.3.1. United States Personal Accessories Market Outlook 9.3.1.1. Market Size & Forecast 9.3.1.1.1. By Value 9.3.1.2. Market Share & Forecast 9.3.1.2.1. By Product Type 9.3.1.2.2. By End User 9.3.1.2.3. By Distribution Channel 9.3.2. Canada Personal Accessories Market Outlook 9.3.2.1. Market Size & Forecast 9.3.2.1.1. By Value 9.3.2.2. Market Share & Forecast 9.3.2.2.1. By Product Type 9.3.2.2.2. By End User 9.3.2.2.3. By Distribution Channel 9.3.3. Mexico Personal Accessories Market Outlook 9.3.3.1. Market Size & Forecast 9.3.3.1.1. By Value 9.3.3.2. Market Share & Forecast 9.3.3.2.1. By Product Type 9.3.3.2.2. By End User 9.3.3.2.3. By Distribution Channel 10. South America Personal Accessories Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type 10.2.2. By End User 10.2.3. By Distribution Channel 10.2.4. By Country 10.3. South America: Country Analysis 10.3.1. Brazil Personal Accessories Market Outlook 10.3.1.1. Market Size & Forecast 10.3.1.1.1. By Value 10.3.1.2. Market Share & Forecast 10.3.1.2.1. By Product Type 10.3.1.2.2. By End User 10.3.1.2.3. By Distribution Channel 10.3.2. Argentina Personal Accessories Market Outlook 10.3.2.1. Market Size & Forecast 10.3.2.1.1. By Value 10.3.2.2. Market Share & Forecast 10.3.2.2.1. By Product Type 10.3.2.2.2. By End User 10.3.2.2.3. By Distribution Channel 10.3.3. Colombia Personal Accessories Market Outlook 10.3.3.1. Market Size & Forecast 10.3.3.1.1. By Value 10.3.3.2. Market Share & Forecast 10.3.3.2.1. By Product Type 10.3.3.2.2. By End User 10.3.3.2.3. By Distribution Channel 11. Middle East and Africa Personal Accessories Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Product Type 11.2.2. By End User 11.2.3. By Distribution Channel 11.2.4. By Country 11.3. MEA: Country Analysis 11.3.1. Saudi Arabia Personal Accessories Market Outlook 11.3.1.1. Market Size & Forecast 11.3.1.1.1. By Value 11.3.1.2. Market Share & Forecast 11.3.1.2.1. By Product Type 11.3.1.2.2. By End User 11.3.1.2.3. By Distribution Channel 11.3.2. UAE Personal Accessories Market Outlook 11.3.2.1. Market Size & Forecast 11.3.2.1.1. 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