インドネシアのビタミンVitamins in Indonesia 2024年には、インドネシアのビタミン剤市場全体は現在の金額成長を維持すると予測されるが、販売数量はより緩やかな増加になると予測される。パンデミック(世界的大流行)時に経験した需要の急増は、不確実性が... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2024年には、インドネシアのビタミン剤市場全体は現在の金額成長を維持すると予測されるが、販売数量はより緩やかな増加になると予測される。パンデミック(世界的大流行)時に経験した需要の急増は、不確実性が続く中、消費者が健康を守るためにビタミンを備蓄したことが主因であった。パンデミックが沈静化するにつれ、成長のピーク期は過ぎ、消費者行動に変化が生じているようだ。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「インドネシアのビタミン」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品マルチビタミン、シングルビタミン データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ビタミン市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Vitamins in IndonesiaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables VITAMINS IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Demand stabilises, following high growth seen during COVID-19 pandemic Consumer preferences favour traditional supplement forms Evolving vitamin consumption habits, with a focus on aesthetics PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Middle and upper classes will drive vitamin consumption in Indonesia Rising popularity of vitamins with specific functions, including immunity, stamina-boosting and eye-health properties Continued impact of social media advertising CATEGORY DATA Table 1 Sales of Vitamins by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 Sales of Multivitamins by Positioning: % Value 2019-2024 Table 4 NBO Company Shares of Vitamins: % Value 2020-2024 Table 5 LBN Brand Shares of Vitamins: % Value 2021-2024 Table 6 Forecast Sales of Vitamins by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2024-2029 CONSUMER HEALTH IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2019-2024 Table 9 Life Expectancy at Birth 2019-2024 MARKET DATA Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024 Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2020-2024 Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2021-2024 Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2019-2024 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2019-2024 Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2024 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2024-2029 Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2024-2029 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2024, the overall vitamins market in Indonesia is anticipated to maintain current value growth, though volume sales are projected to see a more modest increase. The surge in demand experienced during the pandemic was largely driven by consumers stockpiling vitamins in a bid to safeguard their health, amid ongoing uncertainty. As the pandemic subsides, it appears that the peak growth phase has passed, leading to a shift in consumer behaviour. Table of ContentsVitamins in IndonesiaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables VITAMINS IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Demand stabilises, following high growth seen during COVID-19 pandemic Consumer preferences favour traditional supplement forms Evolving vitamin consumption habits, with a focus on aesthetics PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Middle and upper classes will drive vitamin consumption in Indonesia Rising popularity of vitamins with specific functions, including immunity, stamina-boosting and eye-health properties Continued impact of social media advertising CATEGORY DATA Table 1 Sales of Vitamins by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 Sales of Multivitamins by Positioning: % Value 2019-2024 Table 4 NBO Company Shares of Vitamins: % Value 2020-2024 Table 5 LBN Brand Shares of Vitamins: % Value 2021-2024 Table 6 Forecast Sales of Vitamins by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2024-2029 CONSUMER HEALTH IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2019-2024 Table 9 Life Expectancy at Birth 2019-2024 MARKET DATA Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024 Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2020-2024 Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2021-2024 Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2019-2024 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2019-2024 Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2024 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2024-2029 Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2024-2029 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療/ヘルスケア)の最新刊レポート
Euromonitor International社の消費者向け医療分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(vitamins)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|