インドネシアにおける創傷治療Wound Care in Indonesia インドネシアの創傷ケア製品の需要は2024年に一貫した成長を見せると予想されるが、その主な原 因は、学校コミュニティ、スポーツ愛好家、一般市民など様々な層の身体活動の活発化であり、パンデ ミック後に多く... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーインドネシアの創傷ケア製品の需要は2024年に一貫した成長を見せると予想されるが、その主な原 因は、学校コミュニティ、スポーツ愛好家、一般市民など様々な層の身体活動の活発化であり、パンデ ミック後に多くの人々がより活動的なライフスタイルを取り入れている。ジャカルタやその周辺地域のような都市では、ロードバイク、テニス、ヨガ、ピラティス、ランニングのような競技スポーツのような多様なフィットネス活動が急増している。それに伴い...ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「インドネシアの創傷ケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品救急箱、ガーゼ、テープ、その他の創傷ケア、絆創膏/粘着包帯 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 創傷ケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Wound Care in IndonesiaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables WOUND CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Increase in physical activity drives wound care sales Rising demand amid increase in C-section deliveries Hansaplast maintains its dominance thanks to two-pronged strategy education and new product innovation PROSPECTS AND OPPORTUNITIES More sports activities and the rising population will contribute to growth Hansaplast will retain its dominance, thanks to development of personalised wound care solutions Physical retail will remain dominant CATEGORY DATA Table 1 Sales of Wound Care by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2020-2024 Table 4 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2021-2024 Table 5 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2024-2029 CONSUMER HEALTH IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2019-2024 Table 8 Life Expectancy at Birth 2019-2024 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2020-2024 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2021-2024 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2019-2024 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2019-2024 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2024 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2024-2029 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDemand for wound care products in Indonesia is set to see consistent growth in 2024, largely driven by the increasing physical activity among various demographic groups, including school communities, sports enthusiasts, and the general public, many of whom are embracing a more active lifestyle post-pandemic. Cities such as Jakarta and its surrounding regions have witnessed a surge in diverse fitness activities like road biking, tennis, yoga, Pilates, and competitive sports like running. Alongsid... Table of ContentsWound Care in IndonesiaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables WOUND CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Increase in physical activity drives wound care sales Rising demand amid increase in C-section deliveries Hansaplast maintains its dominance thanks to two-pronged strategy education and new product innovation PROSPECTS AND OPPORTUNITIES More sports activities and the rising population will contribute to growth Hansaplast will retain its dominance, thanks to development of personalised wound care solutions Physical retail will remain dominant CATEGORY DATA Table 1 Sales of Wound Care by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2020-2024 Table 4 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2021-2024 Table 5 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2024-2029 CONSUMER HEALTH IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2019-2024 Table 8 Life Expectancy at Birth 2019-2024 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2020-2024 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2021-2024 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2019-2024 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2019-2024 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2024 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2024-2029 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療/ヘルスケア)の最新刊レポートEuromonitor International社の消費者向け医療分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(wound care)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |