インドネシアのハーブ/伝統製品Herbal/Traditional Products in Indonesia インドネシアでは、ハーブや伝統的な製品は、鎮痛剤でも依然として人気の主力製品である。例えば、ビナホンの葉は、フラボノイド、オレアノール酸、タンパク質、アスコルビン酸、サポニンを豊富に含み、抗菌、抗... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーインドネシアでは、ハーブや伝統的な製品は、鎮痛剤でも依然として人気の主力製品である。例えば、ビナホンの葉は、フラボノイド、オレアノール酸、タンパク質、アスコルビン酸、サポニンを豊富に含み、抗菌、抗ウイルス、抗炎症、鎮痛作用に関連しているため、人気を集めている。白ウコンはまた、がんや消化器疾患など、さまざまな健康状態の治療に役立つ可能性が認められている。その活性成分である...Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアのハーブ/伝統製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2028年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ハーブ/伝統的な咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬、ハーブ/伝統的な皮膚科薬、ハーブ/伝統的な栄養補助食品、ハーブ/伝統的な消化薬、ハーブ/伝統的な小児用栄養補助食品、ハーブ/伝統的な睡眠補助薬、ハーブ/伝統的なトニック、ハーブ/伝統的な局所鎮痛薬 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * ハーブ/伝統的製品市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Herbal/Traditional Products in IndonesiaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Herbal and traditional remedies are enduringly popular in Indonesia, with some seeing innovative applications Emphasis on innovative marketing practices Local players lead sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Herbal medicine set to become more widely utilised across healthcare services Health benefits of Habbatussauda will be leveraged by manufacturers Greater focus on reducing reliance on imports and growing export market for “jamu” CATEGORY DATA Table 1 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2020-2024 Table 4 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2021-2024 Table 5 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2024-2029 CONSUMER HEALTH IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2019-2024 Table 8 Life Expectancy at Birth 2019-2024 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2020-2024 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2021-2024 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2019-2024 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2019-2024 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2024 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2024-2029 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHerbal and traditional products remain a popular mainstay in Indonesia, even for analgesics. For instance, Binahong leaves are gaining traction due to their rich content of flavonoids, oleanolic acid, protein, ascorbic acid, and saponins, which are associated with antibacterial, antiviral, anti-inflammatory, and analgesic properties. White turmeric is also recognised for its potential benefits in treating various health conditions, including cancer and digestive disorders. Its active component,... Table of ContentsHerbal/Traditional Products in IndonesiaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Herbal and traditional remedies are enduringly popular in Indonesia, with some seeing innovative applications Emphasis on innovative marketing practices Local players lead sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Herbal medicine set to become more widely utilised across healthcare services Health benefits of Habbatussauda will be leveraged by manufacturers Greater focus on reducing reliance on imports and growing export market for “jamu” CATEGORY DATA Table 1 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2020-2024 Table 4 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2021-2024 Table 5 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2024-2029 CONSUMER HEALTH IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2019-2024 Table 8 Life Expectancy at Birth 2019-2024 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2020-2024 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2021-2024 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2019-2024 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2019-2024 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2024 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2024-2029 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療/ヘルスケア)の最新刊レポート
Euromonitor International社の消費者向け医療分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/03 10:26 150.96 円 158.85 円 193.76 円 |